Hei! Olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja opiskelija Rovaniemen terveys- ja sosiaalialan oppilaitoksessa. Valmistun keväällä 2006 ja olen tekemässä päättötyötäni aiheesta Lapsiin ja nuoriin kohdistuva perheväkivalta.
Jos olet kokenut perheväkivalta olemalla uhri, sivusta katsoja tai tekijä, voisitko kertoa kokemuksistani minulle. Olen vaitiolo valvollinen eli kaikki kertomanne tiedot pysyvät salassa ja niitä ei saa kukaan muu kuin minä. Nimet muutetaan työhön liittäessä. Voit kertoa oman tarinan tai tarinan ystävästäsi jota on kohdeltu kaltoin. Toivottavasti kertoisitte avoimesti tarinoitanne ja kertojat mielellään täysi-ikäisiä (18v.), liittäkää tarinaanne ikänne ja sukupuoli, nimeä ei tarvitse kertoa! Tarinat voitte lähettää minulle sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Kiitoksia jo etukäteen!
Perheväkivalta ja opinnäytetyö
4
1118
Vastaukset
- wondering
Ei kyllä liity mitenkään aiheeseen, mutta pakko on ihmetellä että mitä tämä tekee suku on PARAS -pastalla, kun suku on PAHIN palstakin on olemassa?
- asdasda
Älkää uskoko, tuon sähköpostin takana voi olla kuka tahansa rikollinen, psykopaattipervo tai kiristäjä. Tai sitten sillä on idea tienata rahaa kovilla kokemusillanne.
Mistä sinä voit olla varma ettei esim. sinulle kirjoittava 20v perheväkivallasta kärsivä nainen ole oikeasti 13v tylsistynyt nörttipoju, joka ei ole väkivaltaa nähnyt edes tv:stä? Aika helppo olisi minunkin lähettä sulle melkoista skeidaa täytenä totena. En tosin tee sitä, mutta mistä tiedät ettei puolet sinulle kirjoittavista tee niin?
En tosin tiedä mitään paikkaa kerätä tietoa, mutta nettifoorumi ei tunnu oikealta paikalta kerätä tietoa...- miksi ei?
Netti on ihan samanlainen paikka hakea ihmisten kokemuksia kuin esimerkiksi lehtipalsta.
Sielläkin voi joku huijata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569