Upeaa olla mies!

Master_Of_Sun

- Viikon lomalla tarvitset vain yhden laukun.

- Saat nauraa remakasti omille pieruillesi.

- Pystyt kirjoittamnaan pissaamalla lumeen.

- Puhelut kestävät vain 30 sekuntia.

- Vessaan ei ole jonoa ja voit meennä sinne yksin.

- Hyppiessäsi kanavalta kanavalle sinun ei tarvitse pysähtyä katsomaan, kun joku itkee. Kaukosäädin on sinun ja vain sinun.

- Sinun ei tarvitse raahata perässäsi laukkua täynnä hyödytöntä tavaraa.

- Kun joku kritisoi työtäsi, ulkonäköäsi jne., sinun ei heti tarvitse ajatella, että puhuja salaa vihaa sinua.

- Saat irtopinnoja pienestäkin huomaavaisuudesta.

- Sinun ei tarvitse koskaan siivota vessaa.

- Voit käydä suihkussa ja olet 10 minuutissa valmis lähtöön.

- Häävalmistelut sujuvat itsestään.

- Sinun ei tarvitse ajella karvojasi kaulaasi alempaa.

- Kukaan työtovereistasi ei kukene saamaan sinua itkuun,

- Vaikka olet 35 ja sinkku, kukaan ei edes huomaa.

- Sinun ei tarvitse välittää muiden tunteista.

- Ajattelet seksiä 90 % valveillaoloajastasi.

- Ikkunaostoksia teet vain, kun tarvitset ikkunoita.

- Et välitä vähääkään, huomaako joku uuden pukusi, hiustenleikkuun jne.

- Voit katsella tuntikausia telkkaria ja juoda kaljaa kaverisi kanssa täydessä hiljaisuudessa.

- Harmaat hiukset ja rypyt kasvoilla lisäävät arvokkuuttasi.

Ihmiset eivät ikinä katso rintaasi, kun puhut.

- Sinulla on terveellinen ja normaali suhde äitiisi.

- Voit ostaa kondomeja ilman, että kauppias riisuu sinut mielessään.

- Sinun ei tarvitse muistaa kenenkään syntymäpäiviä jne.

- Eräänä päivänä olet vanha likainen mies - ja maltat tuskin odottaa.

10

882

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo oli

      miesten logiikkaa parhaimmillaan ja hauskimmillaan!

    • Ollaan me miehet vaan evoluution huipulla!!!

    • skäribo

      iäksesi 20 /-. Printtaapa listasi ja ota se esille kymmenen vuoden kuluttua. Takaan, että naurattaa vielä enemmän kuin nyt. :)

      • hyvä arvio

        skräsibo taas on joko yli tai alle viiskymppinen,


    • että te pojat

      osaatte heittää huumoria itsestänne!

      • Master_Of_Sun

        Itseironiaa pitää olla! :-D


    • SaNainen

      että täällä on myös ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä!
      Tähän asti olen aina säälinyt ihmisiä, joiden kohtalona on syntyä miehiksi, mutta nyt täytyy myöntää, että kateeksi käy! On varmaan tosi kivaa saada niin näppärästi kirjoiteltua kaikkea kivaa lumeen! :D

    • some girl.

      jotkut naiset voivat nauraa pieruilleen sekä sinun pieruillesi. did you know that?
      jos on siis sopivasti naisellinen.tietenkään ei jos nainen on täysi diiva ja hienostoneiti.
      "- Sinulla on terveellinen ja normaali suhde äitiisi." jaa naisillako ei sitten ole?
      joillaki on joillaki taas ei.

      • some girl

        vessaan kaikki ei tartte kaveria.sori vain.


      • another girl
        some girl kirjoitti:

        vessaan kaikki ei tartte kaveria.sori vain.

        Take it easy, some girl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe