Missähän olisi kuopiossa sellaista laadukasta karaokea? Olemme vasta muuttaneet ja innokkaita karaoke harrastajia.
KUOPIO....
25
9268
Vastaukset
- Amppari
Ampiainen siellä vähän syrjemmässä Männistössä on hyvä paikka. Listat ovat hyvät ja vetäjät ammattitaitoisia.
- jee
..ottaa yhteyttä SAKARAan. Kyseessä on erittäin aktiivinen, myös Kuopion seudulla toimiva nuori karaokeyhdistys. Heillä on tietoa Savon parhaista karaokepaikoista ja jo heidän sivuiltaankin löytyy hyviä vinkkejä: www.savonkaraokeyhdistys.fi
Terv. jee- Cedric
enemmänkin täällä ni hyvä ois. Toi oli asiallista infoo.
- ARTZI
Cedric kirjoitti:
enemmänkin täällä ni hyvä ois. Toi oli asiallista infoo.
Laulupaikat Kuopiossa:
Ampiainen: tiistai , torstai perjantai ja sunnuntai
Casa Arno: keskiviikko , perjantai ja lauantai
Dolly´s Bar : Pe ja La ( huhtikuussa myös ma ja ke )
Kellopeli: pe ja la
Rio Grande: to , pe , la
Ullan Krouvi: pe ja la
Wanha Mestari : to , pe ja la
Kaikissa paikoissa Melplayeri ja samat juontajat vaihtelevat paikkaa.
Maakuntien laulupaikat löytyvät myös sivuilta www.kymppiviihde.net - mauuri
ARTZI kirjoitti:
Laulupaikat Kuopiossa:
Ampiainen: tiistai , torstai perjantai ja sunnuntai
Casa Arno: keskiviikko , perjantai ja lauantai
Dolly´s Bar : Pe ja La ( huhtikuussa myös ma ja ke )
Kellopeli: pe ja la
Rio Grande: to , pe , la
Ullan Krouvi: pe ja la
Wanha Mestari : to , pe ja la
Maakuntien laulupaikat löytyvät myös sivuilta www.kymppiviihde.netKaikissa paikoissa Melplayeri ja samat juontajat vaihtelevat paikkaa.
kiitos tiedosta vaan löytyiskö jostain jotain erilaista.muuta täytyy varmaan lähteä jns laulaa siellä tuntuu olevan jotain.heh - Plexi
mauuri kirjoitti:
kiitos tiedosta vaan löytyiskö jostain jotain erilaista.muuta täytyy varmaan lähteä jns laulaa siellä tuntuu olevan jotain.hehei kyllä jaksa kiinnostaa. Halvalla tehtyä epämääräistä mössöä. Kuulostaa "mielenkiintoiselta" varsinkin transponoidessa...
Kyllä Finnkaraoketaustoja on ikävä, harmi ettei vastaavaa ole ketään tuonut tilalle. - TÄTÄ
Plexi kirjoitti:
ei kyllä jaksa kiinnostaa. Halvalla tehtyä epämääräistä mössöä. Kuulostaa "mielenkiintoiselta" varsinkin transponoidessa...
Kyllä Finnkaraoketaustoja on ikävä, harmi ettei vastaavaa ole ketään tuonut tilalle.transponointi juttua .Mielestäni on eri asia kun näillä "nosto/laskulaitteilla" touhutaan silloinhan tiputetaan "bittejä" pois tai lisätään ja silloin astuu kuvioihin mukaan mm.pikkuoravat ja venytys.Kaikilla levyillä on ihan sama asia. Mutta kun melplayerilla nostellaan niin silloin se soitetaan uudelleen eri sävelkorkeudesta.
En väitä etteikö finnintaustat ois hyviä.
Mutta en voi kyllä mellin taustoja väittää mössöksi.
Mielenkiintoiseksi ne voi kyllä sanoa koska ne ovat erilaisia kuin mihin on totuttu. - ARZI
mauuri kirjoitti:
kiitos tiedosta vaan löytyiskö jostain jotain erilaista.muuta täytyy varmaan lähteä jns laulaa siellä tuntuu olevan jotain.hehNiin voi kuulostaa tylsältä ja saatta ollakki mutta tarkennuksena edelliseen kirjoitukseeni sen verran että juontajia on 24 sekä miehiä että naisia ikäjakauma on 17-50. He vaihtelevat keikkojaan niin että ovat eri iltoina eri paikoissa (tietysti myös maakunnissa)
- ole tylsää
ARZI kirjoitti:
Niin voi kuulostaa tylsältä ja saatta ollakki mutta tarkennuksena edelliseen kirjoitukseeni sen verran että juontajia on 24 sekä miehiä että naisia ikäjakauma on 17-50. He vaihtelevat keikkojaan niin että ovat eri iltoina eri paikoissa (tietysti myös maakunnissa)
Kappaleita näillä playereillä on käsittääkseni yli 1300kpl?? Pitäisi siinä krantummallekkin löytyä tavaraa. Eikös joissakin Kympin paikoissa ole myös ulkomaalaisia? Eiku mukaan vain laulamaan :-)
- IVK-EK
TÄTÄ kirjoitti:
transponointi juttua .Mielestäni on eri asia kun näillä "nosto/laskulaitteilla" touhutaan silloinhan tiputetaan "bittejä" pois tai lisätään ja silloin astuu kuvioihin mukaan mm.pikkuoravat ja venytys.Kaikilla levyillä on ihan sama asia. Mutta kun melplayerilla nostellaan niin silloin se soitetaan uudelleen eri sävelkorkeudesta.
Mielenkiintoiseksi ne voi kyllä sanoa koska ne ovat erilaisia kuin mihin on totuttu.Ei niitä melplayerin transponointeja ole soitettu erikseen. Kyllä ne on digitaalisesti transponoitu niin kuin ennenkin...
- Plexi
TÄTÄ kirjoitti:
transponointi juttua .Mielestäni on eri asia kun näillä "nosto/laskulaitteilla" touhutaan silloinhan tiputetaan "bittejä" pois tai lisätään ja silloin astuu kuvioihin mukaan mm.pikkuoravat ja venytys.Kaikilla levyillä on ihan sama asia. Mutta kun melplayerilla nostellaan niin silloin se soitetaan uudelleen eri sävelkorkeudesta.
Mielenkiintoiseksi ne voi kyllä sanoa koska ne ovat erilaisia kuin mihin on totuttu.DVD taustoilla ja Melplayer soittimen soundeilla on eroa niin sit. Mun mielestä ainakin noilla levyillä musiikin soundi on huonoa ja epämääräistä, muutama biisi toki ihan jees. Mut kokonaisuus sellaista puolshittiä.
Mun mielestä Finnkaraoke on paras, sit tulee Power ja vasta viimeisenä Mel. Laulava koirasta ja Magnumista ei ole kokemuksia. Tää on vaan mun mielipide, vois tätä muutkin kommentoida. - joku viisas
Plexi kirjoitti:
DVD taustoilla ja Melplayer soittimen soundeilla on eroa niin sit. Mun mielestä ainakin noilla levyillä musiikin soundi on huonoa ja epämääräistä, muutama biisi toki ihan jees. Mut kokonaisuus sellaista puolshittiä.
Mun mielestä Finnkaraoke on paras, sit tulee Power ja vasta viimeisenä Mel. Laulava koirasta ja Magnumista ei ole kokemuksia. Tää on vaan mun mielipide, vois tätä muutkin kommentoida.jos biisiä ei ole soitettu uudelleen niin miksi sitten melplayerissa biisi alkaa uudelleen alusta kun se transponoidaan
- olet!
Plexi kirjoitti:
DVD taustoilla ja Melplayer soittimen soundeilla on eroa niin sit. Mun mielestä ainakin noilla levyillä musiikin soundi on huonoa ja epämääräistä, muutama biisi toki ihan jees. Mut kokonaisuus sellaista puolshittiä.
Mun mielestä Finnkaraoke on paras, sit tulee Power ja vasta viimeisenä Mel. Laulava koirasta ja Magnumista ei ole kokemuksia. Tää on vaan mun mielipide, vois tätä muutkin kommentoida.Kyllä näin on tietenkin. Fin-karaokella on parhaiten soitetut taustat, jopa melodiasta saa selvän, ei tosin kaikista. Melplayerit on usein soitettu rytmiseti väärin, missä melodia on mukana. Yleensä taustalla on joku ihmeellinen suriseva kone ääni. Kyllä koneella on helppo soittaa vaikka kaikki 12 sävelkorkeutta erikseen, niinkuin ne on tehty, tosin vain 8X. Tuo homma ei niin kovin kaksista ole, etteikö kuka tahansa osaisi tehdä parempia kuin nuo melplayerin.
Ammatti-ihmiset pitäisi saada siis tekemään noita karaokelevyjä, näin sataisiin tasokkaita taustoja. - arzi
olet! kirjoitti:
Kyllä näin on tietenkin. Fin-karaokella on parhaiten soitetut taustat, jopa melodiasta saa selvän, ei tosin kaikista. Melplayerit on usein soitettu rytmiseti väärin, missä melodia on mukana. Yleensä taustalla on joku ihmeellinen suriseva kone ääni. Kyllä koneella on helppo soittaa vaikka kaikki 12 sävelkorkeutta erikseen, niinkuin ne on tehty, tosin vain 8X. Tuo homma ei niin kovin kaksista ole, etteikö kuka tahansa osaisi tehdä parempia kuin nuo melplayerin.
Ammatti-ihmiset pitäisi saada siis tekemään noita karaokelevyjä, näin sataisiin tasokkaita taustoja.Jännä homma että ML-taustat tehdään koneella kun siellä on ainakin 4 elävää soittajaa tekemässä taustoja . varmaanki viimeiset fiksaukset tehdään koneella niin kuin studioissa yleensä. Ei oo mun korvaan vielä sattunu koneen surinoita( oon ehkä kuuro).
Laulatamme n.18000-21000 laulua kuukaudessa ja laulajat ovat suht´koht tyytyväisiä. Oikeastaan ainoat asiat josta laulajat valittavat ovat seuraavanlaisia:
1. biisi alkaa alusta jos transponoidaan.
2. jotkut biisit ( varsinki O.Virta ) on outoja sovituksia.
3. kaikkia vanhoja kipaleita ei ole vielä playerilla.
4.Yölinnussa on oudot sanat ( ovat kyllä alkuperäiset )
5 Jotku sanoitukset eivät ole oikein ja kulkevat väärään tahtiin.
Tämähän on todettu moneen kertaan tälläkin palstalla että laulajat eivät hirveesti "mätä" ketään mutta kilpailevar firmat mussuttavat eri nimimerkeillä.
Ok. minullakin oli nimimerkki "Artzi" , mutta nyt ei ole enää kun en hoksannut rekisteröidä sitä ja nyt on jo joku kirjoittanu sillä . Mutta ei se mitää haittaa.
Tietääkö kukaan missä oli ensimmäinen Playeri tienestissä ? - maksaville asiakkaille
Plexi kirjoitti:
Mun mielestä Finnkaraoke on paras, sit tulee Power ja vasta viimeisenä Mel. Laulava koirasta ja Magnumista ei ole kokemuksia. Tää on vaan mun mielipide, vois tätä muutkin kommentoida.Finnkaraoke tekee nykyään aika vähän enää.
Todella huippulaatu ja huippuhinta käyvät näemmä käsikkäin.
Kun minä valitsen karaokelevyn :
Yks pointti on hinta.
Yks pointti on kappalevalikoima.
Yks pointti on levyllä oleva kappalemäärä.
Yks pointti on laatu.
Laadusta senverran että ihmisillä on musiikkimieltymyksissä suuriakin eroja. Toisen mielestä hyvä on huonoa ja toisen mielestä huono on hyvää. Kuulemme ja näemme kuten itse haluamme tai miten olemme toisilta oppineet.
Sovituksista senverran että meillä asiakkaat ei tykkää yhtään Finnkaraoken sovituksista vaikka kalliita ovatkin. - En silti väitä että ne olisivat huonoja.
En myöskään väitä että levyt olisi huonosti tehtyjä. Minä vaan en osta niitä kun niitä ei haluta.
En myöskään tykkää Finnin hinnoista. En myöskään väitä että ne olisivat kalliita muille, minulle ovat liian kalliita.
Minullakaan ei ole kokemuksia muuta kuin Finkkareista ja Melplaystä. Finkkarit (LD:t) olen kyllä jo myynyt pois.
(asiakkaat nimenomaan määräävät mitä levyjä ostan)
Siis ei ne melplayt kovin huonoja voi olla. Luotan asiakkaitteni arvostelukykyyn. - Cedric
Plexi kirjoitti:
Mun mielestä Finnkaraoke on paras, sit tulee Power ja vasta viimeisenä Mel. Laulava koirasta ja Magnumista ei ole kokemuksia. Tää on vaan mun mielipide, vois tätä muutkin kommentoida.mieltä että Finkkarit on parhaat niinkun läpilinjan, sitten noi uudehkot Powerit, Magnumi on aikas hyvä ja Laulava Koiruus. Kyllä toi melli jää viimeseks laadussa mut erikoisempii biisejä on kivasti. Saattas olla silleen että mitä paremmat vehkeet ni tulee enmmän kuultavaa eroo. Ritsoilla kamoilla kaikki tuntuu samaltamössöltä.
- skeidaa
kaikki noi mestat. mistä jee keksitkin tollasen sakaran. muutama levy oli yheski paikas eikä kukaan osannu ees laulaa.
Kympin karaoke on Kuopios paras, jee .
kuopiolainen tyttö. - jee
skeidaa kirjoitti:
kaikki noi mestat. mistä jee keksitkin tollasen sakaran. muutama levy oli yheski paikas eikä kukaan osannu ees laulaa.
kuopiolainen tyttö.En oikein ymmärrä mitä tarkoitat, koska SAKARAn sivuilla on listattuna myös Kymppiviihteen paikkoja (http://www.savonkaraokeyhdistys.fi/_pages/karaokejuontajat.htm ).
Itselläni ei ole Kuopion paikoista kokemusta (paitsi Anturasta), mutta ainakin noilla vihjeillä tietäisi mistä aloittaa, jos sieltä päin itsensä löytäisi.
Terv. jee - kuopiolainen tyttö
jee kirjoitti:
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat, koska SAKARAn sivuilla on listattuna myös Kymppiviihteen paikkoja (http://www.savonkaraokeyhdistys.fi/_pages/karaokejuontajat.htm ).
Itselläni ei ole Kuopion paikoista kokemusta (paitsi Anturasta), mutta ainakin noilla vihjeillä tietäisi mistä aloittaa, jos sieltä päin itsensä löytäisi.
Terv. jeevääräs osoittees joten sori.
by the way.... miks muuten annoit vihjeitä jos et tiiä Kuopion paikoista. - ole hyvä tietää
kuopiolainen tyttö kirjoitti:
vääräs osoittees joten sori.
by the way.... miks muuten annoit vihjeitä jos et tiiä Kuopion paikoista.karaokeyhdistyksestä, joka ajaa karaokekansan asiaa? Kuopion tyttö voi rauhassa käydä niissä paikoissa, joissa itse haluaa.
Kiitos Jee! Vinkistäsi on varmasti monellekin apua. Ja muutoinkin, täytyy käydä tuolla www.karaoke.fi-sivuilla katsomassa lisää paikkoja. Toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. - kyselen
jee kirjoitti:
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat, koska SAKARAn sivuilla on listattuna myös Kymppiviihteen paikkoja (http://www.savonkaraokeyhdistys.fi/_pages/karaokejuontajat.htm ).
Terv. jeeettä oletkos itse mukana tossa mainostamassasi yhdistyksessä ja onks sulla tietoo ton sakin ammattitaidosta? Täällä etelän päästä joku yrittäjä tiesi jotain kulkiessaan savonmaan kautta....miten lie, epäili pahasti. -minunkin mielestä olis tärkeä, että ton alan ihmisil pitäis olla ehdottomasti sen alan koulutus. Itse en tunne savolaista väkeä, mut ihmettelen, jos sinä olet ammattilainen ja mainostat sit.... -no kaikee sinne savoonkin tietty käy. En ymmärrä lajista, mutta liikemiehenä olen nähnyt monenlaista "yrittäjää"......
- Kateutta
kyselen kirjoitti:
että oletkos itse mukana tossa mainostamassasi yhdistyksessä ja onks sulla tietoo ton sakin ammattitaidosta? Täällä etelän päästä joku yrittäjä tiesi jotain kulkiessaan savonmaan kautta....miten lie, epäili pahasti. -minunkin mielestä olis tärkeä, että ton alan ihmisil pitäis olla ehdottomasti sen alan koulutus. Itse en tunne savolaista väkeä, mut ihmettelen, jos sinä olet ammattilainen ja mainostat sit.... -no kaikee sinne savoonkin tietty käy. En ymmärrä lajista, mutta liikemiehenä olen nähnyt monenlaista "yrittäjää"......
Kyllä se on niin, että kateus on Suomen kettumaisin sairaus. Ko. yhdistyksessä on suurin osa johtokunnasta ollut musiikin kanssa tekemisissä vuosikaudet. Sitäpaitsi tällainen yhdistys puuttui Savosta.. että sellasta
- asioista selvää
skeidaa kirjoitti:
kuopiolainen tyttö.Nyt on varmaan paikallaan tarkentaa, että Sakara EI ole ohjelmatoimisto vaan yhdistys. Ja yhteistyökumppanina näkyy olevan myös kymppiviihde. Että annetaan kaikkien hoitaa omat työnsä, olipa ne sitten mitä tahansa. Hyvää kevään jatkoa!
- Maiz
asioista selvää kirjoitti:
Nyt on varmaan paikallaan tarkentaa, että Sakara EI ole ohjelmatoimisto vaan yhdistys. Ja yhteistyökumppanina näkyy olevan myös kymppiviihde. Että annetaan kaikkien hoitaa omat työnsä, olipa ne sitten mitä tahansa. Hyvää kevään jatkoa!
Joo...maasta se pienikin ponnistaa... eli kaikki pitaa alkaa jostakin. Tietysti olis suotavaa, että tekijöillä olisi riittävä ammattitaito ja koulutus, se ei ainakaan pahenna. Kuitenkin monen asian voi oppia myös tekemällä ja työ itse opettaa aina uutta. Tsemppiä vaan kaikille alaa harrastaville! Pääasia varmaan lie, että toimintaa riittää ja Kuopion suunnallakin on vaihtoehtoja niille jotka asiaa harrastaa. --Entisenä karaokeharrastajana voin sanoa, että vaihtelu virkistää ja sen kautta voi löytyä uutta suuntaa elämään, joten antaa kaikkien kukkien kukkia!
- Anonyymi
Pitkälahden abc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601