Perheväkivalta ja opinnäytetyö

Kaisa-Marja

Hei! Olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja opiskelija Rovaniemen terveys- ja sosiaalialan oppilaitoksessa. Valmistun keväällä 2006 ja olen tekemässä päättötyötäni aiheesta Lapsiin ja nuoriin kohdistuva perheväkivalta.
Jos olet kokenut perheväkivalta olemalla uhri, sivusta katsoja tai tekijä, voisitko kertoa kokemuksistani minulle. Olen vaitiolo valvollinen eli kaikki kertomanne tiedot pysyvät salassa ja niitä ei saa kukaan muu kuin minä. Nimet muutetaan työhön liittäessä. Voit kertoa oman tarinan tai tarinan ystävästäsi jota on kohdeltu kaltoin. Toivottavasti kertoisitte avoimesti tarinoitanne ja kertojat mielellään täysi-ikäisiä (18v.), liittäkää tarinaanne ikänne ja sukupuoli, nimeä ei tarvitse kertoa! Tarinat voitte lähettää minulle sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Kiitoksia jo etukäteen!

4

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wondering

Ei kyllä liity mitenkään aiheeseen, mutta pakko on ihmetellä että mitä tämä tekee suku on PARAS -pastalla, kun suku on PAHIN palstakin on olemassa?

• asdasda

Älkää uskoko, tuon sähköpostin takana voi olla kuka tahansa rikollinen, psykopaattipervo tai kiristäjä. Tai sitten sillä on idea tienata rahaa kovilla kokemusillanne.

• Mistä sinä voit olla varma ettei esim. sinulle kirjoittava 20v perheväkivallasta kärsivä nainen ole oikeasti 13v tylsistynyt nörttipoju, joka ei ole väkivaltaa nähnyt edes tv:stä? Aika helppo olisi minunkin lähettä sulle melkoista skeidaa täytenä totena. En tosin tee sitä, mutta mistä tiedät ettei puolet sinulle kirjoittavista tee niin?
      En tosin tiedä mitään paikkaa kerätä tietoa, mutta nettifoorumi ei tunnu oikealta paikalta kerätä tietoa...

• miksi ei?

Netti on ihan samanlainen paikka hakea ihmisten kokemuksia kuin esimerkiksi lehtipalsta.
        Sielläkin voi joku huijata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      360
      4286
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      144
      3739
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      88
      2608
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      12
      2236
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1910
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1818
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1808
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1095
    Aihe