Perheväkivalta ja opinnäytetyö

Kaisa-Marja

Hei! Olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja opiskelija Rovaniemen terveys- ja sosiaalialan oppilaitoksessa. Valmistun keväällä 2006 ja olen tekemässä päättötyötäni aiheesta Lapsiin ja nuoriin kohdistuva perheväkivalta.
Jos olet kokenut perheväkivalta olemalla uhri, sivusta katsoja tai tekijä, voisitko kertoa kokemuksistani minulle. Olen vaitiolo valvollinen eli kaikki kertomanne tiedot pysyvät salassa ja niitä ei saa kukaan muu kuin minä. Nimet muutetaan työhön liittäessä. Voit kertoa oman tarinan tai tarinan ystävästäsi jota on kohdeltu kaltoin. Toivottavasti kertoisitte avoimesti tarinoitanne ja kertojat mielellään täysi-ikäisiä (18v.), liittäkää tarinaanne ikänne ja sukupuoli, nimeä ei tarvitse kertoa! Tarinat voitte lähettää minulle sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Kiitoksia jo etukäteen!

4

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wondering

Ei kyllä liity mitenkään aiheeseen, mutta pakko on ihmetellä että mitä tämä tekee suku on PARAS -pastalla, kun suku on PAHIN palstakin on olemassa?

• asdasda

Älkää uskoko, tuon sähköpostin takana voi olla kuka tahansa rikollinen, psykopaattipervo tai kiristäjä. Tai sitten sillä on idea tienata rahaa kovilla kokemusillanne.

• Mistä sinä voit olla varma ettei esim. sinulle kirjoittava 20v perheväkivallasta kärsivä nainen ole oikeasti 13v tylsistynyt nörttipoju, joka ei ole väkivaltaa nähnyt edes tv:stä? Aika helppo olisi minunkin lähettä sulle melkoista skeidaa täytenä totena. En tosin tee sitä, mutta mistä tiedät ettei puolet sinulle kirjoittavista tee niin?
      En tosin tiedä mitään paikkaa kerätä tietoa, mutta nettifoorumi ei tunnu oikealta paikalta kerätä tietoa...

• miksi ei?

Netti on ihan samanlainen paikka hakea ihmisten kokemuksia kuin esimerkiksi lehtipalsta.
        Sielläkin voi joku huijata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2160
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      180
      1941
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      869
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      855
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      802
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe