kulmien ja ripsien värjäys

laiskempi tapaus

Olen alkanut värjäämään kulmat ja ripset, ettei tarvitsisi niin usein meikata... :) Kysynkin, että kuinka usein niitä saa värjätä? Aineet on varmaankin aika tuhtia tavaraa, enkä haluais että ripset tippuu pois.

14

29783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuhaa

tulee kalliiks jos aina värjäät ne, väri kestää muutaman viikon ja maksaa kuitenkin ainakin täällä 18 euroa. tulee paljon halvemmaks meikata itte. Aattele ny kahessa viikossa menee 18 euroa, se on 9 euroa viikossa! mieti vähän...

• Kirsi

Se ei maksa juuri mitään

• laiskempi tapaus
        Kirsi kirjoitti:

Se ei maksa juuri mitään

Ihan itse minä ne värjään, en nyt ihan niin laiska kuitenkaan ole.

• helps
        Kirsi kirjoitti:

Se ei maksa juuri mitään

Mulla ei kauhean "tuuheat" kulmakarvat.Yritin värjätä ja ihovärjäyty oikein kunnolla ja sit näytti tosi kamalalta.Onkos mitään vinkkejä?

• iholle
        helps kirjoitti:

Mulla ei kauhean "tuuheat" kulmakarvat.Yritin värjätä ja ihovärjäyty oikein kunnolla ja sit näytti tosi kamalalta.Onkos mitään vinkkejä?

Levitä vaseliinia ensin kulmakarvojen reunaa mukaillen iholle, ja pyyhi sitten sormella painaen vaseliini ohuelti myös kulmakarvojen kohdalle/päälle. Kulmaväri tarttuu kyllä karvoihin, vaikka ovatkin vähän "rasvaantuneet". Lisävinkki vielä; älä missään nimessä pese kasvojasi ennen kulmien värjäystä, ihon oma tali, mahd, meikkikin suojaa myös. Jos tuntuu, että värjäytyy huonosti, pidennä vaikutusaikaa. Ja pyyhi sitten kulmaväri pois kuivalla pumpulilla, sen jälkeen kasta puhdas pumpuli kuumaan veteen ja saippuaan, ja hankaa kulmia sillä. Itse myös pyrin ajoittamaan kulmien värjäyksen aina sellaiseen ajankohtaan, ettei aamulla heti tarvitse olla edustuskunnossa, eli usein lauantai-iltaan, jos satun kotona köllöttelemään.

• Helps
        iholle kirjoitti:

Levitä vaseliinia ensin kulmakarvojen reunaa mukaillen iholle, ja pyyhi sitten sormella painaen vaseliini ohuelti myös kulmakarvojen kohdalle/päälle. Kulmaväri tarttuu kyllä karvoihin, vaikka ovatkin vähän "rasvaantuneet". Lisävinkki vielä; älä missään nimessä pese kasvojasi ennen kulmien värjäystä, ihon oma tali, mahd, meikkikin suojaa myös. Jos tuntuu, että värjäytyy huonosti, pidennä vaikutusaikaa. Ja pyyhi sitten kulmaväri pois kuivalla pumpulilla, sen jälkeen kasta puhdas pumpuli kuumaan veteen ja saippuaan, ja hankaa kulmia sillä. Itse myös pyrin ajoittamaan kulmien värjäyksen aina sellaiseen ajankohtaan, ettei aamulla heti tarvitse olla edustuskunnossa, eli usein lauantai-iltaan, jos satun kotona köllöttelemään.

ja eikun värjäilemään

• Lenttis
        helps kirjoitti:

Hei!

Sinulla on ollut ongelmia kulmien värjäyksen kanssa. Paras millä levität värin on kapea vesivärisuti ja leikkaa harjakset noin puolisenttisiksi. Sillä saat juuri oikean leveyden verran väriä kulmiin.

Itse en käytä rasvoja tai muuta. Levitän ensin värin oikein kunnolla, annan olla 5 min ja sitten pyyhin ensin kuivalla vanulla ja sitten märällä. Sitten tärkeä vaihe kostuta hieman vanua permanenttiaineella ja pyyhi kunnolla ihoa painaen ja kulmakarvoja myötäillen sitten lopuksi viruta vedellä permisaine pois. Kulmasi ovat täydelliset ja ihossasi ei ole yhtään väriä.

Teen itse näin jokapäiväisessä työssäni. Onnea kokeilulle.

• aloittelija number 1
        Lenttis kirjoitti:

Hei!

Sinulla on ollut ongelmia kulmien värjäyksen kanssa. Paras millä levität värin on kapea vesivärisuti ja leikkaa harjakset noin puolisenttisiksi. Sillä saat juuri oikean leveyden verran väriä kulmiin.

Itse en käytä rasvoja tai muuta. Levitän ensin värin oikein kunnolla, annan olla 5 min ja sitten pyyhin ensin kuivalla vanulla ja sitten märällä. Sitten tärkeä vaihe kostuta hieman vanua permanenttiaineella ja pyyhi kunnolla ihoa painaen ja kulmakarvoja myötäillen sitten lopuksi viruta vedellä permisaine pois. Kulmasi ovat täydelliset ja ihossasi ei ole yhtään väriä.

Teen itse näin jokapäiväisessä työssäni. Onnea kokeilulle.

Hei!

Ajattelin kysäistä, että tarvitseeko muuta ihoa suojata?
        Nimittäin minulla voisi hyvinkin valua tai roiskahtaa väriä kulmien ympäröivälle iholle ja se ei näyttäisi kovinkaan hyvältä...

• ikä....

Kulmakarva kasvaa noin kuukauden, tippuu pois, ja uusi karva kasvaa tilalle. Kaikki karvat ovat siis vähän eri-ikäisiä, eivät yhtäaikaa onneksi putoa :))
      Itse värjään kulmakarvat n. 3-4viikon välein, loppuaikana saa jo kynällä paikkailla. Reippaammalla tuulella ollessa, olen värjäillyt kahden viikon välein, ilman mitään huolia.

• laiskempi tapaus

Varmaankin tuo pari-kolme viikkoa on hyvä väli. Kiitoksia sinulle :)

• Mutisia

Mistä niitä kulmisten värjäys aineita saa? Ja paljon ne suunnilleen maksaa ? Ja sitte viel et mikä merkki olis paras/hyvä ekaa kertaa värjäävälle ?

• lamenta

Kerran kuukaudessa on ihan ok, mutta useammin ei kannata värjäillä.

• lamenta

"Mistä niitä kulmisten värjäys aineita saa? Ja paljon ne suunnilleen maksaa ? Ja sitte viel et mikä merkki olis paras/hyvä ekaa kertaa värjäävälle ? "

Refectocil on hyvä ja arvostettu, todella laadukas ja turvallinen merkki. On aika suosittu ammattilaistenkin keskuudessa. Saat mm. Sokokselta, Citymarketista, Prismoista, nettikaupoista.. Googleta kuva pakkauksesta! Yksi värituubi maksaa noin 6-7 euroa ja sillä värjää lukemattomia kertoja, keskimäärin 15-20 kertaa ripset ja/tai kulmat. Joudut ostamaan lisäksi hapetteen, pieni pullo maksaa ehkä saman verran, kuin itse värituubi. Se kestää myös todella kauan ahkerassakin käytössä. Sitten vielä suojalaput (löytyy samalta merkiltä) ellet halua taiteilla itse vanulapuista suojalappuja.

• odtij

kuluuko se väri sitte nopeesti pois? entä meneekö se koko pullo joka ostetaan yhdellä kertaa?Värjään siis sekä ripset että kulmat. Olen ajatellut jotai halppis markettituotetta joka maksaa n.10e. Niijja sellasta missä tulee kaikki mukanaD:D:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10306
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      244
      5993
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5424
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      95
      5048
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3315
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2714
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2622
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2434
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2284
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2217
    Aihe