Miesten pussihousut

kojl

Onko kellään tietoa saako etelä-suomesta miesten pussihousuja, kunnon vanhanajan. Pitäisi olla aika reilunkokoiset. Onko kellään tietoa missä hinta-haitarissa ne housut suunnilleen pyörii?

16

8616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhfgh

      Honestystä saa www.honesty.fi
      Tosiaankin ovat reilunkokoset ja hinta muistaakseni 85€

      • PetjaJäppinen

        aitoja pussi- eli saapashousuja,
        http://www.pkymasehist.fi/housu22.html

        Aidot saapashousut saattaisi saada minun kauttani, mutta hinta on varsin messevä, kankaasta riippuen hinnat alkaen 140€


    • Saapashousu mies

      Pussihousut , arapialaiset käyttävät vyötäröstä kuminauha ja nilkoista kuminauhat nämä ovat heidän pussihousut.
      Suomalaiset käyttävät saapashousuja ,niitä saa
      vähän joka paikasta jos ei muuta niin tilaamalla.Tai sitten ajamalla,
      Pälkäneelle,Rautajärvelle,Pimiäntie 1.
      Siellä on saapashousuja joka lähtöön aukuisille ja lapsille.
      On paljon muutakin,VANHA SAVOTTA ,niminen liike.
      Tai ota käyttöön tietokoneen GOOGLE ,sivu syötä sinne SAAPASHOUSUT löydät paikat

    • löytää

      mm. vaatekauppa nostalgiasta, hinta on noin 100 euroa ja saa mittojen mukaan tehtynä. Kuten joku jo neuvoi niin paa googleen saapashousut ja sieltä pääset eteenpäin. Jos aihe kiinnostaa noin perinne mielesssä enemmänkin niin sitten voi harkita liittymistä Nilsiän Pussihousuyhdistyksen alajaostoon -- eli kaikille niille, jotka eivät asu Nilsiässä, mutta haluavat olla mukana ja ehkä . Ideologiana on suomalsien pussihousuperinteen ylläpito ja kunnioittaminen. Tuosta lisää yhdistykset palstalla.

    • pussihousut joka päi

      Jos haluat. Hyvät. Vanhanajan kampavillatiakonaalista valmistetut paksukankaiset isopussiset niin joutuuhan niitä vähän etsiskelemään.semmoiset näkyi olevan olikohn alavuden.miehellä päällänsä kuvassa näillä palstoilla.samanlaisia on minullakin ja pidän päälläni. Tosi milelläni niin kotona kun kylilläkin ja olisipa mukava tavata muitakin pussihousu miehiä.miäpä siinä on ujostelemista ei ku pussihousut ja kumiterät reilusti jalkaan ja on ihan tosi miehen näköinen.onkos ne pussihousut senkummemman näköiset kun nurison lökärit. Päinvastoin.tullaankos tutuiksi

      • Hei ! Pussihousuja olen minäkin käyttänyt. Komeathan ne on miehen päällä sopivien nahkasaappaiden kanssa. Mikä ettei, tullaan vaan tutuiksi.


      • Anonyymi
        Pussihousumies kirjoitti:

        Hei ! Pussihousuja olen minäkin käyttänyt. Komeathan ne on miehen päällä sopivien nahkasaappaiden kanssa. Mikä ettei, tullaan vaan tutuiksi.

        Mistä saisi iso kokoiset pussihousut


    • Pussihousut

      Pussihousuja olen ostanut ainakin Rautajärveltä Vanhalta Savotalta sieltä löytyy muitakin perinnevaatteita naisille ja miehille ja myös perinnejalkineet.

    • Anonyymi

      Hei. Minulta vois löytyä isokokoisemmat pussihousut. tosi hyvän kuntoiset.

      • Anonyymi

        Olen kiinnostunut ostamaan pussihousut


    • Anonyymi

      Nimimerkkini on tuo Kumiterät ja kirjoitin niistä isommista pussihousuista. jos viellä etsit niitä niin ota yhteyttä.

    • Anonyymi

      Pussihousuissa juoaraan pussikaljoo ja matkustellaa Onnipussilla.

    • Hei ! Minulta löytyy ns vanhan ajan diegonaali pussihousut. Kahdella takataskulla ja henkselien napit kuten myös etumuksessa. Vyotärö 118 ja pituus kauluksesta lahkeen suoraan alaosaan 112 cm. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä.

      • Anonyymi

        Olen kiinnostunut ostamaan pussihousut


    • Hei, jos etsit vielä isompia pussihousuja niin minulla on yhdet ns vanhan ajan kunnon diegonaalia olevat housut. Napeilla henkseleitä varten kuten myös etumus. Parit takataskut myös. Vyotärö 118 ja pituus vyötäröltä housun suoraan alaosaan 112 cm. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä.

    • Anonyymi

      Olen etsinyt Ruotsissa suomalaismallisia pussihousuja, mutta olen tavannut noita yläluokan ratsastushousuja, jotka ovat niin kovin hienoja. Ei kai ole muuta mahdollisuutta kuin tilata räätäliltä pöksyt.
      Terveisin Pekka O.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe