Hei!
Sain juuri haastattelukutsun Kelalle kesätöihin (toimistotyö).
Onko kukaan ollut aikaisemmin Kelalla töissä (varsinkin kesätyöläiset)? Minkälaista palkkaa, ilmapiiri jne. Työtehtävät minkälaisia?
Kelalle kesätöihin?
8
7651
Vastaukset
- 000000000
Mäkin hain sinne. Hei kerro minkä alan ihminen olet tms. joka vaikuttaa paikansaantiin mielestäsi omalla kohdallasi. Että onkohan mulla mitää mahiksia. Palkka on ainakin 1000e/kk sosionomiopiskelijoilla, olen kuullut.
- kat
Eli opiskelen oikeustiedettä Helsingissä. Kelalta soitettiin pari päivää sitten ja haastattelu on ensi viikolla.
Uskoisin, että mahdollisuudet päästä Kelalle töihin paranevat, jos on jonkinlaista toimistokokemusta. Itse olen ollut n. 5kk töissä osa-aikaisena toimistoapulaisena vakuutustoimistossa.
Varmaankin myös sosiaaliala/oikeustiede jne. opiskelualat auttavat. Toivon ainakin niin.
Optimistisena toivon myös että palkka on yli 1000e/kk:(
Olisi kiva kuulla vielä kesätyöntekijöiden kokemuksia.
- vaan
teikäläiselle, kun onni postkaisi. Itsekin hain ja osa kavereistakin, mutta kaikille tuli s-postiin viesti että "valinta haastatteluun ei tällä kertaa osunut kohdallesi, kiitos kumminkin hakemuksesta". ^^'
- kat
Voin kyllä kertoa, että tämä oli jo kolmas kesä kun hain kelalle töihin... Ehkä ne ajatteli et oon niin säälittävä, että pakko ottaa tyttö vihdoinkin haastatteluun:)
- hähhähähä
Mä hain, mutten ole saanut sen puoleen kutsua haastikseen kuin "kiitos, mutta ei kiitos" -kirjettä. Omituista. Palkka on 1100. Siinä ei oivomiset auta.
- merri
hähhähähä kirjoitti:
Mä hain, mutten ole saanut sen puoleen kutsua haastikseen kuin "kiitos, mutta ei kiitos" -kirjettä. Omituista. Palkka on 1100. Siinä ei oivomiset auta.
Mullekkaan ei ole tullut Kelalta mitään tietoa, vaikka hakemus oli varmasti ajallaan! Ei s.postiin, ei postissa, ei puhelimella, ei mitään tietoa, että ei ole valittu, eikä että olisi valittu.
outo juttu!
- kesänä ollut
Työ melko leppoisaa paperinpyörittelyä. Tehtäväsi varmaan liittyvät pitkälti erilaisten päätösten rekisteröintiin ja ratkaisemiseen riippuen siitä millä osastolla työskentelet.
Työkaverit pääasiassa keski-ikäisiä ja naispuolisia. Kesätyöntekijän palkka surkea eli tuskin ainakaan yli 1000 euroa/kk.- kat
Kävin tänään tosiaan sitten siellä Kelan haastattelussa. Eipä multa paljoa kysytty eikä työtehtävistä saanut oikein vielä tarkkaa kuvaa. Ymmärsin, että oli mahdollisuus päästä myös asiakasneuvojaksi, kun aikasempaa asiakaspalvelukokemustakin on. Saattaa kyllä olla aika hankala homma, Kelan asiakkaat kun ei niitä kaikkein iloisimpia aina ole:(
Ja palkkaus... Tuntui että rekrytoijat itsekin pahoittelivat palkan pieneyttä elikkä se on sitä 850e-1200e kesätyöläisellä. Töissä kuitenkin 5pv/viikko, 7h 15 min päivässä.
Eipä muistakaa kesätyöhakemuksista ole kuulunut mitään niin toivon saavani paikan. Sais edes vuokran maksettua ja jotain syötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216