Mistä ihmeestä löydän kyseisen ihmisen kirjan: Improvisointi pop/jazz musiikissa?? Kertokaa tai kaupatkaa omaanne!! :)
Vastaukset 6
- Lare
Mulla on se just lainassa kirjastosta, en tarvi enää. Voin palauttaa.
- paikallisesta
suomalaisesta kirjakaupasta. En asu helsingissä. Tilasivat sen sinne ja minä hain sen pois, viikon verran kesti.
- Be Bop
Ei ole erityisen briljantti kirja. En suosittele.
- jazzmin
Be Bop kirjoitti:
Ei ole erityisen briljantti kirja. En suosittele.
Joo, olen samaa mieltä.. Mutta kannattaa tutustua tällaseen kirjaan : Mark Levine: Jazz Theory Book
Sieltä löytyy kaikki!! :) - .Oä
jazzmin kirjoitti:
Joo, olen samaa mieltä.. Mutta kannattaa tutustua tällaseen kirjaan : Mark Levine: Jazz Theory Book
Sieltä löytyy kaikki!! :)ansiokas kirja, mutta tyypillisen nykytapaan keskittyy skaalapohjaiseen "oikean äänien" etsimiseen. Kajtsun hajasävelanalyysitapa on kelpo tapa hahmottaa niitä "vääriä ääniä".
- dimi
.Oä kirjoitti:
ansiokas kirja, mutta tyypillisen nykytapaan keskittyy skaalapohjaiseen "oikean äänien" etsimiseen. Kajtsun hajasävelanalyysitapa on kelpo tapa hahmottaa niitä "vääriä ääniä".
juuri niitä oikeita ääniä minäkin etsin kyllä niitä
tavallisia ääniä kuka vaan soittaa esimerkki Paul Desmond siellä ne hyvät äänet on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627