Lapin loma

Sannu

Mieheni oli juuri viikon Saariselällä hiihtelemässä kaverinsa kanssa ja he majoittuivat Tunturihotellissa. Meillä on ihan hyvä suhde ja mieheni osoittaa minulle hyvin paljon hellyyttä ja huomioi minua todella hyvin, mutta taka-alalla kaivertaa kuusi vuotta sitten tapahtunut juttu, jolloin mieheni jäi kiinni syrjähypystä. Se oli kuulemma vain yhden illan juttu ja hän vakuutti, ettei se tule toistumaan. Sovimme asian, mutta vaikea sitä on unohtaa, kun hän on poissa.
Saariselällä lomailevilta olen kuullut, että siellä on melkoista menoa ja naiset ovat myös kovin aktiivisia miesten perään. Onko huoleni turhaa? Haluaisin unohtaa koko vanhan jutun, mutta en pysty. Onko jollain jotain hyvää keinoa?

7

6401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja

...miehellesi. Ehkä ja toivottavasti ilman syytä. Siitä seuraa bänet, ehkä ilman syytä.

Mahdat olla tyytyväinen epäilyksiisi. Olipa niihin syytä tai ei.

On asioita, joita itse en haluaisi mielitietystäni tietää. Olipa jotain tapahtunut tai ei.

Olet niin mustis, että bänet tulee väistämättä. Sitä saa mitä tilaa, mutta ihmistä ei toinen voi omistaa.

• Sannu

Sori vaan, ymmärsit varmaan viestini väärin. Luehan uudelleen. En ole syyttänyt häntä mistään, vaan kyse oli vanhasta jutusta, joka kaivertaa mieltäni ja haluaisin nim. om. eroon näistä ajatuksista. Haluan todella luottaa mieheeni.

• Lapissa reissaaja

Varmasti mielessä liikkuu yhtä sun toista kun miehesi on matkoilla. Varsinkin kun eletään parisuhteessa, on molempien hyvä välillä käydä irrottelemmassa ystävien kanssa vaikkapa vain hiihtämässä Lapissa. Tämä tekee hyvää molemmille ja liittokin lujittuu. Etukäteen murehtiminen pilaa sinun ja miehesi elämän. Nyt sinunkin tulisi ottaa hieman lunkista ja vaikka kutsua ystäviä illaksi, niin ei tule mietittyä asioita liian pitkälle. Se että rakastaa toista, rakastaa parhaiten, joka osaa rakastaa myös itseään!

Tsemiä!

• siellä

menee että naiset ja miehet metsästävät lomaseuraa ihan urakalla. Itsekin muutaman kerran Lapissa lomailleena voin sanoa että kyllä se meno on ihan sairasta. Muutaman paukun jälkeen hiljaisimmat ja arimmatkin lähtevät miehen metsästykseen. Mutta eivät kaikki miehet eivätkä kaikki naiset, mutta valitettavasti suurin osa. Ei sinun kuitenkaan kannata etukäteen sitä surra tulee mitä tulee. Tee itsekin jotain kivaa ettet turhaan haudo tuollaisia ajatuksia.

• tytteli...

Kyllä täällä Suomen Lapissa me naiset iskemme etelän miehiä aina keväisin ja syksyisinkin. Kaikki me ei kuitenkaan mennä niiden kanssa sänkyyn asti, mutta jos oikein kiva ja komea mies on sinulla, meninisin hänen kanssa sänkyyn. Joten sinun itse tulisi tietää ja tuntea mitä miehesi päässä liikkuu, meneekö se vieraisiin? Sori tällainen kirje, mutta, näin asiat kuitenkin on.

• että näin

yhdelle kaverille kävi niin, että hänen miehensä oli ollut lapissa "poikaporukalla". No jossain vaiheessa matkan jälkeen alkoi tulla puheluja ja luuri lyötiin kiinni. asiat eteni ja tälle mun ystävälle selvisi että mies oli pettänyt häntä juuri tuolla lapin reissulla ja että tää muija ei ymmärrä lopettaa soittelemista.. erohan siinä sitte tuli mun ystävän ja miehensä välille.

• hyvä

näin se vaan menee. Miksi se miehesi sinne Lappin niin kovasti haluaa?? voihan olla että siellä hiihdetääkin,mutta pääasiassa ryypätään ja naidaan.
      Käy itse joskus katsomassa mitä tapahtuu ravintolan
      baaritiskillä.Naisilla on sama tarkoitus.(joskus vielä taistelua miehistä)Ei se sanonta tuulesta ole temmattu että Leville mennään levittelemään ja Luostolle lystin pitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe