Upeaa olla mies!

Master_Of_Sun

- Viikon lomalla tarvitset vain yhden laukun.

- Saat nauraa remakasti omille pieruillesi.

- Pystyt kirjoittamnaan pissaamalla lumeen.

- Puhelut kestävät vain 30 sekuntia.

- Vessaan ei ole jonoa ja voit meennä sinne yksin.

- Hyppiessäsi kanavalta kanavalle sinun ei tarvitse pysähtyä katsomaan, kun joku itkee. Kaukosäädin on sinun ja vain sinun.

- Sinun ei tarvitse raahata perässäsi laukkua täynnä hyödytöntä tavaraa.

- Kun joku kritisoi työtäsi, ulkonäköäsi jne., sinun ei heti tarvitse ajatella, että puhuja salaa vihaa sinua.

- Saat irtopinnoja pienestäkin huomaavaisuudesta.

- Sinun ei tarvitse koskaan siivota vessaa.

- Voit käydä suihkussa ja olet 10 minuutissa valmis lähtöön.

- Häävalmistelut sujuvat itsestään.

- Sinun ei tarvitse ajella karvojasi kaulaasi alempaa.

- Kukaan työtovereistasi ei kukene saamaan sinua itkuun,

- Vaikka olet 35 ja sinkku, kukaan ei edes huomaa.

- Sinun ei tarvitse välittää muiden tunteista.

- Ajattelet seksiä 90 % valveillaoloajastasi.

- Ikkunaostoksia teet vain, kun tarvitset ikkunoita.

- Et välitä vähääkään, huomaako joku uuden pukusi, hiustenleikkuun jne.

- Voit katsella tuntikausia telkkaria ja juoda kaljaa kaverisi kanssa täydessä hiljaisuudessa.

- Harmaat hiukset ja rypyt kasvoilla lisäävät arvokkuuttasi.

Ihmiset eivät ikinä katso rintaasi, kun puhut.

- Sinulla on terveellinen ja normaali suhde äitiisi.

- Voit ostaa kondomeja ilman, että kauppias riisuu sinut mielessään.

- Sinun ei tarvitse muistaa kenenkään syntymäpäiviä jne.

- Eräänä päivänä olet vanha likainen mies - ja maltat tuskin odottaa.

10

882

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo oli

      miesten logiikkaa parhaimmillaan ja hauskimmillaan!

    • Ollaan me miehet vaan evoluution huipulla!!!

    • skäribo

      iäksesi 20 /-. Printtaapa listasi ja ota se esille kymmenen vuoden kuluttua. Takaan, että naurattaa vielä enemmän kuin nyt. :)

      • hyvä arvio

        skräsibo taas on joko yli tai alle viiskymppinen,


    • että te pojat

      osaatte heittää huumoria itsestänne!

      • Master_Of_Sun

        Itseironiaa pitää olla! :-D


    • SaNainen

      että täällä on myös ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä!
      Tähän asti olen aina säälinyt ihmisiä, joiden kohtalona on syntyä miehiksi, mutta nyt täytyy myöntää, että kateeksi käy! On varmaan tosi kivaa saada niin näppärästi kirjoiteltua kaikkea kivaa lumeen! :D

    • some girl.

      jotkut naiset voivat nauraa pieruilleen sekä sinun pieruillesi. did you know that?
      jos on siis sopivasti naisellinen.tietenkään ei jos nainen on täysi diiva ja hienostoneiti.
      "- Sinulla on terveellinen ja normaali suhde äitiisi." jaa naisillako ei sitten ole?
      joillaki on joillaki taas ei.

      • some girl

        vessaan kaikki ei tartte kaveria.sori vain.


      • another girl
        some girl kirjoitti:

        vessaan kaikki ei tartte kaveria.sori vain.

        Take it easy, some girl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe