etsin japanilaista naista

oktyyppi

Tämä ei ole seuranhakupalsta, mutta kirjoitan silti mielestäni oikeaan paikkaan. Olen 33-vuotias mies Oulusta ja haluaisin tutustua japanilaiseen naiseen, mielellään tositarkoituksella, sillä uskon, että meillä voisi olla paljon annettavaa toisillemme. Arvostan ihmisessä huomaavaisuutta ja kohteliaisuutta, pidän siitä, että nainen on ystävällinen miestä kohtaan, aivan kuten mies naista kohtaan. Uskon, että miehen ja naisen välinen tasa-arvo voisi toteutua erittäin hyvin suomalaisen miehen ja japanilaisen naisen välisessä suhteessa. Kohtelen naisia ja miehiä hyvin, mutta olen huomannut, että ainakaan oululaiset naiset eivät arvosta miehen ystävällisyyttä seuraa etsiessään. En pidä pinnallisuudesta ja kylmyydestä.

Jos jotakin naista kiinnostaa kirjoittaa sähköpostia minulle, osoitteni on [email protected]. Olen harkinnut muuttoa Oulusta pois, joten minulle voi kirjoittaa myös etelämpää. Jos joku osaa neuvoa minua, mistä minun kannattaisi mahdollisesti jatkaa etsintää, otan mielelläni ehdotuksia vastaan. :)

17

2370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hae

naisesi sieltä :)

Kallista? No mutta, aikakin on myös "rahaa".
      En halua lannistaa, mutta Suomessa etsimiseen saattaa hujahtaa helposti viisi vuotta tai enemmän..

• Japanilainen kulttuuri tuntuu olevan muotia nykyisin. Ensin oli taistelulajeja, sitten kalligrageja, bonsai-puita, sushia jne...

Kaiken tämän jälkeen näyttää japanilaiset naiset tulleen muotiin. Voiko tästä päätellä, että minullakin on trendikäs vaimo? Entäs jos ne menevät pois muodista?

• oktyyppi
        willewallaton kirjoitti:

Japanilainen kulttuuri tuntuu olevan muotia nykyisin. Ensin oli taistelulajeja, sitten kalligrageja, bonsai-puita, sushia jne...

Kaiken tämän jälkeen näyttää japanilaiset naiset tulleen muotiin. Voiko tästä päätellä, että minullakin on trendikäs vaimo? Entäs jos ne menevät pois muodista?

Ainakaan minun kohdallani ei tarvitse puhua mistään muodista, en ole niitä ihmisiä, jotka laukkaavat muoti-ilmiöiden perässä ja vaihtavat ihmistä kuin paitaa. Etsin jotain pysyvää.

Joka maassa ja kulttuurissa ihmiset ovat tietenkin yksilöitä, kaikki suomalaiset eivät käy saunassa, ryyppää ja tappele saavuttaakseen mahtavan sunnuntaiaamun krapulan, vaikka on monia sellaisiakin suomalaisia. Me kaikki emme ole sellaisia, mutta silti tuo on OSA suomalaisuutta (valitettavasti). Liian pitkälle yleistettynä kyse on tietenkin stereotypiasta. Kaikki japanilaiset naiset eivät ole samanlaisia, mutta silti liitän japanilaiseen naiseen tiettyjä positiivisia asioita, niitä, joista puhuin ketjun aloitusviestissä. Osa heistä on sellaisia, osa ei, se riippuu yksilöstä. Ilman tutustumistahan sitä ei voi tietää, juuri sen takia haluaisin yrittää tutustumista.

• tuon vastauksesi
        oktyyppi kirjoitti:

Ainakaan minun kohdallani ei tarvitse puhua mistään muodista, en ole niitä ihmisiä, jotka laukkaavat muoti-ilmiöiden perässä ja vaihtavat ihmistä kuin paitaa. Etsin jotain pysyvää.

Joka maassa ja kulttuurissa ihmiset ovat tietenkin yksilöitä, kaikki suomalaiset eivät käy saunassa, ryyppää ja tappele saavuttaakseen mahtavan sunnuntaiaamun krapulan, vaikka on monia sellaisiakin suomalaisia. Me kaikki emme ole sellaisia, mutta silti tuo on OSA suomalaisuutta (valitettavasti). Liian pitkälle yleistettynä kyse on tietenkin stereotypiasta. Kaikki japanilaiset naiset eivät ole samanlaisia, mutta silti liitän japanilaiseen naiseen tiettyjä positiivisia asioita, niitä, joista puhuin ketjun aloitusviestissä. Osa heistä on sellaisia, osa ei, se riippuu yksilöstä. Ilman tutustumistahan sitä ei voi tietää, juuri sen takia haluaisin yrittää tutustumista.

Olen oikeasti sitä mieltä!!
        (ei ole siis mitään vinoilua..)

Japanilainen nainen on varmasti paljon parempi vaimo miehelleen kuin suomalaisnainen. Suomalaisilla naisilla kun ei ole käytöstapoja alkuunkaan... Esimerkkinä äitini. Hän väittää, että naisen kuuluu olla kova ja pitää lujasti puoliaan, ettei mies vain käyttäisi häntä hyväksi. Vaikka paljon onkin hyväksikäyttäjä-miehiä liikkeellä, niin itse en kuitenkaan voisi perustaa parisuhdetta tuollaiselle ajattelutavalle. Mielestäni asioiden selviminen tapahtuu kumppanin kanssa hillitysti keskustelemalla eikä rääkyen akkamaisesti toiselle. No joo.. turha kommentti tämä oli, mutta kunhan mainitsin.

• NIPPONEJA?

Musta japsit on kaikista rumin kansa... ne on niin kalpeita ja lyhyet jalat ja pitkä selkä. Ja littana nenä.. Thaimaalaisetkin päihittää japsit mennen tullen... Jos nyt on pakko aasiasta... mites ois vaikka etelä-amerikka?? Siellä musta paljon kauniimpia ihmisiä..

• henkka

No oktyyppi kyselee japanilaisista varmaan siksi, että oktyyppiä kiinnostaa japanilaiset eikä eteläamerikkalaiset. Jos naimisiin mennään vain mahdollisimman kauniiden ihmisten kanssa, niin heikostipa on asiat. Sitäpaitsi kauneus on subjektiivista; ehkä oktyypin mielestä nimenomaan japanilaiset naiset ovat erityisen kauniita. Ainakin minun mielestäni on. Sinulla taas on toisenlainen mielipide. Toisaalta sinun mielipidettäsi käyttää naimisiin menon ohjenuorana vain sinä itse. Kriteerisi naimisiinmenolle ovat vain sinun omiasi, toisilla on toisin.

• vähäsen.

ne on korealaisia joilla on lyttynenät. et ole ilmeisesti koskaan käynyt japanissa....

• ---------------------------...

Jos olisin kuvauksesi kaltainen, en silti vastaisi, sillä pitäisin aika pervona, että naisesi on oltava nimenomaan japanilainen. Varmaan löytyy parempikin mies.

• oktyyppi

"Varmaan löytyy parempikin mies."

En ole väittänytkään olevani Teräsmies tai se prinssi, jota niin moni suomalainen nainen tuntuu odottavan. En myöskään etsi mitään superyksilöä.

Haluaisin tutustua nimenomaan japanilaiseen naiseen, koska:

1) Käsitykseni mukaan japanilaisten ja suomalaisten luonteissa on jotain samaa, esim. tietynlainen vakavuus. En toki kuvittele, että kaikki samassa maassa asuvat ihmiset ovat samanlaisia, kuten aiemmassa viestissä sanoinkin.

2) Uskon aasialaisten naisten kohtelevan miestään paremmin kuin suomalaiset (länsimaiset) naiset, itse kohtelisin naista tosi hyvin. En halua tuntea itseäni hyväksikäyttäjäksi enkä haluaisi olla jonkun naisen kanssa vain siksi, että hän saattaisi saada sitä kautta paremman tulevaisuuden taloudellisessa mielessä, niin jalomielistä kuin se ehkä olisikin. Tiedät varmaan, että Japani on yksi maailman rikkaimmista maista, kuten Suomikin.

3) Tunsin opiskeluaikoina erään japanilaisen naisen, joka oli tosi mukava, mutta varattu. Hän yksilönä paransi entisestään positiivista mielikuvaani japanilaisesta naisesta, vaikka tosiaan en kuvittele, että kaikki ovat samanlaisia, ei tietenkään tarvitse ollakaan, enhän vaadi mahdottomia. :)

4) Olen kiinnostunut tietyiltä osin Japanista maana, kuuntelen japanilaista musiikkia jne.

Totta kai voi näyttää oudolta, että etsin naista vain tietystä maasta, mutta mielestäni minulla on siihen monta hyvää syytä. Voin olla väärässä, mutta voinpa olla oikeassakin, yrittämättä en tiedä.

• kokemukseni asiasta

Japanilaisen kanssa naimisissa olleena ja eronneena voin kertoa, että eivät japanilaiset naiset halua tasa-arvoista suhdetta. Japanilaiset ovat ihmissuhdeasioissa paljon vanhoillisempia kuin suomalaiset. Japanilainen nainen haluaa miehen joka on Mies ja elättää perheen ja näyttää kaapin paikan. Ei niiden kanssa voi neuvotella ja keskustella normaalisti. Japanilaiset naiset eivät myöskään ole erityisen kiihkeitä ja romanttisia, vaan pikemminkin aika estyneitä ja ujoja.

• oktyyppi

Voi kuulostaa tosi oudolta, mutta hyvin pitkälti juuri tuollaista naista etsin. Mielestäni ujoudessa ei ole mitään pahaa, estyneisyyskään ei johda ongelmiin, ellei se sitten mene liian pitkälle. Minä kannatan tasa-arvoa, mutta monet suomalaiset naiset ymmärtävät sen niin, että se ei tuo heille lisävastuuta, vaan ainoastaan oikeuksia, he imevät siitä parhaat puolet ja kohtelevat miestä kuin halpaa tavaraa.

Kuvauksesi perusteella japanilainen nainen tulee miestään vastaan ja minä tulen naista vastaan. Jos molemmat ajattelevat toista vähintään yhtä paljon kuin itseään, eikö se johda tasapainoon, tilaan jossa molemmilla on hyvä olla? Voisin näennäisesti olla isäntä talossa, mutta silti en käyttäisi asemaani väärin. Tiedät itse tietenkin paljon paremmin kuin minä, koska sinulla on kokemusta, mutta juuri joistakin mainitsemistasi syistä etsin japanilaista naista. :) Uskon, että osa japanilaisista naisista on vähemmän vanhoillisia, vaikka se vanhoillisuus onkin mielestäni jossakin suhteessa vain hyvä asia.

• Thain poikaystävä

Thaimaalaisissa on samaa ujoa piirrettä. Tämä ilmenee esim. sängyssä ja saunassa. Alussa hän ei edes rohjennut puhua seksistä tai sinne päinkään, mutta nyt hän saattaa aamulla kiivetä "tuhmasti" päälleni ja o-la-laa! Normaalimittaisella suomimiehellä onkin kestämistä, kun on saanut keploteltua itsensä sisään... :D

• henkka
        oktyyppi kirjoitti:

Voi kuulostaa tosi oudolta, mutta hyvin pitkälti juuri tuollaista naista etsin. Mielestäni ujoudessa ei ole mitään pahaa, estyneisyyskään ei johda ongelmiin, ellei se sitten mene liian pitkälle. Minä kannatan tasa-arvoa, mutta monet suomalaiset naiset ymmärtävät sen niin, että se ei tuo heille lisävastuuta, vaan ainoastaan oikeuksia, he imevät siitä parhaat puolet ja kohtelevat miestä kuin halpaa tavaraa.

Kuvauksesi perusteella japanilainen nainen tulee miestään vastaan ja minä tulen naista vastaan. Jos molemmat ajattelevat toista vähintään yhtä paljon kuin itseään, eikö se johda tasapainoon, tilaan jossa molemmilla on hyvä olla? Voisin näennäisesti olla isäntä talossa, mutta silti en käyttäisi asemaani väärin. Tiedät itse tietenkin paljon paremmin kuin minä, koska sinulla on kokemusta, mutta juuri joistakin mainitsemistasi syistä etsin japanilaista naista. :) Uskon, että osa japanilaisista naisista on vähemmän vanhoillisia, vaikka se vanhoillisuus onkin mielestäni jossakin suhteessa vain hyvä asia.

>Uskon, että osa japanilaisista naisista on vähemmän vanhoillisia, vaikka se vanhoillisuus onkin mielestäni jossakin suhteessa vain hyvä asia.

Ne jotka ovat patavanhoillisia, eivät ole kiinnostuneita ulkomaalaisista, ainakaan avioliittomielessä. Toisinsanoen mennessäsi naimisiin japanilaisen naisen kanssa tiedät jo silloin, ettei kyseessä ole kovinkaan vanhoillinen henkilö. Sensijaan tämä vähempikin vanhoillisuus saattaa suomalaisesta tuntua kovasti vanhoilliselta ja se voi tuoda erikoisia, jopa vaikeitakin tilanteita suhteeseen.

>Minä kannatan tasa-arvoa, mutta monet suomalaiset naiset ymmärtävät sen niin, että se ei tuo heille lisävastuuta, vaan ainoastaan oikeuksia, he imevät siitä parhaat puolet ja kohtelevat miestä kuin halpaa tavaraa.

Näinhän se on, että jotkut tasa-arvoa ajavat feministit haluavat olla loppujen lopuksi tasa-arvoisempia kuin miehet. Onneksi eivät kuitenkaan kaikki suomalaiset naiset, vaan suurin osa on aivan normaaleja. Mielestäni japanilaisilta naisilta ei puutu tasa-arvoa niinkään aviosuhteessa kuin esimerkiksi työuran suhteen. Heistä on hienoa ja erikoista, jos myös mies pitää huolta kodista, ruoanlaitosta ja lapsista, mutta toisaalta tätä paljon tärkeämpää on se, että mies huolehtii perheen tulovirran varmistamisesta. Kannattaa jo varautua niin, että mahdollisesti voit tulevaisuudessa joutua ottamaan täyden vastuun perheen elannosta, joten ihan pienellä palkalla en suosittele touhuun lähtemään mukaan ollenkaan.

• JapanilaisenMies

Jos olet vakaasti päättänyt Japanilaisen kanssa naimisiin mennä, niin on kyllä parasta hakea työpaikkaa Japanista.

Ja japanilaisten kanssa kannattaa muistaa se että mitä läheisempiin väleihin pääset heidän kanssaan sitä enemmän he sinulta odottavat.

• 3 mannerta

Toivottavasti sinulla on korkea palkka vaimosi elättämiseksi. Japanilaiset ystävättäreni ovat hyvin "high maintenance", jollet tiedä mitä Prada tarkoittaa, sinulla ja japanittarella tuskin on paljon yhteistä. Japanilainen yhteiskunta on minulle ystävieni kautta tullut tutuksi yhteiskuntana, jossa raha ratkaisee. Miehen tehtävä on taata vaimollensa ylellinen elämäntaso.
      Japanilaisen yhteiskunnan elintaso on myös paljon korkeampi kuin suomalaisen, joten ihan äkkiseltään en usko että japanilainen nainen suostuisi madaltamaan elintasoaan muuttamalla kylmään pohjolaan.

• Anonyymi00016

Onhan Forssassa ainakin yksi taiteilijanainen Japanista paikallisen taiteilijamiehen vaimona.

• Anonyymi00015

Jos sinulla on annettavaa, niin hänellä on oltava otettavaa 🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3554
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2526
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      15
      2438
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      68
      2302
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2181
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1242
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1107
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1015
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      979
    Aihe