taasko se............

lumi-/räntäsae................

yllätti nuo etelän ratinpyörittäjät.net,ne maksattaa kohta kaikki törttöilynsa meillä pohojosen autoilijoilla.TYHYJÄ SITÄ ON lumisaetta syyttää kyllä se kolaroinin syntipukki on siinä istumen ja ratin välissä. net nuo etelän varikse rälläilee välii täällä meiläkinpäin ohittelevat ja tyyttäilevät veleka autoillaan, ja kuvittelevat olevansa niin polleeta että................opetelkaa ajamman autoa!!!!!!!!!!!!! Jos kerran liikenteeseen lähettä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nouvei

      Ei osaa ajaa autoa lumisateessa, taas ketjukolareita useammalla tie osuudella, kortti pois eteläsuomalaisilta.
      Autokouluun kun ei tajuta nopeuksia eikä oteta huomioon keliä!!!
      Poliisin mukaan kolari suma ei johtunut kelistä, vaan autoilijoiden piittaamattomuudesta liikenteessä!!
      Autokouluun autokouluun etelänporukat, ettei tarvi maksaa teidän töppöilyjä!!!!

      • jpph68

        Kyllähän se totta on, että kun täällä alkaa kovat pyryt ja sateet, niin ei osata suhteuttaa nopeutta vallitsevaan keliin.
        Viimeksi tullessani siinä kovassa lumisateessa Tampereen moottoritietä oli näkyvyys välillä niin, ettei edes kymmentä metriä eteen nähnyt. Jännä arvailla, että mitähän edessä tapahtuu. Sitten kun itse hiljentää vauhtia, niin saa pelätä jatkuvasti, kun takaa tullaan toista sataa ja viime tipassa huitaistaan ohituskaistalle ja pöllytetään vielä lisää sitä lunta.


      • ihan itse

        keksinyt tuon juttusi huvittava pelle...aika vanhaa juttua suollat ja luulet olevasi välkky, haha. Ei ihme, että suomalaisten ÄÖ on alle 100...


      • jpph68
        ihan itse kirjoitti:

        keksinyt tuon juttusi huvittava pelle...aika vanhaa juttua suollat ja luulet olevasi välkky, haha. Ei ihme, että suomalaisten ÄÖ on alle 100...

        että on itseni keksimä. Jos osaat lukea, niin kerroin omasta kokemuksesta tielläliikkujana.

        Sillä kun on vissi ero, että jos sanon että olen keksinyt syyn kyseiseen asiaan tai kerron miten siellä oikeasti tapahtuu.
        HUI HAI


    • kirjoittamaan.

      Eihän tuosta saa mitään selvää.

    • käyppäs se koulusi

      ensin loppuu, varmaan oli hyvä vuodatus, mutta IHMISET ei pysty sitä lukemaan, joten torsoksi jäi provosi, njäh. Porolla pääsee.

    • SUOMALAISET (varsinkaan täällä etelässä) eivät nykyisin osaa ajaa talvella. Jos taivaalta tulee räntää tai muuta räpiskää, niin nopeuksia ei osata pudottaa. Ei aina voi syyttää tien kunnossapitäjiä; omaakin järkeä pitää olla!
      Kannattaisiko joskus muistella niitä autokoulussa saatuja ohjeita?
      Itse olen ajanaut kelillä kuin kelillä ja yhtään kolaria tai ulosajoa ei ole sattunut. Hei, maltti on valttia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe