KERTOKAAPA.....minulle

henkka Tre

Miten monta kertaa olette,te(itse olen myös) yli viiskymppiset yhdynnässä viikoittain? Vai,onko liian priva kysymys?

11

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli 50 nainen

Olipa kerran yli viisikymppinen nainen, joka oli eronnut miehestään ja oli niin suunnattoman onnellinen sinkkuelämästään, ettei halunnut yhtään miestä sotkemaan tätä idylliä, joten hän ei ole yhdynnässä kertaakaan viikon aikana eikä toisen eikä kolmannenkaan.
      Tämä on tosikertomus elämästäni.

• Olisko noin

Eipä ihme että ero tuli!

• aikuiset

Ei pelkkä seksi ole se elämän sisältö aikuisella naisella.Ei sitä myöskään kalenteriin merkata;)
        Täytyy olla SE oikea kaveri, niin kyllä me naiset naatitaan vaikka monta kertaa päivässä;)

• nainen yli 50
        aikuiset kirjoitti:

Ei pelkkä seksi ole se elämän sisältö aikuisella naisella.Ei sitä myöskään kalenteriin merkata;)
        Täytyy olla SE oikea kaveri, niin kyllä me naiset naatitaan vaikka monta kertaa päivässä;)

olet, pelkkää seksiä varten en hae kaveria.
        Eikä seksi ollut avioliitossani ongelma, päin vastoin, minulla on ollut pari seksikumppania mutta seksi ei oo ollu mistään kotoisin, joten parempi ihan ilman seksiä kuin jonkun tumpelon äheltäjän kanssa.
        Jos löytäisin miehen jonka kanssa kokisin aitoja syviä tunteita, olisi usein asiaa makuukamariin.

• asiallinen kysymys

monia varmaan askarruttaa sama asia,ei kai sillä tarkalla määrällä ole välia,aina silloin,kun siltä tuntuu.Tulee vaan paineita jos alkaa miettimään,että jokohan tämänviikon temppu on tehty.Täysillä vaan eteenpäin.

• "Ginsley"

Muutama naispuolinen vanhempi sukulainen/tuttava
      on kertonut elämästään (ukot jo haudassa);
      ovatten helpottuneita, kun ukko ei ole aina vonkaamassa.
      Masentava näkymä sikäli, että naisilta katoaa useimmin ensin halu sukupuoliseen kanssakäymiseen.
      Sitten ihmetellään kun ukko käy vieraissa.

• ja haluaisivat edes vähän perehtyä asioihin, heilläkin voisi olla mukavampaa. En yhtään ihmettele, että naiset kyllästyvät jos jatkuvasti jäävät itse ilman. Jos vonkaaminen on ainoa esileikki, ketä sellainen voisi huvittaa. Eihän miehetkään mielellään ryhdy niihin vaimojensa vonkaamiin korjaus- ym. tehtäviin. Ihan mukavasta asiasta voi helposti tulla yhtä tylsä ja vastenmielinen.

Äskettäin kuulin 70-vuotiaasta naisihmisestä, joka oli uuden miehen kanssa saanut elämänsä ensimmäisen orgasmin. Hän harmitteli, ettei ollut ehtinyt aikaisemmin päästä niin mukavan harrastuksen makuun.

Jos miehet viitsisivät nähdä vähän vaivaa ja aloittaa esileikit naisensa korvanväliä kutittelemalla ja jatkaisivat vasta sitten iholle yhteisten leikkien merkeissä, maailmassa olisi varmaan enemmän iloisia monityydytettyjä varttuneempiakin ihmisiä, eikä tarvitsi tyytymään syömään monityydyttämättömiä rasvoja ja vonkaamaan. Jos toiminnan tarkoitus ei ole ainoastaan suvunjatkaminen, siihen tarvitaan muutakin kuin pelkkä ruiskautus.

Ei oppi ojaan kaada, eikä koskaan ole myöhäistä aloittaa... opiskeluakaan.;)

• "Ginsley"
        optimisti-orvokki kirjoitti:

ja haluaisivat edes vähän perehtyä asioihin, heilläkin voisi olla mukavampaa. En yhtään ihmettele, että naiset kyllästyvät jos jatkuvasti jäävät itse ilman. Jos vonkaaminen on ainoa esileikki, ketä sellainen voisi huvittaa. Eihän miehetkään mielellään ryhdy niihin vaimojensa vonkaamiin korjaus- ym. tehtäviin. Ihan mukavasta asiasta voi helposti tulla yhtä tylsä ja vastenmielinen.

Äskettäin kuulin 70-vuotiaasta naisihmisestä, joka oli uuden miehen kanssa saanut elämänsä ensimmäisen orgasmin. Hän harmitteli, ettei ollut ehtinyt aikaisemmin päästä niin mukavan harrastuksen makuun.

Jos miehet viitsisivät nähdä vähän vaivaa ja aloittaa esileikit naisensa korvanväliä kutittelemalla ja jatkaisivat vasta sitten iholle yhteisten leikkien merkeissä, maailmassa olisi varmaan enemmän iloisia monityydytettyjä varttuneempiakin ihmisiä, eikä tarvitsi tyytymään syömään monityydyttämättömiä rasvoja ja vonkaamaan. Jos toiminnan tarkoitus ei ole ainoastaan suvunjatkaminen, siihen tarvitaan muutakin kuin pelkkä ruiskautus.

Ei oppi ojaan kaada, eikä koskaan ole myöhäistä aloittaa... opiskeluakaan.;)

Tietysti asia on myös näin.
        Jokainen parisuhde on kuitenkin omanlaisensa.
        Tiedän eräänkin tapauksen, jossa ukko liituaa ympäri Suomea ja VARMASTI on naisia joka lähtöön.
        Kotona sitten sauna lämpiämään, ja oman eukon kylvetykseen. Ihme kyllä, homma toimii.

• KERTAA JOPA

UKKO TAHTOISI KAKSI KERTAA VIIKOSSA, MUTTA KUN ON PITKÄT ILLAT TYÖSSÄ, EI MINUA HALUTA ODOTTAA VAAN MENEN NUKKUMAAN JA SEN HALUN TAKIA EN PÄÄTÄ NOSTA TYYNYSTÄ. VIIKONVAIHTEESSA VIERAITA TAI LAPSET KÄYMÄSSÄ TAI ITSE KYLÄILYÄ USEIN, JOTEN JOKA TOISEEN VIIKONVAIHTEESEEN JÄÄ. MINULLE RIITTÄÄ, UKKO VALITTAA, ETTÄ EI SAA TARPEEKSI, MUTTA KAI SE POTENSSI PIAN HUPENEE JA SITTEN LOPPUU TUO RUIKUTUS JA SAAN NUKKUA AINA RAUHASSA.

• hyvin. . . .

niin keskimäärin kolme kertaa viikossa. yleensä aamuisin, mutta aina kerran viikossa saunassa takaapäin. siellä on kaikki elementit kohdallaan, liukasta pintaa ja vettä, ja puhtaus kaiken päälle. ei ne halut siinä iän mukana mihinkään katoa, ei naisilla, eikä miehillä. tuttava rouvat keskusteluissa valittaneet paikkojen kuivuutta, mutta siihen on saatavana helposti hyviä liukuvoiteita, joten siitä ei mitään ongelmaa tarvitse tehdä. ikää tässä on jo sellaiset yli 60v.

• tanssiiyksin

Itse on 55, ja mies on (paljon) nuorempi ja me ollaan joka yö ja aamuisin ja iltapäivisin, joskus joku jää väliin.

Mulla ei olis sellainen tarve noin hormoonien puolesta, voisin yhtä hyvin olla ilman. Mutta on ihanaa olla silti joka kerta. Ei tee mieli pihdata, mitä on aikaisemmissa suhteissa aina tapahtunut. Tekee mieli vain pitää hyvänä ja olla hyvänä pidetty.

Iän myötä karisee turhat estot. Uskaltaa olla kömpelö, hankala ja uskaltaa olla pätemätön ja tehdä niin kuin itse haluaa ja uskaltaa ottaa sen mitä tarvii. Uskaltaa paljastaa itsensä toiselle, ja siitä tuleekin toiselle myös onnea ja himotusta.

Toisaalta harmittaa että miksei me tavattu silloin kun mullakin hormonit hyrräs (on leikattu kaikki pois jo 43-vuotiaana). Seksimielessä en tavannut oikeita miehiä paitsi joskus.

Ihan koko elämä menee helposti hukkaan turhan turhamaisuuden tähden. Oon onnellinen että olen saanut elää tähän ikään asti ja kokea tämän. Se on ainutlaatuista, ja samalla aivan tavallista ja normaalia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      614
      2283
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1126
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1118
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      7
      968
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      762
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65