Kamalimmat treffit?

Cupido

Miehet ja naiset,kertokaapas kokemuksianne eli mitkä ovat olleet tähän asti kamalimmat treffikokemuksenne ikinä?

Tietää sitten samalla me muut ettei toistella samoja mokia;)

20

13197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan..

en päivän muistan kun eilisen..joku ystävä oli antanut numeroi sille miehelle..ja en tarkalleen tienyt kuka hän oli..suostuin menemään siiderille..mutta voi kauhia..sitä HILSEEN määrää!! sen päänahkä oli ihan jotain hirveetä!!!!!! kun se olis halunnut vielä halata..kättelin ja kiitin ja kotiin..----> nopeeta suihkuun!!! HYI!

• make

karmea sairaus..hilseeseenhän ei ole parannuskeinoa.
        väitätkö minulle tosissasi että jos tapaat miehen jolla on kaikki muut asiat kunnossa paitsi hilse sinä et huoli häntä.ei ole ihme että on niin paljon sinkkuja.

• hennna
        make kirjoitti:

väitätkö minulle tosissasi että jos tapaat miehen jolla on kaikki muut asiat kunnossa paitsi hilse sinä et huoli häntä.ei ole ihme että on niin paljon sinkkuja.

Voihan tavallisen hilseen hoitaa pois, mutta miksei mies ollut sitä tehnyt ennen kuin lähtee treffeilemään? Kyllä sekin kertoo ihmisestä jotakin.

Mun sokkotreffiseura saapui treffeille likaisessa t-paidassa ja verkkareissa. Vähän punastutti istua terassilla laittautuneena... :P

• hilsemies
        hennna kirjoitti:

Voihan tavallisen hilseen hoitaa pois, mutta miksei mies ollut sitä tehnyt ennen kuin lähtee treffeilemään? Kyllä sekin kertoo ihmisestä jotakin.

Mun sokkotreffiseura saapui treffeille likaisessa t-paidassa ja verkkareissa. Vähän punastutti istua terassilla laittautuneena... :P

Mun päänahassa on taas ihottumaa ja joskus se hilseilee ja kutisee vitusti. Tällähetkellä tilanne on onneksi parempi. Tosin jos treffeille pääsisin, niin toki kävisin suihkussa ja varmistaisin, ettei nyt ihan hirveesti hilseile.

• minä vaan
        make kirjoitti:

mutta kunse ei ollut mitään pientä..hänellä ei ollut hiuksia..ja se päänahka oli ihan..siitä lähti ihan palasia..isoja palasia..raapinut päätä niin että se oli jo miltein verillä..!!!! ja en ole mikään sinkku enää..!! minusta miehen pitää osata hoitaa itseään..!! samalla tavalla kuin nainen!

• neitokainen

Ne oli sokkotreffit (kaverin järkkäämät) ja tää jätkä saapu tapaamispaikkaan umpikännissä ja jakso vongata seksiä moneen otteeseen, vaikka olin sille sanonu, etten oo kiinnostunu. Oli tosi piinaavat treffit ja kestivät monta tuntia, koska mulla oli kaveri mukana niin sillä oli taka-ajatuksena saada meidät väkisin yhteen, jotenka sen "käskystä" roikuttiin sitten baareissa puoleen yöhön. Ja mä olin sillon vielä niin ujo, etten kehdannu olla tyly ja häippästä kesken pois.. Sen jälkeen en antanu kaverin enää järkätä mulle mitään sokkotreffejä, koska sen miespuoliset kaverit on aika järkkyjä tapauksia:/ Toikin jätkä oli niin ruma ja omituinen, että ihan hävetti kulkee sen seurassa...

• Lumikki ja tuulipuku

sovimme treffit baariin ja odotukset olivat korkealla koska seuralainen oli urheilullinen ja komea. Sitten näin tutut kasvot ja...ja ja se HELKKARIN SININEN TUULIPUKU. Jätkä yritti selittää että oli juuri tullut treeneistä. koko se aika meni siinä että tuijotin sen TUULIPUKUA!!! No thank you!

• deitti

Lupauduin lähtemään kahvittelemaan erään miehen kanssa, mutta ei tosiaan olisi pitänyt... Ensinnäkin tyyppi hermostui jo ennen treffejä, kun en vastannut hänen viestiinsä riittävän nopeasti! Olin töissä, ja vastaaminen venyi ehkä noin puoli tuntia...

Kahvittelut menivät ihan ok siihen asti, kunnes tyyppi totesi, ettei hän mitään vakavampaa etsi. "Jos haluaisin mennä naimisiin tai jotain, palaisin yhteen entisen tyttöystäväni kanssa", tämä avomielinen herra kertoi. Se veti kyllä mykäksi.

Lisäksi tyyppi voivotteli hetken aikaa, etten ole ollenkaan sellainen kuin hän kuvitteli!

Jäi kyllä se tapaus siihen...

• Tyttis

Tuo tuulipuku on kyllä pahin! Miehet: EI jumppavaatteissa treffeille, ellei ne ole lenkkipolulla!

• toden sanoo

Takana kolmet treffit ja en osaa sanoa mitkä olivat kamalimmat. Kaikki treffit kuitenkin jättivät turhautuneen ja pettyneen olon.

Ensimmäisillä treffeillä huomasin heti että mies oli valehdellut pituutensa eli oli ainakin 5-10 cm lyhyempi kuin oli kertonut meilissä.

Toisilla treffeillä mies oli pukeutunut todella vanhanaikaisesti ja tyylittömästi. Lisäksi koko ajan toistui: "kun se maksaa". Vaikutti äärettömän saidalta.

Kolmas treffimies haisi voimakkaasti hielle, samoin hänen hengityksensä haisi pahalle. Kaiveli sormin hampaitaan.

Vieläkö lähtisi neljänsille treffeille?

• EI ENÄÄ IKINÄ KOMEAN KA

Mies tuli treffeille änkyräkännissä,korvalappustereot korvilla eikä voinut ymmärtää miksi en halunnut kuunnella hänen uutta MP3-soitinta....SHIT HAPPENS, mies oli komea,mutta maailman suurin kusipää....

• naista

No eipä sitä näkynytkään treffipaikalla. minne lie tullut kiire.

• aika paha

yksillä treffeillä toinen osapuoli (nainen) ei oikeesti puhunut siis yhtään mitään. Sano varmaan alle kymmenen sanaa tunnin aikana, meikäläinen koittaa siinä veivata juttua suu vaahdossa ja tämä ei jumalauta vastaile kuin kyllä/ei. Eikä edes ollut mitkään sokkotreffit. Kyllä vitutti, pitikö sitä lähteä ylipäätään edes treffeille jos ei vaivaudu puhumaan.

• Syltty____

"yksillä treffeillä toinen osapuoli (nainen) ei oikeesti puhunut siis yhtään mitään. Sano varmaan alle kymmenen sanaa tunnin aikana, meikäläinen koittaa siinä veivata juttua suu vaahdossa ja tämä ei jumalauta vastaile kuin kyllä/ei. Eikä edes ollut mitkään sokkotreffit. Kyllä vitutti, pitikö sitä lähteä ylipäätään edes treffeille jos ei vaivaudu puhumaan."

Paljosta vetoa että valitti sitten jälkeenpäin kavereille ettei saanut sanansijaa. Miten hitossa annat toiselle sanansijaa jos se sija tarkoittaa viiden minuutin noloa hiljaisuutta?

• itseesi

mitäs jos se luuli että sinä haluat puhua koko ajan ... tai ei saanut suunvuoroa. Jännitys saattoi tehdä myös tehtävän

• eskopena

toi on aika yleistä. varsinki ku kyseessä on ensimmäiset tai toiset treffit. vaikka ois tavannu jossai muualla muissa merkeissä nii treffit on aina jännittävä tilanne. itelläki oli tollaset ensitreffit että oltiin leffassa ja sit takas tullessa ei hirveesti löpisty. mä yritin keksii jotai puhuttavaa, mutta kummatki oli semi jäässä :) Tyttö kuitenki tykkäs ja nyt ollaa avoliitossa oltu jo puol vuotta ja kommunikointi on vähä toista tasoa nykyään :) ei oo mikään ujo tyttö mut treffit on paha paikka kaikille. varsinki jos ei oo tottunu treffailija.

Ehkä ois kannattanu kysyy siltä jotain et mitä sille kuuluu eikä vaa höpöttää jotai mihin se vastaa ei/joo. ihan simppeleitä kysymyksiä nii ois lähteny juttu rullaa ehkä... mulla sattu vielä nii et jos kysyin jotai nii saatto saada helposti vastaukseks "emmätiiä".. mut kyl niitä on neutraalimpiaki kysymyksiä, jos ei vielä tunne toista.

• moukan kanssa

Olin sokkotreffeillä netissä "tapaamani" miehen kanssa muutama vuosi sitten.

Koko aikana mies ei puhunut mistään muusta kuin itsestään: siitä kuinka paljon hänellä on rahaa, millainen vene hänellä on, ja millaisen remontin oli juuri tehnyt Punavuoressa sijaitsevaan omistuskaksioonsa. Eihän tossa nyt sinänsä mitään, mutta kun koko parituntinen oli PELKKÄÄ tota!

En todellakaan ole luonteeltani ujo tai hiljainen ihminen, mutta oli vaikeuksia saada suunvuoroa, kun toinen papatti verotietojaan puheeni päälle koko ajan. Treffien puolivälissä keskustelun (lue: monologin) aihe siirtyi miehen vaativaan työhön ja urasuunnitelmiin. No, aihepiiri oli aikaisempaa kiinnostavampi, mutta kun itse olen yhteiskuntatieteilijä ja toinen it-insinööri, niin keskustelut erilaisista ohjelmistoratkaisuista ja koodaamisen problematiikasta eivät kauaa jaksaneet kantaa keskustelua.

Omaa työtäni mies ei silminnähden pitänyt arvostettavana, vaan se oli (suora lainaus:) "varmaan aikamoista näpertelyä" (tutkija). Ja tietenkin valtiolla töissä oleminen palautti keskustelun taas palkka-asioihin...

Mies teki keskusteluaiheissaan myös muita "klassisia ensitreffien virheitä". Esim. kysyi uskonnollista vakaumustani ja siihen liittyen haukkui kaikki uskontokunnat turhiksi kansan aivopesuksi (olen itse ateisti, mutten silti noin jyrkkää kantaa omaa, ja vaikka omaisinkin niin en sitä ekoilla treffeillä toitottaisi).

Mies totesi myös olevansa "nettitreffiharrastelija" ja kertoi käyneensä yli 30:lla treffeillä puolen vuoden aikana... No, ei kai siinä periaatteessa mitään (jokaisella omat huvinsa), jos mies ei olisi alkanut samaan syssyyn parjata treffikumppaneiden rumaa ulkonäköä ja muita puutteita. Hieman oli kiusallista...

Kaiken huippu oli, kun mies alkoi kyselemään yksityiskohtia aikaisemmista suhteistani. Tööt, rosvosektori! Kerroin lyhyesti jotain peruskamaa ilman yksityiskohtia, ja siitäkös mies vasta innostui! Alkoi avautumaan yksityiskohtia ex-tyttöystävästään ja siitä, miten vieläkin haluaisi olla tämän kanssa, mutta kun "se ei enää halua mua takaisin." Aika pian tuon kommentin jälkeen kiitin kauniisti kahviseurasta ja poistuin paikalta...

Sanomattakin lienee selvää, ettemme tavanneet toiste.

• järkyttynyt

Kävin todella järkyttävilä trefeillä.
        Mies oli minua jonkun vuoden nuorempi, vaikútti ihan fiksulta, kuvan perusteella nätti , oli seurustellut ja meillä nätyyi olevan sama arvomaailmakin.

Todellisuus oli ihan toista. Mies oli valehdellut ikänsä vielä nuoremmaksi, hän vaikutti pelottavalta ihan tuli joku huumediileri mieleen.
        Kävellessämme eteenpäin hän syljeskeli maahan neljä kertaa ja muutenkin valitti kaikista asioista.
        Mitein kauhuissani et miten voin lähteä eteenpäin, mutta ajattelin nyt vähän aikaa kestää.
        Oltuamme viisi minuuttia yhdessä tämän miehen kanssa hän ilmoitti et meneekin kavereiden luokse.
        Se sopi minulle erinomaisesti.Onneksi en ollut hänen mieleen.

• minäpä minä

Tapasin erään naisen suomi24 treffi palstalta viime kesänä ja me juteltiin ehkä kuukauden messengerissä ja se tuntu ihan mukavalta ja kuva perusteelta tosi hyvänkin näkönen..

Se kerto ihan mistä se tykkää ja mitä musiikkia ja oli ilmeisesti poets of the fall fani niin kun halusin kivat ensi treffit niin etsin netistä missä niillä olis keikka lähistöllä en kerran ja olihan nillä ilmaisia keikkojakin helsingissä..

Niin mentiin yhteen semmoseen pari tuntia se soitti ja sano että sen kaveritkin halus mukaan niin ajattelin mikä ettein ehkä se on erillainen niitten surassa..

No piti tavata kyseisen paikan ulkopuolella kun se soitti 15 minuttia myöhässä että että myöhästyy niin odottelin kiltisti kun ei ollut muutakaan menoja siinä päivänä..
      45 minuttia myöhässä kun se oli niin tuli ilmi että ne oli avannut viinipullon ja alkanut juomaan ennen treffejä me mentiin sit ihan kalja teltalle missä se nainen ja sen kaverit jatko dogaamista ja ainoastaan keskustelee keskenään kuinka kivaa niillä on ollut nuorempana.

Kun ei pientäkään huomiotaa saanut niin alko vähän kyllästyttää en ole ujo tai mitään kuitenkaa mutta sen kaverikin oli niin huomion kipee niin sille piti kaikki antaa huomiota..

Keikan jälkeen niin tuli kysymys että tulisinko mukaan niille juomaan kun ilmeisesti oli tarjottavaa ja kun eihän muutakaan tekemistä niin menin mukaan ja kun sisään pääsin niin taas oli että se kaveri sano että ei saanut tarjota kun se halus ihan huippu känniiks ja kaikki viina (miksköhän sillon pydetään mukaan?)

Ja sit kymmenen aikaa kun kaikki oli niin känisä niin lähdin vetämään kun treffiki oli ilmeisesti sitä ujoa puolta siinä ryhmässä että ei sekään sanonut mulle mitään kun vaan jutteli sen kaverin kanssa jos en kysynyt siltä suoraan jotain..

Opin ainakin siitä että en ikinä mene treffeille jos sillä toisella on kaverit mukana...

• ehdota nainen treffit?!Espoo

...olis kiva joskus käydä kokeeks, et mitä fiilareita tulis.
      Vinkkejä kaivataan kun en nykyään jaksa olla niin sosiaalinen..ja jotenki ventovieraille avautuminen tällä hetkellä tuntuu vieraalta mut olis kiva kuitenkii ihmisiin tutustua.
      T.Mika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe