...videon HARD ROCK HALLELUJAH by LORDI? Alla on paljon linkkejä, mutta ei vain onnistu. Kertokaa joku tietoinen mulle, jooko? Ostin levyn, että biisi on kyllä tuttu ja kuunneltu 1000 kertaa, mut videota en ole nähnyt. VIVA!!
MISSÄ VOI KATSOA...
8
851
Vastaukset
- .................
...mutta se video on edelleen näkemättä. Liekö syyny minun melko historiallinen kannettava... :) LISÄÄ LINKKEJÄ, KIITOS!!!
- .................
NW4EVER kirjoitti:
...mutta se video on edelleen näkemättä. Liekö syyny minun melko historiallinen kannettava... :) LISÄÄ LINKKEJÄ, KIITOS!!!
playerisi. Kyseinen video on avi tiedostona ja mediaplayerin pitäisi pystyä se toistamaan. Tai imuta Bs-Player joka varmasti näyttää kuvankin
................. kirjoitti:
playerisi. Kyseinen video on avi tiedostona ja mediaplayerin pitäisi pystyä se toistamaan. Tai imuta Bs-Player joka varmasti näyttää kuvankin
...nähdä vaivaa! Koska en kärsi rahapulasta, lähden kylälle ja haen perkele niin tehokkaan koneen että näkyy video ja jätkät ilman maskia! Syy miksi en ole sitä vielä tehnyt on selkeä: Minkäänlaista tarvetta parempaan koneeseen ei ole ilmaantunut! Mutta nyt on...;) KIITTI SULLE!
- sellasen koneen
NW4EVER kirjoitti:
...nähdä vaivaa! Koska en kärsi rahapulasta, lähden kylälle ja haen perkele niin tehokkaan koneen että näkyy video ja jätkät ilman maskia! Syy miksi en ole sitä vielä tehnyt on selkeä: Minkäänlaista tarvetta parempaan koneeseen ei ole ilmaantunut! Mutta nyt on...;) KIITTI SULLE!
missä lordin porukka näkyy ilman maskia. Meinaan vaan että sama varmaan pätee sitten tavallisiin vaatteisiinkin, olis kiva katsella uutisia ;) Mä haen silloin samanlaisen koneen. :D
sellasen koneen kirjoitti:
missä lordin porukka näkyy ilman maskia. Meinaan vaan että sama varmaan pätee sitten tavallisiin vaatteisiinkin, olis kiva katsella uutisia ;) Mä haen silloin samanlaisen koneen. :D
Hain perkele kaupasta kuusnepan(commodore 64) ja pelaan just jotain älyvapaa taistelupeliä! Tämä on tässä, en kaipaa enää huipputeknologiaa!! :)
- ainakin
http://www.youtube.com/results?search=Hard Rock Hallelujah&search_type=search_videos
Sieltä löytyy... Ja pitäis toimii, kannattaa vaan ensin odottaa että se on ladannut kokonaan, muuten video saattaa pätkiä...Nyt sain sen, mitä halusin! Vaikka ääni oli hieman heikko, sain tyydytyksen! SUUR-KIITOS, ystävä hyvä!! :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131236- 2331235
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701112Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179993- 141990
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15979- 74839
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33832