Kreikka yrittää kieltää lordin esiintymisen..

Hennamirjami82

siis eihän tämä voi olla totta.. kreikka pelkää et lordin esiintyminen aloittaa uuden saatananpalvonta aallon kreikassa..hohhoijaa.. kaikkea ne keksii..ne vaan pelkää et suomi voittaa!!!=)

Lordi voittoon!!!

31

3162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finski35

      Koska Kreikka on takapajula eikä ole perillä maailman menosta. Lordi on yhtä saatanallinen kuin Katri Helena.

    • kenny

      moista olet lukenu?

      • netissä

        on ainakin juttu.


      • mä vaan
        netissä kirjoitti:

        on ainakin juttu.

        Yllätys kun taas just nimenomaan ILTASANOMAT uutisoi tuon jutun. Se lehtihän on alusta asti ollut Lordia vastaan. Ytään positiivista juttua ei ole vielä kirjoittanut.


      • Lordi, simply the Best
        mä vaan kirjoitti:

        Yllätys kun taas just nimenomaan ILTASANOMAT uutisoi tuon jutun. Se lehtihän on alusta asti ollut Lordia vastaan. Ytään positiivista juttua ei ole vielä kirjoittanut.

        Näytetään Iltasanomille ja Kreikalle pyllyä.


      • selvä =(
        mä vaan kirjoitti:

        Yllätys kun taas just nimenomaan ILTASANOMAT uutisoi tuon jutun. Se lehtihän on alusta asti ollut Lordia vastaan. Ytään positiivista juttua ei ole vielä kirjoittanut.

        Nyt meni ainakin mun puolestani Ilta-Sanomat boikottiin, ja jos Lordin esiintyminen estetään niin myös kaikki Kreikkaan liittyvä määrittelemättömäksi ajaksi. Miten voi ihmiset olla noin vtun tyhmiä???


      • lisää mainosta
        selvä =( kirjoitti:

        Nyt meni ainakin mun puolestani Ilta-Sanomat boikottiin, ja jos Lordin esiintyminen estetään niin myös kaikki Kreikkaan liittyvä määrittelemättömäksi ajaksi. Miten voi ihmiset olla noin vtun tyhmiä???

        Hyvä että puhutaan.
        Mainio niksi.
        Mitä enemmän Lordi on julkisuudessa sitä useampi tietää bändistä ja siten äänestää euroviisujen parasta.
        Mistäs saatais lisää otsikoita?


      • ...
        mä vaan kirjoitti:

        Yllätys kun taas just nimenomaan ILTASANOMAT uutisoi tuon jutun. Se lehtihän on alusta asti ollut Lordia vastaan. Ytään positiivista juttua ei ole vielä kirjoittanut.

        Joten tuolta pohjalta tosiaankin ihmettelen heidän tyyliään kirjoitella asioita...
        Eräskin minulle totesi aikasemmin että ehkä olisi syytä pieneen itsetutkiskeluun kun kannatetaan mutta jutut on mitä on...

        Siis tarkoitukseni ei ole varsinaisesti puolustella iltasanomia, ihmettelen vain itsekseni heidän leimaavia juttujaan vaikka kannatusta kuitenkin löytyy...
        Aika kaksinaamaista touhua...


    • Nipsu

      Mitä väliä sillä on jos jotkut pikkusieluiset kreikkalaiset nurisevat (varmasti on paljon myös kreikkalaisia, jotka haluavat nähdä Lordin viisuissa) ?
      Euroviisut ei ole mikään eduskunnan eikä poliitikkoje nasia. se on vaan harmiton showtapahtuma, jossa on aikaisempina vuosinakin esiintynyt kaikenlaisia ilmestyksiä.

      Jos nämä kyseiset valittaja- kreikkalaiset viitsisivät nähdä yhtäpaljon vaivaa ottamalla asioista selvää , kuin laatimalla noita lapsellisia ja turhanpäiväisiä valituksiaan he huomaisivat, että Lordilla ei ole pienintäkään telkemistä saatananpalvonnan kanssa. Se on helppoa heti tuomita toiset ja vetää omia johtopäätöksiään vaan toisten ulkonäön perusteella.
      Saatananpalvontaa on maailmassa ja varmasti sitä Kreikassakin. Mikään Lordi yhtyeen esiintyminen Euroviisuissa ei todellakaan tule sitä ainakaan lisäämään yhtään missään.

    • Mimmu

      Jos Lordi ei päästetä esiintymään viisuihin, niin kerään adressin, jossa vaaditaan ,että Kreikka ei saa järjestää Euroviisuja, vaan kisat on siirrettävä johonkin muuhun maahan. Tämän adressin tulen lähettämään Kreikan eduskunnalle/parlamentille.

      • lällällää_

        Kreikka kuuluu myös EU:hun ja NATOon,
        kerääppä lista, jossa vaaditaan Kreikan erottamista Natosta ja EUsta.


    • dodii...
      • niin..

        on, ettei ko. bändissä ole mitään saatananpalvontaan liittyvää.. Eiköhän kaikki aloiteta kampanja, ettei kukaan suomalaisista mene Kreikkaan lomailemaan, katotaan miten sitten kreikkalaisten suut pannaan ;). No ei ehkä kuitenkaan, mutta kyllä ne kreikkalaiset pelkää, että Suomi sattus kerrankin voittamaan!


      • mies.

        Ei hemmetti, vähän nauratti tuo lordin kuva tuossa, "pyhimys" ;D


      • Lesvos
        niin.. kirjoitti:

        on, ettei ko. bändissä ole mitään saatananpalvontaan liittyvää.. Eiköhän kaikki aloiteta kampanja, ettei kukaan suomalaisista mene Kreikkaan lomailemaan, katotaan miten sitten kreikkalaisten suut pannaan ;). No ei ehkä kuitenkaan, mutta kyllä ne kreikkalaiset pelkää, että Suomi sattus kerrankin voittamaan!

        Lordi sopii Kreikkaan oikein hyvin:
        siellähän miesten kansallispukuun kuuluu hame,
        ja miehet tykkää toisistaan.

        Apropoo:
        Missäs maassa sijaitsee Lesbos-niminen saari?


    • huippu =D

      Mä luin jonkun tuon kreikkalaisporukan vetoomuksen netistä. Ei sitä jengiä voi vakavasti ottaa. Ne vetoaa siinä mm. Suomen kirkkoon, eikä ne osaa edes kirjoittaa sanaa Finnish, vaan siinä lukee vähän väliä Finish. =D Kun ei kapasiteetti riitä, niin se ei riitä ...

      • alicia

        tuon löytäisi? Hyvät naurut kelpaa aina xD


      • on linkki
        alicia kirjoitti:

        tuon löytäisi? Hyvät naurut kelpaa aina xD

        http://www.paskedi.gr/UserPages/NewsLetterPreview.aspx?ID=58

        "This evil & satanic Finish band is not welcome in Greece. We welcome all Finish friends that love and respect Hellenic civilization, Hellenic Christian Church and our Orthodox believes."

        Repesin ehkä hieman. =D


    • devilived

      Pelkkä sana "satanistinen" kertoo ettei kreikkalaisilla ole hajuakaan siitä mistä puhuvat. Satanistit eivät edes usko kristinuskon Saatanaan. Tuo kyseinen "kansanliike" on kyllä aivan pihalla. Protestoisivat mieluummin puolialastomia naislaulajia vastaan.

      • antifani

        Turhaan täällä kehut toisille samanmielisille. Kreikkalaiset ne nyt tällä kertaa niitä kukkahattutätejä on, kun suomalaiset ei enää viitsi kanssanne näillä palstoilla jankata.


    • jesss

      Hienoa, toivottavasti mahdollisimman monen eri maan hihhulit vetävät herneet nenäänsä, ja alkavat ruikuttamaan oman maansa lehdistölle!

      Mitä enemmän Lordi herättää huomiota, sitä enemmän kasvaa todennäköisyytemme päästä viisuissa kärkisijoille!

      Toivottavasi Lordi nyt voittaa edes Ruotsin kehäraakin, hihhuli-Carolan...

    • Vidudus

      Miksi pitää olla perseestä revityn näköinen,
      saa mitä tilaa.
      Olkaa hyvä !!!

    • Pato_Donaldo

      Tuo samalla kunnon fetajuustoa muutama kilo tännekkin, voiton jälkeen ! :)

    • toivo

      että ketään Kreikassa kiinnostaisi möhköfantit Suomesta. Ennemmin kieltävät Aku Ankan.

    • Olympos mountain mover

      Lordi on Zeusin perillinen. Kreikkalaiset pelkää että Kreikkaan tulee herätys kun Hard Rock Hallelujah kajahtaa Ateenassa. Kaikki kansat polvistuvat Lordin jalkojen juureen. Mä ylistän Lordia ja hän tulee voittamaan Euroviisut. Kreikkalaiset tietää sen ja ne vapisee peloissaan. Mutta kukaan ei voi estää Jumalten tahdon toteutumista.

    • Toivottavasti onnistuvat

      Minäkin rukoilen, että Lordi ei pääsisi esiintymään ja Suomi säästyisi julkiselta nöyryytykseltä ja häpeältä ja Saatanavaltioksi leimaamiselta.

      • huoh

        Häpeä on ihan sinun henkilökohtainen asiasi ja ongelmasi.


      • sarja

        Tämä voi olla ensimmäinen vuosi aikoihin kun suomi säästyy julkiselta nöyryytykseltä euroviisuissa.
        Vai mitä mieltä olit viimevuoden homoseksuaalista tangotähdestä, säästyttiinkö nöyryytyksiltä? Pärjättiinkö? Entä 10 edellistä kertaa?


      • ...

        Edellenkin... MIKÄ HEMMETIN SAATANAVALTIO???
        Täällä jatkuvasti huudetaan tuota vailla MITÄÄN PERUSTEITA...
        Onko se teidän "saatanalliseksi" leimaavien mielestä oikein tuomita toinen PELKÄN ULKONÄÖN perusteella???
        Olisinkin iloinen jos voisitte postittaa omat kuvanne tänne jotta myös mekin Lordin "puolustajat" voisimme tehdä täysin oikeita päättelyjä mitä te olette VAIN PERUSTUEN SIIHEN MILTÄ NÄYTÄTTE...

        Anteeksi kielenkäyttöni mutta on mennyt jo hermot niin usein näihin jotka huutaa täällä saatanasta yms vailla MITÄÄN TIETOA MISTÄÄN ASIASTA... ja vain perustuen omille harhaisille kuvitelmilleen... herääkin kysymys että miksi jatkuvasti haluatte saarnata tuosta "saatanallisuudesta"... ehkä olettekin itse niitä "saatananpalvojia" jota yritätte salaa tuputtaa muille...

        Minä kannatan Lordia, ja olen YLPEÄ SIITÄ... enkä leimaa ihmisiä ulkonäön perusteella...

        Hermot menee...


      • Bart.

        vaan eivät onnistuneet...ja edelleen, Lordilla ei oo satanismin ja/tai saatananpalvonnan kans mitään tekemistä..perustelut:mikään saatananpalvojabändi tai laulaja ei tee kappaletta nimeltään "Devil is a loser"=Piru on häviäjä, eikä tuo hard rock halleluyahkaan saatananpalvonnalta tai satanismilta kuulosta, ottakaa ihmiset hyvät ensin asioista selvää


    • lordi voittaa ja sillä selvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe