Thomann?

-=kD=-

elikkä siis miten toi tilaaminen Thomannilta käytännössä toimii? ihan samanlailla ku mistä tahansa muusta nettikaupasta, vai...? tuleeko mitään tulli maksuja ym.?

kiitos jos etukäteen

7

2058

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käydä

tutumassa kaupan nettisivuihin niin ei tarvii tulla kyselemään turhia

• thomann

juu se on niinku mikätahansa muu nettikauppa...
      että pitää maksaa tavaran hinnan lisäks vaan postikulut mitkä on joko 20€ tai 50€ ..
      riippuuu mitä tilaa... mulla ainaki postikulut vaan 20 ku tilasin sieltä sähkökitaran.

• Fenkku_60

Ei kyllä ole suosi suomalaista ajattelua, mutta kukapa enää mitään ajattelee.
        Ostin fenkku 60 straton Thomanilta 575 20e.
        sama peli suomessa yli 800e. mistä ite kysyin ois ollu 845e, sama mexicossa kasattu vehje. Ite oon ainakin tyytyväinen peliini.
        Nyt vielä kun oppis soittaan.

• Paljon on tullut tilattua
        Fenkku_60 kirjoitti:

Ei kyllä ole suosi suomalaista ajattelua, mutta kukapa enää mitään ajattelee.
        Ostin fenkku 60 straton Thomanilta 575 20e.
        sama peli suomessa yli 800e. mistä ite kysyin ois ollu 845e, sama mexicossa kasattu vehje. Ite oon ainakin tyytyväinen peliini.
        Nyt vielä kun oppis soittaan.

Postikulut on aina 20€, tilasitpa mitä tahansa. Minimitilaus on 50€, hinnat sisältää suomen alvit, tulleja ei eu:n sisällä tule. Hinnat on joissakin tuotteissa lähes 50% edullisemmat kuin suomessa. Kokeiltu on tinkiä paikallisessa musiikkiliikkeessä tuote samaan hintaan kuin thomannilta postikulujen kans, eivät pysty yleensä myymään niin halvalla joten rahat kiikutan mielelläni saksan pojille. Lisäksi Thomannin tuotteilla on 3 vuoden takuu. Koskaan ei ole ongelmia ollut ja toimitusajat n. 1,5 viikkoa.

• Osculum
        Paljon on tullut tilattua kirjoitti:

Postikulut on aina 20€, tilasitpa mitä tahansa. Minimitilaus on 50€, hinnat sisältää suomen alvit, tulleja ei eu:n sisällä tule. Hinnat on joissakin tuotteissa lähes 50% edullisemmat kuin suomessa. Kokeiltu on tinkiä paikallisessa musiikkiliikkeessä tuote samaan hintaan kuin thomannilta postikulujen kans, eivät pysty yleensä myymään niin halvalla joten rahat kiikutan mielelläni saksan pojille. Lisäksi Thomannin tuotteilla on 3 vuoden takuu. Koskaan ei ole ongelmia ollut ja toimitusajat n. 1,5 viikkoa.

Thomannilta, mutta myös ostettua paikallisesta musiikkiliikkeestä. Kannattaa ainakin katsastaa Thomannin hinnat ja mainita niistä liikkeessä, kun kertoilevat omia hintojaan. Oman Ibanezin hinta ainakin putosi eurolla alle Thomannin hinnan. Säästin siis postikulut ja loin asiakassuhteen paikalliseen kauppaan, mistä voi hyvinkin olla hyötyä tulevaisuudessa.

• vipu
        Osculum kirjoitti:

Thomannilta, mutta myös ostettua paikallisesta musiikkiliikkeestä. Kannattaa ainakin katsastaa Thomannin hinnat ja mainita niistä liikkeessä, kun kertoilevat omia hintojaan. Oman Ibanezin hinta ainakin putosi eurolla alle Thomannin hinnan. Säästin siis postikulut ja loin asiakassuhteen paikalliseen kauppaan, mistä voi hyvinkin olla hyötyä tulevaisuudessa.

Itse tilasin midi-koskettimet, jotka maksaa suomessa 99€ ja Thomannilla 79€. Tuli lopulta samanhintaiseksi koska 20€ postikuluja :)

Toimitus tuli tosi nopeesti, ja hyvin pitivät ajantasalla. Jos tarvetta tulee niin tilaan kyllä toistekin.

• Tiluttaja
        vipu kirjoitti:

Itse tilasin midi-koskettimet, jotka maksaa suomessa 99€ ja Thomannilla 79€. Tuli lopulta samanhintaiseksi koska 20€ postikuluja :)

Toimitus tuli tosi nopeesti, ja hyvin pitivät ajantasalla. Jos tarvetta tulee niin tilaan kyllä toistekin.

Miksi piti ostaa Saksasta, jos samalla hinnalla olisi saanut Suomestakin? Jos kaikki ostetaan ulkomailta halvemman hinnan vuoksi, käy kohta niin, ettei täällä Suomessa paljon ole musiikkiliikkeitä.

Minä en ostaisi kitaraa testaamatta sitä ensin. Jos set-up on pielessä, se laitetaan liikkeessä sellaiseksi kuin haluat. Voihan Thomannilta ostetunkin Suomessa säädättää, muttei ilmaiseksi.

Thomannin hinnat ovat monissa merkeissä kalliimpia kuin Suomessa tinkaamisen jälkeen. Jos palvelu liikkeessä on hyvää, olen siitä valmis vähän maksamaan. Eri juttu, jos on surkea palvelu ja ryöstöhinnat. Sittenkin katselen ensin muita lähiseudun liikeitä, ennen kuin ulkomailta netistä lähden tilaamaan.

Kitarat on yksilöitä, ei niitä kannata netistä tilata ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1840
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1681
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1093
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      851
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      174
      710
    Aihe