Rakkaat kanssamaapalloilijat, sattuuko joku teistä tunnistamaan seuraavan biisin, jonka kertosäe menee jotenkin näin: "ai ai a ai aiai Puerto Rico". Sen biisin olen muutaman kerran kuullut radiossa, mutten tiedä onko biisin nimi Puerto Rico ja kuka olisi nainen, joka sitä niin ihanasti laulaa englanniksi. Tyylilajiksi veikkaisin salsaa. Kiitos jo edeltä käsin!
Kaivataan kipeästi laulun nimeä ja laulajan nimeä
Cladys
4
2930
Vastaukset
- basher
kyse on hollantilaisen Vaya Con Diosin esityksestä Puerto Rico.
- Cladys
Autoit tietämättäsi minua kahteen kertaan! Olen tuskaisena yrittänyt saada päähäni nimenomaan tuota Vaya con diosia (Suomessakin tässä hiljattain esiintynyttä) vaan nyt tiedän!! Mahtavaa mahtavaa!!
- auta armias
...täydennettäköön vielä, että kyseessä ei todellakaan ole salsa.
- Anonyymi
Bändi on belgialainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845