Mitä mieltä tästä bändistä? Mun mielestä huippu :d
Impaled Nazarene
32
5848
Vastaukset
- untuviCCo
Joskus 15-vuotiaana löysin... Tol cormpt norz norz norzia on tullut huudatettua niin että kirkonkylällä mummot hautajaisvirreltä halvaantuivat. JA OIKEASTI.
Lempilevyksi on kuitenkin mulle jäänyt se... missä oli Alexi laiho ensimmäistä (?) kertaa mukana.. Rapture? Wrath of the goat, cogito ergo sum, angel rectums continue to bleed... vai miten se meni :) "siitä nyt on aikaa", kuten Riesen-mainoksessa tavataan sanoa liian iso ja tahmea karkki suussa mölvimässä. Mölvin peesiä tähän ;D- duvie-westcott
Nyrkillä tapettava huora herättää mussa todella paljon iloa :D
se kuvaa hyvin jotain meidän koulun vammasia teinejä.
- TOTCFUARTD
No joo. Impaledista on tullut tykättyä jo debyyttinsä ilmestymisestä lähtien. Kokonaisuutena Luttisen ja revohkan tuotanto on liki timanttia, vaikka tokihan joukkoon pari välitekelettäkin mahtuu. Omat suosikkini olen jossain toisessa rihmassa kertaalleen maininnutkin, mutta tulkoon nyt vielä kerran. Eli Ugra-Karma ja SFP; Latex Cult seuraa perässä hyvänä kolmosena, ja Absence of War uudemmista. Toivossa elelen, että näillä hetkillä ulostuvaksi luvattu uutukainen on edellistä julkaisua paria piirua tiukempi rykäisy...
- Agathe
Katsoin kerran bändin kotisivuilta ns. lyriikoista - sairasta rasistista, natsistista, sovinistista paskaa!
Ja taitaa olla eka kerta, kun näin jyrkkää mielipidettä jostain esitän, mutta vaikka ite kuuntelen esmes Misfitsiä ja niitten ns.lyriikat on joskus aika - no, kyseenalaisia, niin tää meni kyllä kaikessa kuvottavuudessaan yli kaiken, mitä ennen olen kuullu.
Ja olen telkuss katsonu tyyppien haastatteluja ja ne vaan vahvisti tätä mielipidettäni!- TOTCFUARTD
Vaikka kernaasti antautuisin keskusteluun erilaisista ismeistä, taidan tällä kertaa jättää väliin. Tämä palsta ei ole oikea paikka niille. Itse en kuitenkaan ota Luttisen (värikkäitä, myönnän) lyriikoita vakavissani - kuten en suurinta osaa metalliyhtyeiden sanoituksista muutenkaan. Ainahan joku idealistinen ryppyotsa saa hepulin siitä, tästä ja vielä kolmannesta - olen tehnyt niin itsekin. Ja niin on käynyt tässäkin tapauksessa, luulisin.
- Agathe
TOTCFUARTD kirjoitti:
Vaikka kernaasti antautuisin keskusteluun erilaisista ismeistä, taidan tällä kertaa jättää väliin. Tämä palsta ei ole oikea paikka niille. Itse en kuitenkaan ota Luttisen (värikkäitä, myönnän) lyriikoita vakavissani - kuten en suurinta osaa metalliyhtyeiden sanoituksista muutenkaan. Ainahan joku idealistinen ryppyotsa saa hepulin siitä, tästä ja vielä kolmannesta - olen tehnyt niin itsekin. Ja niin on käynyt tässäkin tapauksessa, luulisin.
En ole ryppyotsainen, en uskovainen - idealisti, joo. Mutta mun mielestä on asioita, joista ei pitäisi laskea leikkiä: raiskaaminen esimerkiksi!
En usko, että herra Luttinen tykkäisi hyvää, jos oikein isok...nen homo raiskaisi?! Voisi olla vitsit vähissä.
Samoin natsismi on sellainen asia, että sietä ei pitäisi laskea leikkiä, sen verran vakava ja paha asia.
Ja vielä se, että on sellaisia kuuntelijoita, jotka ovat sen verran "aikuisia", että tajuavat olla ottamatta lyriikoita liian vakavasti, mutta entäs ne (kersta/teinit?), joille jonkun bändin lyriikat on pyhää sanomaa, jota uskotaan ja sen mukaan muodostetaan oma maailmankuva?! - teurastaa
Agathe kirjoitti:
En ole ryppyotsainen, en uskovainen - idealisti, joo. Mutta mun mielestä on asioita, joista ei pitäisi laskea leikkiä: raiskaaminen esimerkiksi!
En usko, että herra Luttinen tykkäisi hyvää, jos oikein isok...nen homo raiskaisi?! Voisi olla vitsit vähissä.
Samoin natsismi on sellainen asia, että sietä ei pitäisi laskea leikkiä, sen verran vakava ja paha asia.
Ja vielä se, että on sellaisia kuuntelijoita, jotka ovat sen verran "aikuisia", että tajuavat olla ottamatta lyriikoita liian vakavasti, mutta entäs ne (kersta/teinit?), joille jonkun bändin lyriikat on pyhää sanomaa, jota uskotaan ja sen mukaan muodostetaan oma maailmankuva?!kauhean lauman ihmisiä? Bushin tyyliin ihmisiä vapauttamalla on saatu aikaan enemmän ruumiita kuin minkäänlaista metallia kuuntelemalla. Ja hänen kauttaanhan Jumala meille viestii:
http://www.commondreams.org/views04/0901-03.htm
Samoin Stalin aikoinaan tuli "vapauttamaan" suomalaisia työläisiä;) - Agathe
teurastaa kirjoitti:
kauhean lauman ihmisiä? Bushin tyyliin ihmisiä vapauttamalla on saatu aikaan enemmän ruumiita kuin minkäänlaista metallia kuuntelemalla. Ja hänen kauttaanhan Jumala meille viestii:
http://www.commondreams.org/views04/0901-03.htm
Samoin Stalin aikoinaan tuli "vapauttamaan" suomalaisia työläisiä;)Nyt meni kovaa korkeelta ohi?!
- TOTCFUARTD
Agathe kirjoitti:
Ja vielä se, että on sellaisia kuuntelijoita, jotka ovat sen verran "aikuisia", että tajuavat olla ottamatta lyriikoita liian vakavasti, mutta entäs ne (kersta/teinit?), joille jonkun bändin lyriikat on pyhää sanomaa, jota uskotaan ja sen mukaan muodostetaan oma maailmankuva?!Nooh, on niitä ihan oikeasti huonompiakin maailmankuvanmuodotuskanavia kuin Luttisen lyriikat. Esimerkiksi suurin osa Music Televisionin ohjelmista ja videokuvituksesta tarjoaa sellaista materialistis-hedonistista tajunnanmaisemaa, että oikein etoo. Vaikutteiden ottaminen erilaisista populaarikulttuurin ilmentymistä kuuluu näihin ikuisuusaiheisiin, jotka vaivaavat joskus itse kutakin. Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että tuhoisammat vaikutteet saadaan jostakin aivan muualta kuin metalliyhtyeiden sanoituksista.
Ja kun nimimerkki Agathe ei aihepiiristä tykkää, en enempiä NSBM-intresseistäni kerro. Eikä siihen ole totista tarvettakaan. - Agathe
TOTCFUARTD kirjoitti:
Nooh, on niitä ihan oikeasti huonompiakin maailmankuvanmuodotuskanavia kuin Luttisen lyriikat. Esimerkiksi suurin osa Music Televisionin ohjelmista ja videokuvituksesta tarjoaa sellaista materialistis-hedonistista tajunnanmaisemaa, että oikein etoo. Vaikutteiden ottaminen erilaisista populaarikulttuurin ilmentymistä kuuluu näihin ikuisuusaiheisiin, jotka vaivaavat joskus itse kutakin. Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että tuhoisammat vaikutteet saadaan jostakin aivan muualta kuin metalliyhtyeiden sanoituksista.
Ja kun nimimerkki Agathe ei aihepiiristä tykkää, en enempiä NSBM-intresseistäni kerro. Eikä siihen ole totista tarvettakaan.... jatkaa keskustelua aiheesta! =)
- sitten muuta paskaa
Hah hah hah. Ehkä sinun pitää alkaa kuuntelemaan Negativeä tai Lovexia, jos Impaled Nazarenen lyriikat ei miellytä.
- Agathe
sitten muuta paskaa kirjoitti:
Hah hah hah. Ehkä sinun pitää alkaa kuuntelemaan Negativeä tai Lovexia, jos Impaled Nazarenen lyriikat ei miellytä.
ei innosta yhtään sen enempää kuin iskelmät, örinämetalli tai fuusiojazz - niin tai helluntaivirret!
Yleensä kuuntelen punkkia tai rockia, myös valikoidusti klassinen, blues, vanha rhytm&blues ... käy. - ...noin
Agathe kirjoitti:
ei innosta yhtään sen enempää kuin iskelmät, örinämetalli tai fuusiojazz - niin tai helluntaivirret!
Yleensä kuuntelen punkkia tai rockia, myös valikoidusti klassinen, blues, vanha rhytm&blues ... käy.Mitä sitten teet metallifoorumilla, jos koko musiikkityyli ei kiinnosta? Saa tällä toki kirjoitella, mutta aika yksipuolisia tulevat mielipiteesi varmaankin olemaan.
Agathe kirjoitti:
Ja vielä se, että on sellaisia kuuntelijoita, jotka ovat sen verran "aikuisia", että tajuavat olla ottamatta lyriikoita liian vakavasti, mutta entäs ne (kersta/teinit?), joille jonkun bändin lyriikat on pyhää sanomaa, jota uskotaan ja sen mukaan muodostetaan oma maailmankuva?!mun mielestä hyvä pointti tossa, kun mietit nuorten maailmakuvan muodostumista. Itse muistan murrosikävuosilta, kuinka pyhiä lempiyhtyeiden sanoitukset olivat. Kuuntelin itsekin lähinnä punkkia ja rockia, ja lähes tapetoin parhaat lyriikat huoneeni seinille. Siihen aikaan suorastaan kauhistelin tämän kyseisen bändin sanoituksia...
Täysi-ikä kun läheni alkoi musiikkimaku mennä raskaampaan suuntaan, ja vaikka yhä luen aina sanoitukset ja haluan ymmärtää kappaleiden sanoman(jos siinä sellaista on), en enää ota kaikkea niin vakavasti. Usein rajuilla sanoituksilla halutaan vain saada tietynlaista reaktiota, herättää keskustelua ja ylipäätään kauhistuttaa.
Itse en kuuntele juuri Impaled Nazarenea, mutta kesän tuskafestareilla täytyy ihan mielenkiinnosta sekin bändi käydä kattomassa. Kyllä natsismi-aihe saa mutkin voimaan pahoin, mutta se varmaan on niiden sanoitusten tarkoituskin...- TOTCFUARTD
TouchOfEvil kirjoitti:
mun mielestä hyvä pointti tossa, kun mietit nuorten maailmakuvan muodostumista. Itse muistan murrosikävuosilta, kuinka pyhiä lempiyhtyeiden sanoitukset olivat. Kuuntelin itsekin lähinnä punkkia ja rockia, ja lähes tapetoin parhaat lyriikat huoneeni seinille. Siihen aikaan suorastaan kauhistelin tämän kyseisen bändin sanoituksia...
Täysi-ikä kun läheni alkoi musiikkimaku mennä raskaampaan suuntaan, ja vaikka yhä luen aina sanoitukset ja haluan ymmärtää kappaleiden sanoman(jos siinä sellaista on), en enää ota kaikkea niin vakavasti. Usein rajuilla sanoituksilla halutaan vain saada tietynlaista reaktiota, herättää keskustelua ja ylipäätään kauhistuttaa.
Itse en kuuntele juuri Impaled Nazarenea, mutta kesän tuskafestareilla täytyy ihan mielenkiinnosta sekin bändi käydä kattomassa. Kyllä natsismi-aihe saa mutkin voimaan pahoin, mutta se varmaan on niiden sanoitusten tarkoituskin...Mitä vanhemmaksi itse tulen, sitä vähemmän sanoitukset kiinnostavat. Nykyään en välttämättä edes vilkaise kappaleen lyriikoita - siis edes sitä ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Saan örinän seasta toki selvää siitä ja tuosta, mutta enemmän annan itse *musiikin* kuvittaa korvienväliäni. Sillähän on sellainen maaginen mahti...
- Agathe
...noin kirjoitti:
Mitä sitten teet metallifoorumilla, jos koko musiikkityyli ei kiinnosta? Saa tällä toki kirjoitella, mutta aika yksipuolisia tulevat mielipiteesi varmaankin olemaan.
Ok, metalli ei ole mun ykkösmusavaihtoehto (punk, rock useimmiten, myös valikoidusti klassinen, blues ja wanha rhytm & blues...). Näin kysymyksen ja päätin vastata siihen.
Kuuntelen ns. metallia/heviäkin ... siitä örinäsellaisesta en pidä, enkä jeesus-metallista (kuullostaa jotenkin tekopyhältä?!), mutta Kotiteollisuus (etenkin livenä!), Zero 9, Metallica, Slipknot (Lordin jälkeen ne naamiotkin on alkaneet näyttää upeilta =D ) , Blabk Sabbath, Uriah Heep yms. wanhat hevibändit.
Ja satunniasesti kuuntelen myös kotim. metallibändejä, lähinnä yksittäisiä biisejä enemmän kuin jotain tiettyä bändiä. Ai niin ja radion Rautakangessa kuultuun Blakeen ihastuin.
Että sellasta. - Rausku
Impukan sanoitukset nyt ovat sellaista vittuilua kaikelle, ja niiden on tarkoituskin ärsyttää. En kyllä itsekään suuresti samastu bändin fasistisiin ja ahdasmielisiin painotuksiin, mutta koska yhtye ei ole minulle äärimmäisen tärkeä ja läheinen musiikillisestikaan, voin sivuutta moiset naureskellen.
TOTCFUARTD kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi itse tulen, sitä vähemmän sanoitukset kiinnostavat. Nykyään en välttämättä edes vilkaise kappaleen lyriikoita - siis edes sitä ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Saan örinän seasta toki selvää siitä ja tuosta, mutta enemmän annan itse *musiikin* kuvittaa korvienväliäni. Sillähän on sellainen maaginen mahti...
...riippuu yhtyeestä, että milloin luen sanat ja milloin en.
Bändeillä, kuten Iron Maiden ja Mercyful Fate esimerkiksi on yksinkertaisesti niin mielenkiintoiset sanat, että niihin tutustuu mielellään. Biisit, missä on sisällä jokin tarina, saa vielä enemmän karvat pystyyn, kun tietää, mistä kerrotaan. Mutta sitten kun kuunnellaan esimerkiski W.A.S.Pin rockimpaa tuotantoa, biisien sanat on niin fiilispohjalta, biiseissä annetaan vain mennä ja sanojen merkitys ei ole niin tärkeä.
Jotkut W.A.S.Pin levyt taas on niin syvällisiä, että on ollu pakko lukea sanat...että joo se vähän riippuu mistä roikku!!Agathe kirjoitti:
Ja vielä se, että on sellaisia kuuntelijoita, jotka ovat sen verran "aikuisia", että tajuavat olla ottamatta lyriikoita liian vakavasti, mutta entäs ne (kersta/teinit?), joille jonkun bändin lyriikat on pyhää sanomaa, jota uskotaan ja sen mukaan muodostetaan oma maailmankuva?!Itse en ole ikinä pitänyt tästä kyseisestä bändistä, lisäksi boikotoin mielelläni tuollaisia natsimielisiä bändejä kuten Impaled Nazarene juuri on.
En ole itse mikään uskovainen tai muutenkaan ahdasmielinen, mutta kun on lukenut tämän Luttisen lausuntoja mediassa, niin tulee heti sellainen fiilis että minä en ainakaan halua digata tuollaista natsien paskamusiikkia.
Monissa lausunnoissaan Luttinen tuntuu suhtautuvan myönteisesti natsismia kohtaan ja lietsoo rasismia, ääri-isänmaallisuutta ja militarismia fanienkin tietoisuuteen. Sitten kun osa bändin faneista on jotain tietämättömiä teini-ikäisiä, niin he tietenkin ottavat bändin sanoitukset ja jäsenien puheet aivan todesta.- Ahrimon
Rausku kirjoitti:
Impukan sanoitukset nyt ovat sellaista vittuilua kaikelle, ja niiden on tarkoituskin ärsyttää. En kyllä itsekään suuresti samastu bändin fasistisiin ja ahdasmielisiin painotuksiin, mutta koska yhtye ei ole minulle äärimmäisen tärkeä ja läheinen musiikillisestikaan, voin sivuutta moiset naureskellen.
Onhan se nyt jo 33-vuotiaalta Luttisen pojalta hieman halpamainen markkinointikeino syytää sanat täyteen äärimmäistä teiniangstia.
Toisaalta, äärimmäinen musiikki taitaa vaatia äärimmäisen sanoman. En vaan itse oo jaksanu kuunnella bändiä kymmeneen vuoteen.
- Jipsutin
Juu on tosiaan huippu bändi ja onkos moni jo kuullu niitten uusinta levyä Pro Patria Finlandiaa? Mitä miältä?
Uuden albumin lyriikat on jo nimestä päätellen jotain ääri-isänmaallista fasistipropagandaa, joten haluan kaikin tavoin boikotoida näitä Impaled Nazarenen kaltaisia natsimielisiä bändejä. Onneksi bändin musiikki ei ole muutenkaan minuun ikinä iskenyt.
- TOTCFUARTD
DarkFear kirjoitti:
Uuden albumin lyriikat on jo nimestä päätellen jotain ääri-isänmaallista fasistipropagandaa, joten haluan kaikin tavoin boikotoida näitä Impaled Nazarenen kaltaisia natsimielisiä bändejä. Onneksi bändin musiikki ei ole muutenkaan minuun ikinä iskenyt.
Jos jonkun suomalaisen mielestä "Pro Patria Finlandiassa" on nimenä tai aatteena jotain vastenmielistä, edustavat he katsantokantaa jota en itse ymmärrä. Mutta mahtuuhan tähän maailmaan mielipiteitä. Eli älkää nyt tuohtuko. Ismejä riittää; samoin tulkintoja niistä. Se mikä on yhdelle ihmiselle suoraan Hornan syövereistä kumpuavaa kauhistusta, on toiselle taas se kuuluisa saarnastuolista julistettu Totuus. Ja mikä mielenkiintoisinta - molemmat ääripäät saattavat olla oikeassa. Miettikää sitä, jos ette muuta tekemistä keksi. Vanha natsi painuu tästä koisimaan...
TOTCFUARTD kirjoitti:
Jos jonkun suomalaisen mielestä "Pro Patria Finlandiassa" on nimenä tai aatteena jotain vastenmielistä, edustavat he katsantokantaa jota en itse ymmärrä. Mutta mahtuuhan tähän maailmaan mielipiteitä. Eli älkää nyt tuohtuko. Ismejä riittää; samoin tulkintoja niistä. Se mikä on yhdelle ihmiselle suoraan Hornan syövereistä kumpuavaa kauhistusta, on toiselle taas se kuuluisa saarnastuolista julistettu Totuus. Ja mikä mielenkiintoisinta - molemmat ääripäät saattavat olla oikeassa. Miettikää sitä, jos ette muuta tekemistä keksi. Vanha natsi painuu tästä koisimaan...
Kyseinen albumi ei suinkaan ollut ainoa levy, jossa biisien sanoitukset viittavat jonkinlaiseen ääri-isänmaallisuuteen ja fasismiin. Lisäksi näistä Luttisen lausunnoista saa jo varsin hyvän kuvan, ilman että tarvitsee edes kuunnella albumien ja biisien nimiä. Luttinen on nimittäin ylistänyt monesti tätä uusnatsien iskulausetta "Suomi suomalaisille" lisäksi hän suhtautuu erittäin rasistisesti venäläisiä ja kaikkia ulkomaalaisia kohtaan.
Jonkun biisin sanoituksissa Impaled Nazarene taitaa myös ihailla natsismia ja juutalaisten joukkomurhaa. Joten huomaa hyvin minkälaiseen ääriryhmään kyseisen bändin voi laskea.
Mielestäni on todella harmi että metallibändien joukosta löytyy tämän tapaisia natsimielisiä rasisteja, sillä juuri näiden esimerkkien perusteella monet ihmiset tuntuvat yleistävän että metallistit olisivat jotain äärioikeistolaismielisiä natseja ja rasisteja.
Itse nimittäin satun edustamaan aivan toista ääripäätä, eikä minulta löydy minkäänlaisia sympatioita näille Luttisen kaltaisille natsimielisille rasisteille. He ovat nimittäin pilanneet kaikkien metallistien maineen näillä fasistisilla sanoituksilla ja rasistisilla mielipiteillään.- Demon of Power
DarkFear kirjoitti:
Kyseinen albumi ei suinkaan ollut ainoa levy, jossa biisien sanoitukset viittavat jonkinlaiseen ääri-isänmaallisuuteen ja fasismiin. Lisäksi näistä Luttisen lausunnoista saa jo varsin hyvän kuvan, ilman että tarvitsee edes kuunnella albumien ja biisien nimiä. Luttinen on nimittäin ylistänyt monesti tätä uusnatsien iskulausetta "Suomi suomalaisille" lisäksi hän suhtautuu erittäin rasistisesti venäläisiä ja kaikkia ulkomaalaisia kohtaan.
Jonkun biisin sanoituksissa Impaled Nazarene taitaa myös ihailla natsismia ja juutalaisten joukkomurhaa. Joten huomaa hyvin minkälaiseen ääriryhmään kyseisen bändin voi laskea.
Mielestäni on todella harmi että metallibändien joukosta löytyy tämän tapaisia natsimielisiä rasisteja, sillä juuri näiden esimerkkien perusteella monet ihmiset tuntuvat yleistävän että metallistit olisivat jotain äärioikeistolaismielisiä natseja ja rasisteja.
Itse nimittäin satun edustamaan aivan toista ääripäätä, eikä minulta löydy minkäänlaisia sympatioita näille Luttisen kaltaisille natsimielisille rasisteille. He ovat nimittäin pilanneet kaikkien metallistien maineen näillä fasistisilla sanoituksilla ja rasistisilla mielipiteillään.Syy, miksi varmaan Luttinen on alkanut vihaamaan Venäläisiä on varmaankin se, et joskus vuosia sitten kun bändi oli menossa vetämään keikkaa sinne, niin jengi venasi ihan innolla sitä bändiä, syystä että he olivat kuulleet et Impaled Nazarene on yksi tunnetuimmista ja arvostetuimmista bläkkis-yhtyeistä, mitä on. Niin sen jälkeen kun he tulivat soittamaan lavalle, niin jengi olikin yhtäkkiä, et: "Mitä vittua!? Onks toi Impaled Nazarene?" Kun bändin jäsenet soittivat jonkun biisin loppuun taikka heillä tuli hengäsdystauko, niin kukaan yleisöstä ei taputtanut. Osa alkoi jopa huutaa BUU!
Keikan lähestyessään loppuaan kun he justiinsa saivat vikankin biisin soitettua loppuun, niin samantien koko yleisö huusi sen jälkeen et BUU!!! Heitteli varmaan vielä tuoppejakin/pullojakin lavalle, kun eivät oikein tykänneet. Eikä siinä vielä kaikki. Jos heidät sattui näkemään vielä lavan ulkopuolellakin, niin jengi samantien rupesi räkimään heidän kasvoihin. Australiastakin vielä olen kuullut sellaisen jutun, et kun sielläkään jengi ei ollut oikein tykännyt bändistä, niin Luttinen sanoi et: "Pudottakaa ydinpommi Australiaan! Vittu, silläkään maalla ole mitään arvoa!" - Agathe
Demon of Power kirjoitti:
Syy, miksi varmaan Luttinen on alkanut vihaamaan Venäläisiä on varmaankin se, et joskus vuosia sitten kun bändi oli menossa vetämään keikkaa sinne, niin jengi venasi ihan innolla sitä bändiä, syystä että he olivat kuulleet et Impaled Nazarene on yksi tunnetuimmista ja arvostetuimmista bläkkis-yhtyeistä, mitä on. Niin sen jälkeen kun he tulivat soittamaan lavalle, niin jengi olikin yhtäkkiä, et: "Mitä vittua!? Onks toi Impaled Nazarene?" Kun bändin jäsenet soittivat jonkun biisin loppuun taikka heillä tuli hengäsdystauko, niin kukaan yleisöstä ei taputtanut. Osa alkoi jopa huutaa BUU!
