..koskaan oman mokasi takia menettänyt ihanan naisen??...ja nyt kadut mokaasi??
mies
155
10284
Vastaukset
- Vasenjalkainen
Kun ei yritä niin ei voi hävitä.
- Karju!!
Vaikka kuinka monesti pettämällä,jättämällä ja lähtemällä
- Asiasta.huvittunut
Mutta en enää jaksa katua.
- kalkkilaivan_kapteeni
ja tavallaan en. Yleensä kaikki suhteessa tapahtuva on vähintäänkin kummastakin kiinni, paitsi jos on alkanut lapsettamaan, ja on tosiaan itse tehnyt oikein emämokan.
- mies.
Voi monesti, ujous on pilannut monta lupaavaa juttua :/
- nuori mies88
en kohdellut naista kuin se olisi ansainnut. hän teki mun vuoksi kaikkea ja edelleen en arvostanut mitään mitä hän teki,paitsi seksiä.
yritin omistaa naista ja lopulta kaatui siihen että hän jätti mut.sain mitä ansaitsin ja ex saa paremman miehen,musta ei siihen ollu. - Weardbird
Olen menettänyt. Olin 19v ja tyttö oli 16 v. Ajattelin että se on liian nuori. Oltiin kavereita ja tyttö vajaan vuoden yritti iskeä mua ja olisi halunnut alkaa seurustella. Sanoin, että ollaan kavereita, näin on hyvä. Ajattelin kun se täyttää 17 niin sitten mä voin alkaa olee hänen kaa. No tyttö muutti 16-vuotiaana pois kotoa, jonkun äijän luo.
Se mua ihmetyttä, että miksi aloin kaivata häntä vasta kolmekymppisenä? Miksi en mm. ikäeron vuoksi uskaltanut alkaa seurustellä hänen kanssa? Sitä kaveruus-suhdetta mä kaipaan ja se oli elämäni parasta aikaa, mutta silti kaduttaa kun en uskaltanut/halunnut häntä omakseni?
Naiset voisitteko kommentoida.- Queen-Of-Hearts
"Se mua ihmetyttä, että miksi aloin kaivata häntä vasta kolmekymppisenä?"
Isot pojat kertoivat että kun tulee vähän ikää lisää niin muistelee kaiholla niitä teini-iän ihastuksia... se on selitettävissä ihan hormonallisilla seikoilla. Kun ihminen ihastuu elimistö erittää erilaisia hormooneja mm. dopamiinia (ns. mielihyvähormooni) ihmisen elimistö kuitenkin tottuu jonkin verran näihin hormooneihin kun ihastumisia tulee useampia. Ensimmäiset ihastukset siis ovat vaikutukseltaan voimakkaimmat... Niin niitä sitten tietysti muistelee kun ei saa enää sellaisia säväreitä kenestäkään kuin silloin.
Vai... kaipaatko oikeasti mennyttä nuoruutta kuin tuota tyttöä? - Queen-Of-Hearts
se mihin itse toivoisin joskus jotain vastausta on kysymys että mikä saa aikusen ihmisen käyttäytymään kuin teinipoika ja menemään sekaisin jo muutamasta sanasta?
- pahkura
Queen-Of-Hearts kirjoitti:
se mihin itse toivoisin joskus jotain vastausta on kysymys että mikä saa aikusen ihmisen käyttäytymään kuin teinipoika ja menemään sekaisin jo muutamasta sanasta?
mitkäs oli ne muutamat sanat? *miettii,miettii*
- Queen-Of-Hearts
pahkura kirjoitti:
mitkäs oli ne muutamat sanat? *miettii,miettii*
jotta ihan: "Moi"... "ihan kivasti menee, kiitos kysymästä".
Ei siis mitään ihmeellistä... vai onko sellaiseen koodattu "äijäkielellä" jokin piilomerkitys??? - afdfasff
Ei siis mitään ihmeellistä... vai onko sellaiseen koodattu "äijäkielellä" jokin piilomerkitys???Ei ole mitään koodikieltä. Se on todella yllättävää ja POIKKEUKSELLISTA jos 15 vuotta vanha ihastus alkaisi kyselemään "mitä kuuluu".
- weardbird
Isot pojat kertoivat että kun tulee vähän ikää lisää niin muistelee kaiholla niitä teini-iän ihastuksia... se on selitettävissä ihan hormonallisilla seikoilla. Kun ihminen ihastuu elimistö erittää erilaisia hormooneja mm. dopamiinia (ns. mielihyvähormooni) ihmisen elimistö kuitenkin tottuu jonkin verran näihin hormooneihin kun ihastumisia tulee useampia. Ensimmäiset ihastukset siis ovat vaikutukseltaan voimakkaimmat... Niin niitä sitten tietysti muistelee kun ei saa enää sellaisia säväreitä kenestäkään kuin silloin.
Vai... kaipaatko oikeasti mennyttä nuoruutta kuin tuota tyttöä?Kaipaan sitä, etten viettänyt hänen kanssaan enempää aikaa, koska siihen olisi ollut mahdollisuus. Kaverit oli silloin niin tärkeitä, etten halunnut sitoutua vaan nauttia nuoruudesta. Toisaalta jos olisin alkanut seurustella jo 19-vuotiaana VAKAVASTI olisi jäänyt paljon kokematta vapaudesta.
Joten tein mielestäni kuitenkin oikein. Mutta alkuperäinen kysymyshän oli "kaipaatko jotain tyttöä" ja vastaus on kaipaan aina välillä. - pahkura
Ei siis mitään ihmeellistä... vai onko sellaiseen koodattu "äijäkielellä" jokin piilomerkitys???tarkoitatkos ihan vierasta ukkelia vai jo ennestään tuttua??
vai piilomerkitys =D ihme sanoja paiskaat tänne :) - Queen-Of-Hearts
pahkura kirjoitti:
tarkoitatkos ihan vierasta ukkelia vai jo ennestään tuttua??
vai piilomerkitys =D ihme sanoja paiskaat tänne :)Ei nyt mitään ihan vieraita muttei tuttujakaan. Sellaisia joita on nähnyt kerran tai pari aikaisemmin.
Niin ajattelin että jos on olemassa jotain sellaista äijäkoodikieltä esim. sana "Moi" olisikin tulkittavissa "Oi M" eli "oi sinä ihana mies, lähetkö kanssani kaffeel?" ;) - pahkura
Ei nyt mitään ihan vieraita muttei tuttujakaan. Sellaisia joita on nähnyt kerran tai pari aikaisemmin.
Niin ajattelin että jos on olemassa jotain sellaista äijäkoodikieltä esim. sana "Moi" olisikin tulkittavissa "Oi M" eli "oi sinä ihana mies, lähetkö kanssani kaffeel?" ;)samaa oon kironnut itekkin,hiukan eri vinkkelistä tosin :)
mä alan jokapaikassa höpöttämään ihan tuntemattomille naisille kaikenlaisia asioita,ei ihan niin hölmöjä kuin täällä,mutta kuiteskin... ja työn puolesta jos joutuu pyörimään pitemmän aikaa samoissa paikoissa,ni aikas monet tulee jo tutuiksi.Niih,eikäs mitenkään iskemismielessä,ihan muutenvaan on mukava höpöttää
mutmut..yllättävän moni miespuolinen työkaveri vetää heti johtopäätöksen- aha jotain peliä on menossa,onkos se jokin vanha hoito?? jne..
siis lyhyesti ja selkeesti: jos vieraan naisen kanssa tulee heti hyvin juttuun,ni joidenkin mielestä se on heti jonkinlaista peliä
eihän mua se muutoin haittaa mutta kun nainen sattuukin olemaan varattu,ni sehän se vasta peliä onkin...ja maailma on pieni..aina joku tuntee jonkun jne.. ja mies saakin kuulla,että naisellansa on jotain peliä menossa...jotta sillai =D - Queen-Of-Hearts
pahkura kirjoitti:
samaa oon kironnut itekkin,hiukan eri vinkkelistä tosin :)
mä alan jokapaikassa höpöttämään ihan tuntemattomille naisille kaikenlaisia asioita,ei ihan niin hölmöjä kuin täällä,mutta kuiteskin... ja työn puolesta jos joutuu pyörimään pitemmän aikaa samoissa paikoissa,ni aikas monet tulee jo tutuiksi.Niih,eikäs mitenkään iskemismielessä,ihan muutenvaan on mukava höpöttää
mutmut..yllättävän moni miespuolinen työkaveri vetää heti johtopäätöksen- aha jotain peliä on menossa,onkos se jokin vanha hoito?? jne..
siis lyhyesti ja selkeesti: jos vieraan naisen kanssa tulee heti hyvin juttuun,ni joidenkin mielestä se on heti jonkinlaista peliä
eihän mua se muutoin haittaa mutta kun nainen sattuukin olemaan varattu,ni sehän se vasta peliä onkin...ja maailma on pieni..aina joku tuntee jonkun jne.. ja mies saakin kuulla,että naisellansa on jotain peliä menossa...jotta sillai =Dvoi olla avain kyllä tohon mun kysymykseen. Koska itse höpöttelen herkästi aika tuntemattomillekin ja tyhmiäkin juttuja (keventää ja rentouttaa ilmapiiriä)... ja tätä teen esim. kaupoissa kassalla... sen seurauksena mm. yksi myyjäpoika jolla asioin suht usein vähän takeltelee sanoissaan, sen kädet vähän vapisee kun se antaa kuittia ja monesti vähän säpsähteleekin... tai sitten se vaan pelkää mua :D
- pahkura
voi olla avain kyllä tohon mun kysymykseen. Koska itse höpöttelen herkästi aika tuntemattomillekin ja tyhmiäkin juttuja (keventää ja rentouttaa ilmapiiriä)... ja tätä teen esim. kaupoissa kassalla... sen seurauksena mm. yksi myyjäpoika jolla asioin suht usein vähän takeltelee sanoissaan, sen kädet vähän vapisee kun se antaa kuittia ja monesti vähän säpsähteleekin... tai sitten se vaan pelkää mua :D
varsinnii kun höpöttelee hiukkas niinkuin tutuillekin,eikäs mitään säätilasoperrusta...no ei nyt sentään mitään ihan henk.kohtaisuuksia esmes: että mulla ois Forssan kokoinen syylä persiissä....ei mulla muutes oo...ihan tosi=D
mutta noin yleensä..se on joittenki mielestä omituista,että vieraalle ihmeiselle puhutaan niinkus tutulle...jopa täällä netissä :):) - Queen-Of-Hearts
pahkura kirjoitti:
varsinnii kun höpöttelee hiukkas niinkuin tutuillekin,eikäs mitään säätilasoperrusta...no ei nyt sentään mitään ihan henk.kohtaisuuksia esmes: että mulla ois Forssan kokoinen syylä persiissä....ei mulla muutes oo...ihan tosi=D
mutta noin yleensä..se on joittenki mielestä omituista,että vieraalle ihmeiselle puhutaan niinkus tutulle...jopa täällä netissä :):)En sitten yhtään tykkää small talkista... ihan "asiaakin" voi puhua vaikka höpötteleekin :)
Mutta luulen että se on syynä siihen että muhun ihastuu niin helposti... olen näennäisen helposti lähestyttävä. Mutta vain pintapuolisesti.
Toivottavasti et esittele ittees töissä(kään) Pahkurana?! :D - sä...
pahkura kirjoitti:
mutta noin yleensä..se on joittenki mielestä omituista,että vieraalle ihmeiselle puhutaan niinkus tutulle...jopa täällä netissä :):)oikein puhut?? Mulle tulee mieleen sun kirjoituksista toi Havukka-ahon ajattelija... ja yllätyin, kun katsoin ikäsi...
Vai... kaipaatko oikeasti mennyttä nuoruutta kuin tuota tyttöä?on myös se et noiden nuoruuden ihastusten kanssa päästiin harvoin pussailua ja halailua vakavemmalle asteelle ja sitä alkaa helposti kelailemaan ja haikailemaan nyt yli 10v myöhemmin sitä mitä homma ois voinu sen ja senkin kanssa olla kun jo pelkkä pussailu sai aikanaan sukat pyörimään jaloissa ja nykyään mikään ei tunnu miltään.Mut eipä se onni ja autuus todennäköisesti noista vanhoista 'heiloistakan' löydy,mulla ois ollu mahdollisuus tos jokin aika sitten vähän vakavampaa säätöön yhden tytön kanssa jonka kans oli yli.6v sit jtn. pikku säpinää ja johon olin aikanaan aika ihastunut vaan eipä se pussailukaan tuntunu enää tänäpäivänä samalta mitä 6v sitten jtn. katoin paremmaksi antaa olla.Ihmisellä on hyvä olla edes jtn. hyviä,mukavia ja toisaalta haikeitakin muistoja nuoruudesta,ei vaikuta tuhota niitäkin pelkän seksin / jonkun sortin säädön vuoksi.
- pahkura
En sitten yhtään tykkää small talkista... ihan "asiaakin" voi puhua vaikka höpötteleekin :)
Mutta luulen että se on syynä siihen että muhun ihastuu niin helposti... olen näennäisen helposti lähestyttävä. Mutta vain pintapuolisesti.
Toivottavasti et esittele ittees töissä(kään) Pahkurana?! :D"pikkupuheista" tulee heti turhautunut olo,miks ihmeessä puhua sitte yhtikäs mitään,jos ei kerta oo sanottavaa :)
mä en oikeen tiiä,että onkos muhun kukaan oikeen ihastunut,viimeisen vuoden aikana..
nojaah...joittenki jutut on kyllä muuttunut aikas hölmöiks,joten ehkä sekin ois mahdollista :)
jotenki hölmöltä tuntuu kirjoittaa,että muitten jutut on muuttunut hölmöiks :):)
mitäääs tuo nyt tarkoittaa?? ettenkö pahkurana ois tuolla ulkona..
tuo pintapuolisesti, pitää paikkansa.
Vaikka tuolla ihan omana ihtenään viipottaakin,ni todella harva tietää mun asioista oikeen perinpohjin...nooh,siihen on monta syytä;) - pahkura
sä... kirjoitti:
oikein puhut?? Mulle tulee mieleen sun kirjoituksista toi Havukka-ahon ajattelija... ja yllätyin, kun katsoin ikäsi...
en tiiä...sori :)
mä oon murremagneetti,tarttuu kaikennäköiset murteet ja siihen vielä omat päälle
mikäs on havukka-aho?? :)
aijahas...yllätyitkö etten olekaan 5-vuotias =D
...törkeetä :):) - kuka
pahkura kirjoitti:
en tiiä...sori :)
mä oon murremagneetti,tarttuu kaikennäköiset murteet ja siihen vielä omat päälle
mikäs on havukka-aho?? :)
aijahas...yllätyitkö etten olekaan 5-vuotias =D
...törkeetä :):)on Havukka-ahon ajattelija.. sehän on metsätyömies Konsta Pylkkänen! Istuu usein kannolla miettimässä maailman menoa.. ikään lisätään 0 perään... :)
- pahkura
kuka kirjoitti:
on Havukka-ahon ajattelija.. sehän on metsätyömies Konsta Pylkkänen! Istuu usein kannolla miettimässä maailman menoa.. ikään lisätään 0 perään... :)
tyhmä.. *nurkassa häpeemässä* :)
ei ollenkaan huono paikka,metsässä istuskelemassa kannon päällä...kunhan ei oo liian pieni kanto =D
toinen mukava paikka on merellä,siellä jotenki vaan saa olla rauhassa,oikeen rentoutua..
Ja jos joku sattuu soittamaankin...esmes: töihin pyytää,ni se uskoo heti,että en tuu,koska oon merellä,vaikka ois kahden metrin päässä rannasta(sitä ei tiettykään tarvii kertoo)...
kun normaalisti,voi helposti alkaa se vänkääminen...
tuu töihin,en tuu,tuu nyt,en tuu,tuletpas,enpäs,varppina tulet,suksi vitt..n!!
=D
...saunakin on mukava,mutta siellä ei jaksa kokopäivää kärvistellä,paitti mökillä...jos vaan ois mökki....ei paljoa puutu :):)
Ai jösses,että 50v... usein mun ikä arvioidaan kylläki aikaslailla päin persiitä... molempiin suuntiin...mutta sä teit kyllä pohjat=D *tarjoo kahveeta*
mut eihän se täällä oo ihme,kun ei oo mitään muuta arvioitavaa kuin teksti...ja mun teksti saattaa olla aikas vaihtelevaa....ehkä=D
nojuuh..on mulla tuttujakin paljon nuoremmista ja paljon vanhemmistakin..ei mulla taida olla mitään vakio ikää,sellaista,että mut vois paiskata johonkis raameihin...
pitää lähtee kirjastoon...ei jaksa enää lukea yhtä ja samaa muumikirjaa :):) heips vaan! - ihmeessä..
pahkura kirjoitti:
tyhmä.. *nurkassa häpeemässä* :)
ei ollenkaan huono paikka,metsässä istuskelemassa kannon päällä...kunhan ei oo liian pieni kanto =D
toinen mukava paikka on merellä,siellä jotenki vaan saa olla rauhassa,oikeen rentoutua..
Ja jos joku sattuu soittamaankin...esmes: töihin pyytää,ni se uskoo heti,että en tuu,koska oon merellä,vaikka ois kahden metrin päässä rannasta(sitä ei tiettykään tarvii kertoo)...
kun normaalisti,voi helposti alkaa se vänkääminen...
tuu töihin,en tuu,tuu nyt,en tuu,tuletpas,enpäs,varppina tulet,suksi vitt..n!!
=D
...saunakin on mukava,mutta siellä ei jaksa kokopäivää kärvistellä,paitti mökillä...jos vaan ois mökki....ei paljoa puutu :):)
Ai jösses,että 50v... usein mun ikä arvioidaan kylläki aikaslailla päin persiitä... molempiin suuntiin...mutta sä teit kyllä pohjat=D *tarjoo kahveeta*
mut eihän se täällä oo ihme,kun ei oo mitään muuta arvioitavaa kuin teksti...ja mun teksti saattaa olla aikas vaihtelevaa....ehkä=D
nojuuh..on mulla tuttujakin paljon nuoremmista ja paljon vanhemmistakin..ei mulla taida olla mitään vakio ikää,sellaista,että mut vois paiskata johonkis raameihin...
pitää lähtee kirjastoon...ei jaksa enää lukea yhtä ja samaa muumikirjaa :):) heips vaan!Veikko Huovista..!! :)
- pahkura
ihmeessä.. kirjoitti:
Veikko Huovista..!! :)
muistanko :) ...ei mitään toivoa...
muumit kyllä muistaa,siitä pitää yks vipeltäjä huolen...sama vipeltäjä pyörittää tällä hetkellä suomen suurinta lähtösirkusta...
..mistä ihmeestä se saakin kaikki ideansa =D - sieltä...
pahkura kirjoitti:
muistanko :) ...ei mitään toivoa...
muumit kyllä muistaa,siitä pitää yks vipeltäjä huolen...sama vipeltäjä pyörittää tällä hetkellä suomen suurinta lähtösirkusta...
..mistä ihmeestä se saakin kaikki ideansa =Dmuumeista...? Tai ehkä se käyttäytyminen on perinnöllistä..
- pahkura
sieltä... kirjoitti:
muumeista...? Tai ehkä se käyttäytyminen on perinnöllistä..
ne hullut ideat löytyy...tai sitte vanhojen tapojen mukaan exä on syypää,sehän nyt on selvä :)
minulta on tietty periytyneet kaikki hyvät ominaisuudet niinku esmes..........?..en mä kehtaa niitä kirjoittaa,ku niitä on niin paljon=D - no...
pahkura kirjoitti:
ne hullut ideat löytyy...tai sitte vanhojen tapojen mukaan exä on syypää,sehän nyt on selvä :)
minulta on tietty periytyneet kaikki hyvät ominaisuudet niinku esmes..........?..en mä kehtaa niitä kirjoittaa,ku niitä on niin paljon=Dsä olet varmaan jo herännyt laittamaan aamupalaa.. keittänyt puuroa, paistanut munia, paahtanut leipää, lingonnut tuoremehua, jauhanut kahvinpavut... kuten minäkin..!
- suhteessa
Olin mustis ja vähän riippuvainen hänestä. Tähän kyllä oli mielestäni syytäkin, mutta Hänen mielestään ei. Siis en ole aikaisemmin ollut mustis, mutta viime suhteessa luonne muuttui. En jaksa tilittää koko suhdetta, mutta en kokenut saavani kunnioitusta. Missä se takaisinkelausnappi on näissä videoissa??
- karu
tunnustan mokanneeni, mutta miksi katumaan. elämässä on parempaakin tekemistä kuin vatkata menneitä.
- Big J
Näin kävi viimeksi viime vuoden loppupuolella. Harmittaa vaan jälkikäteen ihan helvetisti, että en tilaisuuden tullen uskaltanut olla tarpeeksi rohkea.
- Queen-Of-Hearts
tilaisuus?
t. Curiosity killed the cat - Big J
tilaisuus?
t. Curiosity killed the catVälillämme oli ollut jonkin aikaa pientä sähköä. Minulla oli hänelle ihan kunnon asiaa, ja asiani toimitettua unohduimme tuijottamaan toisiamme silmiin hieman liian pitkäksi aikaa. Tiesin, että tuossa tilanteessa olisi pitänyt toimia ja ottaa ensimmäinen suuri askel, mutta jokin sisälläni löi minulle totaalisesti jauhot suuhun. Syy oli, että läheisyydessä oli liian paljon uteliaita silmäpareja ja että jos joku olisi sattunut näkemään, niin liian moni ilkeämielinen(kin) juoru olisi lähtenyt liikkeelle. Asia kun oli melko arkaluontoinen.
Tuon hetken jälkeen kaikki välillämme laantui melkoisesti.
....
- -J-
..luulen ainakin että kaikki nykyinen johtuu siitä että olin yx vitun kusipää..
- Serpico
Ja vieläpä useamman kerran. Tai no, ehkä moka on väärä sana..se pitäis olla monikossa :) Lähinnä taisi johtua mun ärsyttävästä luonteesta. Nyttemmin ajateltuna ihmettelen sitä että pysyin niinkin kauan suhteessa. Iän myötä turha kulmikkuus on hioutunut pois, eikä tarvitse joka ärsykkeeseen vastata niin nuoruuden innolla.
- olen
Menin tunnustamaan että olen ihastunut niin ei sen jälkeen halunnut nähdäkkään.
- juuuty
Mä en ainakaan tiedä olenko mokanut. mulla riittää itseluottamusta sanomaan et mä oon ollut vaan mä. Jos ei se kelpaa ni sit tie.
- mcp
Tosin kyse ei ollut mokasta, vaan jo tuntemani naisen lähestymisyrityksestä. Mutta Hämeessä ollaan hitaita. Ymmärsin tämän vasta jälkikäteen. Älä kysy harmittaako. Argh !
- -j-
mutta en kyllä kadu, koska vastaan tuli vähän ajan päästä paljon parempi yksilö
- monasti
Tähän ikään mennessä sitä on tullut töpeksittyä ja monen monta kertaa. Joistain mokailuista osaan ottaa opikseni ja toisia toistan kerrasta toiseen vaikka käsitänkin mokaavani ja näen jo ennalta että tulen niin tekemään. Ja joka ikistä mokaani kadun, olenhan perfektionisti, ei siten että minun olisi jokainen ihana nainen saada pitää itselläni mutta olisi ne tilanteet voinut fiksumminkin hoitaa, tai muuta sellaista. En minä niitä mokailuja taakkana selässäni kanna, ne on menneitä ja niistä on opittu, joistain oppii vieläkin kun ajan mittaan näkee selvemmin mistä oikein olikaan kyse.
Vaan tällaista tämä on :) - vilperi
naisen takia. tietyissä tilanteissa oma käytös on vituttanut. katuminen ei kuulu yleisesti toimenkuvaani.
- pahkura
ja tiskikone on jo yhden urakkansa saanut tehtyä..kiitos sillekin:)
pesukone vielä rymistelee omassa huoneessaan.. ja keinu on haettu ulkoa sisälle ja pesty tieteskin,jotta pääsee sisällä keinumaan...ei tuu aika pitkäksi =D
puuroa,paahtoleipää,mehua...ja kahvia mulle,tosin mun kaupasta saa valmiiks jauhettua sumppia ja mehuakin saa valmiina =D
nojooh,kateellisena täällä kärvistelen...voi melkein nenussaan aistia,ihan oikeen kahvin tuoksun ja mehu....kaupan mehuissa ei taida oikeaa hedelmää olla kuin vahingossa....jos vaiks tehtaantyöntekijä on kuorinut eväsappelsiiniaan saavin vieressä ja siitä on purskahtanut mehua saaviin... :):)
mulla on vielä pitkä matka,ennenkus osaan aamuista tehdä nuin mukavia..
oon vielä uuden elämäni lähtökuopassa sutimassa..tosin jos tässä kauanaikaa sutii,ni kuoppa vaan syvenee..pitäis kai olla hetken paikallaan tai ostaa tikkaat:):)- tuli mieleen,
että tarvisitko kenties työntöapua...?!?
- pahkura
tuli mieleen, kirjoitti:
että tarvisitko kenties työntöapua...?!?
aikas hölmöä,hypätä toisen kuoppaan ja auttaa toinen sieltä pois...ja jäädä sitte ite sinne kärvistelemään..toisen kaivamaan kuoppaan:)
no,eihän se enää niin syvä kuoppa oo.Senverran kovaa oon viipottanut reunoilla,että on hiekkaa valunut pohjalle,elikkäs pahkuran pää jo näkyy =D
mutta nyt me lähetään pilaamaan ulkoilmaa :)
sairaan siisti keli... tsiisus,mikä ipana:):)..tuolla se melkeen vollottaa ja sitte meen hädissäni kahtoo,että mikä riivaa...ni,eikös se repee nauruun...kevyt filmitähti=D ...muumeista oppinut,perhana :):):) - olisikin
pahkura kirjoitti:
aikas hölmöä,hypätä toisen kuoppaan ja auttaa toinen sieltä pois...ja jäädä sitte ite sinne kärvistelemään..toisen kaivamaan kuoppaan:)
no,eihän se enää niin syvä kuoppa oo.Senverran kovaa oon viipottanut reunoilla,että on hiekkaa valunut pohjalle,elikkäs pahkuran pää jo näkyy =D
mutta nyt me lähetään pilaamaan ulkoilmaa :)
sairaan siisti keli... tsiisus,mikä ipana:):)..tuolla se melkeen vollottaa ja sitte meen hädissäni kahtoo,että mikä riivaa...ni,eikös se repee nauruun...kevyt filmitähti=D ...muumeista oppinut,perhana :):):)pitänyt tarjota vetoapua, kun ei työntöapu kelpaa.. :/
Hiekkakuopasta tuli mieleeni taikurin hattu ja se komea, ihana Muurahaisleijona... muistutatko sä Muurahaisleijonaa??? - pahkura
olisikin kirjoitti:
pitänyt tarjota vetoapua, kun ei työntöapu kelpaa.. :/
Hiekkakuopasta tuli mieleeni taikurin hattu ja se komea, ihana Muurahaisleijona... muistutatko sä Muurahaisleijonaa???muurahaisleijona??...
mutta komea ja ihana...no tietty :)
..tosin vaan omasta mielestäni,muista en tiedä,sehän riippuu katsojasta;)
todentotta! vetoapu on paljon parempi,eipähän kuoppaa ihteänsä :)
...nyt jäi vaivaamaan tuo murkkuleijona...oonkohan taas jäänyt paitsi,jostain tuikitärkeestä sivistyksestä =D - sorry?
pahkura kirjoitti:
muurahaisleijona??...
mutta komea ja ihana...no tietty :)
..tosin vaan omasta mielestäni,muista en tiedä,sehän riippuu katsojasta;)
todentotta! vetoapu on paljon parempi,eipähän kuoppaa ihteänsä :)
...nyt jäi vaivaamaan tuo murkkuleijona...oonkohan taas jäänyt paitsi,jostain tuikitärkeestä sivistyksestä =DMä kuvittelin sua Muumi-asiantuntijaksi, joten... En nyt tarkkaan muista, et minkä näköinen se muurahaisleijona olikaan, kun siitä on jo vuosia kun sitä katoin videolta, mut muistaakseni se oli pieni ja musta ja kovaääninen ja sillä oli tupsu hännänpäässä..!?
- pahkura
sorry? kirjoitti:
Mä kuvittelin sua Muumi-asiantuntijaksi, joten... En nyt tarkkaan muista, et minkä näköinen se muurahaisleijona olikaan, kun siitä on jo vuosia kun sitä katoin videolta, mut muistaakseni se oli pieni ja musta ja kovaääninen ja sillä oli tupsu hännänpäässä..!?
ei meissä taida olla samaa näköä,siis minussa ja murkkujellonassa...ei ees tupsua hännänpäässä=D
ei oo tullut kirjoissa vastaan...muumivideoita mulla ei ees ole..
arki alkaa... tyttö kotiinsa ja isukki töihin,kuinkas muuten =D - Mä..
pahkura kirjoitti:
ei meissä taida olla samaa näköä,siis minussa ja murkkujellonassa...ei ees tupsua hännänpäässä=D
ei oo tullut kirjoissa vastaan...muumivideoita mulla ei ees ole..
arki alkaa... tyttö kotiinsa ja isukki töihin,kuinkas muuten =Djätän sut nyt rauhaan, ni voit keskittyä tärkeämpiin asioihin... :)
- pahkura
Mä.. kirjoitti:
jätän sut nyt rauhaan, ni voit keskittyä tärkeämpiin asioihin... :)
heheh! keskittyminen on mulle yhtä tuttua,kuin hyvä muistikin... tärkeysjärjestystäkään(tsiisus,mikä sana!) mun ei oo viimoseen vuoteen tarvinnut miettiä..oon vaan tehnyt sen minkä ehdin ja jaksan... ja sitte vasta...ööh!...vielä en oo päässyt tuohon "ja sitten vasta"-kohtaan =D
..ai sä oot luovuttajatyyppiä,noin helpolla vielä:):) - just...
pahkura kirjoitti:
heheh! keskittyminen on mulle yhtä tuttua,kuin hyvä muistikin... tärkeysjärjestystäkään(tsiisus,mikä sana!) mun ei oo viimoseen vuoteen tarvinnut miettiä..oon vaan tehnyt sen minkä ehdin ja jaksan... ja sitte vasta...ööh!...vielä en oo päässyt tuohon "ja sitten vasta"-kohtaan =D
..ai sä oot luovuttajatyyppiä,noin helpolla vielä:):)ei tarvitse kuin selkänsä kääntää, niin mistäs se Muurahaisleijona löytyykään..
- pahkura
just... kirjoitti:
ei tarvitse kuin selkänsä kääntää, niin mistäs se Muurahaisleijona löytyykään..
mut vaikka täällä oonkin äänekäs,ni en silti oo pikkuinen ja musta...eikäs sitä tupsuakaan oo hännänpäässä :)
hetkonen..se tais ollakin sellainen örkki joka puolusti timantteja jossain kuopanpohjalla??
*hämärästi muistelee*
äänekäs ja kuopassa...mä alan kohta huolestumaan=D - hyvinkin...
pahkura kirjoitti:
mut vaikka täällä oonkin äänekäs,ni en silti oo pikkuinen ja musta...eikäs sitä tupsuakaan oo hännänpäässä :)
hetkonen..se tais ollakin sellainen örkki joka puolusti timantteja jossain kuopanpohjalla??
*hämärästi muistelee*
äänekäs ja kuopassa...mä alan kohta huolestumaan=Dmutta mitäs timantteja sä piilottelet??
- pahkura
hyvinkin... kirjoitti:
mutta mitäs timantteja sä piilottelet??
en mä vaan tiiä..(maailman typerin vastaus muuten!)
...eih! en ees yritä vastata,mä käytän ripauksen järkeäni ja meen pehkuihin :)
öitä vaan..ketäs sitte oletkin - kukako..
pahkura kirjoitti:
en mä vaan tiiä..(maailman typerin vastaus muuten!)
...eih! en ees yritä vastata,mä käytän ripauksen järkeäni ja meen pehkuihin :)
öitä vaan..ketäs sitte oletkinoon.. no, tietysti sun salainen ihailijasi! :) Yötä..
- pahkura
kukako.. kirjoitti:
oon.. no, tietysti sun salainen ihailijasi! :) Yötä..
eihän se oiskaan järkevää olla julkinen ihailija..kun on pahkurasta kyse =D
heh!..oonkos muuten kertonut,että mulla on hyvä mielikuvitus?? enkö?..ei se mitään,se alkoi kuiteskin juuri laukkaamaan...
vai että ihailija hömmmmmm! jooh,se on joku teinigangsteri,joka koittaa naruttaa minuu niin,että häpeillen häippäisin palstalta...
-eiiih,ei riitä pitkäjänteisyyttä teineillä :)
aahas! se onkis joku palstalainen, ketä on imassut herneen mun fiinistä huumoristani,omaan nenäänsä,ei mun huumorissa pitäis kylläkään olla herneitä...
-eiiih,jos ei netissäkään osaa suoraan rääkästä,ni sitte on asiat hullusti :)
nyt keksin!! se on joku sykologianhamsteri,joka sanoo tomerana luokkansa edessä: katsokaas oppilaat,että mitenkäs viedään hullua narussa =D
-ehe,tää ois ainaskin hauska:)
uuups! se on joku tuttu,joka kehittää vuoden parasta käytännönpilaansa:)
-perskeles,tää alkaa jo lämmetä :):)
nojooh,nyt se mielikuvitus sai niin kovat vauhdit,etten pysynyt enää kyydissä:)
näin muumiasiantuntijana sanoisin,että oot pikku-myy,etkä muumiksi muutu - sä...
pahkura kirjoitti:
eihän se oiskaan järkevää olla julkinen ihailija..kun on pahkurasta kyse =D
heh!..oonkos muuten kertonut,että mulla on hyvä mielikuvitus?? enkö?..ei se mitään,se alkoi kuiteskin juuri laukkaamaan...
vai että ihailija hömmmmmm! jooh,se on joku teinigangsteri,joka koittaa naruttaa minuu niin,että häpeillen häippäisin palstalta...
-eiiih,ei riitä pitkäjänteisyyttä teineillä :)
aahas! se onkis joku palstalainen, ketä on imassut herneen mun fiinistä huumoristani,omaan nenäänsä,ei mun huumorissa pitäis kylläkään olla herneitä...
-eiiih,jos ei netissäkään osaa suoraan rääkästä,ni sitte on asiat hullusti :)
nyt keksin!! se on joku sykologianhamsteri,joka sanoo tomerana luokkansa edessä: katsokaas oppilaat,että mitenkäs viedään hullua narussa =D
-ehe,tää ois ainaskin hauska:)
uuups! se on joku tuttu,joka kehittää vuoden parasta käytännönpilaansa:)
-perskeles,tää alkaa jo lämmetä :):)
nojooh,nyt se mielikuvitus sai niin kovat vauhdit,etten pysynyt enää kyydissä:)
näin muumiasiantuntijana sanoisin,että oot pikku-myy,etkä muumiksi muutusieltä duunista.. mä olenkin odotellut koko päivän..! :) On sulla hyvä mielikuvitus. Lähempänä Pikku Myytä kuin Muumimammaa ja mieluummin olisin teinigangsteri kuin filosofianmaisteri. Olis kyllä kiva tuntea, mutta enpä tunne ketään noin älykästä miestä..!?
- pahkura
sä... kirjoitti:
sieltä duunista.. mä olenkin odotellut koko päivän..! :) On sulla hyvä mielikuvitus. Lähempänä Pikku Myytä kuin Muumimammaa ja mieluummin olisin teinigangsteri kuin filosofianmaisteri. Olis kyllä kiva tuntea, mutta enpä tunne ketään noin älykästä miestä..!?
kuin minäkin:) mä oon asuntoni tähden ja sä oot sun arvios tähden..
tiiäkkös,että jos oisin älykäs...
en asuis keskellä ei mitään,paikassa,jota jo melkeen inhoan...
en tekis töitä,töiden jälkeen ja ottais niitä vielä lisääkin...
en pelleilis kokonaista vuotta,vaan siks,että luulen sen olevan järkevää(tuota ei kukaan tajua,eikä ihme)
nojoo,saanhan mä noista rakennettua ihan järkevän kuvion mutta ei se silti älykkyyteen yllä.. :)
höh! mikäs sitte on pikku-myyn ja muumimamman välissä?? ..tai gangsterin ja maisterin välissä?? :) - juuri
pahkura kirjoitti:
kuin minäkin:) mä oon asuntoni tähden ja sä oot sun arvios tähden..
tiiäkkös,että jos oisin älykäs...
en asuis keskellä ei mitään,paikassa,jota jo melkeen inhoan...
en tekis töitä,töiden jälkeen ja ottais niitä vielä lisääkin...
en pelleilis kokonaista vuotta,vaan siks,että luulen sen olevan järkevää(tuota ei kukaan tajua,eikä ihme)
nojoo,saanhan mä noista rakennettua ihan järkevän kuvion mutta ei se silti älykkyyteen yllä.. :)
höh! mikäs sitte on pikku-myyn ja muumimamman välissä?? ..tai gangsterin ja maisterin välissä?? :)on älykästä toimintaa, asua metsässä, tehdä töitä kellon ympäri ja... kotiin tullessa naiset parveilee ympärillä..!
Noiden kaikkien risteytys kuulostaa..... Vilijonkalta..? :/
- pahkura
ne kaikki naiset on..piilossako..ei niitä täällä oo,täällä ei kertakäkiään oo mitään,jos sitäkään :)
no mitäs omituisia,sä taas höpiset?? häh??
vilijonka,vai mikäs se oli? =D
mä meen taas pehkuihin... ihmeinen on muutes huonosti suunniteltu..jokaikinen päivä pitää syödä ja juoda ja nukkua ja käydä pask..... no jos pilkkua viilataan,ni päivällä ei tarvii nukkua mutta kuiteskin..
öitä vaan...ZZzzZZZZzz :)- jaa,
että näin äkkiä kyllästyit.. no, mennään sit nukkumaan.. mä voisin tulla siihen sun viereen..!? Yötä!
- pahkura
jaa, kirjoitti:
että näin äkkiä kyllästyit.. no, mennään sit nukkumaan.. mä voisin tulla siihen sun viereen..!? Yötä!
että olet kyllä söpö pakkaus.. :):):)
...onneks yöllä oli niin hämärää,etten nähnyt kunnolla...enhän mä ois raaskinut lähteä töihin olleskaan,jos oisin tiennyt,että millainen namupala vieressä tuhisee;)
voisit kyllä hiukan varoitella ennenkus tuut taas yöksi,että ehteis ees hiukan siivota...öööh!...täällähän on tunnetusti muutoin aina siistiä,muttakun pikkupahkura oli viikonlopun sekoittamassa....ai!,eikö mee läpi?=D
no mut...turvallista matkaa!!..aja varovasti!
ainiih ja halaa tietty...oikeen rutistaa:):)
öitä taiks huomenia... - pidempään
pahkura kirjoitti:
että olet kyllä söpö pakkaus.. :):):)
...onneks yöllä oli niin hämärää,etten nähnyt kunnolla...enhän mä ois raaskinut lähteä töihin olleskaan,jos oisin tiennyt,että millainen namupala vieressä tuhisee;)
voisit kyllä hiukan varoitella ennenkus tuut taas yöksi,että ehteis ees hiukan siivota...öööh!...täällähän on tunnetusti muutoin aina siistiä,muttakun pikkupahkura oli viikonlopun sekoittamassa....ai!,eikö mee läpi?=D
no mut...turvallista matkaa!!..aja varovasti!
ainiih ja halaa tietty...oikeen rutistaa:):)
öitä taiks huomenia...se matka kuin ajattelin, mutta täällä ollaan taas koneen ääressä...
- pahkura
pidempään kirjoitti:
se matka kuin ajattelin, mutta täällä ollaan taas koneen ääressä...
mun nettiuskottavuus alkoi jo kärsiä...:):)
MISSÄS sitä ollaan oltu?? valot ei vaan vaihtuneet vihreeks..vai?? olin jo perillä mutta unohdin jarruttaa ja ajoin ohi..vai??
...öööh! noin mulle käy aikas usein...liian usein=D kyllähän kotiin muistaa pysähtyä.. muttakun töihin menee niin moneen eripaikkaan....eihän sitä millään voi kaikkee muistaa..eihän? :)
mä oon jo siivonnut ja samalla ehtinyt yhtä "elvytys"-romppua,jotta sais tuon uuden koneen taas toimimaan...miten ne kaikki tavarat voi hävitä ihan tuosta vaan? ...jos sitä ei kohta löydy,ni mä haen mun elvytys-vasaran... koska,sitte kun sitä romppua ei enää tarvita,ni sitte se löytyy....suorastaan nerokasta!! vaiks ite sanonkin :):) - ollut
pahkura kirjoitti:
mun nettiuskottavuus alkoi jo kärsiä...:):)
MISSÄS sitä ollaan oltu?? valot ei vaan vaihtuneet vihreeks..vai?? olin jo perillä mutta unohdin jarruttaa ja ajoin ohi..vai??
...öööh! noin mulle käy aikas usein...liian usein=D kyllähän kotiin muistaa pysähtyä.. muttakun töihin menee niin moneen eripaikkaan....eihän sitä millään voi kaikkee muistaa..eihän? :)
mä oon jo siivonnut ja samalla ehtinyt yhtä "elvytys"-romppua,jotta sais tuon uuden koneen taas toimimaan...miten ne kaikki tavarat voi hävitä ihan tuosta vaan? ...jos sitä ei kohta löydy,ni mä haen mun elvytys-vasaran... koska,sitte kun sitä romppua ei enää tarvita,ni sitte se löytyy....suorastaan nerokasta!! vaiks ite sanonkin :):)töissä. Tai olin tavallaan; toisen mukana töissä, tai siis Se Työ kyllä loppui..
Ja oli liukasta; piti pysähtyäkin yhdelle kolaripaikalle... no, ei onneks ihmisille käynyt pahemmin.
En ymmärrä tietokoneista yhtään mitään, joten turhaan selität..! :) - pahkura
ollut kirjoitti:
töissä. Tai olin tavallaan; toisen mukana töissä, tai siis Se Työ kyllä loppui..
Ja oli liukasta; piti pysähtyäkin yhdelle kolaripaikalle... no, ei onneks ihmisille käynyt pahemmin.
En ymmärrä tietokoneista yhtään mitään, joten turhaan selität..! :)justiinsa päinvastoin:):)
sitte ku tieto loppuu,ni selittely vasta alkaa..oon jostai kuullut=D
nojoo,kelit oli kuulemma aikas huonot...olkoon nyt sitte tämän kerran,kunhan ei tuu tavaks :)
täälläpäin oli ihan hyvät kelit...liiankin hyvät kai,kun oli kortinlähtö lähellä...ei todellakaan muista sitä jarrua painella =D
nim: Mun piti eilen tulla mutta tulinkin jo tänään!! =D - sama juttu
pahkura kirjoitti:
justiinsa päinvastoin:):)
sitte ku tieto loppuu,ni selittely vasta alkaa..oon jostai kuullut=D
nojoo,kelit oli kuulemma aikas huonot...olkoon nyt sitte tämän kerran,kunhan ei tuu tavaks :)
täälläpäin oli ihan hyvät kelit...liiankin hyvät kai,kun oli kortinlähtö lähellä...ei todellakaan muista sitä jarrua painella =D
nim: Mun piti eilen tulla mutta tulinkin jo tänään!! =Doli mulla kortin kanssa silloin, kun olin sen vasta saanut..! Mut ikä tekee tehtävänsä.. kai?
Nyt pitäis jonkun hieroa mun hartioita!?!? - pahkura
sama juttu kirjoitti:
oli mulla kortin kanssa silloin, kun olin sen vasta saanut..! Mut ikä tekee tehtävänsä.. kai?
Nyt pitäis jonkun hieroa mun hartioita!?!?mä oon hyvä hieromaan...hartioistakin ja selästä..mut ennenkaikkee pakaroista,sitte sun kylläki tarvii mennä masulleen makaamaan,istualtaan se on vaikeeta,eikäs yhtään niin mukavaa kuin maaten;)
oonkos muuten kertonut,että mä oon aivan kiistatta ilmiömäinen mestari pilaamaan tapetit ja tunnelman?? joo-oh tuskinpa oon :)
muttakun tuli mieleen,että kun ollaan netissä...ni enhän mä voi tietää,että ketä tai ketkä siellä kirjootteloo..aatteles nyt,että mä täällä lepertelen ja sitte joskus saiskin selville,että oon kirjootellut pahkuran äiteen kanssa!!!!! iiiiiiiiijaiiiiiiiiiksssss!!!!
huhhuh :( ..nomut,se onneks ois liki mahdotonta,kun pahkuran äiteellä ei oo konetta...phuiiih! =D - hyvälle
pahkura kirjoitti:
mä oon hyvä hieromaan...hartioistakin ja selästä..mut ennenkaikkee pakaroista,sitte sun kylläki tarvii mennä masulleen makaamaan,istualtaan se on vaikeeta,eikäs yhtään niin mukavaa kuin maaten;)
oonkos muuten kertonut,että mä oon aivan kiistatta ilmiömäinen mestari pilaamaan tapetit ja tunnelman?? joo-oh tuskinpa oon :)
muttakun tuli mieleen,että kun ollaan netissä...ni enhän mä voi tietää,että ketä tai ketkä siellä kirjootteloo..aatteles nyt,että mä täällä lepertelen ja sitte joskus saiskin selville,että oon kirjootellut pahkuran äiteen kanssa!!!!! iiiiiiiiijaiiiiiiiiiksssss!!!!
huhhuh :( ..nomut,se onneks ois liki mahdotonta,kun pahkuran äiteellä ei oo konetta...phuiiih! =Dtoi sun hierontatekniikka, en panisi ollenkaan pahakseni!
Nii-in, kuulosti kyllä kauhealle toi sun fiktiivinen ajatus.. enhän mäkään voi tietää, jos vaikka siellä oliskin mun poika toisessa päässä.. mut sillä ei kyllä oo ajokorttia...!?! Mut tietsikka on!
Kiitti vaan.. sait minunkin mielikuvituksen pillastumaan. Nyt tarvitaan jotain rauhoittavaa... - pahkura
hyvälle kirjoitti:
toi sun hierontatekniikka, en panisi ollenkaan pahakseni!
Nii-in, kuulosti kyllä kauhealle toi sun fiktiivinen ajatus.. enhän mäkään voi tietää, jos vaikka siellä oliskin mun poika toisessa päässä.. mut sillä ei kyllä oo ajokorttia...!?! Mut tietsikka on!
Kiitti vaan.. sait minunkin mielikuvituksen pillastumaan. Nyt tarvitaan jotain rauhoittavaa...olis?? ..rauhoittavaa?? höh!!... nyt tiiän!!!!
työturvallisuuskoulutus!! :)
se on ihan yhtä rauhoittavaa, niin kouluttajalle kuin oppilaillekin..kouluttajan pitää vaan juoda pari kuppia enemmän kahveeta,kuin oppilaat,jotta nukahtaa viimosena =D
ei tuo taida kylläkään sulle kelvata??
joteskin tuo hierominenkin tökkii vastaan tänäiltana...tunnelma pilalla:):)
juuh...pitänee mennä pehkuihin,jotta vois huomenna taas ajoissa myöhästyä ja taas joudun pitämään palopuheita itelleni :)
öitä vaan!
öööh! vieressä on kyllä tilaa... :) - iso...
pahkura kirjoitti:
olis?? ..rauhoittavaa?? höh!!... nyt tiiän!!!!
työturvallisuuskoulutus!! :)
se on ihan yhtä rauhoittavaa, niin kouluttajalle kuin oppilaillekin..kouluttajan pitää vaan juoda pari kuppia enemmän kahveeta,kuin oppilaat,jotta nukahtaa viimosena =D
ei tuo taida kylläkään sulle kelvata??
joteskin tuo hierominenkin tökkii vastaan tänäiltana...tunnelma pilalla:):)
juuh...pitänee mennä pehkuihin,jotta vois huomenna taas ajoissa myöhästyä ja taas joudun pitämään palopuheita itelleni :)
öitä vaan!
öööh! vieressä on kyllä tilaa... :)ja kestävä sänky sulla oikein onkaan? Mahtuisiko siihen vaikka parisataakiloinen possu?? (vai mitä ne possut painaa?!) Entä jos toinen kuorsaa; olisiko se ongelma vai siirtyisitkö itse muualle nukkumaan?
Työturvallisuuskoulutus kuulostaa mielenkiintoiselta - menisin heti, jos kutsu kävisi.. siitähän saa palkkaakin joten rahatilanne huomioonottaen.. ihan rauhoittava vaikutus sillä olisi! (possut syö paljon, joten rahaa kuluu, you know!) - pahkura
iso... kirjoitti:
ja kestävä sänky sulla oikein onkaan? Mahtuisiko siihen vaikka parisataakiloinen possu?? (vai mitä ne possut painaa?!) Entä jos toinen kuorsaa; olisiko se ongelma vai siirtyisitkö itse muualle nukkumaan?
Työturvallisuuskoulutus kuulostaa mielenkiintoiselta - menisin heti, jos kutsu kävisi.. siitähän saa palkkaakin joten rahatilanne huomioonottaen.. ihan rauhoittava vaikutus sillä olisi! (possut syö paljon, joten rahaa kuluu, you know!)ei tää kestä...ei,ei :):)
kyllä siihen mahtuu,muttakun se on edelleen vaan vuodesohva,se parkuu ja natisee jo pelkästään minusta...oon yrittänyt hommata ihan oikeenkin sängyn...mut joteskin mulla jää kesken kaikki vähemmän tärkeet asiat:)
Toisaalta mä oon nyttenkin aivan jumissa...frankensteinin monsterikin muistuttais enempi notkeaa balleriinaa mun rinnalla..ehkäpä uus sänkykin auttais asiaa,oonko joskus kertonut,että ei oo helppoo?? en oo tainnut muistaa =D
Että kuorsaustakin vielä..nooo..höh!...se ongelma on kai sillä joka saa viimetteeks unta :)
possut syö päästäkseen syötäväksi,joten se on vähän niinkus itteään ruokkis,ku possulle ruokaa antaa.... kärsikää toisianne,sano possut toisillensa=D - minä..
pahkura kirjoitti:
ei tää kestä...ei,ei :):)
kyllä siihen mahtuu,muttakun se on edelleen vaan vuodesohva,se parkuu ja natisee jo pelkästään minusta...oon yrittänyt hommata ihan oikeenkin sängyn...mut joteskin mulla jää kesken kaikki vähemmän tärkeet asiat:)
Toisaalta mä oon nyttenkin aivan jumissa...frankensteinin monsterikin muistuttais enempi notkeaa balleriinaa mun rinnalla..ehkäpä uus sänkykin auttais asiaa,oonko joskus kertonut,että ei oo helppoo?? en oo tainnut muistaa =D
Että kuorsaustakin vielä..nooo..höh!...se ongelma on kai sillä joka saa viimetteeks unta :)
possut syö päästäkseen syötäväksi,joten se on vähän niinkus itteään ruokkis,ku possulle ruokaa antaa.... kärsikää toisianne,sano possut toisillensa=Dmuuten kertonut, että olen ilmiömäinen kokki, siivooja ja vaikka mitä..! Kaikki työt sujuu sisällä ja ulkona; myös lehmiä osaan lypsää ja puut kaatuu ja niin edespäin... mitäs sanot??
- pahkura
minä.. kirjoitti:
muuten kertonut, että olen ilmiömäinen kokki, siivooja ja vaikka mitä..! Kaikki työt sujuu sisällä ja ulkona; myös lehmiä osaan lypsää ja puut kaatuu ja niin edespäin... mitäs sanot??
oon todellakin huomannut,että kokki talosta puuttuu...öööh,ehkä myös siivooja :) ja vaikka mitä,täältä on ainaskin puuttunut!!
lehmäkin tarvittais,ku vaikka menisin lehmäasussa kauppaan,ni en sieltä muistais maitoa ostaa :)
Mutta pahasti tökkäs tuohon "puut kaatuu" kohtaan?? pientä tarkennusta? kitoooos!
kaatuukos ne ihan pahan tuulen ansiosta vaiko vain sahalla....ja tuo pahatuuli ei tässätapauksessa tarkoita mitään Pekka Poudan ennustamaa sääilmiötä...
yleensä nainen,joka osaa kaikkea..omaa myös aikamoisen tempperamentin..oon jostai kuullut:)
..eihän se oo huono juttu,päinvastoin...mutta säätiedotuskin annetaan sentähen,että pääsis pois myrskyn alta :):)
ainii...No huh! sanon minä :) - siis
pahkura kirjoitti:
oon todellakin huomannut,että kokki talosta puuttuu...öööh,ehkä myös siivooja :) ja vaikka mitä,täältä on ainaskin puuttunut!!
lehmäkin tarvittais,ku vaikka menisin lehmäasussa kauppaan,ni en sieltä muistais maitoa ostaa :)
Mutta pahasti tökkäs tuohon "puut kaatuu" kohtaan?? pientä tarkennusta? kitoooos!
kaatuukos ne ihan pahan tuulen ansiosta vaiko vain sahalla....ja tuo pahatuuli ei tässätapauksessa tarkoita mitään Pekka Poudan ennustamaa sääilmiötä...
yleensä nainen,joka osaa kaikkea..omaa myös aikamoisen tempperamentin..oon jostai kuullut:)
..eihän se oo huono juttu,päinvastoin...mutta säätiedotuskin annetaan sentähen,että pääsis pois myrskyn alta :):)
ainii...No huh! sanon minä :)puut kaatuu ihan sahaamalla, pokasaha tai moottorisaha käy.. ei mun luonteessa pitäis olla mitään valittamista, oon tosi rauhallinen ja ymmärtäväinen - enempää en tässä kerro hyviä ominaisuuksiani...!
- pahkura
siis kirjoitti:
puut kaatuu ihan sahaamalla, pokasaha tai moottorisaha käy.. ei mun luonteessa pitäis olla mitään valittamista, oon tosi rauhallinen ja ymmärtäväinen - enempää en tässä kerro hyviä ominaisuuksiani...!
mainosalalla,hyväähän kannattaa aina mainostaa...toisaalta...todella hyvää ei tarvii mainostaa:)
katoppas kuinka hienosti meni mainokset allekkain=D
missä pokasahaa vielä käytetään? muuttakuin koulussa ja huvin vuoksi :)
höh! osaatkos paikata lasikuituveneen kyljen??
nim: reikä veneessä... - että..
pahkura kirjoitti:
mainosalalla,hyväähän kannattaa aina mainostaa...toisaalta...todella hyvää ei tarvii mainostaa:)
katoppas kuinka hienosti meni mainokset allekkain=D
missä pokasahaa vielä käytetään? muuttakuin koulussa ja huvin vuoksi :)
höh! osaatkos paikata lasikuituveneen kyljen??
nim: reikä veneessä...missäkö käytetään pokasahaa!?!? Etpä oo tainnut käydä rakennustyömaalla, kun tuollaista kyselet.. no, eihän sitä kaikkea voi tietää.. Veneisiin en koske, enkä lähde vesille - mulla on vesikauhu..!
- pahkura
vahingossa,eksynyt jopa työmaalle...ei oo pokaussahaa kylläkään näkynyt,ollaan kai oltu eri työmaalla?? =D
ootkos muuten kuullut,että jopa auton saa sahalla käyntiin??- niin,
kyllä mä ymmärrän, että sun mielestä kaikki pitäis toimia sähköllä, mut vanhassa vara parempi!! Pysyy kunto paremmin yllä, kun tekee muutakin kuin röhnöttää sohvalla kaljapullo kädessä!! Olisko sitten niin, että on oltu eri työmailla? En tiedä mistään sahausautoista.. enkä haluakaan tietää.
- pahkura
niin, kirjoitti:
kyllä mä ymmärrän, että sun mielestä kaikki pitäis toimia sähköllä, mut vanhassa vara parempi!! Pysyy kunto paremmin yllä, kun tekee muutakin kuin röhnöttää sohvalla kaljapullo kädessä!! Olisko sitten niin, että on oltu eri työmailla? En tiedä mistään sahausautoista.. enkä haluakaan tietää.
ole sohvaa...eikä oluttakaan oo näkynyt =D
ei sähköllä,vaan bensalla...kaikki on kivaa mikä pärisee :):)
no höh! itekki sahaat autos käyntiin,ennenkus sillä mihinkäs pääset =D
oishan se kivaa kuntoilla töissä mutta sitä touhua ei rakennuttaja kauaa kahtele,sanoo vaan,että kuntoileppas kotia päin siitä tumpeloimasta...
koneet käymään, mökki pystyyn ja rahat pois...ja konjakkia tarkastajille :)
se on nykyaikaa..kukaan ei siitä pidä mutta se ei muutu ennenkuin tarpeeksi monta kattoa romahtaa alas... ja aletaan taas tekemään jotai laadukastakin..tosin siinäkin mennään taas,siihen toiseen ääripäähän,elikkäs tehdään kaikesta "pomminkestäviä"....ja siitäkin saadaan taas uusi rahastuskeino... - että..
pahkura kirjoitti:
ole sohvaa...eikä oluttakaan oo näkynyt =D
ei sähköllä,vaan bensalla...kaikki on kivaa mikä pärisee :):)
no höh! itekki sahaat autos käyntiin,ennenkus sillä mihinkäs pääset =D
oishan se kivaa kuntoilla töissä mutta sitä touhua ei rakennuttaja kauaa kahtele,sanoo vaan,että kuntoileppas kotia päin siitä tumpeloimasta...
koneet käymään, mökki pystyyn ja rahat pois...ja konjakkia tarkastajille :)
se on nykyaikaa..kukaan ei siitä pidä mutta se ei muutu ennenkuin tarpeeksi monta kattoa romahtaa alas... ja aletaan taas tekemään jotai laadukastakin..tosin siinäkin mennään taas,siihen toiseen ääripäähän,elikkäs tehdään kaikesta "pomminkestäviä"....ja siitäkin saadaan taas uusi rahastuskeino...konjakkia siä juopotellaan..? No ei ihme, jos katot romahtaa! No tietysti jossain töissä tarvitaan sähkölaitteita, mutta välillä taas käsisaha on kätevämpi.. Harmittaa, kun meikäläiselle ei löydy vastusta - ei edes kädenväännössä!
- pahkura
että.. kirjoitti:
konjakkia siä juopotellaan..? No ei ihme, jos katot romahtaa! No tietysti jossain töissä tarvitaan sähkölaitteita, mutta välillä taas käsisaha on kätevämpi.. Harmittaa, kun meikäläiselle ei löydy vastusta - ei edes kädenväännössä!
ettei kädenväännössä löydy vastusta,mitäs sillä vääntyneellä kädellä enää tekis..no tietty sillä ois hyvä sahata vaikka nurkantakaa...
konjakki ei oo hyvää..se kelpaa vaan lahjomiseen:) - nukkumaan..
pahkura kirjoitti:
ettei kädenväännössä löydy vastusta,mitäs sillä vääntyneellä kädellä enää tekis..no tietty sillä ois hyvä sahata vaikka nurkantakaa...
konjakki ei oo hyvää..se kelpaa vaan lahjomiseen:)ja herätän sut kukonlaulun aikaan, joten.. good night pahkurapossu! :)
- pahkura
nukkumaan.. kirjoitti:
ja herätän sut kukonlaulun aikaan, joten.. good night pahkurapossu! :)
jahas,no sitte saakin nukkua pitkään...täällä kun ei kukot lauleskele,ei ees kunniankukot :)
- kiekui...
pahkura kirjoitti:
jahas,no sitte saakin nukkua pitkään...täällä kun ei kukot lauleskele,ei ees kunniankukot :)
jo ajat sitten! Guten morgen! Jaa-a, kotityöt odottaa.. siivoamista ja leipomista ja silitystä on päiväohjelmassa. Tulee kiireinen päivä! Kaupoissa on käytävä ja ja ja...
- pahkura
kiekui... kirjoitti:
jo ajat sitten! Guten morgen! Jaa-a, kotityöt odottaa.. siivoamista ja leipomista ja silitystä on päiväohjelmassa. Tulee kiireinen päivä! Kaupoissa on käytävä ja ja ja...
paitti vaan,ettei täällä oo kukkoa,mutta kotityöt kylläki odottaa....ja odottaa :)
jahas joo...suihkuun,hakee lehti,hiukan syödä ja sitte töihin...en mä ihan suoraan suihkusta sitä lehteä hae :)
hassua!! täälläkinpäin on kaupoissa käytäviä :)
...mun kai pitäis nukkua enempi,kun tuolla huuhaassakin jo varoiteltiin ufoista :):):)
aprillipäiväkin kai on...samanlainen kuin muutkin päivät,pilan jälkeen vaan huudetaan: aprillia!! muina päivinä vaan nauretaan :):) - lehteä
pahkura kirjoitti:
paitti vaan,ettei täällä oo kukkoa,mutta kotityöt kylläki odottaa....ja odottaa :)
jahas joo...suihkuun,hakee lehti,hiukan syödä ja sitte töihin...en mä ihan suoraan suihkusta sitä lehteä hae :)
hassua!! täälläkinpäin on kaupoissa käytäviä :)
...mun kai pitäis nukkua enempi,kun tuolla huuhaassakin jo varoiteltiin ufoista :):):)
aprillipäiväkin kai on...samanlainen kuin muutkin päivät,pilan jälkeen vaan huudetaan: aprillia!! muina päivinä vaan nauretaan :):)sä luet?? Ja töihin viikonloppuna.. no, kiva et joillain riittää töitä...
- pahkura
lehteä kirjoitti:
sä luet?? Ja töihin viikonloppuna.. no, kiva et joillain riittää töitä...
että on töitä,joku hölmö vain ottaa niitä liikaa :)
mä luen tietty sitä uutta eniron "kaikki viestit"-kataloogia :):)
enpäs kerrokaan,mitä luen...
..senverran voin paljastaa,että se on sanomalehti :) - sä..
pahkura kirjoitti:
että on töitä,joku hölmö vain ottaa niitä liikaa :)
mä luen tietty sitä uutta eniron "kaikki viestit"-kataloogia :):)
enpäs kerrokaan,mitä luen...
..senverran voin paljastaa,että se on sanomalehti :)siä salailet, kai mulle voit kertoa! Vai luuletko, että näitä muutkin lukee...?? Kuka nyt näin pitkälle jaksaa selata..
Toi työntekohan on hyvä harrastus ja eihän sua kotona kukaan odottele, joten puhtaalla omallatunnolla voit kai tehdä vaikka sunnuntaitkin duunia - jos vaan jaksat? - pahkura
sä.. kirjoitti:
siä salailet, kai mulle voit kertoa! Vai luuletko, että näitä muutkin lukee...?? Kuka nyt näin pitkälle jaksaa selata..
Toi työntekohan on hyvä harrastus ja eihän sua kotona kukaan odottele, joten puhtaalla omallatunnolla voit kai tehdä vaikka sunnuntaitkin duunia - jos vaan jaksat?eihän täällä mitään fanijoukkoja näy hirnumassa=D
ja mun sijaintikin selvii suurinpiirtein jo tuolla profiilissa...mutta,mutta
ei silti oikeen jaksais sitä,että esmes kaupassa joku osoittelee sormella ja hihittelee ja vinkkaa vielä kaverillensa: kato tuolla viipottaa toi yks hihhuli..pahkura vai mikälie..se on ihan kaheli,se rääkyy netissä ihan mitä mieleen juolahtaa :):)
jooh,mulla on tuolla oikeessa elämässä sentään jonkinlainen suodatin,että mitä suustaan päästelee(luojan kiitos!!) =D ...sekin on tosin joskus epäkunnossa:):)
oikeestaan en jaksais huomenna töihin mennä....mutta täyteen se on jo buukattu,no ei sentään kukonlaulunaikaan joudu lähtemään:):) - että..
pahkura kirjoitti:
eihän täällä mitään fanijoukkoja näy hirnumassa=D
ja mun sijaintikin selvii suurinpiirtein jo tuolla profiilissa...mutta,mutta
ei silti oikeen jaksais sitä,että esmes kaupassa joku osoittelee sormella ja hihittelee ja vinkkaa vielä kaverillensa: kato tuolla viipottaa toi yks hihhuli..pahkura vai mikälie..se on ihan kaheli,se rääkyy netissä ihan mitä mieleen juolahtaa :):)
jooh,mulla on tuolla oikeessa elämässä sentään jonkinlainen suodatin,että mitä suustaan päästelee(luojan kiitos!!) =D ...sekin on tosin joskus epäkunnossa:):)
oikeestaan en jaksais huomenna töihin mennä....mutta täyteen se on jo buukattu,no ei sentään kukonlaulunaikaan joudu lähtemään:):)mulla olis täällä kakut ja muut herkut nyt leivottuna.. olis vaan joku, joka söis niitä - ei ihme, jos kohta rupean possua muistuttamaan, kun joutuu melkeinpä yksin syömään..
Muuten... mistä toi pahkura -nimi on peräisin.. sehän on possun nimi!? - pahkura
että.. kirjoitti:
mulla olis täällä kakut ja muut herkut nyt leivottuna.. olis vaan joku, joka söis niitä - ei ihme, jos kohta rupean possua muistuttamaan, kun joutuu melkeinpä yksin syömään..
Muuten... mistä toi pahkura -nimi on peräisin.. sehän on possun nimi!?niin siis pihkura täällä höpötteli jostai aiheesta ja mä taas vastasin siihen,eikäs mulla silloin ollut mitään nimimerkkiä,jotenka syntyi pahkura:):)
no juuh,molemmat on vielä rekisteröity samana päivänä ja siitäkin joku neropatti sai väläyksen,että pihkura ja pahkura on samoja henkilöitä :) aatteles nyt! mies ja nainen yhtä ja samaa henkilöä...ja sitte höpöttelee vielä ittensä kanssa täällä:):)
siittä siis pahkura! vai possun nimi? kitoos=D
kyllä maistuis kaakut ja herkut..oikeestaan törkeetä tulla hehkuttamaan herkuista,ku tiiät,ettei täällä oo ketään leiponut...HÖH!!
mut keitän silti kahveeta ja järsin vaiks näkkileipää=D - jos..
pahkura kirjoitti:
niin siis pihkura täällä höpötteli jostai aiheesta ja mä taas vastasin siihen,eikäs mulla silloin ollut mitään nimimerkkiä,jotenka syntyi pahkura:):)
no juuh,molemmat on vielä rekisteröity samana päivänä ja siitäkin joku neropatti sai väläyksen,että pihkura ja pahkura on samoja henkilöitä :) aatteles nyt! mies ja nainen yhtä ja samaa henkilöä...ja sitte höpöttelee vielä ittensä kanssa täällä:):)
siittä siis pahkura! vai possun nimi? kitoos=D
kyllä maistuis kaakut ja herkut..oikeestaan törkeetä tulla hehkuttamaan herkuista,ku tiiät,ettei täällä oo ketään leiponut...HÖH!!
mut keitän silti kahveeta ja järsin vaiks näkkileipää=Dtietäisin paikan, niin voisin tuoda vaikka siihen sun rappusille palan kakkua. Mitäs sanot? Mulla nyt on suu viä kermavaahdossa, mut pitäis varmaan lopettaa jo toi syöminen tähän aikaan illasta..
- pahkura
jos.. kirjoitti:
tietäisin paikan, niin voisin tuoda vaikka siihen sun rappusille palan kakkua. Mitäs sanot? Mulla nyt on suu viä kermavaahdossa, mut pitäis varmaan lopettaa jo toi syöminen tähän aikaan illasta..
sudet sen kakunpalan söis..tai hiiret..tai sitte susi söis kakun ja hiiret :)
tai sitte ulosmennessä mä ite talloisin sen kakunpalan:)
ihan hirvee vaiva sulle...tuoda kakkua tänneasti vaan sentähen,että mä saisin harjata sitä pois kengänpohjasta :):)
mut kiitti kuiteskin kivasta ajatuksesta:):) - sä...
pahkura kirjoitti:
sudet sen kakunpalan söis..tai hiiret..tai sitte susi söis kakun ja hiiret :)
tai sitte ulosmennessä mä ite talloisin sen kakunpalan:)
ihan hirvee vaiva sulle...tuoda kakkua tänneasti vaan sentähen,että mä saisin harjata sitä pois kengänpohjasta :):)
mut kiitti kuiteskin kivasta ajatuksesta:):)siisti mies, kun kengänpohjatkin harjaat...! No, muista nyt kuitenkin aamulla katsoa, mihin astut, jooko? Mut nyt on mun nukkumaanmenoaika, kauniita unia! :)
- pahkura
jotta muistan...jos vaan muistan sen lapun laittaa:):)
niih,mä en muista ees unia..
mutta mä voin vaiks kuvitella aamulla,että ne ois kauniita olleet:):)
kauniita unia sullekin..leipuri;)- pahkura
kaakkua rappusilla?? ...huijasit,perhana! :):)
huomenta vaan!
pientä imurin rääkkäystä ja sitte alan kaivella lähtökuoppia töihin...oikeestaan pitäis järjestellä tavaroitakin,ettei ne olis pitkin mökkiä...mutta jotain pitää jättää huomiseksikin:):)
oikeestaan sen vois jättääkin eiliseen,ku eiliseen en oo ottanut mitään töitäkään:) - olin
pahkura kirjoitti:
kaakkua rappusilla?? ...huijasit,perhana! :):)
huomenta vaan!
pientä imurin rääkkäystä ja sitte alan kaivella lähtökuoppia töihin...oikeestaan pitäis järjestellä tavaroitakin,ettei ne olis pitkin mökkiä...mutta jotain pitää jättää huomiseksikin:):)
oikeestaan sen vois jättääkin eiliseen,ku eiliseen en oo ottanut mitään töitäkään:)virsiä veisaamassa, enkä sitten ehtinyt... terppa vaan!
- pahkura
olin kirjoitti:
virsiä veisaamassa, enkä sitten ehtinyt... terppa vaan!
hoosiannaako? joku vois kyllä alkaa luritella jotai kevätveisuja,ei tuu kesää...ainaskaan tänään:) lunta tulee kyllä sitäkin lahjakkaammin,turskatti!
- sanoen...
pahkura kirjoitti:
hoosiannaako? joku vois kyllä alkaa luritella jotai kevätveisuja,ei tuu kesää...ainaskaan tänään:) lunta tulee kyllä sitäkin lahjakkaammin,turskatti!
en muista, mitä virsiä veisattiin... oli sen verran häiriötekijöitä vaikuttamassa tilanteeseen.
Asutkohan mun naapurissa - täälläkin nimittäin sataa lunta!?
Tuli mieleen sun eilisestä susikommentista Vaahteramäen Eemeli ja Komentoora! Kai se on sullekin tuttu..?? - pahkura
sanoen... kirjoitti:
en muista, mitä virsiä veisattiin... oli sen verran häiriötekijöitä vaikuttamassa tilanteeseen.
Asutkohan mun naapurissa - täälläkin nimittäin sataa lunta!?
Tuli mieleen sun eilisestä susikommentista Vaahteramäen Eemeli ja Komentoora! Kai se on sullekin tuttu..??jos sä vaiks käyt kolaamassa naapurin pihan,ni mä sitte ilmotan,että olikos se mun piha vaiko eikö....tosin,jos se sattuu olemaan mun piha,ni mä ilmoitan vasta sitten kun se on kaluttu ihan puhtaaks:):)
ei oo pelkoo,mulla on naapureita vaan kesäisin:)
Johan tärppäs,kyllä mä eemelin tiiän...mut se komentoora?? - oli..
pahkura kirjoitti:
jos sä vaiks käyt kolaamassa naapurin pihan,ni mä sitte ilmotan,että olikos se mun piha vaiko eikö....tosin,jos se sattuu olemaan mun piha,ni mä ilmoitan vasta sitten kun se on kaluttu ihan puhtaaks:):)
ei oo pelkoo,mulla on naapureita vaan kesäisin:)
Johan tärppäs,kyllä mä eemelin tiiän...mut se komentoora??se ilkeä vaivaistalon(vai mikä lie) johtajatar, joka ahneuksissaan söi kaikki ruuat ja asukkaat näki nälkää. Eemeli sitten teki ansan eli sudenkuopan ja houkuttimeksi laittoi makkaran kepin päähän.. eikä kauaa kestänyt kun Komentoora käveli sudenkuoppaan... sen pituinen se.
- pahkura
oli.. kirjoitti:
se ilkeä vaivaistalon(vai mikä lie) johtajatar, joka ahneuksissaan söi kaikki ruuat ja asukkaat näki nälkää. Eemeli sitten teki ansan eli sudenkuopan ja houkuttimeksi laittoi makkaran kepin päähän.. eikä kauaa kestänyt kun Komentoora käveli sudenkuoppaan... sen pituinen se.
iltasatu..siittä onkis aikaa,kun mulle on luettu iltasatuja :):) ...melkein alkoi väsyttää;)
sauna ois vielä lämmin jos tykkäät mennä,jos vaan viihtit,ni kuivaa lattia sitte ku lopetat saunomisen...muutoin mä voin liukastua siinä,kun käyn hammaspyykillä...siinä vois lyödä päänsä ja tulla vaiks hiukan pölhöks ;) - mä voin..
pahkura kirjoitti:
iltasatu..siittä onkis aikaa,kun mulle on luettu iltasatuja :):) ...melkein alkoi väsyttää;)
sauna ois vielä lämmin jos tykkäät mennä,jos vaan viihtit,ni kuivaa lattia sitte ku lopetat saunomisen...muutoin mä voin liukastua siinä,kun käyn hammaspyykillä...siinä vois lyödä päänsä ja tulla vaiks hiukan pölhöks ;)tietää, jos oot tehnytkin mulle jonkun ansan sinne saunapolulle... tuli mieleen, et muistutankohan mä tota Komentooraa ruuan mässäilyssä... sillä oli kai vaan yks hammas suussa (mulla on enemmän!), mut ruoka maistui...
- pahkura
mä voin.. kirjoitti:
tietää, jos oot tehnytkin mulle jonkun ansan sinne saunapolulle... tuli mieleen, et muistutankohan mä tota Komentooraa ruuan mässäilyssä... sillä oli kai vaan yks hammas suussa (mulla on enemmän!), mut ruoka maistui...
ja jos oisin tehnytkin ansan,ni en sitä ees ite muistais...ei huolta,sauna on talossa:)
pihasauna ois kylläki parempi..
mites se komentoora sitte sai syötyä kaikkien ruuat,jos vaan yks hammas oli:) jaa sulla ois enempi hampaita..onko ne kiinni suussa? ;) - nukahda..
mä voin.. kirjoitti:
tietää, jos oot tehnytkin mulle jonkun ansan sinne saunapolulle... tuli mieleen, et muistutankohan mä tota Komentooraa ruuan mässäilyssä... sillä oli kai vaan yks hammas suussa (mulla on enemmän!), mut ruoka maistui...
kun katot bad boysia.. mä meen nukkumaan. Yötä :)
- pahkura
nukahda.. kirjoitti:
kun katot bad boysia.. mä meen nukkumaan. Yötä :)
katoin mä sitä hetken:)
ei oikeen jaksa kahtoo,vähiin on jäänyt muuteskin koko toosantuijotus,ennemmin höpisee täällä,silloin ku on kotosalla ja ei muuta jaksa:)
nukkuminen ei oo olleskaan huono idea,se pitäis olla jopa terveellistäkin ja mun tapauksessa jopa ihan suotavaa;)
öitä vaan :) - taas...
pahkura kirjoitti:
ja jos oisin tehnytkin ansan,ni en sitä ees ite muistais...ei huolta,sauna on talossa:)
pihasauna ois kylläki parempi..
mites se komentoora sitte sai syötyä kaikkien ruuat,jos vaan yks hammas oli:) jaa sulla ois enempi hampaita..onko ne kiinni suussa? ;)pähkinän purtavaksi...! Vaikea kommentoida, että kuinka se yhdellä hampaalla syöminen onnistuu.. kai sitä on vaan ruokaa märehdittävä suussa niinkuin lehmätkin tekevät, paitsi että lehmän ruuansulatusjärjestelmähän on erilainen kuin ihmisellä ja muistaakseni lehmällä se ruoka palautuu pötsistä(?) takaisin suuhun.. mutta lehmillähän on yleensä hampaatkin tallella... Ehkä sun pitäis yrittää lainata kirjastosta toi video??
On mun hampaat kiinni suussa - toistaiseksi. - pahkura
taas... kirjoitti:
pähkinän purtavaksi...! Vaikea kommentoida, että kuinka se yhdellä hampaalla syöminen onnistuu.. kai sitä on vaan ruokaa märehdittävä suussa niinkuin lehmätkin tekevät, paitsi että lehmän ruuansulatusjärjestelmähän on erilainen kuin ihmisellä ja muistaakseni lehmällä se ruoka palautuu pötsistä(?) takaisin suuhun.. mutta lehmillähän on yleensä hampaatkin tallella... Ehkä sun pitäis yrittää lainata kirjastosta toi video??
On mun hampaat kiinni suussa - toistaiseksi.kirjastosta tuli mieleen,että nalle puh:in dvd on palauttamatta...huonomuistisena vielä kysyin seuraumuksia,jos tuo palautus sattuu venähtämään...ei siitä kuulemma linnaan joudu;)
mun pitäis kai teipata se hetimmiten otsaan kiinni,jotta muistaisin sen huomennna palauttaa:):)
kiitti vaan muistutuksesta,nyt ei ketään voi enään väittää,että täällä höpöttely ois joteskin turhaa:):)
tiiäkkös,että monilla ihmisilläkin on tuo ruokapolitiikka samanmoinen kuin lehmilläkin...varsinniin viikonloppuisin..käytös taas varsin sikamaista...heh! mielikuvitus sai taas siivekkeet:)
...alkon pitäiskin kehittää valikoimaansa siten,että putelin etiketistä vois lukea pullon vaikutuksen esmes: tämä pullo sisältää itsetuntoa.liikaa nautittuna oot jo kylän omistaja.
Tämä pullo tekee sut kylän komeimmaksi/kauneimmaksi
Sitte se yleisin,elikkäs aimoannos maailmanparantajaa tästä putelista..
Lähes yhtä yleinen on "kaikki päin persiitä" pullo...ainiin ja "silmät mustuu"-puteli
Sitte se noloin,elikkäs "turauta tavarat pöksyihisi"-puteli
...oivoi,meen keittää kahveeta :):) - harvalla
pahkura kirjoitti:
kirjastosta tuli mieleen,että nalle puh:in dvd on palauttamatta...huonomuistisena vielä kysyin seuraumuksia,jos tuo palautus sattuu venähtämään...ei siitä kuulemma linnaan joudu;)
mun pitäis kai teipata se hetimmiten otsaan kiinni,jotta muistaisin sen huomennna palauttaa:):)
kiitti vaan muistutuksesta,nyt ei ketään voi enään väittää,että täällä höpöttely ois joteskin turhaa:):)
tiiäkkös,että monilla ihmisilläkin on tuo ruokapolitiikka samanmoinen kuin lehmilläkin...varsinniin viikonloppuisin..käytös taas varsin sikamaista...heh! mielikuvitus sai taas siivekkeet:)
...alkon pitäiskin kehittää valikoimaansa siten,että putelin etiketistä vois lukea pullon vaikutuksen esmes: tämä pullo sisältää itsetuntoa.liikaa nautittuna oot jo kylän omistaja.
Tämä pullo tekee sut kylän komeimmaksi/kauneimmaksi
Sitte se yleisin,elikkäs aimoannos maailmanparantajaa tästä putelista..
Lähes yhtä yleinen on "kaikki päin persiitä" pullo...ainiin ja "silmät mustuu"-puteli
Sitte se noloin,elikkäs "turauta tavarat pöksyihisi"-puteli
...oivoi,meen keittää kahveeta :):)taitaa enää olla videoita.. etkö sitten voi netin kautta saada lisää laina-aikaa??? Mä tunnustaudun myös huonomuistiseksi, mitä tulee kirjaston aineiston palauttamiseen... halvemmaksi tulee ostaa kirjat ja videot kaupasta, kun laskee niiden sakkojen määrää mitä on vuosien aikana maksanut...
Alkon tuotteita en kommentoi, kun en niitä juurikaan käytä. Mutta muut voivat tietysti käyttää mielihalujensa mukaan (nimiä mainitsematta...!). - pahkura
harvalla kirjoitti:
taitaa enää olla videoita.. etkö sitten voi netin kautta saada lisää laina-aikaa??? Mä tunnustaudun myös huonomuistiseksi, mitä tulee kirjaston aineiston palauttamiseen... halvemmaksi tulee ostaa kirjat ja videot kaupasta, kun laskee niiden sakkojen määrää mitä on vuosien aikana maksanut...
Alkon tuotteita en kommentoi, kun en niitä juurikaan käytä. Mutta muut voivat tietysti käyttää mielihalujensa mukaan (nimiä mainitsematta...!).oisit vaan laittanut..tyyliin että: jooh,naapurin Penakin on aina hakenut sen persiit olalla-pullon;)
Vähiin se on täälläkin jäänyt..olevinaan ei oo aikaa tai sitte on ollu liian väsy..tai sitte on mun "vahtivuoro".
tipaton tämävuosi on ollut toistaiseksi :)
ei mulla oo mitään tavoitteita ollut,että kauanko oon viisasten juomaan koskematta,ei vaan oo mitään hauskaa tapahtumaa sopinut mun vapaa-ajalle..
heh! mun tapauksessa lisää laina-aikaa = uusi unohdus =D - ihan...
pahkura kirjoitti:
oisit vaan laittanut..tyyliin että: jooh,naapurin Penakin on aina hakenut sen persiit olalla-pullon;)
Vähiin se on täälläkin jäänyt..olevinaan ei oo aikaa tai sitte on ollu liian väsy..tai sitte on mun "vahtivuoro".
tipaton tämävuosi on ollut toistaiseksi :)
ei mulla oo mitään tavoitteita ollut,että kauanko oon viisasten juomaan koskematta,ei vaan oo mitään hauskaa tapahtumaa sopinut mun vapaa-ajalle..
heh! mun tapauksessa lisää laina-aikaa = uusi unohdus =Djärkevää olla juomatta, kun siä yksin asut.. sä voisit kännissä unohtaa vaikka ulko-oven auki yöksi ja palelluttaisit itsesi...! Tuli mieleen pieni tulitikkutyttö.. oli sen verran surullinen tarina..
- pahkura
ihan... kirjoitti:
järkevää olla juomatta, kun siä yksin asut.. sä voisit kännissä unohtaa vaikka ulko-oven auki yöksi ja palelluttaisit itsesi...! Tuli mieleen pieni tulitikkutyttö.. oli sen verran surullinen tarina..
aikas paljon söpömmäksi... ;)
nojuuh,mä en oo koskaan ittekseni ryypiskellyt,se ois tylsää..
tuntuu,että menis aikaa vaan haaskuun jos sellaset kalsarikännit hommais itellensä:)
...tai sivistyneemmin...alusasuhumalat=D
se perhanan ovi kyllä unohtuu,ihan selvinpäinkin auki...no mut,ei koko yöksi:)
totanoiskis...onko olemassa yhtäkään satua tai kertomusta, jota sä et tietäis?? ...tuli vaan mieleen:) - kiitoksia!
pahkura kirjoitti:
aikas paljon söpömmäksi... ;)
nojuuh,mä en oo koskaan ittekseni ryypiskellyt,se ois tylsää..
tuntuu,että menis aikaa vaan haaskuun jos sellaset kalsarikännit hommais itellensä:)
...tai sivistyneemmin...alusasuhumalat=D
se perhanan ovi kyllä unohtuu,ihan selvinpäinkin auki...no mut,ei koko yöksi:)
totanoiskis...onko olemassa yhtäkään satua tai kertomusta, jota sä et tietäis?? ...tuli vaan mieleen:)Joo, mä rupesin kuntoilemaan ja vaihdoin sit väriä myös kevään kunniaksi.. kiva, että tykkäsit! Mutta missäs sun kuvat viipyilevät..??
Olet sellainen satusetä, että mitä mä voin muuta ajatella sun seurassa kuin satuhahmoja..pahkuraröllipeikko! - pahkura
kiitoksia! kirjoitti:
Joo, mä rupesin kuntoilemaan ja vaihdoin sit väriä myös kevään kunniaksi.. kiva, että tykkäsit! Mutta missäs sun kuvat viipyilevät..??
Olet sellainen satusetä, että mitä mä voin muuta ajatella sun seurassa kuin satuhahmoja..pahkuraröllipeikko!haaskuun kuntoilut,eikäs värinvaihdot;)
jaah,mun kuvat,pitää kahtoo löytäiskö jotai näköistä =D
tänään en jaksa..pientä päänsärkyä,jokin hermo kai jumissa:( ...nooh tiedämpähän ainaskin,että mulla on hermot :)
nalle puh on edelleen eteisessä,laitoin sen kenkien viereen,jotta muistaisin sen ottaa..mut eikäs mitä!!
oishan se ollu pahempi,jos oisin muistanut nalle puh:in ja vastaavasti unohtanut kengät :):)
palataan ilman päätöntä särkyä..öitä vaa :)
- on...
vahva intuitio siitä, että miltä näytät, joten laitoin oletuskuvan sähköpostiisi... Eikös olekin ilmielävä pahkura siellä työn touhussa!? Kerro ihmeessä, jos olen väärässä!
Miten olisi, jos laittaisit sen DVD:n kahvinkeittimen päälle? Tai entä jos laittaisit muistutuksen kännykkääsi?
Ymmärrän, että liika työ on jumiuttanut hartiasi ja käynti hierojalla voisi auttaa. Toinen vaihtoehto on kutsua hieroja kotikäynnille...
Vai naisetko ovat saaneet olosi ahdistumaan... viestejä pukkaa, niinkö? Ei sekään ole hyvä, jos ei ole naista ollenkaan mutta ei myöskään se, että niitä on liikaa... ;)- pahkura
sä oot mut jossain nähnyt:):):)
harvinaisen liki liippas se kuva,en tosin töissä oo paljain jaloin....enkäs muutoinkaan paljastele=D
mä muistin,mä muistin,palauttaa nallen ja kirjat...ja selvisin pelkillä sakoilla:) kännymuistutus ei toimi,siis toiminto kyllä toimii mutta minä en... Lappu otsaan,sanoi kassatyttö,ni hän sitte viimeistään muistuttaa,kun näkee sen lapun:):)
hieroja jooh...mun pitäis käydä ihan yhtenään,että se auttais...??...ei se kylläkään oo huono idea,kukaan ei kai suostu enää näihin aikoihin tulemaan:)
no ei mua naiset ahdistele...taitaapi olla päinvastoin;) höpötysahdistelijaksi kai muutun:):)
tiekkös muuten,että naureskelin tänään autossa ihan ittekseni...siinä nyt ei sinänsä oo mitään uutta:)...mutta tuolla jossain viestissä sanoit -Terppa vaan-...no,mä naureskelin sitä jo silloin,en tiiä miks?? kohtalaisen koominen sana se kai on.En oo muutes ennen kuullut:)...noniih,asiaan... No, joku tyytteli tänään radiossa rääkäsi sen saman koomisen sanan,elikkäs mua on taas pidetty ihan hulluna(ihan suotta vielä) kun itekseni naureskelen autossa...se on muutes sun ja sen radiotyyttelin syytä!!....hävettääks ees yhtään?? :):):):)
jooh,öitä vaan...tai oikeestaan..TERPPA VAA !! =D - muistutat
pahkura kirjoitti:
sä oot mut jossain nähnyt:):):)
harvinaisen liki liippas se kuva,en tosin töissä oo paljain jaloin....enkäs muutoinkaan paljastele=D
mä muistin,mä muistin,palauttaa nallen ja kirjat...ja selvisin pelkillä sakoilla:) kännymuistutus ei toimi,siis toiminto kyllä toimii mutta minä en... Lappu otsaan,sanoi kassatyttö,ni hän sitte viimeistään muistuttaa,kun näkee sen lapun:):)
hieroja jooh...mun pitäis käydä ihan yhtenään,että se auttais...??...ei se kylläkään oo huono idea,kukaan ei kai suostu enää näihin aikoihin tulemaan:)
no ei mua naiset ahdistele...taitaapi olla päinvastoin;) höpötysahdistelijaksi kai muutun:):)
tiekkös muuten,että naureskelin tänään autossa ihan ittekseni...siinä nyt ei sinänsä oo mitään uutta:)...mutta tuolla jossain viestissä sanoit -Terppa vaan-...no,mä naureskelin sitä jo silloin,en tiiä miks?? kohtalaisen koominen sana se kai on.En oo muutes ennen kuullut:)...noniih,asiaan... No, joku tyytteli tänään radiossa rääkäsi sen saman koomisen sanan,elikkäs mua on taas pidetty ihan hulluna(ihan suotta vielä) kun itekseni naureskelen autossa...se on muutes sun ja sen radiotyyttelin syytä!!....hävettääks ees yhtään?? :):):):)
jooh,öitä vaan...tai oikeestaan..TERPPA VAA !! =Dulkonäöltäsi Freddie Mercurya. Siis silloin, kun se eli. Mutta luonne on kuin... Nipsulla?
Toi oli yllättävä kommentti, että naiset vois olla hauskoja.. olen kyllästynyt kuuntelemaan radiota tekopirteiden naistoimittajien vuoksi - evvvk! (nuorisoa lainaten..) Toisaalta... täälläkin, kun lukee naisten kirjoittamia juttuja, niin... - pahkura
muistutat kirjoitti:
ulkonäöltäsi Freddie Mercurya. Siis silloin, kun se eli. Mutta luonne on kuin... Nipsulla?
Toi oli yllättävä kommentti, että naiset vois olla hauskoja.. olen kyllästynyt kuuntelemaan radiota tekopirteiden naistoimittajien vuoksi - evvvk! (nuorisoa lainaten..) Toisaalta... täälläkin, kun lukee naisten kirjoittamia juttuja, niin...viiksekäs,vähähiuksinen ja ahne....minäkö??
tiiäkkös...me ollaan taas metsässä:):)
kyllä naiset on hauskoja..aikas monikin vielä:)
..kaikki ei sitä ees ite tiiä;)
pssst...yks v oli liikaa,vai onkos siitä jo jokin päivitetty versio?? :)
nyt kaivattais jotain toimivaa muistuttajaa,kävin taas kirjastossa ja hain uuden dvd:n...olis kai helpompi kun maksais ennakkoon sakot sinne kirjastoon...oikeestaan ne vois kehittää sellasen "rönttisumman",joka maksettais kerran vuodessa....kyllä senverran pitäis huonomuistisia aatella:):)
siinä oiskin muutes hyvä idea!! ois kerrankin joku sellainen toimittaja joka haukottelis ja välillä nukahtaiskin kesken lähetyksen...jos tuo toteutuu,ni mulle provikat :):) ...en oo silti ahne =D
olikos se nipsu,joka oli ahne?? ..pitää mennä lukemaan:):) - on...
pahkura kirjoitti:
viiksekäs,vähähiuksinen ja ahne....minäkö??
tiiäkkös...me ollaan taas metsässä:):)
kyllä naiset on hauskoja..aikas monikin vielä:)
..kaikki ei sitä ees ite tiiä;)
pssst...yks v oli liikaa,vai onkos siitä jo jokin päivitetty versio?? :)
nyt kaivattais jotain toimivaa muistuttajaa,kävin taas kirjastossa ja hain uuden dvd:n...olis kai helpompi kun maksais ennakkoon sakot sinne kirjastoon...oikeestaan ne vois kehittää sellasen "rönttisumman",joka maksettais kerran vuodessa....kyllä senverran pitäis huonomuistisia aatella:):)
siinä oiskin muutes hyvä idea!! ois kerrankin joku sellainen toimittaja joka haukottelis ja välillä nukahtaiskin kesken lähetyksen...jos tuo toteutuu,ni mulle provikat :):) ...en oo silti ahne =D
olikos se nipsu,joka oli ahne?? ..pitää mennä lukemaan:):)tullut kotiin kesken työpäivän?? Ajattelit yllättää, vai?
Niin, siis Freddien hampaat on jäänyt mieleen! Ja Nipsu.. eikös se ole sellainen höpsö ja hössöttävä kaakattaja, niinku... pikkuisen ahnekin.
Ei ollut liikaa v-kirjaimia, vaan ihan päivitetty versio. Mutta ei siitä tässä sen enempää. Mieluummin kuuntelisin naisen haukotteluakin radiossa kuin ylisuperhypertekopirteää kaakatusta. - pahkura
on... kirjoitti:
tullut kotiin kesken työpäivän?? Ajattelit yllättää, vai?
Niin, siis Freddien hampaat on jäänyt mieleen! Ja Nipsu.. eikös se ole sellainen höpsö ja hössöttävä kaakattaja, niinku... pikkuisen ahnekin.
Ei ollut liikaa v-kirjaimia, vaan ihan päivitetty versio. Mutta ei siitä tässä sen enempää. Mieluummin kuuntelisin naisen haukotteluakin radiossa kuin ylisuperhypertekopirteää kaakatusta.vapaapäivää....ihan oikeesti,juuh:)
no tosin...aamulla kävin töissä ja sitte hain pikkuhirmun tänne mua rääkkäämään=D
huomenna taas päinvastoin...
sua taitaa kiinnostaa noi leegot??? :)
mä en muista Freddien purentakalustoa,mut ilmeisesti ne on ollut ainaskin paremmat kuin Andyllä aikoinaan...
nooooooh,kyllä mä ajoittain olen höhlä hössöttäjä...tuota aloin hiukkas ihmettelemään,että milloin ihmeinen on ahne...siis millainen raja pitää ylittää,jotta ansaitsee kyseisen kunnian...sehän on selvä,että jos mikään ei riitä missään asiassa,ni sitte on ahne
...ahas! mua kaivataan:) - mä...
pahkura kirjoitti:
vapaapäivää....ihan oikeesti,juuh:)
no tosin...aamulla kävin töissä ja sitte hain pikkuhirmun tänne mua rääkkäämään=D
huomenna taas päinvastoin...
sua taitaa kiinnostaa noi leegot??? :)
mä en muista Freddien purentakalustoa,mut ilmeisesti ne on ollut ainaskin paremmat kuin Andyllä aikoinaan...
nooooooh,kyllä mä ajoittain olen höhlä hössöttäjä...tuota aloin hiukkas ihmettelemään,että milloin ihmeinen on ahne...siis millainen raja pitää ylittää,jotta ansaitsee kyseisen kunnian...sehän on selvä,että jos mikään ei riitä missään asiassa,ni sitte on ahne
...ahas! mua kaivataan:)sun ahneudesta voi tietää - itse siitä mainitsit ensin! Ja Freddiellä oli hyvät hampaat muistaakseni.. mutta etuhampaat vähän nökötti...
- pahkura
mä... kirjoitti:
sun ahneudesta voi tietää - itse siitä mainitsit ensin! Ja Freddiellä oli hyvät hampaat muistaakseni.. mutta etuhampaat vähän nökötti...
niinkus majavalla..vai? :)
miiiinä en muutes maininnut ahneutta ensteks,vaan sinä,koska höpötit Nipsusta ja Nipsuhan on vähän ahne,jotenkas...sä alotit!! =D
taas särkee kuuppa,alkaa jo harmittaa...ainaskin melkein:) - mutta
pahkura kirjoitti:
niinkus majavalla..vai? :)
miiiinä en muutes maininnut ahneutta ensteks,vaan sinä,koska höpötit Nipsusta ja Nipsuhan on vähän ahne,jotenkas...sä alotit!! =D
taas särkee kuuppa,alkaa jo harmittaa...ainaskin melkein:)mä en muistanut tai ajatellut, että Nipsu on ahne. Joten sä alotit! :)
Nyt menet lattialle makaamaan mahallesi ja pyydä sun tytärtä kävelemään sun selän ja hartioitten päällä, se vois auttaa.
Tiedätkös... mitä useammin kuuntelen tota Lordin Hard Rock Hallelujah -kappaletta, niin sen enemmän siitä tykkään. Samoin Rammstein on mun suosikkibändi. - pahkura
mutta kirjoitti:
mä en muistanut tai ajatellut, että Nipsu on ahne. Joten sä alotit! :)
Nyt menet lattialle makaamaan mahallesi ja pyydä sun tytärtä kävelemään sun selän ja hartioitten päällä, se vois auttaa.
Tiedätkös... mitä useammin kuuntelen tota Lordin Hard Rock Hallelujah -kappaletta, niin sen enemmän siitä tykkään. Samoin Rammstein on mun suosikkibändi.sinäpäs...eieiei,eläpäs intä..sinä,sinä.. :):)
tää pikkuhirmu on kylläki senverran nalle puh-fani,että se alkais hyppii kuin tikru konsanaan,mun selän päällä....auts!! :)
muutes kyllä hyvä idea...
sitäpaitti nyt on iltasadun aika,saas nähdä,että kuka nukahtaa ensteks:):)
ei huono tuo looordi,rammsteinista en niinkään perusta,se kait johtuu siitäkin,etten saksaa osaa...joteski hölmöö,kun ne vois murista vaikka punahilkasta tai laulaa vaiks puhelinluettelosta ja mä vaan fanittaisin onnesta soikeena =D
no ihan yleisesti kuuntelen kylläki ihan laidasta laitaan musiikkia...jos kuulostaa hyvältä,ni sitte se on hyvä...tyylistä riippumatta :):)
mut öitä vaan :) saattaa olla,että mä nukahdan enste..tai sit särky pitää hereillä.. - pahkura
mutta kirjoitti:
mä en muistanut tai ajatellut, että Nipsu on ahne. Joten sä alotit! :)
Tiedätkös... mitä useammin kuuntelen tota Lordin Hard Rock Hallelujah -kappaletta, niin sen enemmän siitä tykkään. Samoin Rammstein on mun suosikkibändi.kaikki vaan nukkuu,keskellä kirkasta päivää...höh!!
*viskoo vettä sänkyyn*
ylös sieltä,perhana:):):) - Mitenkäs..
pahkura kirjoitti:
kaikki vaan nukkuu,keskellä kirkasta päivää...höh!!
*viskoo vettä sänkyyn*
ylös sieltä,perhana:):):)mä juuri tänä aamuna nukuinkin tavallista pidempään.. (ja nukahdinkin ennen sua). Eihän tässä oo ehtinyt vielä aamukahviakaan juomaan...
- pahkura
Mitenkäs.. kirjoitti:
mä juuri tänä aamuna nukuinkin tavallista pidempään.. (ja nukahdinkin ennen sua). Eihän tässä oo ehtinyt vielä aamukahviakaan juomaan...
haukotteletkos muuten päivällä?? ..tuli vaan mieleen:)
täällä tulee taas lunta,kuin esterin persiistä...kohta ei kevät enää kerkee tulemaan,ainaskaan tänävuonna..
höh! mä oon hörppinyt jo pannullisen sumppia.. ja sen kyllä huomaa:):) - mä..
pahkura kirjoitti:
haukotteletkos muuten päivällä?? ..tuli vaan mieleen:)
täällä tulee taas lunta,kuin esterin persiistä...kohta ei kevät enää kerkee tulemaan,ainaskaan tänävuonna..
höh! mä oon hörppinyt jo pannullisen sumppia.. ja sen kyllä huomaa:):)nyt jo hereillä, kun rupesi suututtamaan yks juttu tuolla toisaalla...
Mut tiedätkös, et jos me jatketaan kirjoittamista tässä ketjussa, niin sä olet kohta valtakunnan julkkis, viikon ajan. - pahkura
mä.. kirjoitti:
nyt jo hereillä, kun rupesi suututtamaan yks juttu tuolla toisaalla...
Mut tiedätkös, et jos me jatketaan kirjoittamista tässä ketjussa, niin sä olet kohta valtakunnan julkkis, viikon ajan.onkos jotkin höhläviikot aluillansa? :):)
tuskinpa ihan tosissaan suututtaa? ..eihän??
suu ympyrkäisenä,täällä nuita juttuja välillä lueskelee...eikäs ees tiiä,että milloinka joku on ihan tosissaankin vielä,siis suu vaahdossa rääkymässä=D ...täältä kun puuttuu kaikki ilmeet ja eleet ...siitäkait johtuu nuo mun muutamat hymynassutkin,muuten mun pitäis jokaisen viestin nurkkaan laittaa hernepussi roikkumaan:):) - olisi
pahkura kirjoitti:
onkos jotkin höhläviikot aluillansa? :):)
tuskinpa ihan tosissaan suututtaa? ..eihän??
suu ympyrkäisenä,täällä nuita juttuja välillä lueskelee...eikäs ees tiiä,että milloinka joku on ihan tosissaankin vielä,siis suu vaahdossa rääkymässä=D ...täältä kun puuttuu kaikki ilmeet ja eleet ...siitäkait johtuu nuo mun muutamat hymynassutkin,muuten mun pitäis jokaisen viestin nurkkaan laittaa hernepussi roikkumaan:):)sääli omia sinua pelkästään itselleen ja kirjoittaa pelkästään salaisesti.. mä olen sen verran avarasydäminen, että jaan sut muiden kanssa. ;)
Eräs asia suututtaa: lapsiin kohdistuva vääryys. - pahkura
olisi kirjoitti:
sääli omia sinua pelkästään itselleen ja kirjoittaa pelkästään salaisesti.. mä olen sen verran avarasydäminen, että jaan sut muiden kanssa. ;)
Eräs asia suututtaa: lapsiin kohdistuva vääryys.päästä viiraamaan?:):):) siis häh!! ketäs tänne nyt tulis osingoille???
vääryyttä joo,sitä minäkin koin juuri...yks pikkuvintiö sai kuningasajatuksen,että hän haluu paketoida...NYT HETI!!!...nojuuh,pahkura kaapille ja paperia käsiin...PIENEMMÄKS PAPERII!!,kuuluu tomera ääni
*työtä käskettyä tein,parhaani yritin vielä*
EIIIIH NOIN PIENEKS!!!-pikkupomo rääkyy,kädet kyynärpäitä myöten ristissä... ja mitkä ilmeet:):):)
nojooh,vääryys on aina pahimmillaan,silloin kun se kohdistuu puolustuskyvyttömään..etenki lapsiin,he kun ei välttämättä ees tiiä kokevansa vääryyttä.. - siis...
pahkura kirjoitti:
päästä viiraamaan?:):):) siis häh!! ketäs tänne nyt tulis osingoille???
vääryyttä joo,sitä minäkin koin juuri...yks pikkuvintiö sai kuningasajatuksen,että hän haluu paketoida...NYT HETI!!!...nojuuh,pahkura kaapille ja paperia käsiin...PIENEMMÄKS PAPERII!!,kuuluu tomera ääni
*työtä käskettyä tein,parhaani yritin vielä*
EIIIIH NOIN PIENEKS!!!-pikkupomo rääkyy,kädet kyynärpäitä myöten ristissä... ja mitkä ilmeet:):):)
nojooh,vääryys on aina pahimmillaan,silloin kun se kohdistuu puolustuskyvyttömään..etenki lapsiin,he kun ei välttämättä ees tiiä kokevansa vääryyttä..tarkoitin, että sun hauskat jutut kuuluukin tavallaan kaikkien luettavaksi, joten olisi sääli että kirjoittaisit sp-osoitteeseeni, jolloin muut eivät (oletettavasti) pääsisi niistä osalliseksi. Eli enkö olekin hyvä ihminen? ;)
Ps. kai sä nyt huomaat, kuinka fanilauma seuraa kintereilläsi... - pahkura
siis... kirjoitti:
tarkoitin, että sun hauskat jutut kuuluukin tavallaan kaikkien luettavaksi, joten olisi sääli että kirjoittaisit sp-osoitteeseeni, jolloin muut eivät (oletettavasti) pääsisi niistä osalliseksi. Eli enkö olekin hyvä ihminen? ;)
Ps. kai sä nyt huomaat, kuinka fanilauma seuraa kintereilläsi...kun aattelee,että sä pidät mut täällä...enkä oo tuolla muualla ilveilemässä..ni kaikki on onnesta soikeena =D
kyllä kait sulle ees maksetaan hyvin:)...ainiiih! ja kerro sitte kun haluut pitää lomaa,mä pystyn kyllä olemaan hetken rääkymättä:):):)
Se on aikaslailla sesonkiluonteista,se mun fanijoukkio,kesällä ne pörrää ympärillä,ihan haitaksi asti.... täälläpäin niitä kutsutaan kylläkin kärpäsiks;)
- tuli mieleen,
että pitäisi taas opetella kirjoittamaan ttttttttttttttttttt... -lappuja. Joten tässä tilanteessa ei vapaapäivä ole tarpeen, kiitos kuitenkin huolenpidostasi! :)
- pahkura
lyhennys jostain?? :)
mut,mut,nyt pitää suorittaa kuninkaallisen vahdinvaihto ja yritän jotai räpeltää töissä sen jälkeen...siellä mä sentään saan leikkiä kuningasta:):):)
sä saat nyt sitte kuiteskin puolikkaan pekkasen...oleppas hyvä:):)
Terppa :):):):) - haluan..
pahkura kirjoitti:
lyhennys jostain?? :)
mut,mut,nyt pitää suorittaa kuninkaallisen vahdinvaihto ja yritän jotai räpeltää töissä sen jälkeen...siellä mä sentään saan leikkiä kuningasta:):):)
sä saat nyt sitte kuiteskin puolikkaan pekkasen...oleppas hyvä:):)
Terppa :):):):)kurpitsavaunut, lasikengät ja puoli valtakuntaa! En mitään pekkasia.
Ps. puhutaan siitä lyhennyksestä sitten jossain salaisemmassa paikassa...
Hauskaa työpäivää ja ota buranat mukaan... - pahkura
haluan.. kirjoitti:
kurpitsavaunut, lasikengät ja puoli valtakuntaa! En mitään pekkasia.
Ps. puhutaan siitä lyhennyksestä sitten jossain salaisemmassa paikassa...
Hauskaa työpäivää ja ota buranat mukaan......jos meistä toinen pitäis kruunata ahneeks,ni ei se ainaskaan ois pahkura =D
..no anna sit takasin se pekkanen,ku ei kelpaa...perhana! ;)
sä olet aikas salainen ilmestys...mut et sä kylläkään kauaa oo salainen,jos kerran köröttelet kurpitsavaunuilla ja kaupassa klopsottelet lasikengillä... :):) - sitä..
pahkura kirjoitti:
...jos meistä toinen pitäis kruunata ahneeks,ni ei se ainaskaan ois pahkura =D
..no anna sit takasin se pekkanen,ku ei kelpaa...perhana! ;)
sä olet aikas salainen ilmestys...mut et sä kylläkään kauaa oo salainen,jos kerran köröttelet kurpitsavaunuilla ja kaupassa klopsottelet lasikengillä... :):)valvotaan vielä? No, sul onkin seuraa näköjään, ni meen nukkumaan.. hyvää yötä.. tai huomenta, miten vaan...
- pahkura
sitä.. kirjoitti:
valvotaan vielä? No, sul onkin seuraa näköjään, ni meen nukkumaan.. hyvää yötä.. tai huomenta, miten vaan...
niihin vaunuihin?? nojuu,tuli valvottua,kun nukuin yöunen mittaiset päivätorkut:(
Yöunen mitta on näköjään jämähtänyt tuohon 5-tuntiin,vaiks se ei ees riitä...mut oonpahan sitte suuremman osan elämästäni valveilla..mahtavaa!! :):)
mitenkäs ite?? valveilla noin myöhään,ootko ollut pikkuvintiöitä puolustamassa jossain ketjussa...vai tanssimassako olit??
...kysyn vaan!! =D - tekemässä
pahkura kirjoitti:
niihin vaunuihin?? nojuu,tuli valvottua,kun nukuin yöunen mittaiset päivätorkut:(
Yöunen mitta on näköjään jämähtänyt tuohon 5-tuntiin,vaiks se ei ees riitä...mut oonpahan sitte suuremman osan elämästäni valveilla..mahtavaa!! :):)
mitenkäs ite?? valveilla noin myöhään,ootko ollut pikkuvintiöitä puolustamassa jossain ketjussa...vai tanssimassako olit??
...kysyn vaan!! =Djotain, mistä puhuitte yöllisessä keskustelussa. Kelpaako selitykseksi? :)
- pahkura
tekemässä kirjoitti:
jotain, mistä puhuitte yöllisessä keskustelussa. Kelpaako selitykseksi? :)
leikkauksessa?? ...siellä ei varmaan ollu enää sitä suurinta lerputinta valikoimissa,se on nyt mulla :):):)
nojoo...vähän käy kateeks..Höh!
Hei muutes!! ootkos sen jälkeen aina pirteä,vaikkakin aivan rento..
kö,mä oon siitäkin hiukkas kateellinen,kun ite on suorituksen jälkeen aivan puhki ja piakkoin unessa...kun taas naispuolinen otus saa siitä jotenkis jotain energiaa...ja sitte ihmettelee ku könsikäs on unessa;) ..tätä pitäis kai kysyä tuolla naisten logiikassa..että ooks te kaikki samanlaisia?? :):) - tuota
pahkura kirjoitti:
leikkauksessa?? ...siellä ei varmaan ollu enää sitä suurinta lerputinta valikoimissa,se on nyt mulla :):):)
nojoo...vähän käy kateeks..Höh!
Hei muutes!! ootkos sen jälkeen aina pirteä,vaikkakin aivan rento..
kö,mä oon siitäkin hiukkas kateellinen,kun ite on suorituksen jälkeen aivan puhki ja piakkoin unessa...kun taas naispuolinen otus saa siitä jotenkis jotain energiaa...ja sitte ihmettelee ku könsikäs on unessa;) ..tätä pitäis kai kysyä tuolla naisten logiikassa..että ooks te kaikki samanlaisia?? :):)sun mielikuvitusta.. siitä puhe, mistä puuteko? :) Metsään meni, mutta menköön jne. Onko päänsärky jo hellittänyt?
Niin, mä taidan lukeutua nukkuvien puolueeseen "sen" jälkeen. :) - pahkura
tuota kirjoitti:
sun mielikuvitusta.. siitä puhe, mistä puuteko? :) Metsään meni, mutta menköön jne. Onko päänsärky jo hellittänyt?
Niin, mä taidan lukeutua nukkuvien puolueeseen "sen" jälkeen. :)mitä sitte teit?? älä pidä hullua jännityksessä:):)
no,on se ainakin toistaiseksi poissa,se särky,pää on vielä paikoillaan;)
äskettäin muutes selvisi,että mihinkäs mä oon karkoittanut kaikki hiiret...ne on ollut syömässä mun verhoja tuolla ulkovarastossa..
sitä mä en kylläkään ymmärrä,että mitenkäs ne verhot on sinne eksynyt:)
...metsään ois ihan kiva mennäkin, jos tuo kevät vaan viihteis tulla... - nyt...
pahkura kirjoitti:
mitä sitte teit?? älä pidä hullua jännityksessä:):)
no,on se ainakin toistaiseksi poissa,se särky,pää on vielä paikoillaan;)
äskettäin muutes selvisi,että mihinkäs mä oon karkoittanut kaikki hiiret...ne on ollut syömässä mun verhoja tuolla ulkovarastossa..
sitä mä en kylläkään ymmärrä,että mitenkäs ne verhot on sinne eksynyt:)
...metsään ois ihan kiva mennäkin, jos tuo kevät vaan viihteis tulla...tässä rupea yksityiskohtaisesti kertomaan, mut joku vaan pyysi tekemään jotain ja mä sit tein. Eli aina valmis seikkailuun... (älä taas käsitä väärin.. :)
Olipas outo yhteensattuma.. täällä puolestaan joku kaipaisi hiiriä!? - pahkura
nyt... kirjoitti:
tässä rupea yksityiskohtaisesti kertomaan, mut joku vaan pyysi tekemään jotain ja mä sit tein. Eli aina valmis seikkailuun... (älä taas käsitä väärin.. :)
Olipas outo yhteensattuma.. täällä puolestaan joku kaipaisi hiiriä!?hurjastelit pizzataxilla,olet siis salainen pizzataxihurjastelija :):)
novoi...kisuli mouruaa hiirosia..tuossahan niitä ois,montakos laitetaan...syödäänkö heti vai laitetaankos pakettiin?? :)
....Vai onkos sulla salainen tutkimuslaporatoorio ja hiiroset on päässeet loppumaan =D ..mä en sit muutes suostu mikskään kaniiniks(älä käsitä väärin)... ;) - et...
pahkura kirjoitti:
hurjastelit pizzataxilla,olet siis salainen pizzataxihurjastelija :):)
novoi...kisuli mouruaa hiirosia..tuossahan niitä ois,montakos laitetaan...syödäänkö heti vai laitetaankos pakettiin?? :)
....Vai onkos sulla salainen tutkimuslaporatoorio ja hiiroset on päässeet loppumaan =D ..mä en sit muutes suostu mikskään kaniiniks(älä käsitä väärin)... ;)suostuisi koekaniiniksi? Oikeastaan... mistä tiedät, ettet jo ole sellainen? Jos mä parhaillaan teenkin susta tässä tieteellistä tutkielmaa? Pohjustan ensin teoriatiedolla, ennen käytännön testausta eli koeajoa.. :)
- pahkura
et... kirjoitti:
suostuisi koekaniiniksi? Oikeastaan... mistä tiedät, ettet jo ole sellainen? Jos mä parhaillaan teenkin susta tässä tieteellistä tutkielmaa? Pohjustan ensin teoriatiedolla, ennen käytännön testausta eli koeajoa.. :)
turahti jotai housuihin:( ..pitää mennä pyykille:):)
...ettäs kehtaatkin säikytellä!!! laitoin jo ovet lukkuun,verhot kiinni ja juoksin sängyn alle...tosin se on edelleen vain sohva,mut jos se siitähuolimatta helpottais:)
..menisköhän se verottajalla läpi??
ammatti?..koekaniini :):) - mä...
pahkura kirjoitti:
turahti jotai housuihin:( ..pitää mennä pyykille:):)
...ettäs kehtaatkin säikytellä!!! laitoin jo ovet lukkuun,verhot kiinni ja juoksin sängyn alle...tosin se on edelleen vain sohva,mut jos se siitähuolimatta helpottais:)
..menisköhän se verottajalla läpi??
ammatti?..koekaniini :):)tarkoitin, kun aiemmin puhuin Nipsun luonteesta!? Ja mä kuvittelin sun ilahtuvan.. eikö olisi päinvastoin mukava, kun joku tutkiskelisi sun fyysisiä ominaisuuksiasi ja sä saisit vaan lepäillä, olla ruokittavana ja susta pidettäisiin kaikin puolin hyvää huolta... ;)
- pahkura
mä... kirjoitti:
tarkoitin, kun aiemmin puhuin Nipsun luonteesta!? Ja mä kuvittelin sun ilahtuvan.. eikö olisi päinvastoin mukava, kun joku tutkiskelisi sun fyysisiä ominaisuuksiasi ja sä saisit vaan lepäillä, olla ruokittavana ja susta pidettäisiin kaikin puolin hyvää huolta... ;)
kuulostaa hyvältä..paljon ominaisuuksia,ruokaa ja huolenpitoa...tuota lepäämistä??...osaankohan enään,tiedä en..
oon joko ihan puhki tai sitte vouhotan jotai todella tärkeetä:)
kovasti oottelen,että jäät lähtis ja pääsis vesille...se on oikeestaan ihan sama vaikka istuis pesuvatiin ja hyppäis jorpakkoon..kunhan sais jossain kellua ja ihmetellä ihan rauhassa:):) - laittaa
pahkura kirjoitti:
kuulostaa hyvältä..paljon ominaisuuksia,ruokaa ja huolenpitoa...tuota lepäämistä??...osaankohan enään,tiedä en..
oon joko ihan puhki tai sitte vouhotan jotai todella tärkeetä:)
kovasti oottelen,että jäät lähtis ja pääsis vesille...se on oikeestaan ihan sama vaikka istuis pesuvatiin ja hyppäis jorpakkoon..kunhan sais jossain kellua ja ihmetellä ihan rauhassa:):)tappi kiinni, ennenkuin lähdet vesille..
- pahkura
laittaa kirjoitti:
tappi kiinni, ennenkuin lähdet vesille..
Tappia aina kaivataan,silloin kun hätä on suurimmillaan;)
mutta nyt on tumpelon aika taapertaa töitä kohden,ettei pääsis laiskistumaan:):)
molskis ja loiskis..ainiin ja terppa:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883