Ei nyt varsinaisesti kuulu naisen logiikkaan, mutta tosi usein näkee naisten "vaatimuslistalla" täälläkin seuraavaa:
"lihaksikas, muttei ylibodattu"
"lihaksiakin saa olla"
"työllä hankitut lihakset"
"fyysisen työn tuomat lihakset, ei salilla bodattu"
Voitteko kertoa mitä nuo tarkoittaa? Millainen on naisnäkökulmasta lihaksikas, muttei ylibodattu mies? Paljonko on silloin lihaksia, jos niitäkin saa olla? Millaiset ovat työllä hankitut lihakset ja ennen kaikkea miten ne eroaa salilla hankituista (paitsi, että salilta saa symmetrisemmän kropan)? Monta kertaa miettinyt mitä noissa haetaan takaa. Eli kuvaus tai mahdollisesti linkki kiitos! :)
Varmasti mietityttää monia naisiakin mitä miehet tarkoittavat urheilullisella, normaalilla, hoikalla, muodokkaalla jne. kropalla, kun naisista puhutaan. Vai onko se teille itsestään selvää? :)
Unelmakroppa?
32
4528
Vastaukset
- naisella on
ihan omanlaisensa unelmakroppa. Mutta sellaisella miehellä on unelmakroppa, jolla on palikat korvien välissä oikeilla paikoillaan ;).
- lihaksia
jonninverran mut ei yli ja korvien välistä saa olla sopivasti treenattu*****
- Orange
Tuolla aiemmin heitettiin aika pahaa herjaa alastomasta miehen vartalosta. Itse pidän miehen vartaloa - mikäli se nyt ei satu olemaan hirveän laardikerroksen peittämää - veistoksellisena ja kauniinakin. En varmaan koskaan kyllästy katsomaan oman mieheni takamusta, v-mallista selkää, vahvoja harteita. Lätkän pelaamisen myötä kroppa on muotoutunut sellaiseksi että siinä kyllä silmä lepää. Unelmavartalon kriteerit tässä jo siis tulikin, eli riittävän massiivinen vartalo - kilot ja lihakset niille kuuluville paikoilleen. Leveät hartiat, ihana jääkiekkoilijan kiinteä takapuoli ja sellainen rintakehä josta ei malta näppejään irti pitää.
Paino ja pituus on sivuseikkoja.- ap.
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitat, mutta huvittaa tuo "jääkiekkoilijan kiinteä takapuoli". Salillahan saa ihan samanlaisen, kunhan treenaa jalkojakin eikä pelkkää yläkroppaa, kuten monilla on tapana. :)
- Oletko..
ap. kirjoitti:
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitat, mutta huvittaa tuo "jääkiekkoilijan kiinteä takapuoli". Salillahan saa ihan samanlaisen, kunhan treenaa jalkojakin eikä pelkkää yläkroppaa, kuten monilla on tapana. :)
sinä kateellinen Orangen miehen takapuolesta!?
- ap.
Oletko.. kirjoitti:
You missed the point. Vertaa:
työllä hankitut lihakset vs. jääkiekkoilijan takamus. Huomaatko yhtäläisyyden? Tätä juuri tarkoitin. Millaiset ovat työllä hankitut lihakset? Millainen on jääkiekkoilijan takamus? No joo, tiedän vastauksen jälkimmäiseen, mutta pointti on sama. :) - Orange
Oletko.. kirjoitti:
Ihana! Ai että kun nauratti!
- morsian.
Just kerkesin oman vastaukseni kirjata, jonka jälkeen luin sinun. Eli lätkämiehen vartalo rules ;)
- ap.
Nyt ei siis ollut millään lailla kyse miehen korvien välistä. Sen kyllä tiedän, että älliä pitää olla sopivasti. Kyse on kaulasta-alaspäin-asiasta. :D
- asia..
ei ole noin putkiaivoinen, valitan :). Kysy miesten logiikka puolelta, jos haluat saada pelkkiä kuorivastauksia. Yleisesti ottaen naiset pitävät omaa miestään komeana. Miksi? No, sillä miehellä on korvien välissäkin kaikki kunnossa, kun kerran on omaksi otettu ;).
- ap.
asia.. kirjoitti:
ei ole noin putkiaivoinen, valitan :). Kysy miesten logiikka puolelta, jos haluat saada pelkkiä kuorivastauksia. Yleisesti ottaen naiset pitävät omaa miestään komeana. Miksi? No, sillä miehellä on korvien välissäkin kaikki kunnossa, kun kerran on omaksi otettu ;).
Siis ihan oikeastiko naisilla ei moottori hyrähdä tippaakaan käyntiin, edes yskähdä, kun näkevät mielestään todella hyväkroppaisen miehen? Eihän tässä ole kyse siitä, alkaisiko seurustelemaan tämän Mr. Kropan kanssa.
Itse kuntoilen melkoisesti ja teen sen kolmesta syystä:
terveydelliset syyt,
haluan, että naiset pitävät ja
on kiva katsoa peiliin ja pitää näkemästään.
Älyllisen puolen väitän olevan jo kunnossa ja nyt onkin kropan vuoro. :D
En ainakaan ihan heti usko, että naisia kauheasti haittaa, jos tapaavat mukavan ja keskustelutaitoisen miehen, jolla sattuu olemaan kroppa hienossa kunnossa, vai mitä? :) - ukko on
ap. kirjoitti:
Siis ihan oikeastiko naisilla ei moottori hyrähdä tippaakaan käyntiin, edes yskähdä, kun näkevät mielestään todella hyväkroppaisen miehen? Eihän tässä ole kyse siitä, alkaisiko seurustelemaan tämän Mr. Kropan kanssa.
Itse kuntoilen melkoisesti ja teen sen kolmesta syystä:
terveydelliset syyt,
haluan, että naiset pitävät ja
on kiva katsoa peiliin ja pitää näkemästään.
Älyllisen puolen väitän olevan jo kunnossa ja nyt onkin kropan vuoro. :D
En ainakaan ihan heti usko, että naisia kauheasti haittaa, jos tapaavat mukavan ja keskustelutaitoisen miehen, jolla sattuu olemaan kroppa hienossa kunnossa, vai mitä? :)muutenkin hyvä tyyppi, niin tottakai hyrähtää. Muttei pelkän kropan perusteella. Jonkinlainen kiinnostus saattaa herätä, mutta kiinnostuksen katoaminen saman tien on varmaa, jos ukko vaikka liikkuu kovin naisellisesti, liian jäyhästi, jotenkin urvelosti, muita huomioimatta tai arvostamatta tai osoittautuu jollain tavalla epäilyttäväksi... Itse pidän tavallisista miehistä, saa olla sitä laardiakin ennemmin kuin pyykkilauta. Mutta jokaisella on oma makunsa.
Itseasiassa kavahdan miehiä, jotka tulevat esittelemään kroppaansa. Mulle se on jo merkki jonkinlaisesta pinnallisuudesta, en pidä siitä.
Mutta KESKUSTELUTAITO!! Vie jalat alta, olit sitten minkä kroppainen tahansa, jopa pienen pullistelun voisin antaa anteeksi... namiii - ap.
ukko on kirjoitti:
muutenkin hyvä tyyppi, niin tottakai hyrähtää. Muttei pelkän kropan perusteella. Jonkinlainen kiinnostus saattaa herätä, mutta kiinnostuksen katoaminen saman tien on varmaa, jos ukko vaikka liikkuu kovin naisellisesti, liian jäyhästi, jotenkin urvelosti, muita huomioimatta tai arvostamatta tai osoittautuu jollain tavalla epäilyttäväksi... Itse pidän tavallisista miehistä, saa olla sitä laardiakin ennemmin kuin pyykkilauta. Mutta jokaisella on oma makunsa.
Itseasiassa kavahdan miehiä, jotka tulevat esittelemään kroppaansa. Mulle se on jo merkki jonkinlaisesta pinnallisuudesta, en pidä siitä.
Mutta KESKUSTELUTAITO!! Vie jalat alta, olit sitten minkä kroppainen tahansa, jopa pienen pullistelun voisin antaa anteeksi... namiiiTuo selvensi hyvin, kiitos! :)
Ihan pakko mainita, etten suinkaan yritä esitellä kroppaani, enkä pullistele. En edes käytä korostavia, tiukkoja paitoja. No ehkä kesällä tulee joskus oltua hihattomalla, kun on niin kuuma. :)
- mInÄ
Monenlaiset vartalot voivat olla kivan näköisiä. Ei se ole mulle niin tarkkaa. Vaikka esimerkiksi sellainen, että on lihaksia, mutta vatsa saa olla pehmeä, pidän sellaisesta enemmän, kuin kovasta vatsasta. Mulla on kyllä laaja maku, kun oikeastaan kaikenlaiset vartalot, paitsi tosi tosi pahasti löllyvät ovat kivan näköisiä. En halua mitään vaatimuslistaa tehdä.
Tiedän kyllä mitä miehet tarkoittavat, kun sanovat naisen kropasta. Monesti vaan muodokkaasta olen ajatellu, että isorintainen ja vähän ehkä pehmeämpi nainen. Mutta miehet ovat sitten kirjoittaneet, että naisella ei tarvi eikä saakaan olla ylimääräistä ollakseen muodokas. Hyvä olisi vissiin olla hoikka ja samalla muodokas. Kyllä tiedän sen vartalotyypin, joka suurinta osaa miehistä mielyttää, ja olisihan se itsekin mukava omata sellainen.:)
Taisin nyt vähän eksyä aihesta, mutta vastaataan nyt kuitenkin.- ap.
Hauska huomata, että jotkut naiset pitävät pehmeästä vatsasta miehellä - se nimittäin on itsellä ongelma-alue. Vaikka kuinka treenaisi sitä, niin silti on aina vähän rasvaa sillä kohtaa. :D
Tähän vielä:
"Kyllä tiedän sen vartalotyypin, joka suurinta osaa miehistä mielyttää, ja olisihan se itsekin mukava omata sellainen.:)"
Sehän on enemmän kuin helppoa! Vaatii ainoastaan kausikortin ja pienen motivaation tuulahduksen :D - mutta...
ap. kirjoitti:
Hauska huomata, että jotkut naiset pitävät pehmeästä vatsasta miehellä - se nimittäin on itsellä ongelma-alue. Vaikka kuinka treenaisi sitä, niin silti on aina vähän rasvaa sillä kohtaa. :D
Tähän vielä:
"Kyllä tiedän sen vartalotyypin, joka suurinta osaa miehistä mielyttää, ja olisihan se itsekin mukava omata sellainen.:)"
Sehän on enemmän kuin helppoa! Vaatii ainoastaan kausikortin ja pienen motivaation tuulahduksen :DEi tissejä saa salilla käymällä, ja nehän ovat kai miehille merkittävä muodokkuuden kriteeri! :)
- morsian.
Itse en oikein tykkää termistä lihaksikas, vaikka kyllähän omaltakin mieheltä lihaksia löytyy. Eli ei tosiaan sellaista bodattua kroppaa, vaan roteva mutta kuitenkin pehmeä. Ehkä jotain kertoo kropan mallista se, että mieheni harrastaa lätkää. Mitat on 187/100kg eikä ylimääräistä läskiä ole - sen sijaan mm. ihanat, miehekkäät reisilihakset jne ;)
- ap.
Tuo oli lohduttava tieto, että 187/100 ei ole vielä ylibodattu. Nimittäin sen kokoinen mies on kyllä jo aika järkäle. Tosin pieni rasvaprosentti tekee vähän pienemmän näköiseksi, koska lihas on rasvaa painavampaa. Itsellä tällä hetkellä mitat 188/90. Lihaksia on melkoisesti ja moni luuleekin painoksi n. 100 kg (johtunee hartioista). Silti tuo kymmenen kilon lihasten lisäys treenaamalla tietää ainakin 3 vuoden kovaa työtä. Eli saan rauhassa käydä salilla varomatta, että tulen "ylibodatuksi". :D
Siitä kun on tullut mukava harrastus ajan mittaan. - Orange
Katsopas, meillähän on miehet melkein 1:1:een! Sulla on hyvä maku :P
- Orange
ap. kirjoitti:
Tuo oli lohduttava tieto, että 187/100 ei ole vielä ylibodattu. Nimittäin sen kokoinen mies on kyllä jo aika järkäle. Tosin pieni rasvaprosentti tekee vähän pienemmän näköiseksi, koska lihas on rasvaa painavampaa. Itsellä tällä hetkellä mitat 188/90. Lihaksia on melkoisesti ja moni luuleekin painoksi n. 100 kg (johtunee hartioista). Silti tuo kymmenen kilon lihasten lisäys treenaamalla tietää ainakin 3 vuoden kovaa työtä. Eli saan rauhassa käydä salilla varomatta, että tulen "ylibodatuksi". :D
Siitä kun on tullut mukava harrastus ajan mittaan.Hei, eihän sulla ole hätäpäivää! Vaikuttaa siltä että olet juuri sellaisessa kuosissa kuin pitääkin :D Oikein hyvältä kuulostaa :P
- ap.
Orange kirjoitti:
Hei, eihän sulla ole hätäpäivää! Vaikuttaa siltä että olet juuri sellaisessa kuosissa kuin pitääkin :D Oikein hyvältä kuulostaa :P
*miten tehdään punastunut hymiö*
- on sellainen
sopivan urheilullinen kroppa, mieluummin hieman laiha kuin liian lihaksikas..
pään sisältö on tärkeää, ja useinmiten homma tyssääkin siihen miltä se tyyppi näyttää puhuessaan tai kävellessään..
tai miltä sen ääni kuulostaa...
toiset osaa puhua toiset taas....ovat rasittavia puhuessaan :( - Mies.
että on normaali kunnostaan huolehtiva mies, silloin on yleensä sopusuhtainen ja riittävän lihaksikas ja kiinteä vartalo.
- ZinaZ
Sopusuhtainen on se avainsana. Mä en myöskään pidä "liian bodatuista", mutta se on sitten kunkin miehen kohdalla yksilöllistä, että mikä se liikaa on. Ja pieni pehmeys ei haittaa, kunhan niitä lihaksia kuitenkin löytyy. Jos nimittäin miehellä on rasvaprosentti tyyliin jotain viitosen luokkaa, niin siinä iskee itselle alemmuuskompleksi. Alkaa tuntua, et pitäis olla itse yhtä timmissä kunnossa, ja toisaalta taas en halua sellaista rasvatonta vartaloa.
Niin ja jos urheilijoita ajatellaan, niin useilla 10-ottelijoilla tai 400m-juoksijoilla on aika täydellisiä kroppia.
- vartalo..
Mustat pikajuoksijanaiset niillä vartalo kuin gepardilla.
- kevät tulee
jooh, upposin haaveilemaan hetkeksi. mutta kevät ja kesä tietää yleensä asfalttihommia, grrr... ja nämä ruskettuneet, ilman paitaa raskaita hommia painavat uroot saavat tämän naisen kuolaamaan. niissä hommissa tosin on joskus vanhempiakin starboja mukana, mutta ne nuoremmat asfalttikollit, niissä silmä todella lepää. eli se ruumiillisella työllä hankittu, treenattu kroppa, varustettuna normaalilla järjenjuoksulla, toimiva yhtälö ;) muistaakseni tiehallinnon sivuilta löytyy pahimmat tietyömaat, niitä mestoja en autoillessani välttele :D
- knock-out
Saa olla pientä "kaljamahaa" kunhan ei mikään mieletön kessi ole.
Ei kyllä mikään ruipelokaan sytytä..
Hmm.. No jos on enemmän habaa ku mulla ni hyvä, siihen ei nimittäin paljoa vaadita :D
Esim. joku Markus Pöyhönen ei oikeasti innosta. :)
Makunsa kullakin.- ZinaZ
Nimittäin Pöyhönen on mun mielestä taas uskomattoman sytötävä. Siinä on sellainen kroppa (ja kasvot) joita jaksais tuijotella pidempäänkin... Mutta sehän on vaan hyvä, että mauja on monia :)
- lilylioneye
ZinaZ kirjoitti:
Nimittäin Pöyhönen on mun mielestä taas uskomattoman sytötävä. Siinä on sellainen kroppa (ja kasvot) joita jaksais tuijotella pidempäänkin... Mutta sehän on vaan hyvä, että mauja on monia :)
meikäläistä päräyttää eniten kyllä Tommi Evilä. Sellaselle tummat, pitkät hiukset omaavalle kitaristille antasin riemusta kiljuen.
- pikku.nainen
Itse asiassa minä en edes pidä lihaksikkaista miehistä, varsinkaan jos esim. hauikset selvästi näkyvät. Minusta se on jopa... noloa?
Jos taas urheilija pitäisi ottaa, niin ehkä ennemmin joku kestävyysurheilija näyttää hyvältä, jos ei taas ole liian kuikelo.
Lihaksikas ja lihaksikas ovat kaksi eri asiaa. Jos harrastaa paljon urheilua ja on kiinteä kroppa, niin se on tietysti positiivista. Toisaalta jos ei harrasta ollenkaan urheilua, niin sekin on ok.
Itse harrastan urheilua, mutta se ei ole ratkaisevaa, harrastaako kumppani. Toivoisin tietysti, että pieni kaljamassu pysyy tulevaisuudessakin niissä mittasuhteissa, ettei aivan selvästi ylipainon puolelle mennä. Mutta kyllä ne ovat aivan eri asiat, jotka tekevät miehen hyvännäköiseksi. - kroppa :)
Omalla kullallani on osittain fyysisen työn tuomat lihakset, on maanviljelijä ja lannoitesäkki tmv. nousee aika kevyesti :)
Toisaalta treenaa myös punttisalilla, monipuolisuuden takia ja talvella tietysti on vähemmän ulkohommia. Jaksaa sitten taas kesällä rehkiä paremmin.
Luulisin, että mainitsemiesi vaatimusten takana on sellainen ajatus, ettei mies saisi keskittyä liikaa salilla käymiseen, eli naisellekin pitää jäädä aikaa. Aika monella on bodarimiehistä sellainen kuva, että viettävät päivänsä lihaksiaan peilin edessä pullistellen. Lihaksikas mies viehättää kuitenkin, joten silloin niiden lihasten pitäisi olla työllä hankitut.
Tämä on kuitenkin vain minun teoriani, enkä tainnut edes suoranaisesti vastata kysymykseesi, joten... Aurinkoista viikonloppua! ;D - varicella
Mun mielestäni todella hyvännäköinen vartalo on Evilän Tommilla - ja siihen kun lisätään hänen muut ulkoiset ominaisuutensa niin ah, ja voi...
Mutta kuten usein sanotaan, makuasioista ei voi kiistellä, yks tykkää että yhdestä tyypistä, toinen toisenlaisesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat7814176Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell877082Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."793868Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k252897Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve402513- 782036
"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt901989Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1051871Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil321811Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131669