Kysymyksiä J. Julistajalle

Tässä tulee nyt sitten ne kysymykseni, joista mainitsin sinulle tuossa aikaisemman keskustelun yhteydessä.

1. Miten voit pitää itseäsi demokraattisena henkilönä, jos kannatat tuollaista isänmaallisuuspropagandan levittämistä kansalaisille? Mielestäni länsimaisen demokratian mukaan kaikilla on oma oikeus päätää siitä, haluaako olla isänmaallinen vai ei.

2. Miten erottelet vasemmistolaisuuden ja ääri-vasemmistolaisuuden toisistaan? Vai pidätkö kaikkia vasemmistolaisia poliitikkoja stallareina, marxilaisina ja punafasisteina?

3. Tietääkseni sinä kannatat itse Perussuomalaisia? Mutta pystytkö hyväksymään sen, että Suomen eduskunnassa täytyy olla myös vasemmistolaisia puolueita? Ota huomioon se, että kaikissa demokraattisissa valtioissa on aina sekä oikeistolaisia, että myös vasemmistolaisia puolueita.

4. Mitä mieltä olet Suomen asevelvollisuusjärjestelmästä ja siviilipalveluslaista? Entä pystytkö hyväksymään sen, ettei kaikki suomalaiset miehet halua mennä armeijaan?

5. Mitä mieltä olet Suomen mahdollisesta Nato-jäsenyydestä? Mitkä ovat mielestäsi sen hyvät/huonot puolet?

6. Millä perusteella väität sellaista, että ihmisoikeusjärjestöt ovat muka jotenkin puolueellisia ja länsimaiden vastaisia järjestöjä?

Tiedät kai sen, että ihmisoikeusjärjestöt ovat kritisoineet myös muslimien ja Afrikkalaisten tekemiä ihmisoikeusrikkomuksia. Tämän perusteella ei voi mielestäni mitenkään väittää, että nämä ihmisoikeusjärjestöt olisivat jotenkin puolueellisia.

7. Kysyin sinulta kerran aikaisemmin sitä, että ketä suomalaisia poliitikkoja arvostat. Nyt olisi kiva tietää ketä ulkomaalaisia poliitikkoja arvostat ja miksi?

8. Olen saanut sellaisen käsityksen, että kannatat kristillisiä elämänarvoja, voisitko perustella hieman tarkemmin mitä tällä tarkoitat? Käytkö mahdollisesti kirkossa, vai luetko raamattua vai mitä?

9. Samaan aiheeseen liittyen, haluaisin kysyä sinulta, että pystytkö hyväksymään ateismin ja erilaiset uskonnot? Vai kannatatko pakollista rippikoulua ja kirkkoon kuulumista?

10. Pystytkö hyväksymään somalit ja arabit Suomeen, jos he osaavat sopeutua länsimaisille elämäntavoille ja onnistuvat elättämään itsensä rehellisen työn avulla?

11. Pidätkö kaikkia rasismin vastustajia hyysäreinä ja rikollisten suosijoina? Mielestäni ihmiset voi hyvinkin kannattaa monikulttuurisuutta, ilman että olisi hyysäri ja rikollisten puolustelija.

12. Lopuksi voit vielä halutessasi kertoa vapaasti jotain itsestäsi, tai antaa jotain kritiikkiä minun mielipiteistäni.

Tässä oli nyt sitten taas vaihteeksi muutamia kysymyksiä sinulle pohdittavaksi. Odotan mielenkiinnolla vastauksiasi, vastaile sitten kun ehdit/viitsit, ei tarvitse turhaan kiirehtiä. Muut saavat myös vastata näihin kysymyksiin, jos haluavat.

- Ystävällisin terveisin "luokkavihollisesi" DarkFear

4

797

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J_Julistaja

Vastaan näin nopeasti, kun satuin pyörimään netissä vailla tekemistä.

1. En kannata Suomalaista sosiaalidemokraattista versiota demokratiasta, mihin kuuluu kähmintä, koplaaminen ja lehmänkaupat kulisseissa. Kannatan oikeata isänmaallista demokratiaa, jossa poliitikot toimivat isänmaan palvelijoina vailla oman edun tavoittelua. Tietenkään tämä ihannekuva ei voi toteutua, mutta mielestäni isänmaallisuus ja demokratia pitäisi yhdistää nykyistä paremmin.

2. No, tuo on paljolti samaa retoriikkaa, jota sinäkin harrastat puhuessasi fasisteista, kun tarkoitat oikeistolaisia. Kyllä joitakin järkeviäkin vasemmistolaisia poliitikkoja on olemassa enkä pidä heitä kommareina. Mieleeni tulee ensimmäisenä sisäministeri Rajamäki. Toisaalta vieläkin kommareita inhottavampia ovat katalat demarit, jotka esiintyvät demokratiaa kannattavina, vaikka todellisuudessa ajavat totalitaristista mallia Suomeenkin, jolloin täällä olisi vain yksi puolue SDP. Tosin nykyjärjestelmämme ei ole kaukana kun mietimme SAK:n ja SDP:n valtaa.

3.Tietysti pitää aina olla vastapainoja, eiväthän kaikki voi olla samaa mieltä. Kansa päättäköön keitä eduskunnassa on, mutta tietysti toivon, että vasemmistolaisia olisi mahdollisimman vähän.

4. Rajoittaisin siviilipalveluksen koskemaan vain niitä, jotka eivät henkisiltä tai ruumiillisilta ominaisuuksiltaan sovellu armeijaan. Vapaaehtoisena vaihtoehtona en sitä hyväksy. Nykytilanne on vain välttävä.

5. Vaikea kysymys. Ehkä enemmän kannatan kuin vastustan. Natolla on vain yksi hyvä puoli -turva Venäjää vastaan ja se painaa vaakakupissa minulla enemmän kuin lukuisat haitat mm. suomalaiset sotilaat ulkomaille, osallistuminen vieraisiin kriiseihin, terrorismin uhan kasvu jne. Venäjällä voi tapahtua vallankumous vaikka tänään ja silloin meillä voi olla tukalat paikat. Putin ei ole ikuinen.

6.Useissa järjestöissä suurin osa aktiiveista on vasemmistolaisesti suuntautuneita eli he suhtautuvat tahtomattaankin kielteisesti länsimaita kohtaan ja katsovat sormiensa läpi esim. islamilaisissa maissa tehtäviä ihmisoikeusloukkauksia.

En ole huomannut tuota kritiikkiä kuin joissakin harvoissa tapauksissa esim. Sudan. Koraanin nimessä tehtäviin teloituksiin ja naisten alistamiseen ei ole puututtu tai siitä ei ole suomal. lehdistössä kerrottu.

7. Arvostan kansallismielisiä ja maahanmuuttajien hyysäämistä vastustavia poliitikkoja tässä joitakin: Tanskan Pia Kjaersgaard, Ayaan Hirsi Ali, Jean-Marie Le Pen, edesmennyt Pim Fontaine, Jörg Heider jne. Tässä painaa nimenomaa suhtautuminen etenkin islamilaisesta maailmasta tuleviin maahanmuutajiin.

Tietysti jos arvosteltaisiin poliitikkoja pätevyyden eikä arvojen perusteella listalla olisi muita nimiä.

8. Kirkossa käyn vain jouluisin, sillä vastustan nykykirkon islamin ja maahanmuutonmyönteistä kantaa. Raamattua lueskelen silloin tällöin. Eniten minua miellyttävät Kristuksen opit lähimmäisten rakastamisesta ja anteeksiannosta.

9. Totta kai hyväksyn erilaiset uskonnot niin kauan kuin ne ovat sopusoinnussa Suomen lain kanssa eivätkä uhkaa yhteiskuntajärjestystä. Olemme varmasti eri mieltä siitä tekeekö islam näin. En minäkään ole täysin varma onko Jumala olemassa, vaikka niin haluaisinkin, joten hyväksyn täysin ettei joku usko Häneen. Ei mitään pakkorippikouluja!

10. Kunhan suomalaisperäinen väestö pysyy selvänä enemmistönä maassamme. Ja nuo tapaukset ovat yhden käden sormilla laskettavissa ainakin somalien kohdalla.

11. En oikein enää jaksa uskoa, että monikulttuurisuuden kannattajalla olisi jaloja motiiveja. Niin monta kertaa olen nähnyt niiden taakse ja huomannut sen järkyttävän isänmaanvastaisuuden, joka näiden aatteiden takana on.

12. Toivon todella, että jonakin päivänä kykenisit ymmärtämään miten upea ja kunniakas maa meillä on isänmaanamme. Kuten jalkaväenkenraali sanoi: "Suomi on hyvä maa, Suomi on paras maa". Nyt pojat lakki kouraan ja miettimään sotasankareidenmme kunniantekoja!

• Kiitos vain, kun suostuit vastaamaan minun esittämiini kysymyksiin. Haluan kuitenkin vielä hieman kommentoida vastauksiasi, sekä tarkentaa omia mielipiteitäni, ettet saa turhia väärinkäsityksiä minun ajatuksistani.

1. Todennäköisesti suurin osa suomalaisista näyttää kannattavan tätä sosiaalidemokraattien ajamaa demokratiaa, sillä lähes poikkeuksetta SDP on suurin hallituspuolue eduskuntavaalien jälkeen. Tuskin sellaisia poliitikkoja on juurikaan olemassa, jotka eivät ajaisi virkansa puolesta myös omia etujaan. Joten tämän asian suhteen ne demarit eivät juurikaan eroa porvareista tai kommunisteista.

En ole itse mikään SDP:n kannattaja, sillä äänestän SKP:ta tai Vasemmistoliittoa. Mutta ilman muuta annan mieluummin ääneni demareille, kun vaikka Kokoomukselle tai Perussuomalaisille. Voisin äänestää myös Vihreitä, jos he olisivat hieman vasemmistolaisempia.

2. Ensinnäkin en ole koskaan väittänyt sellaista, että kaikki oikeistolaiset olisivat fasisteja. En ole suinkaan tarkoittanut sitä, että Kokoomuksen ja Keskustan kannattajat olisivat fasisteja. Voin sanoa sen, että minä suhtaudun myönteisemmin oikeistolaisia kohtaan, kun sinä vasemmistolaisia kohtaan. Olisin voinut jopa äänestää presidentin vaaleissa Matti Vanhasta tai Henrik Laxia, jos oma suosikkini Tarja Halonen ei olisi osallistunut vaaleihin. Nämä kyseiset poliitikot nimittäin ovat selvästi suvaitsevaisempia kun niin sanotut "keskiverto-oikeistolaiset" yleensä.

3. Vahvasti näytät vaan olevan mielestäni länsimaista demokratiaa vastaan, kun et näytä hyväksyvän Suomen kansan enemmistön äänestämää hallitusta. Sinun harmiksesti enemmistö suomalaisista näyttää kannattavan demareita.

4. Tässä onnistuinkin paljastamaan loistavasti sinun fasistiset mielipiteesi. Haluaisit siis ilmeisesti pakottaa kaikki miehet menemään armeijaan vaikka vasten tahtoaan? Voisitko vielä määritellä sen, kenellä olisi oikeus valita siviilipalvelus?

Jos suomessa olisi voimassa tämä sinun kannattama järjestelmä, niin siinä tapauksessa tämä valtio olisi saanut ainakin yhden totaalikieltäytyjän lisää. Minä en olisi ainakaan suostunut menemään suomen lahtariarmeijaan, jonka toiminta ja elämänarvot ovat täysin oman ajatusmaailmani vastaisia. Itse olen aina kannattanut sen verran humaaneja elämänarvoja, että armeijan toiminta ja tappamisen opettelu ei sovi ollenkaan minun avaraan ja rauhanomaiseen ajatusmaailmaani.

Ennen siviilipalvelukseni aloittamista harkitsin tosissani myös totaalikieltäytymistä, jos nyt saisin valita uudestaan, niin uskon että se totaalikieltäytyminen olisi entistäkin todennäköisempi ratkaisu. Armeijasta kieltäytyminen ja ennen kaikkea totaalikieltäytyminen on kaikkein paras keino protestoida suomen epäoikeudenmukaista asevelvollisuusjärjestelmää, sekä tietenkin myös rasismia vastaan. Kaikkein kiihkomielisimmät asevelvollisuuden ja armeijan kannattajat ovat nimittäin melkein aina näitä ääri-isänmaallisia uusnatseja, jotka ovat meidän rauhanomaisten vasemmistolaisten pahimpia luokkavihollisia.

5. Ainoa syy miksi itse kannatan osittain Suomen Nato-jäsenyyttä on se, että sen myötä suomessa saatettaisiin ehkä päästä joskus eroon tästä iänikuisen vanhasta asevelvollisuusjärjestelmästä jota olen aina vastustanut suunnattomasti. Mutta koska edes Nato-jäsenyys ei takaa sitä, että tästä epäoikeudenmukaisesta järjestelmästä voitaisiin joskus luopua, niin siinä tapauksessa suhtaudun Nato-jäsenyyteen hieman kielteisemmin. Venäjä ei ole mielestäni suomalaisille mikään uhka.

6. Tosiasia on se, että vasemmistolainen aatemaailma on kaikin tavoin rauhanomaisempi ja solidaarisempi kun oikeistolaisten edustama militarismi, rasismi ja "sotasankareiden" ihailu.

En tiedä minkä ihmisoikeusjärjestöjen kannanottoja oikein olet lukenut, mutta kyllä monet järjestöt ovat kritisoineet todella voimakkaasti myös näitä muslimien tekemiä teloituksia ym. ihmisoikeusrikkomuksia vastaan.

7. Itse en arvosta tuollaisia äärioikeistolaisia poliitikkoja, koska he edustavat kaikkea sitä mitä me oikeudenmukaiset vasemmistolaiset olemme aina vastustaneet.

8. Itse en käy ollenkaan kirkossa, paitsi ainoastaan silloin kun on joku tilaisuus kuten esim. häät, rippijuhlat, kastajaiset ym. vastaava tapahtuma. Jätin aikoinaan myös rippikoulun käymättä, koska en halunnut olla tekemisissä seurakunnan ja kirkon kanssa, jonka toiminta perustuu kristillisiin elämänarvoihin.

Itse pystyn kyllä rakastamaan lähimmäisiäni, vaikka en uskokaan johonkin jumalaan ja jeesukseen. Anteeksiantamisesta voi olla jokainen varsin eri mieltä, sillä kaikkea ei mielestäni ole edes mikään pakko antaa anteeksi. Oletko kuullut sellaisen sanonnan, että "Anna anteeksi vihamiehillesi, mutta merkitse nimet muistiin"? Tämä on mielestäni erittäin hyvä tapa. Saatan antaa anteeksi, mutta en välttämättä unohda sitä.

9. Minulle on aivan yksi ja sama asia, mitä uskontoa ihmiset kannattavat, vai ovatko he mahdollisesti ateisteja. Kaikkea islamin uskon asioita en tietenkään voi hyväksyä, kuten terrorismia ja näitä "kunniamurhia". Tosin itse en ole joutunut mihinkään ongelmiin maahanmuuttajien kanssa, tämä johtuu tietenkin myös omasta suhtautumisestani heitä kohtaan.

10. Kyllä osa somaleista ja arabeista on jopa onnistunut sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan, vaikka se onkin varmaan sinulle vaikea myöntää.

11. Riippuu siitä, mitä itse pidät isänmaan vastaisena? Itse olen vaan ollut aina suvaitsevainen ja avarakatseinen ihminen, joten sen vuoksi minulla ei ole minkäänlaista vihaa eri uskontoja ja kansallisuuksia kohtaan.

12. Mielestäni suomessa ei ole mitään sellaista, mitä ei olisi myös muissa Euroopan maissa. Joten Suomi ei todellakaan ole mitenkään ylivertaisessa asemassa muuhun Eurooppaan verrattuna, olisin sitä paitsi muutenkin mieluummin jonkun toisen valtion kansalainen. Mieluummin asuisin jossain sellaisessa valtiossa, jossa on Eurooppalaishenkinen, monikulttuurinen ja suvaitsevainen ilmapiiri. Meillä suomessa ei ole mitään näistä edellä mainituista, täällä talvikin on vielä hyvässä vaiheessa kun muualla Euroopassa kevät on jo pitkällä.

Mielestäni sodassa ei ole mitään sankareita, koska sota on pelkkää järjetöntä väkivaltaa ja tappamista. Mieluummin arvostan jotain sellaisia henkilöitä, jotka ovat todella oikeasti tehneet jotain hyvää ihmiselämän kannalta. Sotilaat ovat pelkästään tuhonneet ihmiselämää sillä järjettömällä tappamisella, jota kohtaan minulta ei löydy minkäänlaista ymmärrystä.

Kuten varmaan taas huomasit sen, että mielipiteemme erosivat täydellisesti toisistaan. Oli kuitenkin hienoa, että suostuit vastaamaan minun kysymyksiini. Jos haluat vuorostasi esittää minulle jotain kysymyksiä, niin kysy rohkeasti pois vaan mitä mieleesi tulee. Olen kyllä aina valmis vastaamaan minulle esitettyihin kysymyksiin. Toivottavasti sain nyt selvennettyä omia mielipiteitäni, niin ettet saa minusta turhia väärinkäsityksiä?

• DarkFear kirjoitti:

Kiitos vain, kun suostuit vastaamaan minun esittämiini kysymyksiin. Haluan kuitenkin vielä hieman kommentoida vastauksiasi, sekä tarkentaa omia mielipiteitäni, ettet saa turhia väärinkäsityksiä minun ajatuksistani.

1. Todennäköisesti suurin osa suomalaisista näyttää kannattavan tätä sosiaalidemokraattien ajamaa demokratiaa, sillä lähes poikkeuksetta SDP on suurin hallituspuolue eduskuntavaalien jälkeen. Tuskin sellaisia poliitikkoja on juurikaan olemassa, jotka eivät ajaisi virkansa puolesta myös omia etujaan. Joten tämän asian suhteen ne demarit eivät juurikaan eroa porvareista tai kommunisteista.

En ole itse mikään SDP:n kannattaja, sillä äänestän SKP:ta tai Vasemmistoliittoa. Mutta ilman muuta annan mieluummin ääneni demareille, kun vaikka Kokoomukselle tai Perussuomalaisille. Voisin äänestää myös Vihreitä, jos he olisivat hieman vasemmistolaisempia.

2. Ensinnäkin en ole koskaan väittänyt sellaista, että kaikki oikeistolaiset olisivat fasisteja. En ole suinkaan tarkoittanut sitä, että Kokoomuksen ja Keskustan kannattajat olisivat fasisteja. Voin sanoa sen, että minä suhtaudun myönteisemmin oikeistolaisia kohtaan, kun sinä vasemmistolaisia kohtaan. Olisin voinut jopa äänestää presidentin vaaleissa Matti Vanhasta tai Henrik Laxia, jos oma suosikkini Tarja Halonen ei olisi osallistunut vaaleihin. Nämä kyseiset poliitikot nimittäin ovat selvästi suvaitsevaisempia kun niin sanotut "keskiverto-oikeistolaiset" yleensä.

3. Vahvasti näytät vaan olevan mielestäni länsimaista demokratiaa vastaan, kun et näytä hyväksyvän Suomen kansan enemmistön äänestämää hallitusta. Sinun harmiksesti enemmistö suomalaisista näyttää kannattavan demareita.

4. Tässä onnistuinkin paljastamaan loistavasti sinun fasistiset mielipiteesi. Haluaisit siis ilmeisesti pakottaa kaikki miehet menemään armeijaan vaikka vasten tahtoaan? Voisitko vielä määritellä sen, kenellä olisi oikeus valita siviilipalvelus?

Jos suomessa olisi voimassa tämä sinun kannattama järjestelmä, niin siinä tapauksessa tämä valtio olisi saanut ainakin yhden totaalikieltäytyjän lisää. Minä en olisi ainakaan suostunut menemään suomen lahtariarmeijaan, jonka toiminta ja elämänarvot ovat täysin oman ajatusmaailmani vastaisia. Itse olen aina kannattanut sen verran humaaneja elämänarvoja, että armeijan toiminta ja tappamisen opettelu ei sovi ollenkaan minun avaraan ja rauhanomaiseen ajatusmaailmaani.

Ennen siviilipalvelukseni aloittamista harkitsin tosissani myös totaalikieltäytymistä, jos nyt saisin valita uudestaan, niin uskon että se totaalikieltäytyminen olisi entistäkin todennäköisempi ratkaisu. Armeijasta kieltäytyminen ja ennen kaikkea totaalikieltäytyminen on kaikkein paras keino protestoida suomen epäoikeudenmukaista asevelvollisuusjärjestelmää, sekä tietenkin myös rasismia vastaan. Kaikkein kiihkomielisimmät asevelvollisuuden ja armeijan kannattajat ovat nimittäin melkein aina näitä ääri-isänmaallisia uusnatseja, jotka ovat meidän rauhanomaisten vasemmistolaisten pahimpia luokkavihollisia.

5. Ainoa syy miksi itse kannatan osittain Suomen Nato-jäsenyyttä on se, että sen myötä suomessa saatettaisiin ehkä päästä joskus eroon tästä iänikuisen vanhasta asevelvollisuusjärjestelmästä jota olen aina vastustanut suunnattomasti. Mutta koska edes Nato-jäsenyys ei takaa sitä, että tästä epäoikeudenmukaisesta järjestelmästä voitaisiin joskus luopua, niin siinä tapauksessa suhtaudun Nato-jäsenyyteen hieman kielteisemmin. Venäjä ei ole mielestäni suomalaisille mikään uhka.

6. Tosiasia on se, että vasemmistolainen aatemaailma on kaikin tavoin rauhanomaisempi ja solidaarisempi kun oikeistolaisten edustama militarismi, rasismi ja "sotasankareiden" ihailu.

En tiedä minkä ihmisoikeusjärjestöjen kannanottoja oikein olet lukenut, mutta kyllä monet järjestöt ovat kritisoineet todella voimakkaasti myös näitä muslimien tekemiä teloituksia ym. ihmisoikeusrikkomuksia vastaan.

7. Itse en arvosta tuollaisia äärioikeistolaisia poliitikkoja, koska he edustavat kaikkea sitä mitä me oikeudenmukaiset vasemmistolaiset olemme aina vastustaneet.

8. Itse en käy ollenkaan kirkossa, paitsi ainoastaan silloin kun on joku tilaisuus kuten esim. häät, rippijuhlat, kastajaiset ym. vastaava tapahtuma. Jätin aikoinaan myös rippikoulun käymättä, koska en halunnut olla tekemisissä seurakunnan ja kirkon kanssa, jonka toiminta perustuu kristillisiin elämänarvoihin.

Itse pystyn kyllä rakastamaan lähimmäisiäni, vaikka en uskokaan johonkin jumalaan ja jeesukseen. Anteeksiantamisesta voi olla jokainen varsin eri mieltä, sillä kaikkea ei mielestäni ole edes mikään pakko antaa anteeksi. Oletko kuullut sellaisen sanonnan, että "Anna anteeksi vihamiehillesi, mutta merkitse nimet muistiin"? Tämä on mielestäni erittäin hyvä tapa. Saatan antaa anteeksi, mutta en välttämättä unohda sitä.

9. Minulle on aivan yksi ja sama asia, mitä uskontoa ihmiset kannattavat, vai ovatko he mahdollisesti ateisteja. Kaikkea islamin uskon asioita en tietenkään voi hyväksyä, kuten terrorismia ja näitä "kunniamurhia". Tosin itse en ole joutunut mihinkään ongelmiin maahanmuuttajien kanssa, tämä johtuu tietenkin myös omasta suhtautumisestani heitä kohtaan.

10. Kyllä osa somaleista ja arabeista on jopa onnistunut sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan, vaikka se onkin varmaan sinulle vaikea myöntää.

11. Riippuu siitä, mitä itse pidät isänmaan vastaisena? Itse olen vaan ollut aina suvaitsevainen ja avarakatseinen ihminen, joten sen vuoksi minulla ei ole minkäänlaista vihaa eri uskontoja ja kansallisuuksia kohtaan.

12. Mielestäni suomessa ei ole mitään sellaista, mitä ei olisi myös muissa Euroopan maissa. Joten Suomi ei todellakaan ole mitenkään ylivertaisessa asemassa muuhun Eurooppaan verrattuna, olisin sitä paitsi muutenkin mieluummin jonkun toisen valtion kansalainen. Mieluummin asuisin jossain sellaisessa valtiossa, jossa on Eurooppalaishenkinen, monikulttuurinen ja suvaitsevainen ilmapiiri. Meillä suomessa ei ole mitään näistä edellä mainituista, täällä talvikin on vielä hyvässä vaiheessa kun muualla Euroopassa kevät on jo pitkällä.

Mielestäni sodassa ei ole mitään sankareita, koska sota on pelkkää järjetöntä väkivaltaa ja tappamista. Mieluummin arvostan jotain sellaisia henkilöitä, jotka ovat todella oikeasti tehneet jotain hyvää ihmiselämän kannalta. Sotilaat ovat pelkästään tuhonneet ihmiselämää sillä järjettömällä tappamisella, jota kohtaan minulta ei löydy minkäänlaista ymmärrystä.

Kuten varmaan taas huomasit sen, että mielipiteemme erosivat täydellisesti toisistaan. Oli kuitenkin hienoa, että suostuit vastaamaan minun kysymyksiini. Jos haluat vuorostasi esittää minulle jotain kysymyksiä, niin kysy rohkeasti pois vaan mitä mieleesi tulee. Olen kyllä aina valmis vastaamaan minulle esitettyihin kysymyksiin. Toivottavasti sain nyt selvennettyä omia mielipiteitäni, niin ettet saa minusta turhia väärinkäsityksiä?

Kunnioitan sitä!
        Demokratiasta haluaisin opettaa Sinulle semmoisen jutun, että sekä äänestäjillä että ehdokkailla pitäisi olla tarkkaan harkittu laatuehto, jolloinka
        vajavaiset ja mielisairaat eivät olisi kelvollisia kumpiinkaan.
        Tämä perustuu kestävän kehityksen takaavaan ajatukseen, että jokaisen pitää tuottaa enemmin kuin kuluttaa. Poikkeustapauksista ei saa tehdä pääsääntöä, vaan semmoiset tulee hoitaa sukulaisten, ei veronmaksajien toimesta. Ja vielä kiteytettynä: Semmoisten syntyminen pitää ehkäistä !

• Nigeriassa asuvien ihmisten laskenta takkuilee.
      Arvaukseni: Eivät tiedä tarkkaan, missä kulkee ihmisten ja eläinten välinen raja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      185
      2991
    2. 91
      1325
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      247
      1100
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      124
      1045
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      84
      936
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      93
      790
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      677
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      665
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      104
      599
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      582
    Aihe