kun parjaamme Lordia, meidän itse valitsemaamme ehdokastamme. Muitten maitten foorumeilla kun liikkuu, niin siellä Lordista saa paljon enemmän positiivista palautetta kuin täällä Lordin omassa isänmaassa. Hyvät eväät annetaan pojille Ateenanmatkalle, joo. Hyvä Suomi taas kerran, ollaan me vaan niin hemmetin suvaitsevaista kansaa, että huh huh.
Me itse parjaamme itseämme..
5
433
Vastaukset
- Jääkää kotiin !
"Muitten maitten foorumeilla kun liikkuu, niin siellä Lordista saa paljon enemmän positiivista "
Missä kirjoitetaan positiiviseen sävyyn?
Ei varmasti missään.
Itse olen huomannut Lordia liitettävän vain satanisteihin ja sen tyyppisiin ällöttäviin asioihin.- duvie-westcott
Mitä vikaa sitten satanisteissä on?
Ennemmin Satanisti kuin uskovainen. - tainnut
juurikaan muiden maiden foorumeilla käydä, tai sitten et vaan osaa englantia ...
- Hilma
tainnut kirjoitti:
juurikaan muiden maiden foorumeilla käydä, tai sitten et vaan osaa englantia ...
käynyt ruotsinkielisillä ja espanjankielisillä foorumeilla.
Hilma kirjoitti:
käynyt ruotsinkielisillä ja espanjankielisillä foorumeilla.
...koko jalkapallojoukkue! Uskomatonta bullshittiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342