Kuopiossa hyvä yksityinen hammaslääk?

minni25

Tartteis päästä hammaslääkäriin, eikä toi kaupungin hammaslääkäri oikein nappaa.
Joten jos tiedät HYVÄN ja Mukavat hammaslääkärit omaavan paikan niin kerro ihmeessä mullekkin. =)

13

11792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilli

Petosen hammas loistava!!! ystävällinen palvelu ym...

• ...

Hammasmyyrät, keskustassa. Loistava palvelu ja ainakin Huttusen Petri on erittäin hyvä hammaslääkäri.

• hammaslääkäri

Juu hammasmyyrät keskustassa on aivan mainio paikka, hyvä ja ystävällinen palvelu. Onnistuu myös hampaiden hoidatus täydessä nukutuksessa.

• hilima

ei tuu pettymystä, Leena Hyartt on huolellinen ja taitava lekuri, olen vuosia kulkenut siellä.

• Seven sisters

ei ole hyartt leena onnistunut minun hampaitteni kanssa, en suosittele tällä kokemuksella

• Ei reikiä
        Seven sisters kirjoitti:

ei ole hyartt leena onnistunut minun hampaitteni kanssa, en suosittele tällä kokemuksella

Tässä toinen tyytyväinen Hymyhampaan asiakas.
        Huolellista työtä, iloiset ja ystävälliset ihmiset.

• Kiput
        Seven sisters kirjoitti:

En suosittele minäkän.

• kölkt

kertokaa kokemuksia yksityisistä hammaslääkäreistä Kuopiossa. minulla on hampaissa korjattavaa joten olisi mukava että kerralla tehtäisi enemmän korjauksia.
      reikiä löytyy ja proteettista hoitoa tarviis myös.

• Paras!!!!!!!!!!!!!!!

Puijon Hammas on ylivoimaisesti paras ! Asiallinen ja tehokas palvelu.

• jadeff
        Paras!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Puijon Hammas on ylivoimaisesti paras ! Asiallinen ja tehokas palvelu.

tarkemmin sähköpostiin ko paikasta kellä lääkärillä olet käynyt ja mitä hoitoja olet saanut. sen verran katoin ko paikan nettisivuja että hinnasto näkyi löytyvän.
        sähköposti on: [email protected]

• Anonyymi

Kuopiossa kunnalliseen hammashoitoon ei enää pääse koronan aiheuttamien jonojen takia. Ei pääse myöskään jonoon odottamaan vuoroaan, on poistettu koko jonotusmahdollisuus. Miten olette saaneet purukalustonne korjattua, edullisia hammaslääkäreitä kaivattaisiin täällä ennenkuin leukaluu surkastuu?

• Anonyymi

Eläkeläinen..eka kertaa n.kuukausi sitten hammassäryn takia menin...kuvattiin se siitä...kipu jatkui..viik.päästä uusiks..otettiin takahammas poi...kipu jatkui..taas viik.päästä..Nyt tapahtui..putsattiin laitettiin tikit ym...ja käynti kuulemma meni takuuseen..semmoinen kokemus..jos varaa suosittelen yksityistä

• Anonyymi

Hammaslääkäri Petri Huttunen Kuopiossa Pohjois-Savon hyvinvointiaueella (PSHVA) vastaanotto Harjulan hammashoitolassa.
      Hl Huttunen osoitti ammattilaisuutta paneutuen hampaiden hoitoon täysillä, hammaskuvauksineen. "Täällä olemme Sinua varten"
      Miellyttävä käynti heinäkuussa 2024.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe