Tartteis päästä hammaslääkäriin, eikä toi kaupungin hammaslääkäri oikein nappaa.
Joten jos tiedät HYVÄN ja Mukavat hammaslääkärit omaavan paikan niin kerro ihmeessä mullekkin. =)
Kuopiossa hyvä yksityinen hammaslääk?
13
11687
Vastaukset
- Lilli
Petosen hammas loistava!!! ystävällinen palvelu ym...
- ...
Hammasmyyrät, keskustassa. Loistava palvelu ja ainakin Huttusen Petri on erittäin hyvä hammaslääkäri.
- hammaslääkäri
Juu hammasmyyrät keskustassa on aivan mainio paikka, hyvä ja ystävällinen palvelu. Onnistuu myös hampaiden hoidatus täydessä nukutuksessa.
- hilima
ei tuu pettymystä, Leena Hyartt on huolellinen ja taitava lekuri, olen vuosia kulkenut siellä.
- Seven sisters
ei ole hyartt leena onnistunut minun hampaitteni kanssa, en suosittele tällä kokemuksella
- Ei reikiä
Seven sisters kirjoitti:
ei ole hyartt leena onnistunut minun hampaitteni kanssa, en suosittele tällä kokemuksella
Tässä toinen tyytyväinen Hymyhampaan asiakas.
Huolellista työtä, iloiset ja ystävälliset ihmiset. - Kiput
Seven sisters kirjoitti:
En suosittele minäkän.
- kölkt
kertokaa kokemuksia yksityisistä hammaslääkäreistä Kuopiossa. minulla on hampaissa korjattavaa joten olisi mukava että kerralla tehtäisi enemmän korjauksia.
reikiä löytyy ja proteettista hoitoa tarviis myös.- Paras!!!!!!!!!!!!!!!
Puijon Hammas on ylivoimaisesti paras ! Asiallinen ja tehokas palvelu.
- jadeff
Paras!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Puijon Hammas on ylivoimaisesti paras ! Asiallinen ja tehokas palvelu.
tarkemmin sähköpostiin ko paikasta kellä lääkärillä olet käynyt ja mitä hoitoja olet saanut. sen verran katoin ko paikan nettisivuja että hinnasto näkyi löytyvän.
sähköposti on: [email protected]
- Anonyymi
Kuopiossa kunnalliseen hammashoitoon ei enää pääse koronan aiheuttamien jonojen takia. Ei pääse myöskään jonoon odottamaan vuoroaan, on poistettu koko jonotusmahdollisuus. Miten olette saaneet purukalustonne korjattua, edullisia hammaslääkäreitä kaivattaisiin täällä ennenkuin leukaluu surkastuu?
- Anonyymi
Eläkeläinen..eka kertaa n.kuukausi sitten hammassäryn takia menin...kuvattiin se siitä...kipu jatkui..viik.päästä uusiks..otettiin takahammas poi...kipu jatkui..taas viik.päästä..Nyt tapahtui..putsattiin laitettiin tikit ym...ja käynti kuulemma meni takuuseen..semmoinen kokemus..jos varaa suosittelen yksityistä
- Anonyymi
Hammaslääkäri Petri Huttunen Kuopiossa Pohjois-Savon hyvinvointiaueella (PSHVA) vastaanotto Harjulan hammashoitolassa.
Hl Huttunen osoitti ammattilaisuutta paneutuen hampaiden hoitoon täysillä, hammaskuvauksineen. "Täällä olemme Sinua varten"
Miellyttävä käynti heinäkuussa 2024.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844333Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan313222- 1712601
- 142026
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281492Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131160- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13872