Pettäisitkö jos tietäisit ettet

jäisi kiinni?

Kuka uskaltaa tunnustaa että pettäisi jos tietäisi ettei jäisi kiinni siitä? Myönnän että itse pettäisin. Uskon myös että useimmat miehet pettäisivät vaikka kuinka väittäisivät toisin. Haluan todistaa sen minkä jo sisimmässäni tiedän että pettäminen olisi enemmän sääntö kuin poikkeus jos siitä ei jäisi kiinni. Olenko oikeassa tässä asiassa?

76

4806

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteen nainen

En pettäis koska se ei ole kivaa. Omatuntoni ei sallis sellaista!

• aihe jo

käsitelty tuolla vähän aiemmin. Jotkut pettää ja jotkut ei.

• SimStim

olet ainakin munun suhteeni.

En pettäisi. Ko. tilaisuuksia oli kohtalaisesti esim. edellisen suhteeni aikana, mutta en pettänyt. En näin tule tekemään myös jatkossakaan.

• SimStim

Enkä tosiaan ole ainoa. En tarkemmin kerro, mutta tuossa yksi viikonloppu kaverillani ole otollinen tilanne pettää, puoliso ei olisi koskaan saanut tietää. Ei kuitenkaan pettänyt... En siis ole ainoa.

• myönnä
        SimStim kirjoitti:

Enkä tosiaan ole ainoa. En tarkemmin kerro, mutta tuossa yksi viikonloppu kaverillani ole otollinen tilanne pettää, puoliso ei olisi koskaan saanut tietää. Ei kuitenkaan pettänyt... En siis ole ainoa.

Niin varmasti, ettei vaan ollut niin että sinun kaverisi pelkäsi että kuitenkin jäisi kiinni? Miksi edes väittää ettei pettäisi, se on kuin kieltäisi olevansa mies jolla on miehen tarpeet. Et muka pettäisi...no en minäkään myöntäisi jos minulla olisi kuvallinen profiili täällä. :)

• SimStim
        myönnä kirjoitti:

Niin varmasti, ettei vaan ollut niin että sinun kaverisi pelkäsi että kuitenkin jäisi kiinni? Miksi edes väittää ettei pettäisi, se on kuin kieltäisi olevansa mies jolla on miehen tarpeet. Et muka pettäisi...no en minäkään myöntäisi jos minulla olisi kuvallinen profiili täällä. :)

en pettäisi. Enkä tule pettämään.
        Jotain moraalia sentään :)

• pettäisi

Todista mitä todistat, mutta en pettäisi vaikka en jäisi kiinni. On enemmänkin poikkeus että pettää kuin että ei petä. Paljon muutankin voisin tehdä ilman että jäisin kiinni, mutta miksi tekisin? En ole mikään paskiainen enkä tunteeton sika kuten jotkut muut.

• ainakaan

"Useimmat miehet", ehkä en vain sitten kuulu tuohon ryhmään.

Normaali ihminen tekee ratkaisunsa sen mukaan kuin tuntee oikeaksi, ei kiinnijäämisen pelosta.

• ketään

jota pettäisit? Jos on, niin sitten sulle ei varmaan tuota vaikeuksia löytää joku, jonka kanssa suorittaa haluamasi toiminto. Eikä niitä pettämistilaisuuksia tarvitse jäädä odottelemaan, niitä voi helposti järjestää ihan itse. Mene vaan ravintolaan, sieltä löytyy. Hus hus, mene jo.

• ja tuu

sitten takas tänne kertomaan, että oliko jännnnääää. ;0/

• Pullopersesika

Kai näiden hiirien keskellä tytyy miesten maine miehinä pelastaa.

Tottakai pettäisin!
      Ja niin tekisi 99% muistakin miehistä.
      Sillä yhdellä prosentillakin tod.näk. testosteronin vajaatuotanto tai erektiohäiriö.

Näitä "uskollisia" aviomiehiä olen nähnyt niin paljon vieraiden naisten jalkovälissä, että tiedän mistä puhun.

Täällä keskustelupalstoillahan on toki kiva kerätä irtopisteitä naisilta esiintymällä ihannemiehenä.

Naista ne täällä kuitenkin ovat vonkaamassa, uskokaa pois!

• mminä

"uskollisia aviovaimoja" olen nähnyt tyrkkynä ja "vääriin" sänkyihin menossa jalat leveellään.

Prosenteista arvioisin pelimiehiä ja kaataa ken et vaan miehiä olevan n. 2-3%. Ne sitten kaatavat sen 99 % naisista. Ku ovat ni "ihanii".

• Pullopersesika
        mminä kirjoitti:

"uskollisia aviovaimoja" olen nähnyt tyrkkynä ja "vääriin" sänkyihin menossa jalat leveellään.

Prosenteista arvioisin pelimiehiä ja kaataa ken et vaan miehiä olevan n. 2-3%. Ne sitten kaatavat sen 99 % naisista. Ku ovat ni "ihanii".

..enpä menisi tuotakaan täysin kumoamaan - sen verran monen aviovaimon päällä olen keikkunut.

Joo, ihaniahan me ollaan...

• koska

En pettäis,koska siitä tulis huono omatunto itselleni. Eli tulen helpommin toimeen itseni kanssa kun en petä. Pystyn kuitenkin pettämään,mutta jotta pettäisin naisen täytyisi olla hyvin aloitteellinen(mitä ei tule tapahtumaan minun suhteeni) ja en tiedä kykenisinkö sittenkään pettämään.

• vaikka haluaisinkin

Tietenkin se myös riippuu siitä millaisesta naisesta olisi kyse. Jos joku malli tulisi tyrkyttämään itseään sinulle niin olisit joko tyhmä tai hintti ellet menisi sänkyyn sen kanssa ja tiedät itsekin sen.

• SimStim
        vaikka haluaisinkin kirjoitti:

Tietenkin se myös riippuu siitä millaisesta naisesta olisi kyse. Jos joku malli tulisi tyrkyttämään itseään sinulle niin olisit joko tyhmä tai hintti ellet menisi sänkyyn sen kanssa ja tiedät itsekin sen.

maailmassa on yhä rehellisiä ihmisiä?
        Ei tämä vaihtoehto käynyt mielessäsi?

Oikeesti onko se niin vitun vaikea olla uskollinen? Luulin olevani vielä pikkupoika teihin verrattuna, mutta kai mulla on silti enemmän munaa olla rehellinen.

Vai onko kyseessä se, että ihmiset alkaa pettämään vanhemmiten kun on kyllästynyt omaan naiseen tai mahdolliseen pihtaamiseen...

• Pullopersesika
        SimStim kirjoitti:

Oikeesti onko se niin vitun vaikea olla uskollinen? Luulin olevani vielä pikkupoika teihin verrattuna, mutta kai mulla on silti enemmän munaa olla rehellinen.

Vai onko kyseessä se, että ihmiset alkaa pettämään vanhemmiten kun on kyllästynyt omaan naiseen tai mahdolliseen pihtaamiseen...

..että toiset miehet vaan ovat maskuliinisempia..

No joo, ei mennä henkilökohtaisuuksiin.

Onhan tämä keskustelunalainen tosiasia tunnettu jo vuosituhansia.

• J.a.n.e
        SimStim kirjoitti:

että on olemassa noin suoraselkäisiä miehiä! Se vaatii sitä kuuluisaa munaa. Rehellisyys on sellainen ominaisuus ihmisessä, että siihen ei ikä vaikuta.

• kädellinen homosapiens
        J.a.n.e kirjoitti:

että on olemassa noin suoraselkäisiä miehiä! Se vaatii sitä kuuluisaa munaa. Rehellisyys on sellainen ominaisuus ihmisessä, että siihen ei ikä vaikuta.

Ei. Se vaatii omaa kättä.

Suoraselkäsyyttä ei palkita.

Suoraselättömyyttä naiset arvostavat ja palkitsevat. Siksi suoraselättömillä naisia riittää. Surullista mutta totta.

Se on totta ettei ikä vaikuta suoraselättömyyteen ja suoraselkäisyyteen.

• Pullopersesika
        J.a.n.e kirjoitti:

SimStim, siinä niitä kiltin pojan irtopisteitä sitten kilahti.

Lopuksi ne tulee mun kainalooni kuitenkin ;}

• J.a.n.e
        Pullopersesika kirjoitti:

SimStim, siinä niitä kiltin pojan irtopisteitä sitten kilahti.

Lopuksi ne tulee mun kainalooni kuitenkin ;}

Täältä suunnalta tulee pisteitä VAAN kilteille pojille!

• juuuupa juu
        J.a.n.e kirjoitti:

Täältä suunnalta tulee pisteitä VAAN kilteille pojille!

korjaus aiempaan 2-3 % miehistä vie kaadot ja loput 97-98 saa pisteitä.

• Pullopersesika
        J.a.n.e kirjoitti:

Pidän selkäni suorassa ja munani on kuuluisa hahaha!!

No kamoon, kauhean puolueellinen tuomarilinja sulla.
        :)

• enpettäs
        vaikka haluaisinkin kirjoitti:

En tajua miten naiset edes tyrkyttävät. Minulle ei varmaan ole sitten tyrkytetty. Myönsinhän että ehkä jossain tilanteessa voisin pettää,mutta ei sillä sitten olis väliä tietäskö tyttöystävä vai ei ,koska en pettäisi itseni takia. Jos pettäisin en pystyisi kuitenkaan jatkamaan suhdettani huononomantunnon vuoksi eli olisin yksinkertaisesti tyhmä jos heittäisin hyvän suhteen hukkaan vain yhdenillan panon takia. Jos suhde ois mulle yhdentekevä niin voisin ehkä pettää,mutta tyttö ystävän tietoisuus siitä ei vaikuttaisi.

• maskuliinisuudesta

..että toiset miehet vaan ovat maskuliinisempia..

No joo, ei mennä henkilökohtaisuuksiin.

Onhan tämä keskustelunalainen tosiasia tunnettu jo vuosituhansia.

Ootpas sä luotaantyöntävän oloinen "mies". Naisena mielestäni maskuliinisuutta on enemmänkin olla naiselle tuki ja turva. Pettäminen ei ole todellakaan ilmennä maskuliinisuutta, enemminkin kieroutta ja kaksnaamasuutta.

• Pullopersesika
        maskuliinisuudesta kirjoitti:

Ootpas sä luotaantyöntävän oloinen "mies". Naisena mielestäni maskuliinisuutta on enemmänkin olla naiselle tuki ja turva. Pettäminen ei ole todellakaan ilmennä maskuliinisuutta, enemminkin kieroutta ja kaksnaamasuutta.

Olet varmasti ihan oikeassa. Läväytä vaan toisellekin poskelle!

;))

• nyt se pullopersesika

Olet varmasti ihan oikeassa. Läväytä vaan toisellekin poskelle!

;))

sai mitä on koko ajan hakenutkin täältä. Auts ja oih.
        Se on niin ihanaa "leuhkia" sillä, että mies tykkää pettää, eikä edes pode huonoa omatuntoa asiasta, vaan on sitä mieltä ihan peräti syntyjään, että pettäminen on miehelle luontainen juttu, ja että jokainen mies sen syntyestään saakka ymmärtää. On se niin mukavaa ajatella, että kun tuollaisen "totuuden" niin retteesti laukassee päin typertyneiden naisten pläsiä, että minkälaiset reaktiot meikämannella onkaan mahdollista naisissa aikaan saada. Ku loppujen lopuksi naiset on niin ihania ja niitten huomiosta on hinnalla millä hyvänsä tapeltava, oonhan niistä riippuvainen, vaikken tohi sitä pulloperseisenä sikana ittelleni saatikka muille miehille etes myöntää. Voih, tulipa miehen työ tehtyä, ku sai vähä naista kiusata.

• Pullopersesika
        nyt se pullopersesika kirjoitti:

sai mitä on koko ajan hakenutkin täältä. Auts ja oih.
        Se on niin ihanaa "leuhkia" sillä, että mies tykkää pettää, eikä edes pode huonoa omatuntoa asiasta, vaan on sitä mieltä ihan peräti syntyjään, että pettäminen on miehelle luontainen juttu, ja että jokainen mies sen syntyestään saakka ymmärtää. On se niin mukavaa ajatella, että kun tuollaisen "totuuden" niin retteesti laukassee päin typertyneiden naisten pläsiä, että minkälaiset reaktiot meikämannella onkaan mahdollista naisissa aikaan saada. Ku loppujen lopuksi naiset on niin ihania ja niitten huomiosta on hinnalla millä hyvänsä tapeltava, oonhan niistä riippuvainen, vaikken tohi sitä pulloperseisenä sikana ittelleni saatikka muille miehille etes myöntää. Voih, tulipa miehen työ tehtyä, ku sai vähä naista kiusata.

pullopersesika on:

Naisille mieluinen...ja tottakai naisista riippuvainen. Kiusaa vain kielellään..
        ;)

• miess!!!
        SimStim kirjoitti:

No olen onnellinen vaimosi puolesta jos ajattelet noin!! Itse en myöskään pettäisi, tilaisuuksia olisi ollut, mutta arvostan miestäni ja perhettäni niin paljon että miksi panisin jotain toista. Se ei ole sen kummallisempaa. On nuita munia tullu nähtyä ennen nykyistäni. Kaikilla ne suurinpiirtein samanlaiset on! Joku osaa paremminkuin toiset. Monesti kun on keskusteltu samanlaisista asioista niin huomaa että pikkupoikia vielä ovat tuollaiset jotka ei ole vielä kunnolla pillua saaneet niin panee kaikkea mikä liikkuu. Kuvottavaa olla noin omahyväinen. Toivon totisesti että pettureiden naiset antaa piilossa samalla mitalla. Yök mitä äijiä!!

• hän ole antanut
        miess!!! kirjoitti:

No olen onnellinen vaimosi puolesta jos ajattelet noin!! Itse en myöskään pettäisi, tilaisuuksia olisi ollut, mutta arvostan miestäni ja perhettäni niin paljon että miksi panisin jotain toista. Se ei ole sen kummallisempaa. On nuita munia tullu nähtyä ennen nykyistäni. Kaikilla ne suurinpiirtein samanlaiset on! Joku osaa paremminkuin toiset. Monesti kun on keskusteltu samanlaisista asioista niin huomaa että pikkupoikia vielä ovat tuollaiset jotka ei ole vielä kunnolla pillua saaneet niin panee kaikkea mikä liikkuu. Kuvottavaa olla noin omahyväinen. Toivon totisesti että pettureiden naiset antaa piilossa samalla mitalla. Yök mitä äijiä!!

kenellekään muulle kuin minulle, oli nimittäin neitsyt kun tavattiin. Itse en ole vielä pettänyt mutta jos olisin varma etten jäisi kiinni siitä niin antaisin palaa. Valitettavasti sellainen tilanne ei ole tullut eteeni vielä mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. ;)

• Cheaters

Silti tykkään vakituisestani eniten. Hän petti ensin mua, mitä muuta tehdä.

• miespuolinen hlö

pettäisi vaikka en jäisi kiinni. Minusta se vain on kerta kaikkiaan niin väärin kuin olla vain voi. Hyvin monet asiat eivät ole selkeästi oikein tai väärin, mutta tämä asia on minun ajatuksissani joka näkökulmasta erittäin selkeän mustavalkoisesti väärin. Minusta siinä jopa pettää itseäänkin, kumppanin lisäksi. Niin ja en oo muuten mikään nihilisti missään suhteessa, noin yleensä. Tässä asiassa ehkä vanhanaikainen.

Kyllä tää maailma on mennyt mahdottomaksi!

• piazzollatar

En pettäisi.

On ollut monta mahdollisuutta mutta en ole sitä tehnyt enkä usko koskaan tekevänikään. Ennen kaikkea sitä valehtelee silloin itselle. Ja se on pahinta. Siksi ei.

• m i e s

On olemassa miehiä, jotka eivät petä. Ne eivät vain ole sattuneet sinun kohdalle. Minulle suhde on tärkeä, en halua pelleillä sillä. Arvostan kanssakumppaniani ja kunnioitan häntä, olisi äärettömän tökeröä loukata toista niin pahasti, että pettäisi. Vaikka ei jäisi kiinni, niin onhan sinulla aina petturin tunne mukanasi.

Et ole oppinut arvostamaan toista ihmistä, jos petät. Sinulta puuttuu kyky tuntea rakkautta ja luottamusta, toivon että joskus saavutat nämä niin tiedät kuinka ihanaa on OIKEASTI rakastaa toista.

• hossi

missään nimessä ! Määrätyt periaatteet ne on minullakin ja niiden suhteen olen tinkimätön :o)
      En ole tähän aikaan mennessä harrastanut edes yhden illan suhteitakaan joten ei ole mikään ongelma pitää näistä aatteista kiinni.

• Unicum59

Kun puoliso pettää, onko fyysinen yhteys pahempaa kuin psyykkinen?

• kysyä?
        Unicum59 kirjoitti:

Luulisi että vastaus kysymykseesi olisi ihan selvä. Molemmat ovat lähes yhtä pahoja. Fyysinen on pahempi jos siinä sitten vielä levittää tauteja kumppanilleen.

• Huomioija.

kertaa sitten oot niissä huorissa käynyt jos eivät yhden illan suhteiksi jääneet???

• hossi
        Huomioija. kirjoitti:

kertaa sitten oot niissä huorissa käynyt jos eivät yhden illan suhteiksi jääneet???

vuoksi voisin mainita että kaksi kertaa moisia palveluja olen käyttänyt, mutta noita yhden illan jutut eivät ole tehty minulle !

• hossi
        Unicum59 kirjoitti:

mikäs siinä satuttaa ? Aikas järjetön kysymys etten sanoisi. Toista ihmistähän siinä satuttaa jos puoliso pettää ei sen enempää eikäs sen vähempää ! Minä ainakin samalla satuttaisin myöskin omaa itseäni siinä koska moinen teko ei sovellu meikäläisen tyyliselle persoonalle, moinen teko sotii pahasti minun moraalisia ajatuksia itseäni ja ennenkaikkea toista kohtaan.

• naiselta
        Unicum59 kirjoitti:

ei kai yksi pano maailmaa kaada, toki en kyllä kannustaisi siihenkään. Panon voisin hyväksyä jos kertoisi itse, mutta en mitään suhdetta, Jos tekee virheen niin pitää olla munaa kertoa se!! Siitäpä se vatvonta alkaa. Kyllä siihen joku syy on että pettää...

• tietty!

Ja kaikki jotka sanovat etteivät, niin ne valehtelee.

• elikkä tarkoitan

nimimerkkiä tietty ja pullopersesikaa (hah miten kuvaava nimi:D) ja muita vastaavia.

Ettehän te pellet edes SAA naista. Joten älkää esittäkö olevanne miehiä! Hiiriähän te olette. luulen että ootte vieläpä jotain teinix-finninaamoja! Älkää jumalauta sanoko itseänne miehiksi! Teinixejä ja mahdollisesti kaappihinttejä olette!

Tosimies ei petä. Ja jos suhde ei toimi niin siitä tehdään kartoitus jonka jälkeen päätetään jatketaanko vai ei! Mutta pettämiseen ei ole syytä!

Jos Tosimies ei saa vaimoltaan/tyttöystävältään niin mielummin vaikka runkkaa kuin juoksee vieraissa, Tosimies myös ottaa huomioon sen että vaimo/tyttöystävä EI VAAN KERTAKAIKKIAAN AINA VOI RAKASTELLA! Esimerkiksi jos hänellä on menkat ja sen vuoksi kipuja tms. Pitää sen verran osata ottaa vaimon/tyttöystävän asiat huomioon ettei ala juoksemaan vieraissa jos nyt ei ihan aina saa kun äijällä itsellä mieli tekee!

• Pullopersesika
        elikkä tarkoitan kirjoitti:

nimimerkkiä tietty ja pullopersesikaa (hah miten kuvaava nimi:D) ja muita vastaavia.

Ettehän te pellet edes SAA naista. Joten älkää esittäkö olevanne miehiä! Hiiriähän te olette. luulen että ootte vieläpä jotain teinix-finninaamoja! Älkää jumalauta sanoko itseänne miehiksi! Teinixejä ja mahdollisesti kaappihinttejä olette!

Tosimies ei petä. Ja jos suhde ei toimi niin siitä tehdään kartoitus jonka jälkeen päätetään jatketaanko vai ei! Mutta pettämiseen ei ole syytä!

Jos Tosimies ei saa vaimoltaan/tyttöystävältään niin mielummin vaikka runkkaa kuin juoksee vieraissa, Tosimies myös ottaa huomioon sen että vaimo/tyttöystävä EI VAAN KERTAKAIKKIAAN AINA VOI RAKASTELLA! Esimerkiksi jos hänellä on menkat ja sen vuoksi kipuja tms. Pitää sen verran osata ottaa vaimon/tyttöystävän asiat huomioon ettei ala juoksemaan vieraissa jos nyt ei ihan aina saa kun äijällä itsellä mieli tekee!

hehehheheh!!

=)

• jjj

Koskaan ei pidä sanoa että ei koskaaan, mutta en pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa pettäminen plussat olisi miinuksia suuremmat. Vaikka kumppani ei koskaan saisikaan tietää, niin elämä hänen kanssaan ei olisi samaa kun tietäisi että on rikkonut yhteisen sopimuksen.

Tämä sillä edellytyksellä että parisuhteesta haluaa pitää kiinni. Jos ei, niin pettäminen onnistuisi, mutta silloin ei olisi väliä silläkään jääkö pettämisestä kiinni vai ei.

• mette85

en todellakaan silti pettäis huh huh.olen siis nainen.et taida rakastaa miestäsi

• Joskus olen pettänytkin. Tulevaisuudesta en pysty sanomaan kuin ehkä petäisin, ehkä en. Riippuu täysin...kaikesta, koska kaikki vaikuttaa kaikkeen.

• Murmur

Ketä enää kiinnostaisi pettää, jos tietää ettei voi jäädä kiinni? Pettäminenhän houkuttelee juuri siksi että on se mahdollisuus, että jää kiinni. Jos sitä ei ole... en minä ainakaan pettäisi.

• -Tuisku-
        Murmur kirjoitti:

Ketä enää kiinnostaisi pettää, jos tietää ettei voi jäädä kiinni? Pettäminenhän houkuttelee juuri siksi että on se mahdollisuus, että jää kiinni. Jos sitä ei ole... en minä ainakaan pettäisi.

En pettäisi. Tilaisuuksia on ollut (tällä hetkellä kaukosuhteessa), mutta ei ole tullut mieleenikään tehdä sellaista miehelleni. Jotain moraalia sentään! Ja sitäpaitsi, vaikka toinen ei saisikaan tietää, tuskin itse pystyisin elämään jatkuvassa valheessa.

• Unicum59
        -Tuisku- kirjoitti:

En pettäisi. Tilaisuuksia on ollut (tällä hetkellä kaukosuhteessa), mutta ei ole tullut mieleenikään tehdä sellaista miehelleni. Jotain moraalia sentään! Ja sitäpaitsi, vaikka toinen ei saisikaan tietää, tuskin itse pystyisin elämään jatkuvassa valheessa.

oltuanne 20 vuotta uskollinen puolisollenne, ymmärrätte asian laajemmin. En pettänyt exää, mutta hän petti. Olen iloinen etten tiennyt... Erottuamme hän kertoi pettäneensä.

Totuuden nimissä, jos suhde toimii, ei tule tarvetta pettää...

Vai tuleeko!

• Miehekäs mies

En pettäisi.

• yks mies

Olet väärässä sanoessasi että useimmat pettäisi.

En kuulu siihen lahkoon joka pettäisi vaikka kiinnijäämisen riskiä ei olisikaan. En silti pettäisi. Siksi että se olisi loukkaus toista kohtaan ja siksi että jäisi varmasti kaiveleen omaa mieltä. Oon sen verran korkean moraali omaava ja oma tunto soimaa jo siitä jos tulee sanottua pahasti. Eli ei onnistu mun kohdalla!

Enkä usko olevani ainoita, monet uskolliset ei varmaan edes koskaan osallistu tällaisiin kyselyihin joten ei nämä anna oikeaa kuvaakaan.

• Rowen82

En ole pettämättä kiinnijäämisen pelon takia, vaan siksi, että se on väärin, eli ihan periaatteesta. Lisäksi nykyisellään minun ei tee mielikään pettää. Tyttöystäväni riittää minulle ihan hyvin, en kaipaa muita naisia. Sitten vielä lisäksi haluan, että voin vanhana sanoa valehtelematta, etten ole koskaan pettänyt. Siitä voisi minusta olla ylpeä.

• mies_vm56

Parisuhteessa pitää vallita molemminpuolinen luottamus ja haluan olla kumppanin luottamuksen arvoinen. Pettäminen on myös itsensä pettämistä.

• siihen?

Helppoa se on tähän aikaan kirjoittaa ettei pettäisi mutta entäs sitten kahden promillen humalassa jos joku seksipommi tulisi tyrkyttämään iseään sinulle, entäs silloin? Et kuitenkaan antaisi koska se olisi moraalitonta jne...niin varmasti...uskotaan... :))

• mies_vm56
        siihen? kirjoitti:

Helppoa se on tähän aikaan kirjoittaa ettei pettäisi mutta entäs sitten kahden promillen humalassa jos joku seksipommi tulisi tyrkyttämään iseään sinulle, entäs silloin? Et kuitenkaan antaisi koska se olisi moraalitonta jne...niin varmasti...uskotaan... :))

jo itselleni kertaalleen todistanut. Sinunhan ei sitä tarvitse uskoa.

• jukujuku

uskallan vastata tähän viestiin siis omasta elämästäni en muiden enkä ystävieni,Minulla on kyllä vihreät silmät mutta elin sinisilmäisenä 8v. Anteeksi annon useasti
      ja uskoin kun hän lupasi maat ja taivaan jotka sisälsivät seuraavia sanoja ja tekoja, lahjoja, kukkia selityksiä, en voi sille mitään olen kuin perhonen mutta silti palaan luoksesi,jos vuodessa on 365päivää ja niistä kahtena päivänä petän sinua niin eihän se ole paljon tai virolaisia kåytettyään hän selitti kun ne arvostaa ja niiden kanssa ei ole paineita ,arvatkaa seisonko peilin edessä ja tuijotin itseäni ja päätin vihdoin olla taas vihreäsilmäinen . ps, ei sänkyhomissa vikkaa muuta kun olin liian tuttu niin ei seisonut että sillai.

• totta vitussa pettäisin ja niin tekis suurin osa muistakin ihmisistä vaikka näyttävät muuta väittävänkin.Tää on taas tätä keskustelupalstojen pilvenhattara-fantasiaa ja itsensä mainostamista kun suurin osa näyttää väittävän muuta,suurin osa tänkin palstan miehistä ei petä kuin omaa oikeaansa ja näin ollen eivät pysty objektiivisesti ajattelemaan tätäkään asiaa.

• Orange

Kyllä olen nuorempana pettänyt monta kertaa. Sitä en tiedä olenko itse tullut petetyksi, eikä kiinnosta. Pari kertaa olen narahtanut, mutta ei suhde siihen ole tyssännyt. Kun lähtee tuolle tielle, ei sieltä oikein paluuta ole. Ja se syy mikä saa pettämään, löytyy
      a. omien korvien välistä (huomion hakua, kielletyn hedelmän houkutusta, jännitystä)
      b. väljähtänyt parisuhde
      c. liian vähän seksiä

Jos suhde on kunnossa ja toimii, ei tarvitse lähteä kurkkimaan vieraisiin pöytiin. Uskon että suureen osaan ihmisistä tilaisuus tekee varkaan, enkä kuvittele olevani poikkeus tänä päivänäkään tässä asiassa. Kun riittävästi elää, oppii myös sen että liha on heikko. Sanokoon jeesustelijat mitä tahansa (ja epäilemättä taas tulee sata jeesustelijaa huorittelemaan).

• normaali mies

tuntee seksuaalista vetoa puoleensavetävän naisen nähdessään. Liha on heikko, kyllä. Joillakin on kuitenkin tahtoa vastustaa lihan "kutsua". Kaikilla ei tätä tahtoa jostakin syystä ole (kehittymätön ihminen).

• Orange
        normaali mies kirjoitti:

tuntee seksuaalista vetoa puoleensavetävän naisen nähdessään. Liha on heikko, kyllä. Joillakin on kuitenkin tahtoa vastustaa lihan "kutsua". Kaikilla ei tätä tahtoa jostakin syystä ole (kehittymätön ihminen).

Sait kunnian olla ensimmäinen jeesustelija. Onnea!

• et ole
        Orange kirjoitti:

Sait kunnian olla ensimmäinen jeesustelija. Onnea!

ensimmäinen etkä viimeinen kehittymätön mies maailmassa. Ihan normaali mies olet.

• Orange
        et ole kirjoitti:

ensimmäinen etkä viimeinen kehittymätön mies maailmassa. Ihan normaali mies olet.

Onhan mua moneksi kutsuttu muttei mieheksi koskaan. Kerta se on ensimmäinen tässäkin asiassa ;)

Jep jep, tästähän se päivä taas paranee. Kuka tietää kenen sylistä taas itsensä illalla löytää, hah hah hahhhaah =:O

Kehitystä sunkin punttiin, nimetön huutelija.

• miehestä
        Orange kirjoitti:

Onhan mua moneksi kutsuttu muttei mieheksi koskaan. Kerta se on ensimmäinen tässäkin asiassa ;)

Jep jep, tästähän se päivä taas paranee. Kuka tietää kenen sylistä taas itsensä illalla löytää, hah hah hahhhaah =:O

Kehitystä sunkin punttiin, nimetön huutelija.

liekö sulle kohteliaisuus vai ei.
        Niin, onhan noita pettäjänaisiakin, en mene sitä kieltämään. Miksi tilaisuus pettämiseen tekee sinusta pettäjän?

ps. niin, kehittymäänhän tänne maailmaan on meistä jokainen tullut.
        t. Omena

• Orange
        miehestä kirjoitti:

liekö sulle kohteliaisuus vai ei.
        Niin, onhan noita pettäjänaisiakin, en mene sitä kieltämään. Miksi tilaisuus pettämiseen tekee sinusta pettäjän?

ps. niin, kehittymäänhän tänne maailmaan on meistä jokainen tullut.
        t. Omena

Totta puhuen, en oikein tiedä onko se kohteliaisuus vai ei...
        Pääasia että peilistä katsoo edelleen nainen eikä munatkaan näytä toistaiseksi kasvavan ;D Johtuisikohan miehinen tyyli tavasta paukauttaa asiat niitten oikeilla nimillä?

"Miksi tilaisuus pettämiseen tekee sinusta pettäjän?"
        Saman tien voisi kysyä miksi taivas on sininen? Miksi aurinko laskee länteen? Ei ole olemassa yhtä luodinkestävää vastausta. Niin, paitsi tietysti noilla jeesustelijoilla on toki vastaus kaikkeen ja hyvä niin. Mitä maailma olisikaan jos ei olisi ketään tuomittavaa? Ketäs sitten kivitettäisiin?

Niinpä, kehittymään tänne on tultu. Toivoa sopii että se jatkuu läpi elämän.

Vai että Omena...

• Riku-78

Väärässä olisit. Ainakin mun kohdalla.

Mielestäni asia on sama kuin että jos kysyisit: varastaisitko, jos et jäisi kiinni.

En varastaisi.

On kyllä todettava, että varmasti on paljon ihmisiä, jotka varastavat (vaikka kiinnijäämisen riski on suuri), mutta myös ihmisiä, jotka eivät varasta, vaikka tavaraa tarjottaisiin suoraan naaman eteen.

Eli meitä on moneksi. Joidenkin mielestä toiselta varastaminen ei ole suuri rikos. Minun mielestäni se on. Myös pettämisessä.

• njoo

Eli vielä kerran käännettynä:

Jos olet pettänyt, niin myöskin tilaisuuden tullessa olisit valmis varastamaa. Eipä päde meikäläiseen. Olen pettäny mutta en varastaisi.

• itseruoskinta

Ei kai kyse loppujen lopuksi ole siitä, jäisikö kiinni vai ei. Vaan kysymys on siitä, että ITSE tietää, että on pettänyt. Kukin on itsensä pahin tuomari.

Minä en voisi pettää, koska en voisi elää sen jälkeen itseni ja ajatusteni kanssa. Vaikka olisi tilanne, että satavarmasti en jäisi kiinni, niin itselleni kuitenkin olisin jo jäänyt teostani kiinni. En tiedä, miksi asia on näin, mutta niin vain se on aina ollut. Moraalinen itseruoskinta toimii minun tapauksessani aika hyvin.

En voisi katsoa itseäni peilistä rehellisin silmin pettämisen jälkeen. Mieluusti olen siis vapaa moisesta kahleesta ja jätän pettämiset niille, joiden moraali on löyhempi.

• pahis

Minulla on säätöä miehen kanssa jolla on naisystävä.

Olenko paha ihminen?

• olet
        pahis kirjoitti:

Olenko paha ihminen?

asiasta?

• itseruoskinta!
        pahis kirjoitti:

Olenko paha ihminen?

Aivan. Kuten jo joku totesikin: mitä mieltä itse olet.

Itsehän vastaat omista teoistasi. Tiedät kyllä sydämessäsi, teetkö oikein vain väärin. Eri asia tietenkin on, pysähtyvätkö ihmiset kuuntelemaan omaa sisintään.

On turha kysyä muilta, onko paha ihminen vai jotain muuta. On varmasti pahempiakin tekoja kuin pettäminen. Tuossa sentään ei ketään murhata fyysisesti. Mutta voisit kysyä ITSELTÄSI, oletko paha ihminen vai et.

Uskallatko vastata.

• tiituska80

olen täysin samaa mieltä kanssasi, itse en välittäisi jäisinkö kiinni. Itse tietäisin kuitenkin loukkanneeni toista pahimmalla mahdollisella tavalla!! Juuri kuin itsestäni tuntuisi.

• pahis
        itseruoskinta! kirjoitti:

Aivan. Kuten jo joku totesikin: mitä mieltä itse olet.

Itsehän vastaat omista teoistasi. Tiedät kyllä sydämessäsi, teetkö oikein vain väärin. Eri asia tietenkin on, pysähtyvätkö ihmiset kuuntelemaan omaa sisintään.

On turha kysyä muilta, onko paha ihminen vai jotain muuta. On varmasti pahempiakin tekoja kuin pettäminen. Tuossa sentään ei ketään murhata fyysisesti. Mutta voisit kysyä ITSELTÄSI, oletko paha ihminen vai et.

Uskallatko vastata.

Omatuntoni ei soimaa "säätöni" kanssa vietetyistä hetkistä. Suhteeni häneen on vapaa-ajan vahinko. Se ei tietenkään ole mikään puolustus.
        Hänen naisystävänsä luultavammin tietää miehellä olevan muitakin naisia. En usko hänen olevan sokea tosiasioille...

• JudgeLii

Jos sellainen utopia vielä jonakin kauniina päivänä toteutuisi, että seurustelisin vakavasti, niin tuskin lähtisin sitä ihmettä kovin kevyesti uhmaamaan pettämällä. Minulle ei yksinkertaisesti ole olemassa sellaista vaihtoehtoa, etten jäisi kiinni, koska möykkäävä omatunto pitäisi takuulla huolen tapahtuneen paljastamisesta... En kuitenkaan pysty sanomaan, etten IKINÄ tule pettämään ketään, on sitä menneisyydessä mahdottomampiakin asioita tapahtunut. Etenkin jurrissa tulee hölmöiltyä, valitettavasti. Mutta kyllä tarvitsisin pettämiseen aika paljon raskaammat syyt kuin sen, ettei kiinnijäämisen vaaraa ole. Ja niitä syitä pohtiessa voikin samalla miettiä, että kannattaako seurustella...

• N vailla omaatuntoa

Minulla on "paha" tapa, olen pettänyt joka ikistä miestä kenen kanssa olen seurustellut. Joskus olen jäänyt kiinni, joskus en, pääsääntöisesti en. Uskon, että satavarmasti ihminen pettäisi jos tietäisi, ettei koskaan jäisi kiinni.

• omatuntokin

"paha tapa" oli aika lievästi määritelty luonnevika.

Usko pois on meitäkin, jotka noudattavat omaatuntoaan, lakeja, liikennesääntöjä, jne jne ihan vaan sen takia, että tietää tekevänsä oikein, ei sen vuoski, että pelkäisi jäävänsä kiinni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2538
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1931
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1733
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1287
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1282
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1244
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      977
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      136
      901
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      883
    Aihe