Kuopiossa hyvä yksityinen hammaslääk?

minni25

Tartteis päästä hammaslääkäriin, eikä toi kaupungin hammaslääkäri oikein nappaa.
Joten jos tiedät HYVÄN ja Mukavat hammaslääkärit omaavan paikan niin kerro ihmeessä mullekkin. =)

13

11961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilli

Petosen hammas loistava!!! ystävällinen palvelu ym...

• ...

Hammasmyyrät, keskustassa. Loistava palvelu ja ainakin Huttusen Petri on erittäin hyvä hammaslääkäri.

• hammaslääkäri

Juu hammasmyyrät keskustassa on aivan mainio paikka, hyvä ja ystävällinen palvelu. Onnistuu myös hampaiden hoidatus täydessä nukutuksessa.

• hilima

ei tuu pettymystä, Leena Hyartt on huolellinen ja taitava lekuri, olen vuosia kulkenut siellä.

• Seven sisters

ei ole hyartt leena onnistunut minun hampaitteni kanssa, en suosittele tällä kokemuksella

• Ei reikiä
        Seven sisters kirjoitti:

ei ole hyartt leena onnistunut minun hampaitteni kanssa, en suosittele tällä kokemuksella

Tässä toinen tyytyväinen Hymyhampaan asiakas.
        Huolellista työtä, iloiset ja ystävälliset ihmiset.

• Kiput
        Seven sisters kirjoitti:

En suosittele minäkän.

• kölkt

kertokaa kokemuksia yksityisistä hammaslääkäreistä Kuopiossa. minulla on hampaissa korjattavaa joten olisi mukava että kerralla tehtäisi enemmän korjauksia.
      reikiä löytyy ja proteettista hoitoa tarviis myös.

• Paras!!!!!!!!!!!!!!!

Puijon Hammas on ylivoimaisesti paras ! Asiallinen ja tehokas palvelu.

• jadeff
        Paras!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Puijon Hammas on ylivoimaisesti paras ! Asiallinen ja tehokas palvelu.

tarkemmin sähköpostiin ko paikasta kellä lääkärillä olet käynyt ja mitä hoitoja olet saanut. sen verran katoin ko paikan nettisivuja että hinnasto näkyi löytyvän.
        sähköposti on: [email protected]

• Anonyymi

Kuopiossa kunnalliseen hammashoitoon ei enää pääse koronan aiheuttamien jonojen takia. Ei pääse myöskään jonoon odottamaan vuoroaan, on poistettu koko jonotusmahdollisuus. Miten olette saaneet purukalustonne korjattua, edullisia hammaslääkäreitä kaivattaisiin täällä ennenkuin leukaluu surkastuu?

• Anonyymi

Eläkeläinen..eka kertaa n.kuukausi sitten hammassäryn takia menin...kuvattiin se siitä...kipu jatkui..viik.päästä uusiks..otettiin takahammas poi...kipu jatkui..taas viik.päästä..Nyt tapahtui..putsattiin laitettiin tikit ym...ja käynti kuulemma meni takuuseen..semmoinen kokemus..jos varaa suosittelen yksityistä

• Anonyymi

Hammaslääkäri Petri Huttunen Kuopiossa Pohjois-Savon hyvinvointiaueella (PSHVA) vastaanotto Harjulan hammashoitolassa.
      Hl Huttunen osoitti ammattilaisuutta paneutuen hampaiden hoitoon täysillä, hammaskuvauksineen. "Täällä olemme Sinua varten"
      Miellyttävä käynti heinäkuussa 2024.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2306
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      425
      2170
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1186
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      975
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      804
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      776
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      774
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      699
    Aihe