Keikan lähestyessään loppuaan kun he justiinsa saivat vikankin biisin soitettua loppuun, niin samantien koko yleisö huusi sen jälkeen et BUU!!! Heitteli varmaan vielä tuoppejakin/pullojakin lavalle, kun eivät oikein tykänneet. Eikä siinä vielä kaikki. Jos heidät sattui näkemään vielä lavan ulkopuolellakin, niin jengi samantien rupesi räkimään heidän kasvoihin. Australiastakin vielä olen kuullut sellaisen jutun, et kun sielläkään jengi ei ollut oikein tykännyt bändistä, niin Luttinen sanoi et: "Pudottakaa ydinpommi Australiaan! Vittu, silläkään maalla ole mitään arvoa!"Herranen aika, tällä perusteella jos olisi oikeus ja lupa vihata ihmisiä/kansoja, niin minäkin vihaisia vaikka ketä ja mitä!
- ...
Aivan järkyttävää sontaa jonka suosio perustuu vain "shokkiarvoon"...
Tyypeillä ei ole minkäänlaista soittotaitoa ja luttinen ei ole varmaan eläissään kuullut miten englantia kuuluisi lausua oikein, kyllä se niin päin &¤%"%¤ menee...
Niin ja sanoitukset... ehken viitti edes aloittaa jauhamaan niistä...- IN-fani
Kuuntelehan vaikka IN:n levyjä Nihil, AOWDNMP, All That You Fear ja uusin Pro Patria Finlandia. Kysy itseltäsi uudelleen, osaavatko tyypit soittaa. Voitko väittää rehellisesti, että soittotaitoa ei löydy?
- TOTCFUARTD
Impaled Nazarenen "suosio"? Shokkiarvo?! Asiat järjestykseen: joku Marilyn Mansonin kaltainen mammuttihörhö se vasta onkin shokkiarvolla jalustalleen nostettu. Sinänsä meikällä ei mitään Mansonia vastaan ole; taustalla soi herran kokoelma parhaillaankin...
IN:n heppujen soittotaitoa on kritisoitu ennenkin. Mutta kuten nimimerkki IN-fani totesi, ei uudempien levyjen soitantopuolessa pitäisi olla mitään valittamista edes tekniikkarunkkareilla. Ja vanhat julkaisut (vaikkakin kenties teknisiltä ansioiltaan vajavaisina) toimivat jo pelkän täystuhoaggressionsa ansiosta.
- TOTCFUARTD
Siinä ensimmäisessä osiossa tulivatkin kaikki oleelliset Impaledin uusimman levyn nimeen liittyvät faktat. Allekirjoitan sataprosenttisesti. Tietysti basistin sijasta olisi voinut haastatella lyriikoiden kirjoittajaa eli maestro Luttista, jonka hengentuotoksien kyseenalaisen (?) luonteen vuoksi tämä rihma venyi näinkin pitkäksi...
- IN-fani
TOTCFUARTD kirjoitti:
Siinä ensimmäisessä osiossa tulivatkin kaikki oleelliset Impaledin uusimman levyn nimeen liittyvät faktat. Allekirjoitan sataprosenttisesti. Tietysti basistin sijasta olisi voinut haastatella lyriikoiden kirjoittajaa eli maestro Luttista, jonka hengentuotoksien kyseenalaisen (?) luonteen vuoksi tämä rihma venyi näinkin pitkäksi...
Jep, ja siinä tuli selväksi nimimerkille DarkFear kaikki asiat, mitkä jäivät epäselväksi. Mutta luultavammin heebo ei muuta mielipidettään bändistä... So not. Olen puhunut.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360