Moi!
Elikkä hakusessa ois peittävä,vaalea ja pitkäkestoinen meikkivoide.
Olen kokeillut mm. Blascoa ja todennut sen hyväksi, mutta silti tykkään enemmän levittää nestemmäisiä meikkivoiteita kasvoihini kuin tuota kökköä.
Etsiskelen meikkivoidetta hieman kalliimmista meikkisarjoista kuten Dior, Lancome, Chanel, Clarins yms. Halvempia on turha edes ehdotella: niihin en kuitenkaan palaa.
Kertokaa ihmeessä kokemuksianne :)
Hakusessa peittävä meikkivoide
17
8367
Vastaukset
- UM:)
Tätä ei varmaan saa kaupoista. Itse olen ostanut kauneushoitolasta. On nestemäinen ja peittoakin löytyy. Itse tosin palasin (ainakin väliaikaisesti, saa nähdä) Blascoon, kun sillä saa parhaan peiton, jota mun couperosa-iho vaatii.
- V.a.n.i.l.i.a
Ostin vähä aikaa sitten L'orealin truematch meikki voiteen, itse tykkään siitä kovasti. Peittää hyvin ihon pienet virheet ja sulautuu hyvin ihoon joten aina en edes laita puuteria päälle :D Toinen testaamani on ardeckon meikki voide en muista nimeä mutta ehdottomasti paras mitä löytyy! Sitä tosin ei kai saa kaupoista :( Mutta true match on hyvä myöskin hintalaatusuhteeltaan se on sokkarilla 9 euron tarjouksessa :) Myös maxfactorilla on kuulemma hyviä meikki voiteita, en vielä ole testannut ystäväni vaan ovat kehuneet :D mutta toivottavasti sait jotain vinkkiä. :)
- kokeillut
halvat ja kalliit meikkivoiteet,että löytäisin sopivan,pitäis peittää eikä saa tahriintua ja vaalea pitäis olla.Paras mitä löytyi oli Revlonin colorstay väri sävy 02 Buff.Saa tasaisen ihon eikä välttämättä tartte edes puuteri päälle.Mulla on kolmas pullo jo menossa,eikä ole hinnalla pilattu 16€, oli tarjouksessa 10€, piti heti ostaa useempi =))Löytyy myös vielä vaaleempana pienessä lasipullossa ja on peittävämpi mutta pitää olla tosi nopee levityksen kans se kuivaa niin nopeesti.Se tais olla pari € kalliimpi. Minä luulin että kallimmat meikkivoiteet on pakko olla parempia mutta ei se aina ole niin.Tiedän monta jotka käyttää tätä tuotetta ja ovat tyytyväisiä.En ole teinityttö että ei olisi varaa ostaa kallimpaa mutta tämä on tosi huippu, ja helppo levittää.Suosittelen 10
- pakkeli
Samaa mieltä! Revlon Colorstay on ihan ehdoton, ja itse suosin juuri siinä pienessä lasipullossa olevaa versiota. Tuloksena sileä mattapinta, tekee ihosta virheettömän näköisen. Jo jäi joeblascot, kun tämän löysin. Suosittelen!
- gfgfg
ITsekin olen kokeillut kymmeniä eri meikkivoiteita ja tykkään tuosta Colorstaysta. Pysyy hyvin, levittyy kätevästi ja on kauniin ja luonnollisen näköinen.
- kiinnostus heräsi.. :)
gfgfg kirjoitti:
ITsekin olen kokeillut kymmeniä eri meikkivoiteita ja tykkään tuosta Colorstaysta. Pysyy hyvin, levittyy kätevästi ja on kauniin ja luonnollisen näköinen.
Onko tämä Revlonin colorstay- meikkivoide myös pitkäkestoinen? Montako tuntia kestää korjailematta, jos ei siis laita puuteria päälle? Hakusessa __pitkäkestoinen__ meikkivoide... :/
- kestää
kiinnostus heräsi.. :) kirjoitti:
Onko tämä Revlonin colorstay- meikkivoide myös pitkäkestoinen? Montako tuntia kestää korjailematta, jos ei siis laita puuteria päälle? Hakusessa __pitkäkestoinen__ meikkivoide... :/
aamu 6.00-16.00, ja hikoilen jonkun verran , ei muutu miksikään.Illalla jos olen lähdössä korjaan vielä puuterilla. Pullossa luvataan että pysyy 16 tuntia mutta minä hikoilen sen verran päivällä.Mutta 10 tuntia korjailematta on minun mielestä hyvä ja kun vielä voi korjata että ei tartte pestä naamaa jos on iltamenoja =))Ei ole hukkaostos,minä olen kans kokeillut erää merkit ja tää on paras.Anttilassa on tällä hetkellä tarjouksessa =))
- elle^
kestää kirjoitti:
aamu 6.00-16.00, ja hikoilen jonkun verran , ei muutu miksikään.Illalla jos olen lähdössä korjaan vielä puuterilla. Pullossa luvataan että pysyy 16 tuntia mutta minä hikoilen sen verran päivällä.Mutta 10 tuntia korjailematta on minun mielestä hyvä ja kun vielä voi korjata että ei tartte pestä naamaa jos on iltamenoja =))Ei ole hukkaostos,minä olen kans kokeillut erää merkit ja tää on paras.Anttilassa on tällä hetkellä tarjouksessa =))
millainen ihotyyppi sinulla on? sopiikohan tuo Colorstay sekaiholle, vai alkaakohan miten pahasti kiiltämään päivän mittaan..? Pitäisiköhän kokeilla tuota seuraavaksi.. :) kuulostaa jotenkin liian hyvältä.
- käyttänyt
elle^ kirjoitti:
millainen ihotyyppi sinulla on? sopiikohan tuo Colorstay sekaiholle, vai alkaakohan miten pahasti kiiltämään päivän mittaan..? Pitäisiköhän kokeilla tuota seuraavaksi.. :) kuulostaa jotenkin liian hyvältä.
Oon käyttänyt tota revlonin colostayta. mulla on seka iho ja mulla toi ei ainakaan estäny naaman kiiltelyä ja muutenki se tuntui hieman tunkkaiselta. nyt käytös lancomen teint idole ultra ja se paljon parempi, jättää nätimmän pinnan ja pysyy... ei kyllä sekään ihon kiiltoa estä mut silti parempi.
- Musta Pää
pakkeli kirjoitti:
Samaa mieltä! Revlon Colorstay on ihan ehdoton, ja itse suosin juuri siinä pienessä lasipullossa olevaa versiota. Tuloksena sileä mattapinta, tekee ihosta virheettömän näköisen. Jo jäi joeblascot, kun tämän löysin. Suosittelen!
Tilasin Revlon Colorstayta monien sen saamien kehujen takia.
Peittävyys on hyvä ja pysyy hyvin, kaunis tasainen pinta. MUTTA: erittäin vaikea puhdistaa pois minun mielestäni. Puhdistan meikin mieluiten puhdistusgeelillä ja vedellä. Jynssäsin kahteen kertaan ja silti jäi värikalvo naamaan. Kahden päivän käytön jälkeen kaikki huokoset tukossa ja finnejä tulollaan. En millään jaksaisi monimutkaisempaa puhdistusoperaatiota kasvovesineen ym. Ei muutakuin takaisin mineraalimeikkiä sutimaan.
- Hakuseskellut itsekin samaa
Jos Elikkä on ha-kusella niin ei muuta kuin
osoitteeseen
http://www.hattijahunen.com/elikka.htm - meikkivoideviidakko
Löytyisikö kokemuksia Lancomen tai Clarinsin peittävistä meikkivoitesta? ...en nyt muista niiden tarkkoja nimiä...
Tukkiiko ne ihohuokosia tai aiheuttaako finnejä? Entä tuo Revlonin meikkivoide?
Tällä hetkellä minulla on käytössä Cliniquen Anti blemish meikkivoide joka peittää hyvin ja "hoitaa" näppylöitä. Se on kuitenkin nopeasti kuivuvaa ja kökkööntyy ihon kuivin kohtiin. Siksi ajattelin, että löytyisikö Lancomelta tai Clarinsilta hyviä vaihtehtoja.- tf6u7tg7gt
Clarinsin Everlasting on hyvä ja peittävä, samoin Ever Matte on hyvä ja peittää yllättävän paljon, mutta ihan vaaleata sävyä siinä ei ole. Ihohuokosten tukkiutuminen on toisaalta yksilöllistä, joten kannattaa pyytää näyte.
- meikkinaama
koklaa maybelinen 24h super stay. Mä tykkään kovasti. Levitän tuon naamalle pehmeällä siveltimellä töpötellen ja pyörivin liikkein. pysyy tosi hyvin naamassa eikä valu pois. vaikea jopa pestä siveltimestä tai kädestä irti. =)
http://www.mizzworthy.com/wp-content/uploads/2011/01/superstay24.jpg - kamomillani mun
No tämä nyt on kyllä aika edullinen, muttei mikään surkea: ICON:in matt wear, long-lasting makeup, täydellinen peittävyys ja hyvät värisävyt ja kaiken lisäksi super edullinen; siinä 8 euron paikkeilla:) Ja sitte tietysti Maybelline new york DREAM satin liquid, melko edullinen ja hyvä peittävyys ja helppo levittää, ja sit vielä löytyis yks suosikki: maybelline new york matte mousse, ihan hyvä, tasainen ja hyvä peittävyys, mutta läähtee naamasta kyllä, jos osuu vaikka paitaan vähänkin painavammin, pitää kiinnitellä puutereilla, mutta muuten näistä kolmesta paras peittävyys.:D
- Ei Joe paskonut
Kuka pasko? Minne? Joeko? Ei pidä paikkaansa.
- Alize3
Meikkiarvosteluita löytyy uudesta sivustosta: http://www.beautify.fi/
Sieltä voisi löytyä ainakin suuntaa antavaa neuvoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718