Käytin aikani Limewireä, mutta sitten isäni (koneen omistaja) näki lehtijutun siitä, jossa jotkut olivat saaneet suuria sakkoja sen takia. Tietääkö joku mistä voi ladata musiikkia laillisesti, mutta ilmaiseksi???
Mistä ladata laillisesti?
7
4414
Vastaukset
- tuolta
- ämpäri3
lataaminen oo laitonta vaan jakaminen.Ja jos purat cd:ltä kopisuojauksen,se on laitonta.
- kaiken
Tammikuussa tuli voimaan laki joka kieltää MYÖS lataamisen.
- hopeless
Oon nyt käyny pyörimässä mikseri.netin sivuilla. Minulle jäi sellainen vaikutelma, että siellä on vain suomalaista musiikkia. Oonks ihan kuutamolla vai miten tuo nyt oikein on???
- Juhoo
Ei sellasta sivua ookkaa mistä saisit ladattua musiikkia ilmaseks ja laillisesti :P. Taino tietty mikseri.netistä mutta siellä on vaan just jotain kotimaisia kellaribändien biisejä..
- xccz<
Juhoo kirjoitti:
Ei sellasta sivua ookkaa mistä saisit ladattua musiikkia ilmaseks ja laillisesti :P. Taino tietty mikseri.netistä mutta siellä on vaan just jotain kotimaisia kellaribändien biisejä..
netistä ei saa ladattua ilmaista mutta on erinäisiä ohjelmia mitä voi ostaa tai ladata kuten : Emule, LimeWire Jne !!!
- pervokaniini
Juhoo kirjoitti:
Josla lataat YouTube Downloaderilla sinun pitää laittaa URL siihen eli se ei ole laitonta ,mutta jos alat levittämään musiikkianiin se on laitonta (YouTube Downloader lataa sen MP4 muotoon).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1171852
- 881449
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844