Kreikka yrittää kieltää lordin esiintymisen..

Hennamirjami82

siis eihän tämä voi olla totta.. kreikka pelkää et lordin esiintyminen aloittaa uuden saatananpalvonta aallon kreikassa..hohhoijaa.. kaikkea ne keksii..ne vaan pelkää et suomi voittaa!!!=)

Lordi voittoon!!!

31

3144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finski35

Koska Kreikka on takapajula eikä ole perillä maailman menosta. Lordi on yhtä saatanallinen kuin Katri Helena.

• kenny

moista olet lukenu?

• netissä

on ainakin juttu.

• mä vaan
        netissä kirjoitti:

on ainakin juttu.

Yllätys kun taas just nimenomaan ILTASANOMAT uutisoi tuon jutun. Se lehtihän on alusta asti ollut Lordia vastaan. Ytään positiivista juttua ei ole vielä kirjoittanut.

• Lordi, simply the Best
        mä vaan kirjoitti:

Yllätys kun taas just nimenomaan ILTASANOMAT uutisoi tuon jutun. Se lehtihän on alusta asti ollut Lordia vastaan. Ytään positiivista juttua ei ole vielä kirjoittanut.

Näytetään Iltasanomille ja Kreikalle pyllyä.

• selvä =(
        mä vaan kirjoitti:

Nyt meni ainakin mun puolestani Ilta-Sanomat boikottiin, ja jos Lordin esiintyminen estetään niin myös kaikki Kreikkaan liittyvä määrittelemättömäksi ajaksi. Miten voi ihmiset olla noin vtun tyhmiä???

• lisää mainosta
        selvä =( kirjoitti:

Nyt meni ainakin mun puolestani Ilta-Sanomat boikottiin, ja jos Lordin esiintyminen estetään niin myös kaikki Kreikkaan liittyvä määrittelemättömäksi ajaksi. Miten voi ihmiset olla noin vtun tyhmiä???

Hyvä että puhutaan.
        Mainio niksi.
        Mitä enemmän Lordi on julkisuudessa sitä useampi tietää bändistä ja siten äänestää euroviisujen parasta.
        Mistäs saatais lisää otsikoita?

• ...
        mä vaan kirjoitti:

Joten tuolta pohjalta tosiaankin ihmettelen heidän tyyliään kirjoitella asioita...
        Eräskin minulle totesi aikasemmin että ehkä olisi syytä pieneen itsetutkiskeluun kun kannatetaan mutta jutut on mitä on...

Siis tarkoitukseni ei ole varsinaisesti puolustella iltasanomia, ihmettelen vain itsekseni heidän leimaavia juttujaan vaikka kannatusta kuitenkin löytyy...
        Aika kaksinaamaista touhua...

• Nipsu

Mitä väliä sillä on jos jotkut pikkusieluiset kreikkalaiset nurisevat (varmasti on paljon myös kreikkalaisia, jotka haluavat nähdä Lordin viisuissa) ?
      Euroviisut ei ole mikään eduskunnan eikä poliitikkoje nasia. se on vaan harmiton showtapahtuma, jossa on aikaisempina vuosinakin esiintynyt kaikenlaisia ilmestyksiä.

Jos nämä kyseiset valittaja- kreikkalaiset viitsisivät nähdä yhtäpaljon vaivaa ottamalla asioista selvää , kuin laatimalla noita lapsellisia ja turhanpäiväisiä valituksiaan he huomaisivat, että Lordilla ei ole pienintäkään telkemistä saatananpalvonnan kanssa. Se on helppoa heti tuomita toiset ja vetää omia johtopäätöksiään vaan toisten ulkonäön perusteella.
      Saatananpalvontaa on maailmassa ja varmasti sitä Kreikassakin. Mikään Lordi yhtyeen esiintyminen Euroviisuissa ei todellakaan tule sitä ainakaan lisäämään yhtään missään.

• Mimmu

Jos Lordi ei päästetä esiintymään viisuihin, niin kerään adressin, jossa vaaditaan ,että Kreikka ei saa järjestää Euroviisuja, vaan kisat on siirrettävä johonkin muuhun maahan. Tämän adressin tulen lähettämään Kreikan eduskunnalle/parlamentille.

• lällällää_

Kreikka kuuluu myös EU:hun ja NATOon,
        kerääppä lista, jossa vaaditaan Kreikan erottamista Natosta ja EUsta.

• dodii...
      • niin..

on, ettei ko. bändissä ole mitään saatananpalvontaan liittyvää.. Eiköhän kaikki aloiteta kampanja, ettei kukaan suomalaisista mene Kreikkaan lomailemaan, katotaan miten sitten kreikkalaisten suut pannaan ;). No ei ehkä kuitenkaan, mutta kyllä ne kreikkalaiset pelkää, että Suomi sattus kerrankin voittamaan!

• mies.

Ei hemmetti, vähän nauratti tuo lordin kuva tuossa, "pyhimys" ;D

• Lesvos
        niin.. kirjoitti:

on, ettei ko. bändissä ole mitään saatananpalvontaan liittyvää.. Eiköhän kaikki aloiteta kampanja, ettei kukaan suomalaisista mene Kreikkaan lomailemaan, katotaan miten sitten kreikkalaisten suut pannaan ;). No ei ehkä kuitenkaan, mutta kyllä ne kreikkalaiset pelkää, että Suomi sattus kerrankin voittamaan!

Lordi sopii Kreikkaan oikein hyvin:
        siellähän miesten kansallispukuun kuuluu hame,
        ja miehet tykkää toisistaan.

Apropoo:
        Missäs maassa sijaitsee Lesbos-niminen saari?

• huippu =D

Mä luin jonkun tuon kreikkalaisporukan vetoomuksen netistä. Ei sitä jengiä voi vakavasti ottaa. Ne vetoaa siinä mm. Suomen kirkkoon, eikä ne osaa edes kirjoittaa sanaa Finnish, vaan siinä lukee vähän väliä Finish. =D Kun ei kapasiteetti riitä, niin se ei riitä ...

• alicia

tuon löytäisi? Hyvät naurut kelpaa aina xD

• on linkki
        alicia kirjoitti:

tuon löytäisi? Hyvät naurut kelpaa aina xD

http://www.paskedi.gr/UserPages/NewsLetterPreview.aspx?ID=58

"This evil & satanic Finish band is not welcome in Greece. We welcome all Finish friends that love and respect Hellenic civilization, Hellenic Christian Church and our Orthodox believes."

Repesin ehkä hieman. =D

• devilived

Pelkkä sana "satanistinen" kertoo ettei kreikkalaisilla ole hajuakaan siitä mistä puhuvat. Satanistit eivät edes usko kristinuskon Saatanaan. Tuo kyseinen "kansanliike" on kyllä aivan pihalla. Protestoisivat mieluummin puolialastomia naislaulajia vastaan.

• antifani

Turhaan täällä kehut toisille samanmielisille. Kreikkalaiset ne nyt tällä kertaa niitä kukkahattutätejä on, kun suomalaiset ei enää viitsi kanssanne näillä palstoilla jankata.

• jesss

Hienoa, toivottavasti mahdollisimman monen eri maan hihhulit vetävät herneet nenäänsä, ja alkavat ruikuttamaan oman maansa lehdistölle!

Mitä enemmän Lordi herättää huomiota, sitä enemmän kasvaa todennäköisyytemme päästä viisuissa kärkisijoille!

Toivottavasi Lordi nyt voittaa edes Ruotsin kehäraakin, hihhuli-Carolan...

• Vidudus

Miksi pitää olla perseestä revityn näköinen,
      saa mitä tilaa.
      Olkaa hyvä !!!

• Pato_Donaldo

Tuo samalla kunnon fetajuustoa muutama kilo tännekkin, voiton jälkeen ! :)

• toivo

että ketään Kreikassa kiinnostaisi möhköfantit Suomesta. Ennemmin kieltävät Aku Ankan.

• Olympos mountain mover

Lordi on Zeusin perillinen. Kreikkalaiset pelkää että Kreikkaan tulee herätys kun Hard Rock Hallelujah kajahtaa Ateenassa. Kaikki kansat polvistuvat Lordin jalkojen juureen. Mä ylistän Lordia ja hän tulee voittamaan Euroviisut. Kreikkalaiset tietää sen ja ne vapisee peloissaan. Mutta kukaan ei voi estää Jumalten tahdon toteutumista.

• Toivottavasti onnistuvat

Minäkin rukoilen, että Lordi ei pääsisi esiintymään ja Suomi säästyisi julkiselta nöyryytykseltä ja häpeältä ja Saatanavaltioksi leimaamiselta.

• huoh

Häpeä on ihan sinun henkilökohtainen asiasi ja ongelmasi.

• sarja

Tämä voi olla ensimmäinen vuosi aikoihin kun suomi säästyy julkiselta nöyryytykseltä euroviisuissa.
        Vai mitä mieltä olit viimevuoden homoseksuaalista tangotähdestä, säästyttiinkö nöyryytyksiltä? Pärjättiinkö? Entä 10 edellistä kertaa?

• ...

Edellenkin... MIKÄ HEMMETIN SAATANAVALTIO???
        Täällä jatkuvasti huudetaan tuota vailla MITÄÄN PERUSTEITA...
        Onko se teidän "saatanalliseksi" leimaavien mielestä oikein tuomita toinen PELKÄN ULKONÄÖN perusteella???
        Olisinkin iloinen jos voisitte postittaa omat kuvanne tänne jotta myös mekin Lordin "puolustajat" voisimme tehdä täysin oikeita päättelyjä mitä te olette VAIN PERUSTUEN SIIHEN MILTÄ NÄYTÄTTE...

Anteeksi kielenkäyttöni mutta on mennyt jo hermot niin usein näihin jotka huutaa täällä saatanasta yms vailla MITÄÄN TIETOA MISTÄÄN ASIASTA... ja vain perustuen omille harhaisille kuvitelmilleen... herääkin kysymys että miksi jatkuvasti haluatte saarnata tuosta "saatanallisuudesta"... ehkä olettekin itse niitä "saatananpalvojia" jota yritätte salaa tuputtaa muille...

Minä kannatan Lordia, ja olen YLPEÄ SIITÄ... enkä leimaa ihmisiä ulkonäön perusteella...

Hermot menee...

• Bart.

vaan eivät onnistuneet...ja edelleen, Lordilla ei oo satanismin ja/tai saatananpalvonnan kans mitään tekemistä..perustelut:mikään saatananpalvojabändi tai laulaja ei tee kappaletta nimeltään "Devil is a loser"=Piru on häviäjä, eikä tuo hard rock halleluyahkaan saatananpalvonnalta tai satanismilta kuulosta, ottakaa ihmiset hyvät ensin asioista selvää

• lordi voittaa ja sillä selvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5277
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3508
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2864
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      25
      2065
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1840
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1616
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1155
    Aihe