olen porissa, miten saisin mustan huulipunan? tiedän että morticiassa on mutta löytyykö lähempää omaa kotia?
musta huulipuna?
5
577
Vastaukset
- .........
Saahan niitä netistäkin tilattua, en nyt valitettavasti enää muista yhtään verkkokaupan osoitetta mutta ehkä joku muu muistaa... Kuitenkin niitä saa yleensä sellaisista kaupoista/verkkokaupoista jotka myyvät maskeeraustarvikkeita, naamiaisasuja, yms.
- knock-out
Yveksellä oli Halloweenin aikaan.
Siellä varmaan sesonkituotteena. - '''
mulle kuulu, mutta en ole kyllä nähnyt tähän mennessä vielä ketään, kenellä musta huulipuna olis näyttänyt hyvälle! Ihan kammottavaa, on kun olis haudasta noussut.
- ei tietoa
mutta ainakin täällä Helsingissä on sellainen Eurokauppa-ketju, joka myy halpis sarjaa (siis 1e/kpl) jossa löytyy musta huulipuna. Sattui vaan silmään eilen, kun kaupassa nuohosin.
- Emilies
Aikoinaan sai tarjoustalosta muiden shokkivärien joukosta. Tiedä sitten saako enään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171