Miehet naurettavan näköisiä.

tikahdun

Olen heteronainen mutta mielestäni mies on lähinnä naurettavan ja huvittavan näköinen alasti, nainen taas varsin kaunis ja miellyttävä alasti (tietenkin puhutaan normaaleista vartaloista, ei ylipainoisista).

Koen miesstripparit aivan naurettaviksi, naistrippareita en niinkään. Mies se vain on jotenkin niin huvittava olento ilman vaatteita. Yhtyykö kukaan muu nainen tähän?

87

5875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies.

      haluavat miehen saavan itsensä nauramaan, joten sinun ominaisuutesi on nauraa alastomalle miehelle. Jokainen mies saa siis sinut nauramaan ottamalla vain verkkareita pois päältä.

      Itse olen sitä mieltä, että ihminen on huvittava olento ilman vaatteita tai vaatteet päällä.

      Parempi naurettava, kuin kuvottava, eiks jee?

      • kyl kannattaa

        Oma mielipide kannattaa aina sanoa, tilanteesta riippumatta,
        mieluiten vittumaiseen sävyyn.
        Varsinkin miehet kannattaa haukkua lyttyyn.

        Tämä on oiva keino aikaansaada "luonnollista poistumaa" ärsyttävissä ämmissä jotka aina nalkuttaa.

        Kuten torstain Iltalehdssa luki
        http://www.iltalehti.fi/2006/03/23/200603234287818_uu.shtml

        Aiemmin näillä palstoilla joku nuori akka oli sitä mieltä että miehelle pitää sanoa että sillä on pieni kalu ja ihmetteli sitten miksi se mies otti perskännin.

        Milloinkahan te ämmät tajuatte, että joillakin miehillä on tosi heikko itsetunto.


      • Anonyymi
        kyl kannattaa kirjoitti:

        Oma mielipide kannattaa aina sanoa, tilanteesta riippumatta,
        mieluiten vittumaiseen sävyyn.
        Varsinkin miehet kannattaa haukkua lyttyyn.

        Tämä on oiva keino aikaansaada "luonnollista poistumaa" ärsyttävissä ämmissä jotka aina nalkuttaa.

        Kuten torstain Iltalehdssa luki
        http://www.iltalehti.fi/2006/03/23/200603234287818_uu.shtml

        Aiemmin näillä palstoilla joku nuori akka oli sitä mieltä että miehelle pitää sanoa että sillä on pieni kalu ja ihmetteli sitten miksi se mies otti perskännin.

        Milloinkahan te ämmät tajuatte, että joillakin miehillä on tosi heikko itsetunto.

        Mie tiedän sanomattakkin että mulla on pieni nappula.


    • ainaki mulle

      Omaa miestäni kyllä katselen silmät kiiluen saunassa tai sängyssä kun hän on alasti, on se vaan niin syötävän näköinen!
      Mutta miesstrippareita en nauttinut katsella edes sinkkuna ollessa. Kammottavia karvattomia "muoviukkoja" stringeissä. Hyi helvetti.

    • mies100

      Mies pelkissä villasukissa on pelle.
      Nainen pelkissä villasukissa on seksikäs kissa.

      • ;oD

        Aamun paras pläjäys! ; ))
        Buhahahahaa!!


    • taas nainen

      on huvittava eläin, sillä kaunis kukkanen se on tuossa 16-25, mutta sen jälkeen paikat on niin levällään, että mieskin on "kauniimpi".

    • teira

      nauramatta olla kun miehen kumartelua takaa päin kattelee!

    • naisenkaan ei kyl pitäis koskaan eikä missään tilanteessa riisua rintsikoita eikä pikkuhousujaan,naimista varten pöksyihin voitais tehdä vaikka munan mentävä reikä :-) Näky on karmiva kun tissit valahtaa 20 senttiä maata kohti ja housujen alta paljastuu joko armoton tuhero tai yks vitun näppylä / ihottuma keskittymä :-(

      • oh kaaaaad

        on niin ala-arvosen olosia,ettei mitään rajaa.
        Toi sun seksistinen machoilu on aika naurettavaa,tiesitkö.Yleensä tollasella on sellanen prinssin nakki pöksyissä,kun tarttee "suullisesti" ruudun takaa mollata naisia.Todellisuus taitaa olla sulla täysin toista.Ei niitä mimmejä taida jonoksi asti ovella olla,eihän.Sano sille pikku veikalle siellä pöksyissä terveisiä,että kasvaa "isoksi".


      • oh kaaaaad kirjoitti:

        on niin ala-arvosen olosia,ettei mitään rajaa.
        Toi sun seksistinen machoilu on aika naurettavaa,tiesitkö.Yleensä tollasella on sellanen prinssin nakki pöksyissä,kun tarttee "suullisesti" ruudun takaa mollata naisia.Todellisuus taitaa olla sulla täysin toista.Ei niitä mimmejä taida jonoksi asti ovella olla,eihän.Sano sille pikku veikalle siellä pöksyissä terveisiä,että kasvaa "isoksi".

        sanoen naisilla on oikeus suolata miehiä ällön näköisiksi alastomina mutta päin vastoin homma ei sit enää ookkaan ok,fuck you too.Ei oo prinssinakkia mut ei kyl sit sitä hk:n sinistäkään eikä todellakaan niitä mimmejäkään jonoksi asti mut sanan vapaus ja kyyn kieli sentään löytyy,sillä on mentävä mitä luoja soi :-)


      • ,,,,,,
        yrmio kirjoitti:

        sanoen naisilla on oikeus suolata miehiä ällön näköisiksi alastomina mutta päin vastoin homma ei sit enää ookkaan ok,fuck you too.Ei oo prinssinakkia mut ei kyl sit sitä hk:n sinistäkään eikä todellakaan niitä mimmejäkään jonoksi asti mut sanan vapaus ja kyyn kieli sentään löytyy,sillä on mentävä mitä luoja soi :-)

        ...nythän sä hokasitkin just, että näinhän se menee! Naiset voi sanoa miehiä ällöiks, mutta miehet ei naisia...Good for you!!!


    • nane

      nainen on kyllä kauniimpi alastomana. Näin heteronaisenkin mielestä.

      • Heikki

        Sääliks käy miestä, joka sun seuraan erehtyy. Itse ainakin tylsistyisin kuoliaaksi suhteessa, jos nainen ei pidä miesvartaloa seksikkäänä. Katsos se heijastuu vahvasti siihen, kuinka paljon nainen miestään koskettelee ja hyväilee. Oletko miettinyt lesboksi ryhtymistä? ;)


      • ,,,,,,
        Heikki kirjoitti:

        Sääliks käy miestä, joka sun seuraan erehtyy. Itse ainakin tylsistyisin kuoliaaksi suhteessa, jos nainen ei pidä miesvartaloa seksikkäänä. Katsos se heijastuu vahvasti siihen, kuinka paljon nainen miestään koskettelee ja hyväilee. Oletko miettinyt lesboksi ryhtymistä? ;)

        ..huono itsetunto, vai??;D


      • tikahdun
        Heikki kirjoitti:

        Sääliks käy miestä, joka sun seuraan erehtyy. Itse ainakin tylsistyisin kuoliaaksi suhteessa, jos nainen ei pidä miesvartaloa seksikkäänä. Katsos se heijastuu vahvasti siihen, kuinka paljon nainen miestään koskettelee ja hyväilee. Oletko miettinyt lesboksi ryhtymistä? ;)

        Lesboksi en voi "ryhtyä" koska olen hetero. Miesvartalo ei ole ALASTI seksikäs, se on naurettava. Mies vaatteet päällä on ihan eri juttu. Alaston miesvartalo ei voi olla seksikäs, sen seksikkyyden pitää tulla sisältä päin silloin, ei se vartalo mikään namu ole.

        Ja minä en sen pahemmin säälisi miestä joka minun seuraani "erehtyy", en minä sitä miehille päin naamaa sano ja pidän kyllä miehistä.

        Olette vain hassun näköisiä ilman vaatteita. Niin avuttoman oloisia se pieni nakkimakkara heiluessa jalkovälissä.


      • Heikki
        ,,,,,, kirjoitti:

        ..huono itsetunto, vai??;D

        Haluan että nainen haluaa minua myös fyysisesti, ei sen kummempaa.


      • hei..
        Heikki kirjoitti:

        Sääliks käy miestä, joka sun seuraan erehtyy. Itse ainakin tylsistyisin kuoliaaksi suhteessa, jos nainen ei pidä miesvartaloa seksikkäänä. Katsos se heijastuu vahvasti siihen, kuinka paljon nainen miestään koskettelee ja hyväilee. Oletko miettinyt lesboksi ryhtymistä? ;)

        Miehen seksikkyys on korvien välissä. Voihan sitä toista koskettaa muutenkin kuin miehisesti "Tissi!" ja rutistaa rinnasta...

        Siis kun mies on sisältä seksikäs, on se myös sitä ulkoa. Kokonaisuus ratkaisee.

        Miestä koskettelen mulla tavalla kuin esineellistäen.

        Ps. Iso penis on kyllä kiihottava... (*härn* ;D)


      • Heikki
        tikahdun kirjoitti:

        Lesboksi en voi "ryhtyä" koska olen hetero. Miesvartalo ei ole ALASTI seksikäs, se on naurettava. Mies vaatteet päällä on ihan eri juttu. Alaston miesvartalo ei voi olla seksikäs, sen seksikkyyden pitää tulla sisältä päin silloin, ei se vartalo mikään namu ole.

        Ja minä en sen pahemmin säälisi miestä joka minun seuraani "erehtyy", en minä sitä miehille päin naamaa sano ja pidän kyllä miehistä.

        Olette vain hassun näköisiä ilman vaatteita. Niin avuttoman oloisia se pieni nakkimakkara heiluessa jalkovälissä.

        "Ja minä en sen pahemmin säälisi miestä joka minun seuraani "erehtyy", en minä sitä miehille päin naamaa sano ja pidän kyllä miehistä."

        et ymmärtänyt. Sen huomaa kyllä pian, pitääkö nainen miestä fyysisesti seksikkäänä. Sitä ei voi teeskennellä. Yrittää voi, mut teeskentely paistaa kyllä läpi.


      • heh heh
        tikahdun kirjoitti:

        Lesboksi en voi "ryhtyä" koska olen hetero. Miesvartalo ei ole ALASTI seksikäs, se on naurettava. Mies vaatteet päällä on ihan eri juttu. Alaston miesvartalo ei voi olla seksikäs, sen seksikkyyden pitää tulla sisältä päin silloin, ei se vartalo mikään namu ole.

        Ja minä en sen pahemmin säälisi miestä joka minun seuraani "erehtyy", en minä sitä miehille päin naamaa sano ja pidän kyllä miehistä.

        Olette vain hassun näköisiä ilman vaatteita. Niin avuttoman oloisia se pieni nakkimakkara heiluessa jalkovälissä.

        Et sä kyllä heterokaan ole vaikka mitä väittäisit. Kyllä oot joko kaappilesbo tai bisse tms. mutta hetero et ole. Et voi olla jos mies on sun mielestä huvittavan näköinen mutta naisia ihailet!

        Tai toinen vaihtoehto että olet joku finninaamateinixtrolli...niitähän on taas liikkeellä joka osastolla ja joka foorumillakin.


      • Heikki
        hei.. kirjoitti:

        Miehen seksikkyys on korvien välissä. Voihan sitä toista koskettaa muutenkin kuin miehisesti "Tissi!" ja rutistaa rinnasta...

        Siis kun mies on sisältä seksikäs, on se myös sitä ulkoa. Kokonaisuus ratkaisee.

        Miestä koskettelen mulla tavalla kuin esineellistäen.

        Ps. Iso penis on kyllä kiihottava... (*härn* ;D)

        Sitä juuri haluan: nainen "esineellistää" mua hyvällä tavalla, samoin kuin minäkin naisia, eli pidän fyysisesti viehättävänä (siis niitä naisia, jotka sellaisia ovat).


      • tuo jolle
        heh heh kirjoitti:

        Et sä kyllä heterokaan ole vaikka mitä väittäisit. Kyllä oot joko kaappilesbo tai bisse tms. mutta hetero et ole. Et voi olla jos mies on sun mielestä huvittavan näköinen mutta naisia ihailet!

        Tai toinen vaihtoehto että olet joku finninaamateinixtrolli...niitähän on taas liikkeellä joka osastolla ja joka foorumillakin.

        viestisi osoitit, mutta otahan rääpäle selvää asioista ennen kuin alat ihmisiä lokeroimaan seksuaalisuuden perusteella.

        Naiset ovat kauniimpia katseltavia kuin miehet. Homomiestä kiinnostaa miehen vartalo eritavalla kuin heteronaista. Ja vielä, mielelläni olisin vaikka bi, kun miehet ovat noin umpimielisiä seksuaalisuutensa (ja muiden seksuaalisuuden suhteen) mutta kun ei kiinnosta naiset seksuaalisesti sitten yhtään!

        Tekeekö sun mieli panna jotain kaunista maisemaa?


      • Heikki
        tuo jolle kirjoitti:

        viestisi osoitit, mutta otahan rääpäle selvää asioista ennen kuin alat ihmisiä lokeroimaan seksuaalisuuden perusteella.

        Naiset ovat kauniimpia katseltavia kuin miehet. Homomiestä kiinnostaa miehen vartalo eritavalla kuin heteronaista. Ja vielä, mielelläni olisin vaikka bi, kun miehet ovat noin umpimielisiä seksuaalisuutensa (ja muiden seksuaalisuuden suhteen) mutta kun ei kiinnosta naiset seksuaalisesti sitten yhtään!

        Tekeekö sun mieli panna jotain kaunista maisemaa?

        Mitäs sitten, jos mies, josta olet kiinnostunut/jonka kanssa seurustelet, sanoisi, ettei hän pidä naisvartaloa kauniina ja että miehen vartalo on paljon paremman näköinen? Jos se sua haittaa, niin sillonhan sulla on PAKKO olla huono itsetunto tai olet ainakin ahdasmielinen, jollet muuta. :)


      • Sulta meni ohi
        Heikki kirjoitti:

        Sitä juuri haluan: nainen "esineellistää" mua hyvällä tavalla, samoin kuin minäkin naisia, eli pidän fyysisesti viehättävänä (siis niitä naisia, jotka sellaisia ovat).

        Et tainnut tajuta tätä naisen logiikkaa nyt. Vastaan ulkopuolisena, mutta kuitenkin.

        Pointti on just siinä, että miehen ei tarvitse välttämättä olla fyysisesti upea ollakseen seksikäs. Jos mies on fiksu, elehtii ja puhuu niin kuin juuri kyseessä oleva nainen toivoo -tai ei osaa edes vielä toivoa, niin miestä tekee mieli koskettaa. Siis kyse ei ole siitä, onko miehellä hyvä takamus tai leveät hartiat, ja muutenkin mallikas vartalo. Kyse on siitä, että mies sytyttää naisen muulla kuin fyysisellä olemuksella. Silloinkin tekee mieli koskettaa. Eli mies voi olla älyllisesti, mieleltään seksikäs.

        Olen törmännyt kyllä hyviin miesvartaloihinkin, mutta pelkkä kroppa ei sytytä. Ei koskaan.


      • Heikki
        Sulta meni ohi kirjoitti:

        Et tainnut tajuta tätä naisen logiikkaa nyt. Vastaan ulkopuolisena, mutta kuitenkin.

        Pointti on just siinä, että miehen ei tarvitse välttämättä olla fyysisesti upea ollakseen seksikäs. Jos mies on fiksu, elehtii ja puhuu niin kuin juuri kyseessä oleva nainen toivoo -tai ei osaa edes vielä toivoa, niin miestä tekee mieli koskettaa. Siis kyse ei ole siitä, onko miehellä hyvä takamus tai leveät hartiat, ja muutenkin mallikas vartalo. Kyse on siitä, että mies sytyttää naisen muulla kuin fyysisellä olemuksella. Silloinkin tekee mieli koskettaa. Eli mies voi olla älyllisesti, mieleltään seksikäs.

        Olen törmännyt kyllä hyviin miesvartaloihinkin, mutta pelkkä kroppa ei sytytä. Ei koskaan.

        Heh. :) Se on jo huomattu, kuinka ahkerasti te naiset toistelette tuota "Ei koskaan ikinä milloinkaan missään mitenkään vain kuolleen ruumiini yli kiinnosta miehen vartalo yksistään!!!"


      • ja miehet
        Heikki kirjoitti:

        Mitäs sitten, jos mies, josta olet kiinnostunut/jonka kanssa seurustelet, sanoisi, ettei hän pidä naisvartaloa kauniina ja että miehen vartalo on paljon paremman näköinen? Jos se sua haittaa, niin sillonhan sulla on PAKKO olla huono itsetunto tai olet ainakin ahdasmielinen, jollet muuta. :)

        kiihottuvat vähän erilaisista ärsykkeistä. Se on vaan ihan biologiaa, valitan :(.


      • Ei kukaan
        Heikki kirjoitti:

        Mitäs sitten, jos mies, josta olet kiinnostunut/jonka kanssa seurustelet, sanoisi, ettei hän pidä naisvartaloa kauniina ja että miehen vartalo on paljon paremman näköinen? Jos se sua haittaa, niin sillonhan sulla on PAKKO olla huono itsetunto tai olet ainakin ahdasmielinen, jollet muuta. :)

        normaali ihminen mene sanomaan kumppanilleen tuollaisia asioita. Mies kysyy naiselta, pitääkö nainen hänen vartaloaan seksikkäänä. Mitäs luulet, vastaisiko nainen, ettei pidä? Nainen vastaa, että tietysti kulta, sulla on tosi ihana ja kiihottava kroppa.. Vaikkei olisikaan. Niinhän miehetkin tekevät. Mitä pahaa siinä on?

        Sama juttu, ettei kumppanille kannata kertoa kaikkia seksifantasioitaankaan. Jos kiihottuu kuvitelmista, joissa naapurin koira nuolee, kannattaa pitää turpansa rutussa. Ei mieskään kerro ajattelevansa naapurin 15 vuotiasta isopovista blondia painaessaan naistaan.

        Täällä on aivan eri asia kertoa fantasioistaan ja seksuaalisuudestaan, kun ollaan anonyymeinä. Älä vaan ala vaatimaan naiseltasi totuuksia kyseisistä asioista, ja pidä sinäkin omat fantasiasi omana tietonasi. Ei tarvitse kenenkään valehdella, tai tapella yksityisyydestään. Ihan kaikkea ei edes kumppanille kannata kertoa.


      • Heikki
        Ei kukaan kirjoitti:

        normaali ihminen mene sanomaan kumppanilleen tuollaisia asioita. Mies kysyy naiselta, pitääkö nainen hänen vartaloaan seksikkäänä. Mitäs luulet, vastaisiko nainen, ettei pidä? Nainen vastaa, että tietysti kulta, sulla on tosi ihana ja kiihottava kroppa.. Vaikkei olisikaan. Niinhän miehetkin tekevät. Mitä pahaa siinä on?

        Sama juttu, ettei kumppanille kannata kertoa kaikkia seksifantasioitaankaan. Jos kiihottuu kuvitelmista, joissa naapurin koira nuolee, kannattaa pitää turpansa rutussa. Ei mieskään kerro ajattelevansa naapurin 15 vuotiasta isopovista blondia painaessaan naistaan.

        Täällä on aivan eri asia kertoa fantasioistaan ja seksuaalisuudestaan, kun ollaan anonyymeinä. Älä vaan ala vaatimaan naiseltasi totuuksia kyseisistä asioista, ja pidä sinäkin omat fantasiasi omana tietonasi. Ei tarvitse kenenkään valehdella, tai tapella yksityisyydestään. Ihan kaikkea ei edes kumppanille kannata kertoa.

        "Mies kysyy naiselta, pitääkö nainen hänen vartaloaan seksikkäänä. Mitäs luulet, vastaisiko nainen, ettei pidä? Nainen vastaa, että tietysti kulta, sulla on tosi ihana ja kiihottava kroppa.. Vaikkei olisikaan. Niinhän miehetkin tekevät. Mitä pahaa siinä on?"

        Nyt sekoitat (tahallasi?) asioita keskenään. Tossa sun esimerkissä nainen ei pidä yhtäkään miesvartaloa seksikkäänä ja valehtelee miehelleen. "Niinhän miehetkin tekee"-toteamuksella taas viittaat ihan eri asiaan, eli miehiin, jotka pitää naisvartaloa seksikkäänä, mut yksittäistapauksissa valehtelee naisille ja kehuu heitä.

        1. Useimmat miehet pitää naisvartaloa seksikkäänä.

        2. Selvästi harvempi nainen pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        3. Minä haluan naisen, joka pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        4. Mikä kohta tässä on epäselvä?

        Ja fantasiat ei liittyny tähän juttuun.


      • on seksikäs
        Heikki kirjoitti:

        "Mies kysyy naiselta, pitääkö nainen hänen vartaloaan seksikkäänä. Mitäs luulet, vastaisiko nainen, ettei pidä? Nainen vastaa, että tietysti kulta, sulla on tosi ihana ja kiihottava kroppa.. Vaikkei olisikaan. Niinhän miehetkin tekevät. Mitä pahaa siinä on?"

        Nyt sekoitat (tahallasi?) asioita keskenään. Tossa sun esimerkissä nainen ei pidä yhtäkään miesvartaloa seksikkäänä ja valehtelee miehelleen. "Niinhän miehetkin tekee"-toteamuksella taas viittaat ihan eri asiaan, eli miehiin, jotka pitää naisvartaloa seksikkäänä, mut yksittäistapauksissa valehtelee naisille ja kehuu heitä.

        1. Useimmat miehet pitää naisvartaloa seksikkäänä.

        2. Selvästi harvempi nainen pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        3. Minä haluan naisen, joka pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        4. Mikä kohta tässä on epäselvä?

        Ja fantasiat ei liittyny tähän juttuun.

        vain, jos sen kantaja on sisäisesti seksikäs! Jos sun sisus on täyttä paskaa, olet ruma ja seksitön, vaikka omasta mielestäsi näyttäisit miltä! Sulle on tolkutettu tuota asiaa jo moneen otteeseen, on se saatana ihme ettei yhdelle urvelomiehelle mene mitään jakeluun ;DDDDD.

        Etsi itsellesi seksuaalisesti poikkeava nainen, mutta älä sitten vikise jos sillä kasvaa parta.


      • fakta on.
        Heikki kirjoitti:

        Haluan että nainen haluaa minua myös fyysisesti, ei sen kummempaa.

        Se on valitettavasti sellainen juttu että jokainen nainen tuntee alkukantaista viehtymystä naisen kehoon koska se muistuttaa äidistä, lämmöstä, hyväksynnästä, ja on noiden vuoksi seksuaalisestikin kiinnostava.
        Tämä nyt vain on tosiasia.
        Naistenkin fantasioissa aina nainen on päätähtenä vaikka miehiä toki on mukana.


      • sinä...
        Heikki kirjoitti:

        "Mies kysyy naiselta, pitääkö nainen hänen vartaloaan seksikkäänä. Mitäs luulet, vastaisiko nainen, ettei pidä? Nainen vastaa, että tietysti kulta, sulla on tosi ihana ja kiihottava kroppa.. Vaikkei olisikaan. Niinhän miehetkin tekevät. Mitä pahaa siinä on?"

        Nyt sekoitat (tahallasi?) asioita keskenään. Tossa sun esimerkissä nainen ei pidä yhtäkään miesvartaloa seksikkäänä ja valehtelee miehelleen. "Niinhän miehetkin tekee"-toteamuksella taas viittaat ihan eri asiaan, eli miehiin, jotka pitää naisvartaloa seksikkäänä, mut yksittäistapauksissa valehtelee naisille ja kehuu heitä.

        1. Useimmat miehet pitää naisvartaloa seksikkäänä.

        2. Selvästi harvempi nainen pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        3. Minä haluan naisen, joka pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        4. Mikä kohta tässä on epäselvä?

        Ja fantasiat ei liittyny tähän juttuun.

        täällä kinaamassa itsestäänselvistä asioista. Akka.


      • haastaa riitaa
        tuo jolle kirjoitti:

        viestisi osoitit, mutta otahan rääpäle selvää asioista ennen kuin alat ihmisiä lokeroimaan seksuaalisuuden perusteella.

        Naiset ovat kauniimpia katseltavia kuin miehet. Homomiestä kiinnostaa miehen vartalo eritavalla kuin heteronaista. Ja vielä, mielelläni olisin vaikka bi, kun miehet ovat noin umpimielisiä seksuaalisuutensa (ja muiden seksuaalisuuden suhteen) mutta kun ei kiinnosta naiset seksuaalisesti sitten yhtään!

        Tekeekö sun mieli panna jotain kaunista maisemaa?

        Itepähän olet soppasi keittänyt,
        enste haukut miehiä ja sitten ihmettelet kun kaikki ei ole samaa mieltä.

        Vai onko tää jotain käänteistä psykologiaa?
        Kun miehet "ei ymmärrä" sinua niin sinun täytyä perehtyä lähemmin ihaniin naisiin.

        Puhua voit, mutta muut tekee sinusta omat johtopäätöksensä.


      • varmasti
        haastaa riitaa kirjoitti:

        Itepähän olet soppasi keittänyt,
        enste haukut miehiä ja sitten ihmettelet kun kaikki ei ole samaa mieltä.

        Vai onko tää jotain käänteistä psykologiaa?
        Kun miehet "ei ymmärrä" sinua niin sinun täytyä perehtyä lähemmin ihaniin naisiin.

        Puhua voit, mutta muut tekee sinusta omat johtopäätöksensä.

        tarkoitettu jonku muun kirjoituksen alle, mä en löytänty mitään yhtäläisyyttä tohon aikasempaan kirjotukseen ? Katso tarkemmin mihin tuollaisia viestejäsi laitat :o)


      • Heikki
        fakta on. kirjoitti:

        Se on valitettavasti sellainen juttu että jokainen nainen tuntee alkukantaista viehtymystä naisen kehoon koska se muistuttaa äidistä, lämmöstä, hyväksynnästä, ja on noiden vuoksi seksuaalisestikin kiinnostava.
        Tämä nyt vain on tosiasia.
        Naistenkin fantasioissa aina nainen on päätähtenä vaikka miehiä toki on mukana.

        Ei voi muuta kuin ihmetellä, miksi samoja asioita itselleen haluava mies on naisille niin raivostuttava tapaus? Tässäki ketjussa on tullu hyvin esille, kuinka tunnollisesti ja ahkerasti naiset yrittää lyödä miestä alas, jos hän vaatii vain samaa huomiota naiselta, mitä naiset saavat yleensä miehiltä. Viimeisenä keinona miestä haukutaan ahdasmieliseksi, vaikka se ainut ahdasmielinen katsoo sieltä peilistä.

        Tässäkin ketjussa naiset kampittaa itseään koko ajan: jokanen miestä vähättelevä kommentti vaan vahvistaa mun käsityksiä naisten ahdasmielisyydestä ja jonkinlaisesta alkukantasesta tarpeesta vähätellä miehiä ja suhtautua heihin alemmalla tasolla olevina. Kun mies ei haluakaan kiivetä torniin prinsessaa hakemaan, naisen raivo on silmitöntä ja purkautuu näissä viesteissä nähdyllä tavalla.


      • Heikki
        on seksikäs kirjoitti:

        vain, jos sen kantaja on sisäisesti seksikäs! Jos sun sisus on täyttä paskaa, olet ruma ja seksitön, vaikka omasta mielestäsi näyttäisit miltä! Sulle on tolkutettu tuota asiaa jo moneen otteeseen, on se saatana ihme ettei yhdelle urvelomiehelle mene mitään jakeluun ;DDDDD.

        Etsi itsellesi seksuaalisesti poikkeava nainen, mutta älä sitten vikise jos sillä kasvaa parta.

        "Miesvartalo on seksikäs vain, jos sen kantaja on sisäisesti seksikäs! Jos sun sisus on täyttä paskaa, olet ruma ja seksitön, vaikka omasta mielestäsi näyttäisit miltä! Sulle on tolkutettu tuota asiaa jo moneen otteeseen, on se saatana ihme ettei yhdelle urvelomiehelle mene mitään jakeluun ;DDDDD."

        Ethän tyrkytä omaa käsitystäsi yleisenä totuutena! :D On myös naisia, jotka katsovat miestä itseään, eivätkä totea hänen olevan seksikäs vasta sitten, kun hän mainitsee olevansa palomies tai lääkäri. ;) On se saatana ihme ettei joillekin urvelonaisille mene jakeluun, etteivät kaikki naiset ole samanlaisia. :D


      • pikku.nainen
        Heikki kirjoitti:

        "Mies kysyy naiselta, pitääkö nainen hänen vartaloaan seksikkäänä. Mitäs luulet, vastaisiko nainen, ettei pidä? Nainen vastaa, että tietysti kulta, sulla on tosi ihana ja kiihottava kroppa.. Vaikkei olisikaan. Niinhän miehetkin tekevät. Mitä pahaa siinä on?"

        Nyt sekoitat (tahallasi?) asioita keskenään. Tossa sun esimerkissä nainen ei pidä yhtäkään miesvartaloa seksikkäänä ja valehtelee miehelleen. "Niinhän miehetkin tekee"-toteamuksella taas viittaat ihan eri asiaan, eli miehiin, jotka pitää naisvartaloa seksikkäänä, mut yksittäistapauksissa valehtelee naisille ja kehuu heitä.

        1. Useimmat miehet pitää naisvartaloa seksikkäänä.

        2. Selvästi harvempi nainen pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        3. Minä haluan naisen, joka pitää miesvartaloa seksikkäänä.

        4. Mikä kohta tässä on epäselvä?

        Ja fantasiat ei liittyny tähän juttuun.

        otat herneen nenusta.

        Voiko olla, että osa näistä keskusteluun osallistuvista naisista pitää miesvartaloa seksikkäänä, mutta ei kauniina? Koska nehän ovat kaksi eri asiaa.

        He ovat ilmeisesti kaikki kuitenkin heteronaisia, eli oletan asian olevan näin.

        "Kauneus" käsitteenä yhdistetään usein naisiin, miestä kuvaillessa käytetään ennemmin käsitteitä "karismaattinen" ja "komea". Jos joku puhuu kauniista miehestä, niin mieleen tulee helposti "hinttarimaisella tavalla" kaunis.

        Minä en pidä mieheni vartaloa kauniina, mutta pidän hänen vartaloaan miehekkäänä ja seksikkäänä. En yleensäkään käyttäisi kenenkään miehen vartalosta adjektiivia "kaunis". Riittäisikö se sinulle?


      • Heikki
        pikku.nainen kirjoitti:

        otat herneen nenusta.

        Voiko olla, että osa näistä keskusteluun osallistuvista naisista pitää miesvartaloa seksikkäänä, mutta ei kauniina? Koska nehän ovat kaksi eri asiaa.

        He ovat ilmeisesti kaikki kuitenkin heteronaisia, eli oletan asian olevan näin.

        "Kauneus" käsitteenä yhdistetään usein naisiin, miestä kuvaillessa käytetään ennemmin käsitteitä "karismaattinen" ja "komea". Jos joku puhuu kauniista miehestä, niin mieleen tulee helposti "hinttarimaisella tavalla" kaunis.

        Minä en pidä mieheni vartaloa kauniina, mutta pidän hänen vartaloaan miehekkäänä ja seksikkäänä. En yleensäkään käyttäisi kenenkään miehen vartalosta adjektiivia "kaunis". Riittäisikö se sinulle?

        "Nyt Heikki otat herneen nenusta."

        Ei tarvitse, kun nenässä ei ole mitään, mutta ota sinä omasi pois. Miesten kommentteja, joita et naisena pysty käsittelemään alusta loppuun asialinjalla, et voi kuitata sanomalla vain "ota herne pois nenästä". Päteekö tässäkin taas se tuttu kuvio, että miehelle vastaan sanova nainen pitää puoliaan, mut naiselle vastaan sanova mies vihaa naisia ja polttaa päreensä?

        "Minä en pidä mieheni vartaloa kauniina, mutta pidän hänen vartaloaan miehekkäänä ja seksikkäänä. En yleensäkään käyttäisi kenenkään miehen vartalosta adjektiivia "kaunis". Riittäisikö se sinulle?"

        Riittää, jos komealla tarkoitetaan samaa, kuin kauniilla ja toisinpäin. Tämän ketjun naisten vastauksissa tuskin on kyse mistään sanojen vivahde-eroista, vaan he eivät vaan pidä miehen vartaloa seksikkäänä: useammassa kohdassa naiset on käyttäny juuri sanaa seksikäs, ei kaunis.


      • osaa lukea!
        Heikki kirjoitti:

        "Nyt Heikki otat herneen nenusta."

        Ei tarvitse, kun nenässä ei ole mitään, mutta ota sinä omasi pois. Miesten kommentteja, joita et naisena pysty käsittelemään alusta loppuun asialinjalla, et voi kuitata sanomalla vain "ota herne pois nenästä". Päteekö tässäkin taas se tuttu kuvio, että miehelle vastaan sanova nainen pitää puoliaan, mut naiselle vastaan sanova mies vihaa naisia ja polttaa päreensä?

        "Minä en pidä mieheni vartaloa kauniina, mutta pidän hänen vartaloaan miehekkäänä ja seksikkäänä. En yleensäkään käyttäisi kenenkään miehen vartalosta adjektiivia "kaunis". Riittäisikö se sinulle?"

        Riittää, jos komealla tarkoitetaan samaa, kuin kauniilla ja toisinpäin. Tämän ketjun naisten vastauksissa tuskin on kyse mistään sanojen vivahde-eroista, vaan he eivät vaan pidä miehen vartaloa seksikkäänä: useammassa kohdassa naiset on käyttäny juuri sanaa seksikäs, ei kaunis.

        Sisälukutaitosi on todella surkea, tai sitten kapasiteettisi ei riitä käsittelemään noin monimutkaisia asioita. Osaatko laskea kymmeneen? En usko, todista ;D


      • pikku.nainen
        osaa lukea! kirjoitti:

        Sisälukutaitosi on todella surkea, tai sitten kapasiteettisi ei riitä käsittelemään noin monimutkaisia asioita. Osaatko laskea kymmeneen? En usko, todista ;D

        alan jo epäillä, jos totta puhutaan...


      • satakieli_
        Sulta meni ohi kirjoitti:

        Et tainnut tajuta tätä naisen logiikkaa nyt. Vastaan ulkopuolisena, mutta kuitenkin.

        Pointti on just siinä, että miehen ei tarvitse välttämättä olla fyysisesti upea ollakseen seksikäs. Jos mies on fiksu, elehtii ja puhuu niin kuin juuri kyseessä oleva nainen toivoo -tai ei osaa edes vielä toivoa, niin miestä tekee mieli koskettaa. Siis kyse ei ole siitä, onko miehellä hyvä takamus tai leveät hartiat, ja muutenkin mallikas vartalo. Kyse on siitä, että mies sytyttää naisen muulla kuin fyysisellä olemuksella. Silloinkin tekee mieli koskettaa. Eli mies voi olla älyllisesti, mieleltään seksikäs.

        Olen törmännyt kyllä hyviin miesvartaloihinkin, mutta pelkkä kroppa ei sytytä. Ei koskaan.

        Joku tyyppi osaa sanoa moin niin, että housut kastuu. Toinen ei herätä missään mitään, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.


      • muka???
        fakta on. kirjoitti:

        Se on valitettavasti sellainen juttu että jokainen nainen tuntee alkukantaista viehtymystä naisen kehoon koska se muistuttaa äidistä, lämmöstä, hyväksynnästä, ja on noiden vuoksi seksuaalisestikin kiinnostava.
        Tämä nyt vain on tosiasia.
        Naistenkin fantasioissa aina nainen on päätähtenä vaikka miehiä toki on mukana.

        "Se on valitettavasti sellainen juttu että jokainen nainen tuntee alkukantaista viehtymystä naisen kehoon koska se muistuttaa äidistä, lämmöstä, hyväksynnästä, ja on noiden vuoksi seksuaalisestikin kiinnostava.
        Tämä nyt vain on tosiasia.
        Naistenkin fantasioissa aina nainen on päätähtenä vaikka miehiä toki on mukana."

        Ei kai sentään kaikki naiset ole tuollaisia?

        Miten he voi kutsua itseään heteroiksi kun ovat selvästi vähintäänkin piilobissejä? Toivottavasti kaikki eivät ole tuollaisia.

        Fakta on nimittäin niin että hetero ei uneksi oman sukupuolensa edustajista, ei edes fantasioissa. Oli sitten mies tai nainen joka fantasioi.

        Itse en jaksa edes ymmärtää tollaista kaksijakoisuutta, homoja ja lesbojakin on helpompi ymmärtää eikä kovin helppoa sekään silti. Saati sitten kaksijakoisten mieltymyksiä.

        Tuollainen viittaa muuten jotenkin jakautuneeseen persoonaan, toinen haluaa vastakkaista ja toinen omaa...huh!


      • ilman naista..!
        muka??? kirjoitti:

        "Se on valitettavasti sellainen juttu että jokainen nainen tuntee alkukantaista viehtymystä naisen kehoon koska se muistuttaa äidistä, lämmöstä, hyväksynnästä, ja on noiden vuoksi seksuaalisestikin kiinnostava.
        Tämä nyt vain on tosiasia.
        Naistenkin fantasioissa aina nainen on päätähtenä vaikka miehiä toki on mukana."

        Ei kai sentään kaikki naiset ole tuollaisia?

        Miten he voi kutsua itseään heteroiksi kun ovat selvästi vähintäänkin piilobissejä? Toivottavasti kaikki eivät ole tuollaisia.

        Fakta on nimittäin niin että hetero ei uneksi oman sukupuolensa edustajista, ei edes fantasioissa. Oli sitten mies tai nainen joka fantasioi.

        Itse en jaksa edes ymmärtää tollaista kaksijakoisuutta, homoja ja lesbojakin on helpompi ymmärtää eikä kovin helppoa sekään silti. Saati sitten kaksijakoisten mieltymyksiä.

        Tuollainen viittaa muuten jotenkin jakautuneeseen persoonaan, toinen haluaa vastakkaista ja toinen omaa...huh!

        Toi mutu-tiede on niin syvältä... Käyhän lainaamassa kirjastosta kasa alan kirjoja. Niin, ja lue ne kanssa. Saatat kyllä olla tuo sama sisälukutaidoton tyhmeliini kun toi Heikki, ja silloin ei auta enää mikään :(.

        Sun fakta = fiktio

        Tuo on sama asia, jos väittäisit täällä vaahto suussa, että maapallo on litteä. Sehän on fakta, se maapallon litteys, on, on! Kaikkihan sen tietää...!


      • fiktiota siinä
        ilman naista..! kirjoitti:

        Toi mutu-tiede on niin syvältä... Käyhän lainaamassa kirjastosta kasa alan kirjoja. Niin, ja lue ne kanssa. Saatat kyllä olla tuo sama sisälukutaidoton tyhmeliini kun toi Heikki, ja silloin ei auta enää mikään :(.

        Sun fakta = fiktio

        Tuo on sama asia, jos väittäisit täällä vaahto suussa, että maapallo on litteä. Sehän on fakta, se maapallon litteys, on, on! Kaikkihan sen tietää...!

        jos sanoo ettei hetero uneksi oman sukupuolensa edustajista? Eivät silloin mitään heteroita ole vaan bissejä!

        Kyllähän sun luulis tämän tajuavan ja tietävän mikä ero on bissella ja heterolla!
        Ja sä väität että mä puhun paskaa..


      • fakta on
        muka??? kirjoitti:

        "Se on valitettavasti sellainen juttu että jokainen nainen tuntee alkukantaista viehtymystä naisen kehoon koska se muistuttaa äidistä, lämmöstä, hyväksynnästä, ja on noiden vuoksi seksuaalisestikin kiinnostava.
        Tämä nyt vain on tosiasia.
        Naistenkin fantasioissa aina nainen on päätähtenä vaikka miehiä toki on mukana."

        Ei kai sentään kaikki naiset ole tuollaisia?

        Miten he voi kutsua itseään heteroiksi kun ovat selvästi vähintäänkin piilobissejä? Toivottavasti kaikki eivät ole tuollaisia.

        Fakta on nimittäin niin että hetero ei uneksi oman sukupuolensa edustajista, ei edes fantasioissa. Oli sitten mies tai nainen joka fantasioi.

        Itse en jaksa edes ymmärtää tollaista kaksijakoisuutta, homoja ja lesbojakin on helpompi ymmärtää eikä kovin helppoa sekään silti. Saati sitten kaksijakoisten mieltymyksiä.

        Tuollainen viittaa muuten jotenkin jakautuneeseen persoonaan, toinen haluaa vastakkaista ja toinen omaa...huh!

        Ei liity seksuaalinen suuntautuminen. Tai ehkä useimmat naisista tiedostamattaan ovat bissejä. Mihin vetää rajan bisseydelle? Minä en tunne mitään vetoa naisiin, en halua harrastaa seksiä naisen kanssa. Haluan seksuaalisesti miehiä. Mutta naisen vartalo vaan on kivempi tavallaan. Kauniimpi. Olen varma että useimmat naiset ajattelevat näin. Naisen vartalosta tulee naisellekkin mieleen äidin lämpä ja pehmeys. Useimmat naiset kuitenkin _ovat siirtäneet_ nämä toiveet miehiin ja haluavat miehen olevan ns. nallekarhumainen, jopa naismainen.


      • fakta on.
        pikku.nainen kirjoitti:

        otat herneen nenusta.

        Voiko olla, että osa näistä keskusteluun osallistuvista naisista pitää miesvartaloa seksikkäänä, mutta ei kauniina? Koska nehän ovat kaksi eri asiaa.

        He ovat ilmeisesti kaikki kuitenkin heteronaisia, eli oletan asian olevan näin.

        "Kauneus" käsitteenä yhdistetään usein naisiin, miestä kuvaillessa käytetään ennemmin käsitteitä "karismaattinen" ja "komea". Jos joku puhuu kauniista miehestä, niin mieleen tulee helposti "hinttarimaisella tavalla" kaunis.

        Minä en pidä mieheni vartaloa kauniina, mutta pidän hänen vartaloaan miehekkäänä ja seksikkäänä. En yleensäkään käyttäisi kenenkään miehen vartalosta adjektiivia "kaunis". Riittäisikö se sinulle?

        Ihan totta tuo on että kauneus ja seksikkyys on kaks eri asiaa. Ei tosin kaikkien mielestä.

        Naisen mielestä naisen vartalo voi olla seksikkäämpi/kauniimpi kuin miehen vartalo. Ja on silti hetero. Ei tunne seksuaalista vetoa naisiin. Useilla ihmisillä nyt vain on fantasioita naisista/miehistä vaikka olisivat kuinka heteroita. Ei ihmisen seksuaalisuus ole niin mustavalkoista.


      • Edel.
        Heikki kirjoitti:

        Heh. :) Se on jo huomattu, kuinka ahkerasti te naiset toistelette tuota "Ei koskaan ikinä milloinkaan missään mitenkään vain kuolleen ruumiini yli kiinnosta miehen vartalo yksistään!!!"

        No kannattaisikos sitten jo pikku hiljaa uskoa?!!? ;)


    • naisukka jonka

      mielestä mies on seksikäs alastomana.Mutta vain sellainen mies,joka sytyttää muutenkin.Katselen mielelläni ihanaa miehen vartaloa ja sehän saa minut kuumenemaan pelkällä olemassaolollaan,wau.

      • Heikki

        Esim. yksi nainen on pienirintainen, mut hänellä on muuten siro ja kiinteä, poikamainen vartalo. Häntä pidän hyvin seksikkäänä, mut toisaalta en pitäisi häntä ollenkaan seksikkäänä, ellei hän olisi ihmisenä oikeanlainen.


    • mistä...

      kulmasta katsoo. Ja miehestä ennenkaikkea.

    • huuuuiiiii
      • Miksi panet

        sairaita naisia, joilla on paha ihottuma ja näppyläkeskittymä? Oletko todella niin sairas mieleltäsi.

        T: Kiinteät Purjeet, joita sinä et saa edes katsoa


      • Siru.

        Ihka aito "nallemies" :P


      • Miksi panet kirjoitti:

        sairaita naisia, joilla on paha ihottuma ja näppyläkeskittymä? Oletko todella niin sairas mieleltäsi.

        T: Kiinteät Purjeet, joita sinä et saa edes katsoa

        sulla niin pulleat purjeet et ne rajottaa jo näkökenttääkin kun sun vittuilut ei meinaa oikein osua :-)

        ps. mä en tykkää isoista tisseistä muutenkaan jtn. mun maailma ei romahtanut ainakaan vielä.Eikun oikeesti kultapieni,tuu antaa mulle vähän Lovea,mä näin viimeyönä eroottisen unen jossa oli Hannele Lauri,nyt ollaan jo heikossa jamassa niin sanoakseni.No luojan kiitos mun uniflaksi on yleensä samaa luokkaa kuin irl:ssäkin jtn. Hankku ei lämmennyt :-(


      • juuuuuu
        yrmio kirjoitti:

        sulla niin pulleat purjeet et ne rajottaa jo näkökenttääkin kun sun vittuilut ei meinaa oikein osua :-)

        ps. mä en tykkää isoista tisseistä muutenkaan jtn. mun maailma ei romahtanut ainakaan vielä.Eikun oikeesti kultapieni,tuu antaa mulle vähän Lovea,mä näin viimeyönä eroottisen unen jossa oli Hannele Lauri,nyt ollaan jo heikossa jamassa niin sanoakseni.No luojan kiitos mun uniflaksi on yleensä samaa luokkaa kuin irl:ssäkin jtn. Hankku ei lämmennyt :-(

        Sä et saa edes unissas. hahaa


      • juuuuuu kirjoitti:

        Sä et saa edes unissas. hahaa

        mutta loppupeleissä mä oon kuitenkin aika tarkka varsinkin selvinpäin siitä mihin kullini työnnän,veikkaan et sä et kuuluis niihin 'valittuihin' :-)


    • mariah

      minkähänlaisia miehiä sä oikeen olet nähnyt alasti! mun mies on ainakin ihan sairaan hyvännäkönen alasti:)ei huvittavan näkönen...oih rupes panettaa .se on niin kiihottavan näkönen! kattelen sitä alasti paljon mielummin kun vaatteet päällä;) ja esimerkiksi Jos katon miestrippari esitystä niin mua rupee ihan helvetisti panettaa..

      • Heikki

        Millanen miehen vartalo sua miellyttää eniten? Jäntevä, normaali vai silmiinpistävän lihaksikas?


      • mariah
        Heikki kirjoitti:

        Millanen miehen vartalo sua miellyttää eniten? Jäntevä, normaali vai silmiinpistävän lihaksikas?

        no sellanen 175-188cm pitkä on hyvä ! sopivasti lihaksikas mutta ei kuitenkaan liian lihaksikas! äh no joku tollanen... en osaa paremmin selittää.


    • pihkura

      Ite tuntuu välillä että miehen vartalosta vois suurinpiirtein humaltua. Se näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä :) Paljon mukavia yksityiskohtia, joihin saa tutustua :)

    • Queen-Of-Hearts

      käytössään internet ja hän vielä osaisi käyttää sitä epäilisin sinun olevan äitini. Koska hän on aina sanonut samaa:

      "Olen heteronainen mutta mielestäni mies on lähinnä naurettavan ja huvittavan näköinen alasti, nainen taas varsin kaunis ja miellyttävä alasti (tietenkin puhutaan normaaleista vartaloista, ei ylipainoisista)."

      Oletko koskaan miettinyt miksi jos tv:ssä näytetään alastonta miestä kyseessä on sketsi tai ainakin hassu kohta jostain sarjasta/elokuvasta mutta jos näytetään alastonta naista on ohjelma aina jotenkin eroottissävytteinen?

      "Koen miesstripparit aivan naurettaviksi, naistrippareita en niinkään. Mies se vain on jotenkin niin huvittava olento ilman vaatteita. Yhtyykö kukaan muu nainen tähän?"

      En yhtyisi strippariin, kiitos vain xD Miehessä pitää olla miehekkyyttä. Jos ajatellaan alastonta miestä :P niin miehekästä on karvanen perse, varmat otteet ja käytös. En koe kovin miehekkääksi miestä joka on ajellut ihokarvansa, valellut itsensä öljyllä ja esiintyisi naisten lääpittävänä itseään ketkutellen. Sellainen on huvittavaa.

    • hahhaa

      70% naisista on kai lesboja/bi kun tuntuu aina se saman sukupuolen vartalo enemmän kiihottavan.
      Kovasti aina nauretaan miesten vartaloille mutta palvotaa muita naisia.
      Juu naiset tykkää fyysisesti enemmän muista naisista kun miehistä. Ei ne muuten kännissäkää "viattomasti" pussailis toisaan jne

      • kaikki..

        suomalaiset naiset olemme vähintäänkin bi-seksuaaleja, etko sitä tiennyt? Onneksi olemme, koska osa suomalaisista miehistä on niin kamalan näköistä ja oloista jämäsakkia. Me voimme aina valita sen paremman sukupuolen, jos laatu loppuu kesken! Jos siis edelleen olet yksin, syy siihen on selvä. Olet jämä.


      • ei jumankauta
        kaikki.. kirjoitti:

        suomalaiset naiset olemme vähintäänkin bi-seksuaaleja, etko sitä tiennyt? Onneksi olemme, koska osa suomalaisista miehistä on niin kamalan näköistä ja oloista jämäsakkia. Me voimme aina valita sen paremman sukupuolen, jos laatu loppuu kesken! Jos siis edelleen olet yksin, syy siihen on selvä. Olet jämä.

        Ja tähän täytyy sanoo että HYI HELVETTI!
        Biseksuaalisuus on senlajin sairaus jota on helvetin vaikea ymmärtää, lähinnä yhtäläisyysmerkit menee jakomielisyyteen.

        Toivottavasti et tosissas tarkoittanut että kaikki, nimittäin siinä tapauksessa on pakko lähtee katsomaan naista ulkomailta!

        Heteronainen sen olla pitää eikä mikään helvetin bisse. Bissethän ei osaa olla edes uskollisia!

        Tai sitten juttus oli vain provo/trolli tahi jokin vedätys jotta saisitte haettua hyväksyntää hyvin erikoiselle poikkeavuudellenne! Mut sitäpä ei tipu.


      • täytyy
        ei jumankauta kirjoitti:

        Ja tähän täytyy sanoo että HYI HELVETTI!
        Biseksuaalisuus on senlajin sairaus jota on helvetin vaikea ymmärtää, lähinnä yhtäläisyysmerkit menee jakomielisyyteen.

        Toivottavasti et tosissas tarkoittanut että kaikki, nimittäin siinä tapauksessa on pakko lähtee katsomaan naista ulkomailta!

        Heteronainen sen olla pitää eikä mikään helvetin bisse. Bissethän ei osaa olla edes uskollisia!

        Tai sitten juttus oli vain provo/trolli tahi jokin vedätys jotta saisitte haettua hyväksyntää hyvin erikoiselle poikkeavuudellenne! Mut sitäpä ei tipu.

        hakea toosasi ulkomailta asti, sä et kelpaa! Heteromiehet kun ovat kaikki pettäjiä ;DDDD

        Kaikista kamalampia ovat suomimiehet, joilla ei ole suvaitevaisuuden lisäksi tippaakaan huumorintajua. ;D


      • ja huumorintajuakin on
        täytyy kirjoitti:

        hakea toosasi ulkomailta asti, sä et kelpaa! Heteromiehet kun ovat kaikki pettäjiä ;DDDD

        Kaikista kamalampia ovat suomimiehet, joilla ei ole suvaitevaisuuden lisäksi tippaakaan huumorintajua. ;D

        mitä suvaitsevaisuuteen tulee, kohta käy niin että kun nyt on nipinnapin hyväksytty homot ja lesbot niin seuraavaksi on pakko hyväksyä bisset.

        Tuleeks seuraavaks hyväksyttävien listalle kenties eläimiin sekaantujat? Hyi saatana!
        Sairasta porukkaa. Että niinku aina vaan pidemmälle ja pidemmälle!

        Ja joutuukos heterot sitten listittävien listalle?
        Ne on noi jotka hakee kaikkia extreme-elämyksiä seksistä kun mikään ei enää tunnu miltään niin pitää alkaa vetää molempiin suuntiin...se on musta käsittämätöntä. Se ei ole suvaitsemattomuutta, se on sitä että johonkin pitää vetää raja mitä saa ja mitä ei saa tehdä! Koska muuten mennään siihen mitä yllä selitin että kaikki hyväksytään. Ja sitten kun ei hyväksytä kaikkea niin saa kuulla olevansa suvaitsematon...sitä se vapaa seksi teettää ihmisillä. Pannaan kaikkea mikä liikkuu...sairasta.

        Saanen sanoa että Luoja loi miehen ja naisen eli kaksi eri sukupuolta ja tarkoitti ne lisääntymään keskenään, siksi on erilaiset sukuelimetkin. Sama juttu eläimillä. Näin on Luoja tarkoittanut.

        Muu on luonnotonta, sanokaa mitä sanotte!


      • ukkosein,
        ja huumorintajuakin on kirjoitti:

        mitä suvaitsevaisuuteen tulee, kohta käy niin että kun nyt on nipinnapin hyväksytty homot ja lesbot niin seuraavaksi on pakko hyväksyä bisset.

        Tuleeks seuraavaks hyväksyttävien listalle kenties eläimiin sekaantujat? Hyi saatana!
        Sairasta porukkaa. Että niinku aina vaan pidemmälle ja pidemmälle!

        Ja joutuukos heterot sitten listittävien listalle?
        Ne on noi jotka hakee kaikkia extreme-elämyksiä seksistä kun mikään ei enää tunnu miltään niin pitää alkaa vetää molempiin suuntiin...se on musta käsittämätöntä. Se ei ole suvaitsemattomuutta, se on sitä että johonkin pitää vetää raja mitä saa ja mitä ei saa tehdä! Koska muuten mennään siihen mitä yllä selitin että kaikki hyväksytään. Ja sitten kun ei hyväksytä kaikkea niin saa kuulla olevansa suvaitsematon...sitä se vapaa seksi teettää ihmisillä. Pannaan kaikkea mikä liikkuu...sairasta.

        Saanen sanoa että Luoja loi miehen ja naisen eli kaksi eri sukupuolta ja tarkoitti ne lisääntymään keskenään, siksi on erilaiset sukuelimetkin. Sama juttu eläimillä. Näin on Luoja tarkoittanut.

        Muu on luonnotonta, sanokaa mitä sanotte!

        vain lauantaisaunan jälkeen peiton alla pimeässä lähetyssaarnaaja-asennossa. Jos oikein hurjaksi heittäydytään, niin pannaan vähän takaapäinkin, ollaan niin mielikuvituksellisia, että ;DDDDD

        Pidä sinä mielipiteesi ja Luojasi. Jos kuitenkaan olet yhtään sivistynyt, tiedät kyllä mikä merkitys homoseksuaaleilla on ja on ollut sekä eläinmaailmassa että erilaisissa kulttuureissa läpi aikojen.

        Kun tässä oikein suvaitsevaiseksi aletaan, joku saattaa pian hyväksyä jopa sinutkin :D Ajattele positiivisesti :).


    • johbero

      ..ne aika hassun näköisiä alasti!!!Ne on vähän niinku eläimiä...niin no, ihmisethän on eläimiä. Mutta tässä huomaa sen, että naisten on tarkoitus olla viehättävän näköisiä, jotta miehet niistä kiinnostuis, kun niillehän kuuluu toi "metsästys"...

    • dana

      Mieluummin katson alastonta miestä kuin naista. Naiset alkaa vanhetessa roikkumaan, tulee selluliittia, vatsamakkaroita ym. Normaalipainoisetkin naiset. Miehille näin ei käy (ellei tule kaljamahaa), sen takia lihaksikas miesvartalo voittaa naisvartalon. Tämä on vain minun mielipide, älkää siskot vetäkö hernettä nenään.

      • heteroinen nainen

        miesvartaloa mieluummin kuin naisvartaloa,mutta olen erimieltä siinä et naiset rupsahtas vartaloltaan nopeammin.Sul on vaan käyny tuuri;olet saanut katsella/koskea vain hyvin säilyneisiin miehen vartaloihin.Kyllä niitä karmivia suomipoika vartaloita näkyy esim.uimarannoilla ihan riittävästi.Mut ei se elämä siihen kaadu,kun ei itsekään mikään ruusu ole.


      • niitä
        heteroinen nainen kirjoitti:

        miesvartaloa mieluummin kuin naisvartaloa,mutta olen erimieltä siinä et naiset rupsahtas vartaloltaan nopeammin.Sul on vaan käyny tuuri;olet saanut katsella/koskea vain hyvin säilyneisiin miehen vartaloihin.Kyllä niitä karmivia suomipoika vartaloita näkyy esim.uimarannoilla ihan riittävästi.Mut ei se elämä siihen kaadu,kun ei itsekään mikään ruusu ole.

        karmeita.suomi-tyttö vartaloitakin on ällöttävä katsella uimarannalla.Jessus sitä läskin määrää,mikä roikkuu joka puolelta,yäk.


    • vahva

      Alaston miesvartalohan on kaunis kuin mikä! Siinä missä naisella on möykkyjä ja mutkia, miehellä on lihasta ja voimaa, ja mikä voisi olla seksikkäämpää kuin vahva miehen kroppa.

      Tälle heteronaiselle ainakin naisvartalo on täysin yhdentekevä, ei se minusta ole mitenkään erityisen miellyttäväkään. Ehkä naisvartaloiden tarjontaan on kanssa niin kyllästynyt jo, kun mainokset tursuilevat peppua ja tissiä. Enemmän miehiä näytille mainoksiin!

    • Anonyymi

      Kyllä naiset on vähintään yhtä naurettavan näköisiä ja nainen pahiksen roolissa tai esittämässä jotain uhkaavaa on yhtä peloittava kuin sähisevä kissanpentu se on korkeintaan söpöä.

    • Anonyymi

      Seksi palstalle

    • Anonyymi

      Kyllä miehetkin komeita on ilman vaatteita, jos on lihaksia mitä näytellä. Mutta on nainen kauniimpi sukupuoli kyllä. Mies vehkeineen, karvoineen ja kasseineen ei välttämättä niin esteettinen. Ja miehet on jotenkin kömpelöitä, eivät osaa motorisia taitoja niin hyvin kuin naiset. Unohtavat kaiken jne. Ja +40 pälvikaljut ja harmaat, ahavoituneet norsunsynnyttäjät eivät kyllä ole komeita. Timmit miesstripparit kyllä ihan katseltavia, en ole koskaan ollut eli hyvin voisin mennä katselemaan heitä.

      • Anonyymi

        Noniin tässä taas stereotypiat valloillaan miehet on kömpelöitä ja sitä rataa. Eiköhän ne naiset ole myös kömpelöitä. Riippuu mitä on tehnyt. Tiesitkö muuten että ne lihakset on kovan työn takana ja lihaksikas vartalo ei ole miehen normaali vartalo. Naiselle riittää että on hoikka miehen täytyy vuosia käydä kuntosalilla. Jos nainen ei tykkää miehen vartalosta vaan naisen hän on silloin lesbo. Kyllä naisurheilijoiden vartaloa mielellään katselee. Upea peppu sääret ym vaikka rinnat on monesti pienet. Mieluummin silti pienirintainen urheilullinen kuin isorintainen läskikasa. Naisilla on aika harvassa sellainen kuvan kaunis vartalo ja jos se onkin kunnossa naama näyttää Leo lastumäeltä. Veikkaan että tässäkin ketjussa on monta läskiä naista joiden vartalosta ei voi puhua silloin kun puhutaan kauniista.


    • Anonyymi

      Uimari kroppaisia miehiä kyllä katselee mielellään.

    • Anonyymi

      Miesten pukeutuminen on kyllä naurettavaa nykyään. Lippis shortsit minullakin oli 5 vuotiaana

    • Anonyymi

      Tekstistäsi huokuu se että olet uinuva lesbo. Et vain itse tiedä sitä vielä.

    • Anonyymi

      On se jännä, kun mies pyllistää: kukaan paitsi gayt ei halua nähdä. Kun nainen pyllistää, siitä jopa maksetaan Only Fansissa tai muussa kanavassa. Miehet oikeen ruinaavat nähdä ja käyttävät omaisuuksia seksin ostamiseen ja naisvartalon näkemiseen eri asennoissa ja asusteissa.

    • Anonyymi

      Nonnii tänne ei saa totuutta sanoo. Modeukkoon osuu ja uppoaa👎

      • Anonyymi

        Tämä on keskustelupalsta.tänne pitäisi saada laittaa omat mielipiteet. Mikä keskustelupalsta se tällainen on,että viestit poistuu jos modeukkoon osuu ja lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on keskustelupalsta.tänne pitäisi saada laittaa omat mielipiteet. Mikä keskustelupalsta se tällainen on,että viestit poistuu jos modeukkoon osuu ja lujaa.

        Karvaiset roikkupallit ja ruttu esinahka ei kiihota ketään. Tai sinipunainen luikku tai tyrkky muna. Kos joku niin huomioiminen ja aito rakkaus. Tämä on niin vaikea ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvaiset roikkupallit ja ruttu esinahka ei kiihota ketään. Tai sinipunainen luikku tai tyrkky muna. Kos joku niin huomioiminen ja aito rakkaus. Tämä on niin vaikea ymmärtää

        Olin eräänkin miehen kotona,sovittiin että ollaan ystäviä. Siitä voisi sitten luottamuksen ja tutustumisen kautta kehkeytyä jotain. Oltiin vähän humalassa ja mentiin ihan vaatteet päällä nukkumaan. Yhtäkkiä herään siihen,että se ukko tulee ilkoalastomana mun nenän eteen! Tietää että pidän kitaristeista,nii ottaa kitaransa ja alkaa rämpytellä. Se oli heippa ja soronnoo. Jäi aivan stanan paha maku. Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin eräänkin miehen kotona,sovittiin että ollaan ystäviä. Siitä voisi sitten luottamuksen ja tutustumisen kautta kehkeytyä jotain. Oltiin vähän humalassa ja mentiin ihan vaatteet päällä nukkumaan. Yhtäkkiä herään siihen,että se ukko tulee ilkoalastomana mun nenän eteen! Tietää että pidän kitaristeista,nii ottaa kitaransa ja alkaa rämpytellä. Se oli heippa ja soronnoo. Jäi aivan stanan paha maku. Ei kiitos.

        Ei mitään kunnioitusta,arvostusta,vaan omaa himoa ja hyväksikäyttöä. Ja kokee että jos tuo toinen ei sun munaasi ihannoi,niin voi voi,se ei arvosta/rakasta sinua. Miten väärin voi toinen toistaan tulkita! Omapahan oli mokansa ja menetyksensä. Ansaitsen paljon parempaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvaiset roikkupallit ja ruttu esinahka ei kiihota ketään. Tai sinipunainen luikku tai tyrkky muna. Kos joku niin huomioiminen ja aito rakkaus. Tämä on niin vaikea ymmärtää

        Juu aito rakkaus miehen tittelin ja rahoihin. Suostutaan ottamaan vaikka vanha papparainen jos hänellä vaan on mainetta. Sama pappa jossain muussa hommassa ja rahattomana olisikin vastenmielinen irstas vanha pappa. Kumma juttu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe