MIKSI RAAVITTE MUNIANNE??

utelias

Heippa!

Täällä eräs hamekansan edustaja ihmettelee sitä mitä monet muutkin ovat varmaan ihmetelleet monesti,eli siis arvoisat miehet miksi teidän pitää aina raapia munianne ja pitää kättä housuissanne?!

Mikä siinä on?

Kysyin asiaa mieheltäni,joka vastaa aina yhtä epämääräisesti:no kun kutittaa ja hiertää ja...ja...

En siis väitä nyt että kaikki miehet toimivat näin,mutta vankaa epäilykseni on että lähes kaikki tekevät tätä;)Pelkäättekö veijareiden katoamista,vai mikä on juju?Kertokaa pliis,olen ihmetellyt tota jo vuosia.Rehellisiä vastauksia,kiitos!

t.utelias

ps.kun naisella on käsi ns. housuissa,niin kyse on tosi toimista,eikä mistään rämppimisestä,heh...

56

8478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin raavitaan

me teemme sitä.

• utelias

Tämä herättää väistämättä kysymyksen,että onko miehen fysiologiassa ja anatomiassa jokin mennyt ihan pieleen,kun jatkuvasti saa olla itseään raapimassa sieltä vai onko sitten niin,että miehet hikoavat vaan niin paljon...tai sitten kaikilla on jokin sieni munissa tms.... :)

• hyvältä
        utelias kirjoitti:

Tämä herättää väistämättä kysymyksen,että onko miehen fysiologiassa ja anatomiassa jokin mennyt ihan pieleen,kun jatkuvasti saa olla itseään raapimassa sieltä vai onko sitten niin,että miehet hikoavat vaan niin paljon...tai sitten kaikilla on jokin sieni munissa tms.... :)

koiratkin tykkää rapsutuksesta. miksei sitten mekin.

• utelias
        hyvältä kirjoitti:

koiratkin tykkää rapsutuksesta. miksei sitten mekin.

Niinpä,jotain tällaista arvelinkin,enkä suinkaan tarkoita että se olisi pahasta,mutta miksi niin monet raapivat itseään julkisesti tai siis pitäisikö sanoa hyväilevät?!Miksei hommaa voi hoitaa kotiin,kun on yksin?

Eikö se julkinen puoli ole jo vähän törkeää...

• rapsun
        utelias kirjoitti:

Niinpä,jotain tällaista arvelinkin,enkä suinkaan tarkoita että se olisi pahasta,mutta miksi niin monet raapivat itseään julkisesti tai siis pitäisikö sanoa hyväilevät?!Miksei hommaa voi hoitaa kotiin,kun on yksin?

Eikö se julkinen puoli ole jo vähän törkeää...

Kait sinäkin joskus hikoilet jostain kohtaa?

Kait sinä joskus korjaat rintaliivien yms asentoa? jopa julkisella paikalla?

Miesten housuissa saattaa olla jotain hassussa asennossa, ja sitä täytyy hieman korjailla, että voi jatkaa kävelyä :-)

• SepeSe
        utelias kirjoitti:

koko muna ole yksi iso tatti.

• utelias
        rapsun kirjoitti:

Kait sinäkin joskus hikoilet jostain kohtaa?

Kait sinä joskus korjaat rintaliivien yms asentoa? jopa julkisella paikalla?

Miesten housuissa saattaa olla jotain hassussa asennossa, ja sitä täytyy hieman korjailla, että voi jatkaa kävelyä :-)

No itseasiassa en ole vielä niin paljoa hikoillut,että alkaisin alapäätäni kouria julkisella paikalla.Naiset ei varmaan niin paljon hikoa,kuin miehet noin keskimäärin.

Naisilla tosin on ehkä oma versionsa tästä raapimisjutusta,sillä jos käyttää menkkojen aikaan siteitä,niin ne voivat välillä mennä vähän hassuun asentoon housuissa ja niitä pitää sitten korjailla:)mutta sehän yritetään tietenkin tehdä piilossa...

Eli siis kyse on siitäkin ilmeisesti,että sitä killutinta pitää aina siirrellä puolelta toiselle ja ei aina tunnu kivalta,jos se on mennyt kokonaan toiseen lahkeeseen yms.

• utelias
        utelias kirjoitti:

No itseasiassa en ole vielä niin paljoa hikoillut,että alkaisin alapäätäni kouria julkisella paikalla.Naiset ei varmaan niin paljon hikoa,kuin miehet noin keskimäärin.

Naisilla tosin on ehkä oma versionsa tästä raapimisjutusta,sillä jos käyttää menkkojen aikaan siteitä,niin ne voivat välillä mennä vähän hassuun asentoon housuissa ja niitä pitää sitten korjailla:)mutta sehän yritetään tietenkin tehdä piilossa...

Eli siis kyse on siitäkin ilmeisesti,että sitä killutinta pitää aina siirrellä puolelta toiselle ja ei aina tunnu kivalta,jos se on mennyt kokonaan toiseen lahkeeseen yms.

Niin ja tissiliiveistä vielä sen verran,että kyllähän niiden asentoa joskus harvoin tulee korjailtua julkisella paikalla,vaikka yritänkin sitä välttää.Ei ole kauniin näköistä...mutta silti se on mun mielestä vähän eri asia kuin käsi housuissa meno!

• Anonyymi
        utelias kirjoitti:

Pallit ja muna hikoilee ja vähän kuumottaa siellä alakerrassa, siksi sinne on välillä kaivettava käsin ilmaa väliin viilentämään, irrotella munaa palleista jne, että olotila paranee. Tämä ei ole mitään itsensä tyydyttämistä vaan enempi oman olotilan parantamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallit ja muna hikoilee ja vähän kuumottaa siellä alakerrassa, siksi sinne on välillä kaivettava käsin ilmaa väliin viilentämään, irrotella munaa palleista jne, että olotila paranee. Tämä ei ole mitään itsensä tyydyttämistä vaan enempi oman olotilan parantamista.

Lisään näin kesäisin tulee suihkussa vietettyä enemmän aikaa kuin talvisin ja liika peseytyminen kuivattaa ihoa ja siten tulee niitä kutiamisia, mikä aiheuttaa raapimista, vaatisi jonkun hyvän voiteen käyttöä, välillä käyttänytkin Aqualanin voidetta kutiamisen takia kuivaan ihoon.

• Queen-Of-Hearts

Tiijäkkönä miksi koirat nuolevat muniaan?
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      Koska ne pystyy.

• sen tekee

kun jotain paikkaa kutittaa niin sitä usein raavitaan. esim. päätä, kainaloita, munia, päätä, kainaloita ja munia. ni.

• utelias

Enpä ole nähnyt koskaan,että mies niin hartaasti muita ruumiinosiansa raapii ja tutkailee kuin sitä,joka löytyy sieltä housuista.Pakko olla jotain muutakin kuin vaan sitä kutinaa...tai sitten en vaan naisena ymmärrä yhtään,mikä sekin on täysin mahdollista.Mutta jos itse raapisin aina alapäätäni,älyäisin jossain vaiheessa mennä lääkäriin tutkituttamaan alapääni...eikö ole epämukavaa aina vaan raapia ja raapia??

• tekee gutaa
        utelias kirjoitti:

Enpä ole nähnyt koskaan,että mies niin hartaasti muita ruumiinosiansa raapii ja tutkailee kuin sitä,joka löytyy sieltä housuista.Pakko olla jotain muutakin kuin vaan sitä kutinaa...tai sitten en vaan naisena ymmärrä yhtään,mikä sekin on täysin mahdollista.Mutta jos itse raapisin aina alapäätäni,älyäisin jossain vaiheessa mennä lääkäriin tutkituttamaan alapääni...eikö ole epämukavaa aina vaan raapia ja raapia??

kokeile joskus ittekin.

• olisi
        utelias kirjoitti:

yhtä paljon tuntonystyröitä kuin munissa niin kyllä me sitäkin veivattais!!

• uteluni udellut
        utelias kirjoitti:

ei se varmaan sullakaan kipeetä tee roplailla alapäätä. Päättelepä ihan itte.

• Per Saukko

,,,

• vähän

....???????????

• utelias

Ei,olen paljon!

• utelias

Tästähän heräsi hauska keskustelu:)

Joku kommentoi tossa,että jos nenässä olisi yhtä paljon tuntohermoja kuin munissa tms.niin tulisi sitä sitten rämpittyä.Mutta oletteko miehet tietoisia siitä kuinka paljon klitoriksessa on tuntohermoja pienellä alueella,se vasta on jotakin!

Jos ette usko,lukekaa...eli siis miksi naiset eivät julkisesti kulje käsi housuissa ja rämpläile itseään,vaikka teidän joidenkin miesten vastausten perusteella näin voisi olettaa.Hmm...

• jalkaan

Niin, oletko koskaan kokeillut pistää tyköistuvat farkut jalkaan ilman alkkareita?
        Tekis varmaan gutaa?
        varsinkin jos olis jalassa koko päivän...

• Master_Of_Sun

No ehkä se onkin jonkinmoinen tapa, mutta itse kyllä raavin enimmäkseen siksi että sitä kutittaa.

• afesefs

joku primitiivireaktio se on.. tuntuu turvallisemmalta ja rauhoittaa.

• Manfred

En ole vielä tavannut tosielämässä yhtään miestä, joka raapisi. Elokuvissa olen nähnyt kyllä.

Ai, mutta minähän katselenkin mieluummin naisia, se varmaan johtuukin siitä, etten ole huomannut ;)

• utelias

Katso vaan ympärillesi,niin alat huomaamaan,tosin sehän on tosiaan ihan eri asia haluaako tollasia juttuja huomata!

Itse en voi olla huomaamatta,kun oma mies tunnustelee pallejansa harva se hetki...ja olen kyllä huomannut,että monet muutkin miehet toimivat näin.Ei sitä jotenkin voi olla huomaamatta.

• Joku.
        utelias kirjoitti:

Katso vaan ympärillesi,niin alat huomaamaan,tosin sehän on tosiaan ihan eri asia haluaako tollasia juttuja huomata!

Itse en voi olla huomaamatta,kun oma mies tunnustelee pallejansa harva se hetki...ja olen kyllä huomannut,että monet muutkin miehet toimivat näin.Ei sitä jotenkin voi olla huomaamatta.

Kumma juttu,
        en ole huomannut, että miehet Kaivelisi tai Raapisi jalkoväliään, ainakaan julkisella paikalla.

Johtuiskohan siitä, että en katsele miehiä sillä silmällä, saati että tuijottaisin heidän jalkoväliä.

Minä en kaivele housujeni sisältöä, ainakaan julkisesti.

Oliskohan tuo sitä peniskateutta ;-)

• pikku.nainen

minuakin, koska olen huomannut myös poikani tekevän sitä.

On se tosiaan kumma että miespuoliset eivät voi olla pitämättä näppejään erossa omasta pillistään. Tuleeko siitä jotenkin turvallinen tunne, vai mikä tässä piilee takana?

Ja miten huolellisesti ja hellästi sitä vehjettä käsitellään, vaihdetaan puolta housuissa, jos ei istu hyvin... Voi hellanlettas!

Vastatkaa ihmeessä, miehet!

• laite

No, heh, sehän ON "herkkä laite" ja sitä pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä.

Asiaan liittyy myös se, että ilman Sitä mies ei ole mies.
        Ehkä joidenkin miesten täytyy välliä tarkistaa
        "Minä olen mies" :-D

• pikku.nainen
        laite kirjoitti:

lienee naisen klitoris, enkä minä kuitenkaan ole sitä jatkuvasti hankailemassa. Minulle riittää tietoisuus siitä, että se on siellä.

• SepeSe
        pikku.nainen kirjoitti:

lienee naisen klitoris, enkä minä kuitenkaan ole sitä jatkuvasti hankailemassa. Minulle riittää tietoisuus siitä, että se on siellä.

on vielä herkempi, mutta ehkä eri tavalla kuin meisseli.

Meisseli ei ole kosketusherkkä käynnistymättömänä, mutta klitorikseen ei parane mennä ksokemaan, ellei se ole hiukan startissa tai tulee ympäri korvia välittömästi ja läpät menee eteen.

Meisseliä taas voi kosketella, väännellä, rullata, vemputtaa, hipelöidä, napsuttaa, huljutella ja vaikka mitä ja se vain tykkää siitä enemmän ja enemmän, eikä sitä tiedä, vaikka se käynnistyisikin.

Meisseli on vähän kuin nainen, se tykkää hellittelystä, juttelusta, pusuttelusta ja yleensä kaikenlaisesta huomiosta ja huolenpidosta. Toisinaan se kapaa räjähtävää monipuolista käsittelyä alta ja päältä sisältä ja uloa sekä toisinaan haluaa olla aivan rauhassa ja korkeintaan puuteriharjalla saa pikkusen sivellä.

• tiedä sitä,
        laite kirjoitti:

että penis on vain liikakasvuinen klitoris? No, kyllä siitä ylpeä kannattaa ollakin.
        Kaikki alkiot ovat alussa naispuolisia, ja penis kasvaa siitä samasta soluryhmästä, mistä muodostuu klitoris, kun miessukupuolihormonit eivät vaikuta asiaan. Peniksesi alla oleva viiva on jäänne "klitorisajastasi"; se on pikkuhäpyhuulten yhtymäkohta.

• SepeSe

on vähän väärä sana, sillä vain silloin raavitaan, jos kutittaa, niinhän naisetkin raapivat.

Toinen asia, että miksi sitä pitää hiplata johtuu siitä, että sitä on vain toisinaan mukava pitää hyvänä ja se on ainut lelu, joka on aina mukana.

Tällä hetkellä ei ole kädet munissa, mutta istun konttorissa ja heiluttelen jalkoja yhteen-irti ja kohta seisoo. Järjen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, se vain on kivaa seisottaa välillä.

• vaan asetellaan

Siellä nyt roikkuu kaikenlaista. Tuntuu ikävälle, jos systeemit on pahasti.

• utelias

Aivan,tuo on ihan ymmärrettävää.Mutta pitääkö noin tehdä niin että kaikki kanssaihmiset näkevät??

En siis väitä,että läheskään kaikki miehet toimivat noin,mutta suuri osa kyllä!itse en ainakaan aina haluaisi kotioloissa nähdä,kun omalla miehellä on käsi housuissa,vaikka se olisikin sitten jotain kaverin huoltotöiden suorittamista;)Olenkin pyytänyt lopettamaan,mutta mahdotonta tuntuu olevan.

Olen jopa pari kertaa tehnyt takaisin iskun,joss itse istun käsi housuissa sohvallamme ja raavin,mutta tollanen opetushan ei taida tehota mieheen ihan niin kuin tässä tapauksessa pitäisi...eli mitä teen,jos toivon,että mieheni vähentäisi räpläämistä?

Vai onko vaan annettava ison miehen puuhailla?

• koiran
        utelias kirjoitti:

Aivan,tuo on ihan ymmärrettävää.Mutta pitääkö noin tehdä niin että kaikki kanssaihmiset näkevät??

En siis väitä,että läheskään kaikki miehet toimivat noin,mutta suuri osa kyllä!itse en ainakaan aina haluaisi kotioloissa nähdä,kun omalla miehellä on käsi housuissa,vaikka se olisikin sitten jotain kaverin huoltotöiden suorittamista;)Olenkin pyytänyt lopettamaan,mutta mahdotonta tuntuu olevan.

Olen jopa pari kertaa tehnyt takaisin iskun,joss itse istun käsi housuissa sohvallamme ja raavin,mutta tollanen opetushan ei taida tehota mieheen ihan niin kuin tässä tapauksessa pitäisi...eli mitä teen,jos toivon,että mieheni vähentäisi räpläämistä?

Vai onko vaan annettava ison miehen puuhailla?

hyväksyt karvat nurkissa. Kun otat miehen hyväksyt käden munissa. Niin se homma etenee.

• nyt raavin muniani siks että tuli tossa reilu viikko sitten tekemisen puutteessa sheivailtua vähän alatuheroa ja sänki alkaa oleen just nyt parhaimmillaan kutiamisen kannalta.Oli kyllä vihonviimeinen idea ajella munakarvoja,jos se näyttää naurettavalta ja tuntuu naurettavalta niin silloinhan se ei voi olla muuta kuin naurettava.Pilikin näyttää juuresta joltain just kuoriutuneelta linnunpoikasen päältä :-( No vanha sananlasku sanoo et kaikkea on kokeiltava ainakin kerran eläissään,nyt on sit kokeiltu tätäkin.

• SepeSe

aiempaa stooriasi, niin nyt sun pitää mennä uimahalliin, käydä nylkyttään 3/4 stondis nurkan takana ja vemputtamalla kävellä suihkutiloissa niin, että kaikki näkee sun ebibrointityökalun heilahtelun puolelta toiselle.

• SepeSe kirjoitti:

aiempaa stooriasi, niin nyt sun pitää mennä uimahalliin, käydä nylkyttään 3/4 stondis nurkan takana ja vemputtamalla kävellä suihkutiloissa niin, että kaikki näkee sun ebibrointityökalun heilahtelun puolelta toiselle.

sitä itekkin kokeilla et näyttääks se isommalta ilman karvoja,paskan marjat,ylävinkkelistä ainakaan huomaa mtn eroa :-( Kyl tässä kieltämättä elellään pikkasessa jännityksessä,täs kohtapuoliin ois duunipaikan 'virkistäytymisloma' Tallinnassa ja ois suotavaa et nurmi ehtis pikkasen vehreytyä siihen mennessä,siellä nyt joutuu kuitenkin pööpöileen alasti ja onhan se nyt vitun faget meininkiä ajella munakarvojaan,kukaan ei uskois et se oli vaan viaton testi :-)

• muutaman vuuen päästä
        yrmio kirjoitti:

sitä itekkin kokeilla et näyttääks se isommalta ilman karvoja,paskan marjat,ylävinkkelistä ainakaan huomaa mtn eroa :-( Kyl tässä kieltämättä elellään pikkasessa jännityksessä,täs kohtapuoliin ois duunipaikan 'virkistäytymisloma' Tallinnassa ja ois suotavaa et nurmi ehtis pikkasen vehreytyä siihen mennessä,siellä nyt joutuu kuitenkin pööpöileen alasti ja onhan se nyt vitun faget meininkiä ajella munakarvojaan,kukaan ei uskois et se oli vaan viaton testi :-)

ei vaan, nyt tiiät miltä mimmeistä tuntuu!!! varsinkin kun ne kasvaa niin nopeesti ettei voi oikeen ajaa heti uuelleen pois ettei iho ärtyynny... mä ajan aina miesystäviltäni ensin kokonaan pois, kerran kun on kärsiny niin sitten saa pitää sellasta just ja just yli sängen, ei kutita mutta on siisti ja ei tuu karvat suuhun... samanlainen itselläni siis nykyään, niin ei tartte kärsiä, mutta silti ihan siisti! Ja ei siinä mitään hävettävää ole, paitsi mummolaan saunoo mennessä...

• Kaivaja

Pakkohan se on välillä tarkastaa onko omat aarteet tallessa vielä.. On se täysin mahdollista, että ne katoaisivat yhtäkkiä johonkin...

• täysin tyhmiä

kun viitsitte edes vastata näin typeriin kysymyksiin..IHMETTELEN!!!

• SepeSe

kysymyksiä ole olemassakaan.

Ihmisellä on kyselyikä läpi elämän, kysymykset vain vaihtuvat ikäkausittain.

• kalustaan

Jos joku nainen haluaa puhua miesten ylpeyden aiheesta,
        eli mikäs siellä jalkojen välissä luuraa,
        niin mikäs sen mukavampaa.

• kolli.

Mutta edellisen muijan piti kouria minun munia ihan yhtenään, etten itse päässyt käsiksi ollenkaan omiin muniin. Miks naiset kourii munia?

• pikku.nainen

on kiva käpälöidä miehen vehkeitä, ja nimenomaan niitä pussukoita. Ovat jotenkin niin ihanan käteensopivat...

• .mies.
        pikku.nainen kirjoitti:

on kiva käpälöidä miehen vehkeitä, ja nimenomaan niitä pussukoita. Ovat jotenkin niin ihanan käteensopivat...

Tuota minäkin olen hieman hämmästellyt,
        jotkut naiset on hyvin kiinnostuneita miesten vehkeistä.

Entinen naisystäväni oli tosi fiksoitunut jalkoväliini ja "leikki" vehkeilläni usein
        sekä vapaaehtoisesti otti suihin, jopa ehdotti sitä.
        Aiemmin luulin, että naiset ei tykkää sellaisesta vaan tekevät sitä vain miellyttääkseen miestään.
        Aina oppii.

• pikku.nainen
        .mies. kirjoitti:

Entinen naisystäväni oli tosi fiksoitunut jalkoväliini ja "leikki" vehkeilläni usein
        Aiemmin luulin, että naiset ei tykkää sellaisesta vaan tekevät sitä vain miellyttääkseen miestään.
        Aina oppii.

sopivat käteen kuin jonkinlainen "stressilelu", kiva pyöritellä.

(Vai onko tämä miehen esineellistämistä..?)

• kolli.
        pikku.nainen kirjoitti:

Ei niitä kovin kovasti passa puristella kuin jotain stressikuulia, mutta semmoinen pieni hively ei haittaa ainaskaan minua.

• oho oho
        pikku.nainen kirjoitti:

Ai sitäkö se on?
        Senkö takia naiset on miesten housuissa?
        Mä luulin että...
        Aina oppii uutta.

• stressileluko
        pikku.nainen kirjoitti:

Ainahan se kiinnostaa mitä itsellä ei ole ;-)

Siksihän miehetkin naisten tissejä hipelöi,
        kun ne on niin käteensopivia...

• toisinpäin
        .mies. kirjoitti:

Aina oppii.

Tiedän minäkin miehiä paljon jotka tykkää nuolla naista, itse tykkään ottaa suihin... en nyt tuntitolkulla mutta aina jonkunaikaa. Kiihotun itse siitä aluksi, joten ei tartte pitkiä esileikkejäkään... (olen siis nainen joka EI tykkää esileikeistä)

• koo

Onko mahdollista vähentää miehen räpläämistä?Jos siihen on vaan niin kyllästynyt?kertokaa miehet.

• onnistuu

Naisilta onnistuu mikä vaan,
        jopa miehen vemputtamisen vähentäminen.

Jos olet kyllästynyt seksiin, et ole ainoa.

• vilperi

en tiedä mikä siinä on, mutta käsi sinne housuihin aina menee...hoida sellainen strapp on tsydeemi, niin tajuat mikä siinä on jujuna =)

• ainaminä

ei siinä sen ihmeellisempää

• aune

"ps.kun naisella on käsi ns. housuissa,niin kyse on tosi toimista,eikä mistään rämppimisestä,heh..."

Kyllä mä ainakin pidän joskus kättä housuissa ihan huvin vuoksi :)

Mieheni taas poikkeaa "normaali"miehestä, sillä hän ei yleensä raavi munias tai pidä kättä siellä, eikä halua minunkaan koskettelevan "turhaan" sinne, muussa kuin seksimielessä...älytöntä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe