Mene oheiselle sivulle, yläreunassa on 24-banneri, vie hiiri sen päälle niin näet trailerin pelistä.
Tuplaklikkaa kuvaa niin pääset itse ohjaimiin :)
Tuo on MUST.
www.tv4.se/
PS. X-Box pelistä kyseltiin jo aiemmin, mutta laitoin tämän omaan topicciin jotta muutkin huomaisivat. Näytti olevan ainakin PS2-pelinä.
Pelaa: 24 pelin traileri
13
837
Vastaukset
- just just
onpas tosi hyvä.......
ukko vaa kävelee tyhjässä ruudussa.....
PASKAA- old.man.river
Sen tyhjässä ruudussa kävelyn jälkeen tulee paljon erilaisia juttuja siitä pelistä. En tiedä ratkaiseeko aika vai ampumisten määrä, mutta siitä se kuitenkin jatkuu.
- Tietäjä84
...saapahan puheenaihetta :D !!!
- old.man.river
Banneria ei ollut enää, saa nähdä tuleeko enää. Kokeile jos haluat, mutta voipi olla turhaa.
- Made
Hitto et jopa ruotsin tv on vuoden suomee edellä.....
- A-Kisu
ihan mielenkiintoine peli. Jack näytti aikast paljon itseltään! :D
Kyl toi peli varmaa tulee ostettuu joskus parin, kolmen kuukauden pääst ku sen hinta rupee laskemaan :D - eksynyt
Sinne ei enää pääse tuolta sivulta, niin muistaako kukaan sen paikan osotetta? Pakko päästä sinne uudestaan!
- old.man.river
Tässä linkki 24-traileriin:
http://www.2kgames.com/24/site.html- eksynyt
Kiitos kiitos kiitooosss! :D
- serr
eksynyt kirjoitti:
Kiitos kiitos kiitooosss! :D
En mä pääse siitä eteenpäin. Mitä te oikein teitte et pääsitte eteenpäin?
- someone
serr kirjoitti:
En mä pääse siitä eteenpäin. Mitä te oikein teitte et pääsitte eteenpäin?
kuinka sitä muka pystyy pelaamaan? kertokaa.pliis.
- ...
someone kirjoitti:
kuinka sitä muka pystyy pelaamaan? kertokaa.pliis.
Oikeesti, miten te pääsitte siitä eteenpäin? Mä en vaan pääse. Kertokaa nyt :>
- old.man.river
... kirjoitti:
Oikeesti, miten te pääsitte siitä eteenpäin? Mä en vaan pääse. Kertokaa nyt :>
Siis kun se Jack tulee niin klikkaa linkkiä Play ja sitten paina nuoli oikealle tai vasemmalle vähintään kerran ja sen jälkeen ammu eli paina välilyönti-näppäintä kolmesti niin sitten aukeaa uusi sivu jossa on paljon erilaista materiaalia tuosta pelistä. Ei se nyt mikään ihmemaa kuitenkaan ole, mutta jotain kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741084
- 68974
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104938- 47932
- 51875
- 49694
- 31649
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536