Olen suuri 24 fani, mutta sai kyllä pettyä kun näki kuinka huonosti Marwanin putoamiskohtaus oli tehty! näytti todella aidolta..
Näittekö?
9
1241
Vastaukset
- Tietäjä84
...siis IHAN AVUTTOMAN näköinen ...voisi laskea kyllä TYPERYYDEKSI =) ...
- old.man.river
Ei olis huomannut trikkikuvan leikausta jos olis pitänyt silmät kiinni.
- 24/7/24
old.man.river kirjoitti:
Ei olis huomannut trikkikuvan leikausta jos olis pitänyt silmät kiinni.
todellakin! viuhahti sinne alas vaan.
- Tietäjä84
24/7/24 kirjoitti:
todellakin! viuhahti sinne alas vaan.
Niinku oli ohjuksenki pamahdus ...SURKEA budjetti ...kuhan rahaa taotaan nopeasti ...PASKAAA!!!
Tietäjä84 kirjoitti:
Niinku oli ohjuksenki pamahdus ...SURKEA budjetti ...kuhan rahaa taotaan nopeasti ...PASKAAA!!!
...taisi muuten olla aika realistinen. Yleensähän jenkkirainoissa räjähdysten tulipallon sisään mahtuisi puoli korttelia vaikka se olisi käsikranaatti mikä tussahtaa.
- JuhPe
j.ellroy kirjoitti:
...taisi muuten olla aika realistinen. Yleensähän jenkkirainoissa räjähdysten tulipallon sisään mahtuisi puoli korttelia vaikka se olisi käsikranaatti mikä tussahtaa.
eikähän siinä räjähtäny muuta kuin se ohjus. Ei ydinkärki.
- old.man.river
JuhPe kirjoitti:
eikähän siinä räjähtäny muuta kuin se ohjus. Ei ydinkärki.
Se pamaushan oli vain sen hävittäjän ampuman raketin osuminen maaliin. Ei se Marvanin ohjus räjähtänyt.
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
Se pamaushan oli vain sen hävittäjän ampuman raketin osuminen maaliin. Ei se Marvanin ohjus räjähtänyt.
...niibn että ydäri ois räjähtäny VAAN se räjähdys oli KÖKKÖ ...sitä vaan!!! Ja aikamoinen pettymys se oli ...olisi nyt ampunut ekan ohi ja tokalla viime hetkellä ...SURKEA loppu :( ---
- Raidaaja
Siinä kohtaa kyllä nauratti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394