laihdutuspillerit

topi

tästä aiheesta ny o jauhettu aika paljo, mut tietoo mun tapaukseen en oo viel nähny. elikkäs tarvitsisin pientä lisäbuustia laihduttamiseen. käyn viikossa 3 kertaa salilla ja 2 kertaa lenkillä. luulis et noillaki laihtuis, mut aattelin et jos hommais pillerit viel lisäks. pieni kaljamaha pitäis saada pois.
toimiiko noi ananaskapselit? niistä on ollu vähä puhetta. aika halpojaki tais olla....

30

18596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jermu

Aivan. Itekki reenailen säännöllisesti ja oon harkinnu laihdutuspillereitä. Kaikki viestit missä kerrotaan pillereiden kokemuksista on kirjottanu joku sohvaperuna joka ei liiku ja antaa pillereiden vaan tehä työn.

• onnistuu

Laitahan linkkiä niistä sohvaperunoista. Aika paljon olen näitä juttuja seurannut, mutta sellainen läski-imupillereiden ostopaikka kiinnostaisi minuakin.

Laihdutukseni alkoi sairaana sängyn pohjalla. Vaakaa ei ollut, kun en päässyt liikkeelle sitä ostamaan sairauteni vuoksi, mutta vaatteet kävi isoiksi. Kipulääkket vei ruokahalun ja kipu liikuntakyvyn. Rautalangasta väännettynä: liikkumattakin voi laihtua, jos kalorisaanti vähenee toisaalta rankkakaan liikunta ei laihduta jos ei ole tarkkana syömisen (ja liikunnan myötä kasvavan ruokahalun) kanssa.

• tanjata

Itse en ole kokeillut, mutta tutulla oli paino pudonnut viisi kiloa. Nestettähän se on, mutta mukava lisä jos muuten kuntoilee ja syö terveellisesti. Ainakin siitä voi ottaa semmosen alkuspurtin laihdutukselle:))

• topi

voishan sitä testiä. aika paljo poruka o mollannu noit ananaskapseleita, mut veikkaisin et tulokset vois näkyäkki kun reenaa samalla.

• Ann@
        topi kirjoitti:

voishan sitä testiä. aika paljo poruka o mollannu noit ananaskapseleita, mut veikkaisin et tulokset vois näkyäkki kun reenaa samalla.

Kysypä kuntosaliltasi neuvoa. Heillä on usein myynnissä hyviä rasvapolttopillereitä.

• Sivusta seurannut

Ne todella tehokkaat laihdutuslääkkeet kyllä laihduttavat, mutta kun niitä ei Suomessa määrätä kuin ääritapauksissa, johtuen niissä olevasta vaikuttavasta aineesta, joka sisältää pienen määrän huumausaineeksi luokiteltavaa ainetta. Joten se siitä oikeasti toimivista pillereistä..

• Topi

2001 C4 SYSTEM

mitä mieltä ootte tuotteesta?

• ei vielä 18v

Saako ala-ikäinen noita pillereita ostettua? tai mitään laihdutuspillereitä.
      Olen päättänyt alottaa laihdutttaa, ja kun olen mitoiltani 167/70. Tuntuu, että ei pelkkä kuntosali treeni auta.

• Laihduttaja

Samaa mietin itekki, että saako alaikäiset noita? Ja mistä niitä voi ostaa? Esim. noita ananaskapseleita? Paljo ne maksaa? Oon kuullu myös jostain semmosista kalorinestäjistä..Haluaisin laihtua noin 5-10 kg.

• Laihuttaja

Oletteko kokeilleet sitä uutta ja suosittua DETOXYCALL pillereitä? Sellaisia että laihtuu 72h sisällä 3kiloa. ja sitten kaksi kiloa ainakin viikossa, kunnes pääsee ihannepainoonsa? Itse juuri kokeilemassa.

• lasia

Toimivatko DETOXYCALL pillerit? Mistä niitä saa ostettua? Onko muita pillereitä mitä saaa varmasti apteekista tai luontaistuotekaupoista? Mulle iski nyt ihan hirvee paniikki kun en vaan millään laihdu ja inhoon itteeni.

• mävaan34

Mulla ei ainakaan detoxycall toiminu. lähetin pillerit jo kohta 1kk sitten takaisin ja palautusrahoja ei oo vieläkään kuulunu. Mistä tilasitte detoxycallia? Mä en muista ees sitä firman nimee, että voisin soittaa takas ja kysellä rahoja. Jonku mainoslehtisen sivulta kerran löysin ilmotuksen tästä laihdutuslääkkestä ja tilasin..

• Ei itseensä tyytyväinen
        mävaan34 kirjoitti:

Mulla ei ainakaan detoxycall toiminu. lähetin pillerit jo kohta 1kk sitten takaisin ja palautusrahoja ei oo vieläkään kuulunu. Mistä tilasitte detoxycallia? Mä en muista ees sitä firman nimee, että voisin soittaa takas ja kysellä rahoja. Jonku mainoslehtisen sivulta kerran löysin ilmotuksen tästä laihdutuslääkkestä ja tilasin..

Haluaisin laihduttaa, mutta se ei onnistu. Olen ollut koulu kiusattu koko ajan painoni vuoksi myös kotona oon kuullu sitä kiusaamista varsinkin äitinltä ja siskoltani, on myös äitin äiti eli mummu valittanut siitä. haluaisin pudottaa painon normaali painoisen tasolle ja vuötäröltä makkarat pois. käyn pyörailemässä joka päivä jonkin verran joskus paljon ja joskus vähän vähemmän. olen 13vuotias 170/76. haluasin nyt kokeilla laihdutus pillereitä. haluan kysyä teiltä jotka on laihduttanut pillereiden avulla : saako pillereitä ilman reseptiä? Paljonko ne maksaa? mistä niitä saa? mitä kannattaa käyttää? kuinka nopeasti ne tehoavat ja alkaa näkyä? Saako niillä pois vyötäröltä läskit? vastattakaa tarvitesn apua :/ välillä minua alkaa masentaa jo tämä enkä ole tyytyväinen itseeni nyt jos en saa laihdutettua :s

• !!!
        Ei itseensä tyytyväinen kirjoitti:

Haluaisin laihduttaa, mutta se ei onnistu. Olen ollut koulu kiusattu koko ajan painoni vuoksi myös kotona oon kuullu sitä kiusaamista varsinkin äitinltä ja siskoltani, on myös äitin äiti eli mummu valittanut siitä. haluaisin pudottaa painon normaali painoisen tasolle ja vuötäröltä makkarat pois. käyn pyörailemässä joka päivä jonkin verran joskus paljon ja joskus vähän vähemmän. olen 13vuotias 170/76. haluasin nyt kokeilla laihdutus pillereitä. haluan kysyä teiltä jotka on laihduttanut pillereiden avulla : saako pillereitä ilman reseptiä? Paljonko ne maksaa? mistä niitä saa? mitä kannattaa käyttää? kuinka nopeasti ne tehoavat ja alkaa näkyä? Saako niillä pois vyötäröltä läskit? vastattakaa tarvitesn apua :/ välillä minua alkaa masentaa jo tämä enkä ole tyytyväinen itseeni nyt jos en saa laihdutettua :s

Niitä myy ihan tavalliset kaupatkin, mm. citymarket ja prisma. ainaki nutrilet:ia...
        Kyllä useammat ovat kertoneet että painoa on pudonnot pillerien ansista koska ne vievät ruokahalua pois.
        ja poistavat nesteitä yms.

• Veijo
        !!! kirjoitti:

Niitä myy ihan tavalliset kaupatkin, mm. citymarket ja prisma. ainaki nutrilet:ia...
        Kyllä useammat ovat kertoneet että painoa on pudonnot pillerien ansista koska ne vievät ruokahalua pois.
        ja poistavat nesteitä yms.

Pillerit ei toimi. Sivuvaikutuksia kyllä löytyy.
        Ainoa mikä toimii on oikea ruokavalio joka ei varmasti ole virallinen ravintosuositus lautasmalleineen.

Vapaaetoista. Voihan sitä tietysti jatkaa muiden lompakon paksuntamista ja pysyä itse yhtä paksuna.

• rauhaarakastaaamaa
        Veijo kirjoitti:

Pillerit ei toimi. Sivuvaikutuksia kyllä löytyy.
        Ainoa mikä toimii on oikea ruokavalio joka ei varmasti ole virallinen ravintosuositus lautasmalleineen.

Vapaaetoista. Voihan sitä tietysti jatkaa muiden lompakon paksuntamista ja pysyä itse yhtä paksuna.

että ei enää juo kaljaa. On se aika ihmeellistä miten me aikuiset ihmiset ollan syömisen kanssa näin hukassa.

Jos se "kaljamaha" ei ole tullut kaljasta, niin silloin se on tullut jostain muusta mitä suuhun on mennyt ja mahaan nielty. Ehkä terveellistä leipää ja kevyttuotteita.

Jos istut persiilläs enimmän aikaa niin kulutus on hemmetin vähäistä. Makaava ihminen voi lihoa kolmellä leivällä per päivä.

Kannattaa perehtyä hiilihydraatteihin ja insuulinin toimintaan. Hiilihydraateista tulee hirmu äkkiä päivän kalorit täyteen eli yli.

• Veijo
        rauhaarakastaaamaa kirjoitti:

että ei enää juo kaljaa. On se aika ihmeellistä miten me aikuiset ihmiset ollan syömisen kanssa näin hukassa.

Jos se "kaljamaha" ei ole tullut kaljasta, niin silloin se on tullut jostain muusta mitä suuhun on mennyt ja mahaan nielty. Ehkä terveellistä leipää ja kevyttuotteita.

Jos istut persiilläs enimmän aikaa niin kulutus on hemmetin vähäistä. Makaava ihminen voi lihoa kolmellä leivällä per päivä.

Kannattaa perehtyä hiilihydraatteihin ja insuulinin toimintaan. Hiilihydraateista tulee hirmu äkkiä päivän kalorit täyteen eli yli.

"Kannattaa perehtyä hiilihydraatteihin ja insuulinin toimintaan. Hiilihydraateista tulee hirmu äkkiä päivän kalorit täyteen eli yli."

Voisitko selittää.

Hiilihydraatit lihottaa koska käyttämätön hh=sokeri varastoituu elimistössä rasvaksi. Aiheuttaa myäs nälän tunteen ja imelän halun aika nopeasti syömisen jälkeen.
        1gr hh on noin 4kkal
        1gr rasvaa on noi 9 kkal.
        Rasvan (luonnollisen ja terveellisen, esim eläinrasva) etu on siinä että pysyt kylläisenä pidempään ja verensokerin ei tarvitse leikkiä vuoristorataa.

• utelias....
        Veijo kirjoitti:

"Kannattaa perehtyä hiilihydraatteihin ja insuulinin toimintaan. Hiilihydraateista tulee hirmu äkkiä päivän kalorit täyteen eli yli."

Voisitko selittää.

Hiilihydraatit lihottaa koska käyttämätön hh=sokeri varastoituu elimistössä rasvaksi. Aiheuttaa myäs nälän tunteen ja imelän halun aika nopeasti syömisen jälkeen.
        1gr hh on noin 4kkal
        Rasvan (luonnollisen ja terveellisen, esim eläinrasva) etu on siinä että pysyt kylläisenä pidempään ja verensokerin ei tarvitse leikkiä vuoristorataa.

kkal?

• siis?
        Veijo kirjoitti:

Voisitko selittää.

1gr hh on noin 4kkal

1gr hh on noin 4kkal

Miten tuo yhtälö toimii, eikös kannattaisi tuon mukaan siis syödä hiilareita ennemmin kuin rasvaa sen tilalla?

• bulla
        siis? kirjoitti:

1gr hh on noin 4kkal

Miten tuo yhtälö toimii, eikös kannattaisi tuon mukaan siis syödä hiilareita ennemmin kuin rasvaa sen tilalla?

Ei. Ja juurikin sen takia, että rasva pitää nälän huomattavasti kauemmin loitolla kun hiilarit.

• pablo persereikä
        bulla kirjoitti:

Ei. Ja juurikin sen takia, että rasva pitää nälän huomattavasti kauemmin loitolla kun hiilarit.

Hah hah! Vitun pirinistit.... "Laihdutuspilleri" = Piri

• pillerit_ei_laihduta
        pablo persereikä kirjoitti:

Hah hah! Vitun pirinistit.... "Laihdutuspilleri" = Piri

4krt viikossa kuntosali 4krt viikossa lenkki tms. ~3kk -14kg.. kcal 1500-1700 päivässä

• esmeedender

Nojoo, kai se ny on selvää, että paras tapa laihtua on syödä vähemmän? Kuntoilu tulee hyvänä kakkosena. Tosin kait niistä pillereistäkin apua on joillekin.

Bongasin surffaillessani jonkun listan tällasista suht uusista tuotteista:
      http://www.tehokas-laihdutus.info/laihdutuspillerit/

Emt auttako ketän.

• auttoi

Hyvä linkki! :)

• Iso kärpänrn

Ihan piti kaivaa vanha ketju moraalin vartijaksi, vaikka tällä hetkellä Suomesta, koko EU:sta eikä edes Turkista saa oikeasti vaikuttavia laihdutuslääkkeitä. En puhu luontaistuotteista. Lääkkeiden myyntikielto on liioittelua, koska vain aniharvat saa vakavia (kuten hengenlätö) sivuvaikutuksia ja läskin paljouteen kuollaan kuin kärpäset.

• ADD-nainen

Suomessa ei saa lääkärin määräämää laihdutuslääkkettä kuin Xenicalia koska Reductil kiellettiin sen sisältämän huumausaineen vuoksi. Sitä käyttivät ihmiset väärin ja sitten ihmeteltiin miksi niitten lääkkeitten käyttäjät saivat mm sydänkohtauksen tai aivoverenvuodon. Mitään lääkettä ei saa käyttää väärin varsinkaan Reductilia! Ihan hyvä vaan että kiellettiin mutta nyt se sitten on niittenkin ulottumattomissa jotka sitä olisivat oikeasti tarvinneet.
      Noh toivottavasti joku päivä kehitettäisiin turvallisempi vastike Reductilille eikä väärinkäytöksiä enää sattuisi (toiveajatteluako?). Tai no kyllähän myös esim ADHD-lääkkeitä käytetään väärin koska ne sisältävät samoja aineita kuin Reductil... Huoh!

• Noh noh !

>

Ei siinä mitään huumausainetta ole. Osoitettiin vaan mahdollisuus, että sen haitat ovat hyötyjä suuremmat.

>

Riski oli myös ohjeiden mukaan käyttävillä.

>

Ei. Kyllä Reductilin vaikuttava aine on eri kuin ADHD-lääkkeet.

• ikävä reduja

NIINPÄ!!! Itse käytin reductiliä pari kk, kunnes se kiellettii eu:ssa...kyllä vitutti, ku se toimi ihan älyttömän hyvin laihdutukseen :(

toivottavasti ne keksis äkkiä jonkun toisen vastaavanlaisen ...

• Tyytyväinen

Nostetaanpa tämä aihe takaisin pinnalle.

Tässä olisi blogi, jossa kerrotaan oikeasti toimivista laihdutustuotteista: http://e2fitness.com/laihdutuspillerit-oikeasti-toimivat-laihdutustuotteet-netista/

Kirjoituksessa suositellaan mm. Prodiet ja GlucoDietiä, jotka ovat oikeasti toimivia laihdutuspillereitä verrattuna moneen muuhun vastaavanlaiseen tuotteeseen, joita voi löytää internetin ihmeellisestä maailmasta.

Mitäpä siis aikailemaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3706
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      60
      776
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe