Millaisella kaavalla lasketaan laskennallinen tuntipalkka? Tarvitsisin tiedon sekä tuntipalkkalaisen että kuukausipalkkalaisen tuloista. Jos jollakulla olisi vaikka linkki jonnekin, en itse Googlettamalla löytänyt.
Kiitos etukäteen!
Laskennallinen tuntipalkka
4
18860
Vastaukset
- epätietoinen myös
Minä en ainakaan ihan täysin ymmärtänyt kysymystäsi. Jos kuukausipalkasta lasketaan tuntipalkkaa, vaihtelee laskukaava hieman eri alojen mukaan. Toisissa TESseissä käytetään jakajana 160, toisissa esim. 163 ja taitaa niitä löytyä muitakin.
- pip²
Kuukausipalkka jaetaan tehdyillä tunneilla, ei se sen kummempaa ole.
Ongelmaksi tulee vain kuinka paljon niitä tunteja kuukaudessa tulee, koska kaikilla aloilla ei ole sitä 21.5 keskimääräistä työpäivää kuukaudessa. - tuotepäällikkö 26v
Meillä muistaakseni jakajana on 158. Oma tuntipalkka siis reilut 17 egeä..
- ............
tolla liksallahan mennään jo melkein kuuhun ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664