Pelaa: 24 pelin traileri

old.man.river

Mene oheiselle sivulle, yläreunassa on 24-banneri, vie hiiri sen päälle niin näet trailerin pelistä.
Tuplaklikkaa kuvaa niin pääset itse ohjaimiin :)
Tuo on MUST.

www.tv4.se/

PS. X-Box pelistä kyseltiin jo aiemmin, mutta laitoin tämän omaan topicciin jotta muutkin huomaisivat. Näytti olevan ainakin PS2-pelinä.

13

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just just

      onpas tosi hyvä.......
      ukko vaa kävelee tyhjässä ruudussa.....

      PASKAA

      • old.man.river

        Sen tyhjässä ruudussa kävelyn jälkeen tulee paljon erilaisia juttuja siitä pelistä. En tiedä ratkaiseeko aika vai ampumisten määrä, mutta siitä se kuitenkin jatkuu.


    • Tietäjä84

      ...saapahan puheenaihetta :D !!!

    • old.man.river

      Banneria ei ollut enää, saa nähdä tuleeko enää. Kokeile jos haluat, mutta voipi olla turhaa.

    • Made

      Hitto et jopa ruotsin tv on vuoden suomee edellä.....

    • A-Kisu

      ihan mielenkiintoine peli. Jack näytti aikast paljon itseltään! :D
      Kyl toi peli varmaa tulee ostettuu joskus parin, kolmen kuukauden pääst ku sen hinta rupee laskemaan :D

    • eksynyt

      Sinne ei enää pääse tuolta sivulta, niin muistaako kukaan sen paikan osotetta? Pakko päästä sinne uudestaan!

    • old.man.river
      • eksynyt

        Kiitos kiitos kiitooosss! :D


      • serr
        eksynyt kirjoitti:

        Kiitos kiitos kiitooosss! :D

        En mä pääse siitä eteenpäin. Mitä te oikein teitte et pääsitte eteenpäin?


      • someone
        serr kirjoitti:

        En mä pääse siitä eteenpäin. Mitä te oikein teitte et pääsitte eteenpäin?

        kuinka sitä muka pystyy pelaamaan? kertokaa.pliis.


      • ...
        someone kirjoitti:

        kuinka sitä muka pystyy pelaamaan? kertokaa.pliis.

        Oikeesti, miten te pääsitte siitä eteenpäin? Mä en vaan pääse. Kertokaa nyt :>


      • old.man.river
        ... kirjoitti:

        Oikeesti, miten te pääsitte siitä eteenpäin? Mä en vaan pääse. Kertokaa nyt :>

        Siis kun se Jack tulee niin klikkaa linkkiä Play ja sitten paina nuoli oikealle tai vasemmalle vähintään kerran ja sen jälkeen ammu eli paina välilyönti-näppäintä kolmesti niin sitten aukeaa uusi sivu jossa on paljon erilaista materiaalia tuosta pelistä. Ei se nyt mikään ihmemaa kuitenkaan ole, mutta jotain kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe