yllätti nuo etelän ratinpyörittäjät.net,ne maksattaa kohta kaikki törttöilynsa meillä pohojosen autoilijoilla.TYHYJÄ SITÄ ON lumisaetta syyttää kyllä se kolaroinin syntipukki on siinä istumen ja ratin välissä. net nuo etelän varikse rälläilee välii täällä meiläkinpäin ohittelevat ja tyyttäilevät veleka autoillaan, ja kuvittelevat olevansa niin polleeta että................opetelkaa ajamman autoa!!!!!!!!!!!!! Jos kerran liikenteeseen lähettä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taasko se............
7
397
Vastaukset
- nouvei
Ei osaa ajaa autoa lumisateessa, taas ketjukolareita useammalla tie osuudella, kortti pois eteläsuomalaisilta.
Autokouluun kun ei tajuta nopeuksia eikä oteta huomioon keliä!!!
Poliisin mukaan kolari suma ei johtunut kelistä, vaan autoilijoiden piittaamattomuudesta liikenteessä!!
Autokouluun autokouluun etelänporukat, ettei tarvi maksaa teidän töppöilyjä!!!!- jpph68
Kyllähän se totta on, että kun täällä alkaa kovat pyryt ja sateet, niin ei osata suhteuttaa nopeutta vallitsevaan keliin.
Viimeksi tullessani siinä kovassa lumisateessa Tampereen moottoritietä oli näkyvyys välillä niin, ettei edes kymmentä metriä eteen nähnyt. Jännä arvailla, että mitähän edessä tapahtuu. Sitten kun itse hiljentää vauhtia, niin saa pelätä jatkuvasti, kun takaa tullaan toista sataa ja viime tipassa huitaistaan ohituskaistalle ja pöllytetään vielä lisää sitä lunta. - ihan itse
keksinyt tuon juttusi huvittava pelle...aika vanhaa juttua suollat ja luulet olevasi välkky, haha. Ei ihme, että suomalaisten ÄÖ on alle 100...
- jpph68
ihan itse kirjoitti:
keksinyt tuon juttusi huvittava pelle...aika vanhaa juttua suollat ja luulet olevasi välkky, haha. Ei ihme, että suomalaisten ÄÖ on alle 100...
että on itseni keksimä. Jos osaat lukea, niin kerroin omasta kokemuksesta tielläliikkujana.
Sillä kun on vissi ero, että jos sanon että olen keksinyt syyn kyseiseen asiaan tai kerron miten siellä oikeasti tapahtuu.
HUI HAI
- kirjoittamaan.
Eihän tuosta saa mitään selvää.
- käyppäs se koulusi
ensin loppuu, varmaan oli hyvä vuodatus, mutta IHMISET ei pysty sitä lukemaan, joten torsoksi jäi provosi, njäh. Porolla pääsee.
SUOMALAISET (varsinkaan täällä etelässä) eivät nykyisin osaa ajaa talvella. Jos taivaalta tulee räntää tai muuta räpiskää, niin nopeuksia ei osata pudottaa. Ei aina voi syyttää tien kunnossapitäjiä; omaakin järkeä pitää olla!
Kannattaisiko joskus muistella niitä autokoulussa saatuja ohjeita?
Itse olen ajanaut kelillä kuin kelillä ja yhtään kolaria tai ulosajoa ei ole sattunut. Hei, maltti on valttia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.756455- 1465972
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013816Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232281- 421489
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4111408- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1271009Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56990