...videon HARD ROCK HALLELUJAH by LORDI? Alla on paljon linkkejä, mutta ei vain onnistu. Kertokaa joku tietoinen mulle, jooko? Ostin levyn, että biisi on kyllä tuttu ja kuunneltu 1000 kertaa, mut videota en ole nähnyt. VIVA!!
MISSÄ VOI KATSOA...
8
831
Vastaukset
- .................
...mutta se video on edelleen näkemättä. Liekö syyny minun melko historiallinen kannettava... :) LISÄÄ LINKKEJÄ, KIITOS!!!
- .................
NW4EVER kirjoitti:
...mutta se video on edelleen näkemättä. Liekö syyny minun melko historiallinen kannettava... :) LISÄÄ LINKKEJÄ, KIITOS!!!
playerisi. Kyseinen video on avi tiedostona ja mediaplayerin pitäisi pystyä se toistamaan. Tai imuta Bs-Player joka varmasti näyttää kuvankin
................. kirjoitti:
playerisi. Kyseinen video on avi tiedostona ja mediaplayerin pitäisi pystyä se toistamaan. Tai imuta Bs-Player joka varmasti näyttää kuvankin
...nähdä vaivaa! Koska en kärsi rahapulasta, lähden kylälle ja haen perkele niin tehokkaan koneen että näkyy video ja jätkät ilman maskia! Syy miksi en ole sitä vielä tehnyt on selkeä: Minkäänlaista tarvetta parempaan koneeseen ei ole ilmaantunut! Mutta nyt on...;) KIITTI SULLE!
- sellasen koneen
NW4EVER kirjoitti:
...nähdä vaivaa! Koska en kärsi rahapulasta, lähden kylälle ja haen perkele niin tehokkaan koneen että näkyy video ja jätkät ilman maskia! Syy miksi en ole sitä vielä tehnyt on selkeä: Minkäänlaista tarvetta parempaan koneeseen ei ole ilmaantunut! Mutta nyt on...;) KIITTI SULLE!
missä lordin porukka näkyy ilman maskia. Meinaan vaan että sama varmaan pätee sitten tavallisiin vaatteisiinkin, olis kiva katsella uutisia ;) Mä haen silloin samanlaisen koneen. :D
sellasen koneen kirjoitti:
missä lordin porukka näkyy ilman maskia. Meinaan vaan että sama varmaan pätee sitten tavallisiin vaatteisiinkin, olis kiva katsella uutisia ;) Mä haen silloin samanlaisen koneen. :D
Hain perkele kaupasta kuusnepan(commodore 64) ja pelaan just jotain älyvapaa taistelupeliä! Tämä on tässä, en kaipaa enää huipputeknologiaa!! :)
- ainakin
http://www.youtube.com/results?search=Hard Rock Hallelujah&search_type=search_videos
Sieltä löytyy... Ja pitäis toimii, kannattaa vaan ensin odottaa että se on ladannut kokonaan, muuten video saattaa pätkiä...Nyt sain sen, mitä halusin! Vaikka ääni oli hieman heikko, sain tyydytyksen! SUUR-KIITOS, ystävä hyvä!! :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822