Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naiset, Seksikumppaneiden määrä

teillä

Voisitteko kertoa ja sitten siihen vielä ikä? Niin sais jotain osvittaa minkälaisissa luvuissa pyöritään kun täällä on ollut puhetta tästä aiheesta. Rehellisiä vastauksia pyydän.

212

22179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Piiamariia -

      ..mut toi on privaatti-asia.;) Kertoisin, jollei mulla olis pientä pelkoa p*rsiissä siitä, että kohta joku ( ei-toivottu) tuttu tunnistaa mut täältä.;D

      Sanon, että enemmän kuin kolme. Siis se kumppanien määrä. Ikä pikkusen enemmän, kuin yks neljäsosa vuosisataa.

      • huhuhuh

        "Ikä pikkusen enemmän, kuin yks neljäsosa vuosisataa."

        Eli naisen logiikalla 35 :)


      • Peräreino

        Vähänkö olet estynyt tai paranoidi kun kuvittelen jonkun pystyvän tunnistamaan sut nimimerkistä, iästä ja kumppanien määrästä. Tai no jos niitä kumppaneja oikeesti on vaikka 30 000 niin joku voisi sut tunteakkin. Shhhh en sanonut mitään.


      • ~Viola~

        Yksi seksikumppani; aviomieheni, rakastajani, lastemme isä. Kun kerralla löytää hyvän, ei ole tarvinnut määrää kasvattaa.
        Oma ikä nelissäkymmenissä.


      • Kauppaan
        ~Viola~ kirjoitti:

        Yksi seksikumppani; aviomieheni, rakastajani, lastemme isä. Kun kerralla löytää hyvän, ei ole tarvinnut määrää kasvattaa.
        Oma ikä nelissäkymmenissä.

        Minusta toikaan ei ole reilua, mutta silti se on reilua. Onnitteluni.


      • Ohhoh:.
        huhuhuh kirjoitti:

        "Ikä pikkusen enemmän, kuin yks neljäsosa vuosisataa."

        Eli naisen logiikalla 35 :)

        335 partneria no jo on kerittykin


      • Anonyymi
        Peräreino kirjoitti:

        Vähänkö olet estynyt tai paranoidi kun kuvittelen jonkun pystyvän tunnistamaan sut nimimerkistä, iästä ja kumppanien määrästä. Tai no jos niitä kumppaneja oikeesti on vaikka 30 000 niin joku voisi sut tunteakkin. Shhhh en sanonut mitään.

        Olet Moktar.Gubta


    • N 32

      on n. 40 ja ikää on se 32 v

      • tiu

        ...kumppaneita 2 kpl!


      • S_guru
        tiu kirjoitti:

        ...kumppaneita 2 kpl!

        Vuonna 2002 tehdyn sosiologisen tutkimuksen mukaan suomalaisilla naisilla oli ollut elämänsä aikana keskimäärin viisi seksikumppania.


      • S_guru
        S_guru kirjoitti:

        Vuonna 2002 tehdyn sosiologisen tutkimuksen mukaan suomalaisilla naisilla oli ollut elämänsä aikana keskimäärin viisi seksikumppania.

        ja ruotsalaisilla naisilla kuusi (kauheita horoja ruotsalaiset).


      • :)
        S_guru kirjoitti:

        Vuonna 2002 tehdyn sosiologisen tutkimuksen mukaan suomalaisilla naisilla oli ollut elämänsä aikana keskimäärin viisi seksikumppania.

        "Miehet liioittelevat
        Jaaha, olipa lievä ilmaisu! Psykologian professori Norman Brownin vuoden 2005 tutkimus paljasti, että miehillä todella on taipumus liioitella seksikumppaneitaan. He käyttävät melko summittaisia arvioita siinä missä naiset pysähtyvät muistelemaan yksittäisiä kokemuksia saadakseen tarkan lukeman. Yleensä naiset tietävät tarkkaan, monenko miehen kanssa ovat olleet ja muistavat myös heidän nimensä! Miesten arviointimenetelmät taas tuottavat ylilyöntejä. Brownin tutkimuksen mukaan keskimääräinen seksikumppanien määrä Yhdysvaltalaisella noin nelikymppisellä heteronaisella on 8.6 – ja miehellä 31.9! "


      • Aamos46
        :) kirjoitti:

        "Miehet liioittelevat
        Jaaha, olipa lievä ilmaisu! Psykologian professori Norman Brownin vuoden 2005 tutkimus paljasti, että miehillä todella on taipumus liioitella seksikumppaneitaan. He käyttävät melko summittaisia arvioita siinä missä naiset pysähtyvät muistelemaan yksittäisiä kokemuksia saadakseen tarkan lukeman. Yleensä naiset tietävät tarkkaan, monenko miehen kanssa ovat olleet ja muistavat myös heidän nimensä! Miesten arviointimenetelmät taas tuottavat ylilyöntejä. Brownin tutkimuksen mukaan keskimääräinen seksikumppanien määrä Yhdysvaltalaisella noin nelikymppisellä heteronaisella on 8.6 – ja miehellä 31.9! "

        Ei voi pitää paikkaansa. Lukuunottamatta homoseksuaalisia yhdyntöjä, yhdyntä on aina miehen ja naisen välinen. Koska miehiä ja naisia on suunnilleen saman verran, puhdas matematiikka vaatii, että miesten ja naisten keskimääräinen lukema on lähes sama. Hajonta voi olla eri. Näyttää siltä, että Brown ei ole matemaatikko.


    • minun kaltaisia...

      Keski-ikäinen olen.
      Yksi ainut seksikumppani elämäni aikana,oma mies joka tuossa vieläkin vierellä.
      Taidan olla omituinen otus nykyaikana mutta en ole kokenut tarvetta enempään.

      • onnekas...

        Et ole omituinen otus vaan onnekas. Onnekas siten ettei mies ole jättänyt sinua kun lapset olivat pieniä (ja vaimo väsynyt) kuten useat miehet tekevät nykyaikana. Eihän sitä onnellisessa avioliitossa niitä kumppaneita kerrykään...


      • dasasdasd

        Yksi seksikumppani elämäni aikana. Avomies joka vierellä vieläkin ja toivottavasti vielä pitkään. Toivottavasti ei tarvitse ikinä toista seksikumppania edes hankkia.
        Ikää on kyllä vaan 19 :)


    • isoissa

      luvuissa......

      • 31 v.

        tykkää laadusta...


    • 26 v.

      4 niitä on ollut.

      • Ikätoveri eli 26v

        on ollut 2 joista toisesta ei olisi ollut niin väliksi. nykyinen jää toivottavasti viimeiseksi.


    • Nymfomaani

      Helposti tulee 150 vuosittain. Yhden kolmen vuoden jakson ei tainnut olla kymmentäkään. Seurustelin silloin miehen kanssa, joka oli samalla tavalla kyltymätön. Hän rakasti aluksi minua, mutta myöhemmin vain naimista. Taisi olla turta jonkin aikaa, kun tiemme erosivat. Eromme syy: annoin hänelle tippurin.

    • toistaiseksi...

      1 on ollut, ikää 25 vuotta.

    • vielä yhtään

      ja ikää on jo 22 vuotta, et silleen

      • Virgo

        Unelmoin juuri tuollaisesta naisesta joka ei vielä ole kelpuuttanut ketään ääliötä. Haluaisitko tutustua?


      • -höh-
        Virgo kirjoitti:

        Unelmoin juuri tuollaisesta naisesta joka ei vielä ole kelpuuttanut ketään ääliötä. Haluaisitko tutustua?

        Miksi hän sitten sinut kelpuuttaisi???


    • 21 vuotta

      -------------

      • on ollut

        ikää on 19.


    • mulla 24 v

      ex-poikakaverit

    • (n23)

      Olen harrastanut seksiä viiden eri kumppanin kanssa. Kolme pidempää suhdetta, kaksi yhdenillan kestänyttä. 1 kpl ihana nettisuhde.

    • Jenni

      8 mulla ollut ja olen 21. Vain kolme yhden illan ja loput sitten jonkinlaisia suhteita..

    • vastaukseni

      18 niitä on ollut. Täytän tulevana kesänä 31 v.

    • ...

      Ikä 28v ja kaksi seksikumppania..

    • pikku.nainen

      täällä jo kyseltiinkin. Laskeskelin silloin muistaakseni 10, kaikki nuoruuden hörhähdykset mukaanluettuna.

      • n28 v.

        noin niitä kertynyt


    • xnainen

      Ikää on nyt 36 vuotta ja useita vuosia on ollut vain yksi ja sama seksikumppani. Nuorempana niitä oli useita kymmeniä, tarkkaa lukumäärää on vaikea hahmottaa, mutta silloin seksin määrä kuitenkin oli huomattavasti vähäisempi kumppanien lukumäärästä huolimatta.

    • N 35 vuotta

      yli 40 niitä on ollut. Nyt miehet voi sitten käynnistää taas sen l****u keskustelun..

      • Jonaaaaaaaaas

        Hyii


    • dwea

      Yksi, ja tarkoitus on ettei enempää tule. Ja ikä 21.

    • n.n.

      ja ikää 24

    • T****

      ikää 26

    • 33-v

      30 kpl

    • ........

      32, ikää 24.

    • 26-v

      kerrotaan nyt sitten, 5 kpl

    • nainen 32 v

      Ehkä 7 niistä yhden/kahden illan juttuja. Loput jonkinasteisia seurusteluja/pidempään hengailuja.

    • Kkk19

      3,5 vuoden aikana 10kpl.

    • niitä

      ikää 24v., seksikumppaneita ollut 10kpl. näistä vain yksi ollut yhdenillan juttu, muut jonkinasteisia kaveri-/seurustelusuhteita.

    • Nykyinen onneksi paras

      Ikää 34 ja seksikumppaneita 6, joista yksi yhdenillanjuttu nuorena, muut seurustelusuhteita (pisin 15v). Ja tämä on sellainen määrä, jonka kehtasin sanoa nykyiselleni, kokemusta on, muttei yhteishyvän mainetta....

    • Sini75

      1975 syntynyt ja s-kumppaneita nykyinen aviomies mukaanluettuna 5.

    • -?-

      Kaksi ollut ja ikää 22v. Toivottavasti löytyy hyvä ja kestävä suhde, ettei tarvitse seksin puutteen takia tuota lukua kasvattaa..;)

      • tytöllä

        on ollu 2 ja ikää 22. kolmas valitaan sitte niin hyvin, että neljättä ei tuu... :)


      • olisinpa
        tytöllä kirjoitti:

        on ollu 2 ja ikää 22. kolmas valitaan sitte niin hyvin, että neljättä ei tuu... :)

        Tuo on hyvä periaate! Olisimpa itse tajunnut aikoinaan.

        Ihan uteliaisuudesta tiedustelen, että miten aiot valita sen tulevan sulhon, jos et koeaja häntä?


      • funkmaster
        tytöllä kirjoitti:

        on ollu 2 ja ikää 22. kolmas valitaan sitte niin hyvin, että neljättä ei tuu... :)

        Tuolla periaatteella ois kannattanut ajatella sitä ensimmäistäkin. Nyt kun tapaat unelmiesi miehen ja seurustelette pari vuotta jonka jälkeen tulee pänks. Tässä vaiheessa sitten monelta naiselta lentääkin periaatteet roskakoriin. Hyvä periaate loppujenlopuksi. Toivottavasti saat kestävän parisuhteen ja voit antaa lapsillesi terveet arvot.


      • -?-
        funkmaster kirjoitti:

        Tuolla periaatteella ois kannattanut ajatella sitä ensimmäistäkin. Nyt kun tapaat unelmiesi miehen ja seurustelette pari vuotta jonka jälkeen tulee pänks. Tässä vaiheessa sitten monelta naiselta lentääkin periaatteet roskakoriin. Hyvä periaate loppujenlopuksi. Toivottavasti saat kestävän parisuhteen ja voit antaa lapsillesi terveet arvot.

        Niin, olihan tuo vähän hassusti kirjoitettu, mutta lähinnä tarkoitin, ettei mulla ole mitään tarvetta kartuttaa seksikumppaneiden lukumäärää, vaan sitä laadullista puolta.. ;) Jostain syystä en vaan halua, että huomaisin jossain vaiheessa naineeni puolikaupunkia..

        Ja toki aion vastakin testata tulevan kumppaniehdokkaan myös vällyjen välissä, ennen lopullista päätöstä :), ja erojakin sattuu hyvistä aluista huolimatta, mutta tuo alkuperäinen toivomus olikin nimenomaan toivomus..

        Niin, ja ne lapset jääköön mieluummin tekemättä, kyllä niitä täällä maailmassa riittää muutenkin. :)


      • seksikäs ;)
        -?- kirjoitti:

        Niin, olihan tuo vähän hassusti kirjoitettu, mutta lähinnä tarkoitin, ettei mulla ole mitään tarvetta kartuttaa seksikumppaneiden lukumäärää, vaan sitä laadullista puolta.. ;) Jostain syystä en vaan halua, että huomaisin jossain vaiheessa naineeni puolikaupunkia..

        Ja toki aion vastakin testata tulevan kumppaniehdokkaan myös vällyjen välissä, ennen lopullista päätöstä :), ja erojakin sattuu hyvistä aluista huolimatta, mutta tuo alkuperäinen toivomus olikin nimenomaan toivomus..

        Niin, ja ne lapset jääköön mieluummin tekemättä, kyllä niitä täällä maailmassa riittää muutenkin. :)

        Ja yhden miehen perusteellako sitten arvostelet seksin laatua ?

        Mulla on 25 kumppanista löytynyt vain 3 "osaajaa". Luulin naiviuttani, että eka ois jotenkin ollut se täydellisin, mutta tavattuani ekan noista kolmesta, mieli muuttui ja nyt neitsyyteni vienyt tuntuu tosi surkealta.

        Mieti vielä. Oletko varma, että se laadullisin on jo löytynyt?


      • onni myötä??
        seksikäs ;) kirjoitti:

        Ja yhden miehen perusteellako sitten arvostelet seksin laatua ?

        Mulla on 25 kumppanista löytynyt vain 3 "osaajaa". Luulin naiviuttani, että eka ois jotenkin ollut se täydellisin, mutta tavattuani ekan noista kolmesta, mieli muuttui ja nyt neitsyyteni vienyt tuntuu tosi surkealta.

        Mieti vielä. Oletko varma, että se laadullisin on jo löytynyt?

        Tai ehkä sä et ole osannut olla kun niitten kolmen kanssa? "Pidämme usein tylsinä ihmisiä, joita itse ikävystytämme" ja ehkäpä seksikin on parilaji: et siis itse osaa, ellei joku osaa paremmin ja syytät sitten muita? Minulla on ollut 10 seksikumppania joista 9 on ollut hyviä, erilaisia toki, mutta hyviä. Ainoastaan 1 on ollut huono, ja se johtui siitä, että hän oli liika suorittaja, joka tietenkin sitten ei edes saanut erektiota, koska se määräilyhalukkuus ja suorittaminen sängyssä ei oikein toimi. Hän ei osannut suudella, siis yhtään, jotenkin ihan järkyttävää, eikä jotenkin olla läsnä, huomioida toista tms. mutta enivei, hän on ainoa surkea ja huono = itsekeskeinen suorittaja.
        Onko minulla siis ollut satumainen onni myötä? Että tuolla sinun lukemallasi minulla olisi 3 surkeaa ja 22 osaajaa. Miksi sinulla on toisinpäin??


    • Orange

      Eipä ole tarkkaa lukua pidettyä mutta kiitos villien opiskelu- ja nuoruusvuosien; seksikumppaneita on siinä sadan paremmalla puolella. Varmaan monen mielestä vähän liikaa mutta eipä tuota tule mietittyä ennenkuin joku valopää keksii tehdä asiasta gallupkyselyn :(
      Tosin onpahan mitä muistella vanhana mummona :)

      • ............

        ihanne vaimo, menis varmaan heti naimisiin


      • Orange
        ............ kirjoitti:

        ihanne vaimo, menis varmaan heti naimisiin

        Ja sä olisit sopiva Neitsyt Marian puolisoksi. Hallelujaa ja lujaa.


      • ....................
        ............ kirjoitti:

        ihanne vaimo, menis varmaan heti naimisiin

        Tiedostan vastaavani yli kuusi vuotta vanhaan viestiin, mutta vastaanpa kuitenkin.

        Muslimimiehet eivät halua vaimoksi seksuaalisesti kokenutta, vaan neitsyt on ihanne. Siksihän niitä immenkalvon korjausleikkauksiakin joissakin muslimimaissa tehdään.


    • nro 0

      Ikä 20
      seksikumppaneiden lkm 0

      • ...M

        hyvältä. Näin horo aikana tuo alkaa olla jo hrvinaista. Sun kannattais laittaa baarin mennessä laittaa otsaan lappu neitsyt, voin taata et sen jälkeen olisit aikamoinen mies magneetti siellä.


      • ~N23~
        ...M kirjoitti:

        hyvältä. Näin horo aikana tuo alkaa olla jo hrvinaista. Sun kannattais laittaa baarin mennessä laittaa otsaan lappu neitsyt, voin taata et sen jälkeen olisit aikamoinen mies magneetti siellä.

        Pitempiaikaisessa suhteessa tämän rakkaan ja ainokaisen seksi- ym. partnerini kanssa, toivottavasti ei tarvitse koskaan alkaa uutta etsimään.


      • sldkfjsldjfn
        ...M kirjoitti:

        hyvältä. Näin horo aikana tuo alkaa olla jo hrvinaista. Sun kannattais laittaa baarin mennessä laittaa otsaan lappu neitsyt, voin taata et sen jälkeen olisit aikamoinen mies magneetti siellä.

        Miksiköhän tää kyseinen haluaisi olla miesmagneetti?

        Kumma logiikka sulla että naiset pysyy neitsyinä vain että sais mahdollisimman paljon miehiä.


      • .
        sldkfjsldjfn kirjoitti:

        Miksiköhän tää kyseinen haluaisi olla miesmagneetti?

        Kumma logiikka sulla että naiset pysyy neitsyinä vain että sais mahdollisimman paljon miehiä.

        Sekin oli omituista, että mies oletti hänen ilman muuta kulkevan baareissa. Luultavasti hän olettaa kyseisen neidon myös näyttävän (neitsyydestään huolimatta) seksipommilta. Minä taas epäilen asian olevan juuri päinvastoin.


      • taiijaa
        ...M kirjoitti:

        hyvältä. Näin horo aikana tuo alkaa olla jo hrvinaista. Sun kannattais laittaa baarin mennessä laittaa otsaan lappu neitsyt, voin taata et sen jälkeen olisit aikamoinen mies magneetti siellä.

        sovinisti. Mielestäsi naisen kuuluu olla joko huora taikka pyhä madonna?


    • N 25v.

      Onhan niitä ollut ja mennyt. Eli 0,5% suhteista toimii, eikä ehkä niinkään suuri osa. Tämä kaikille jätetyille lohdutuksena. Empiiristä kokemusta... mutta naiminen on helvetin kivaa. Säälin ihmisiä jotka eivät koskaan koe sitä kiimaa. En kadu, paitsi sitä etten oikein osaa enää suhtautua miehiin. Ennemmin välttelen. Sen se kai sitten teki.

    • rehellinen vastaus

      Vuonna 1979 syntynyt nainen ja seksikumppaneita ollut 7.Ainoastaan yksi kaduttaa, eikä sekään paljoa. Ja nykyinen on paras.:)

    • ikää 20v.

      Nyt olen seurustellut saman ihmisen kanssa 3v. niin ei ole ollut mitään säpinää muiden kanssa :)

    • määrä...

      Ikä 19
      Kumppaneita ollut 21
      "Seksihistoriaa" 2,5 vuotta

      • piamariian seksikumppani

        minulla seksikumppaneita vähemmän kuin kymmenen ikää puoli vuosisataa


    • mie vaan

      Ikää on 20 ja seksikumppaneita 12. 2 seurustelusuhteessa joista toisen kanssa olin neljä vuotta yhessä, loput jonkinlaisia tapailuja tai yhen yön juttuja. Enkä lukua häpeile, lisääkin saattaa tulla jos sinkkuilu vielä jatkuu.. ;)

    • -N22-

      Seksikumppaneita yksi,joka oli pitkäaisessa seurustelusuhteessa ikävuosina 15-19,eli tästäkin aikaa jo 3v...

      Alan tuntemaan itseni neitsyeksi jälleen...
      yhdenillan jutut ei kiinnosta.

    • _________

      13 kpl muistaakseni ollut, mutta en kyllä saa päähäni kuka se yks ois ollu.. joitain rehellisiä yhden/kahdenillanjuttuja, muutama seurustelusuhde (nykyinen yksi niistä) virityksiä.
      Eli 11-12 miestä 1 nainen ;)
      ja ikää on 24.

    • 20 vuotta

      Seurustelusuhteita kumpikin

    • nymfo

      Yli sata, enkä yhtään kadu. Valtaosa ihania kokemuksia, ja taudeilta olen välttynyt. Ikää on 36 vee

    • A.A.

      että paljastaisin ikäni, eiköhän tuokin ollut jo liian henkilökohtainen kysymys ?!?!?!
      Olen aika vanha, mutta en ikäloppu...

      Nyt kun miehet noin esinnellistetään, niin

      nro 11 menossa.

    • nainen22

      niitä olisi 3 ja ikää tosiaan tuo 22 vuotta.

    • arvailija

      30 suurinpiirtein, ja näistä noin 20 ennen 25 ikää. Tahti on hiljentynyt vuosi vuodelta ja hyvä niin. Laatuun kannattaa panostaa, toisaalta nuoruuteen kuuluu kokeilut.

    • sadasdas

      19 tainnut olla ja ikää on myös 19 ;o

      en tiedä, kai niitä olisi voinut olla vähemmänkin,
      osa niin turhia yhden yön juttuja.

    • 18v.

      reilut 20 on kertynyt, liian nuorena ehkä tuli aloitettua, enkä myöskään ikinä ole pitkiä aikoja seurustellut. Noh ehkä oli hyvä päästä ajoissa ohi tuon miehissä juoksentelu vaiheen,jolloin siitä seksistä ei tosissaan tainnut edes nauttia.
      Nyttemmin olen rauhoittunut ja seurustelen (vasta nykyisen kanssa sain ensimmäisen orgasmin! se herätti todella siihen, että yhden illan jutut ei ole mua varten,niistä en saa mitään irti.)

      • Ihmettelen vaan

        Ikää 19 vuotta (lähemmäs 20), ja varsinaisesti yhdyntään asti olen edennyt neljän henkilön kanssa. Näitä muita seksuaalisia kokemuksia on sitten ollut kuuden henkilön kanssa, yhdyntään asti ei ole kuitenkaan mennyt.

        Eli, miten te ihmiset laskette seksikumppaninne? Kuuluuko niihin ainoastaan nämä yhdyntätapaukset, vai myös henkilöt joiden kanssa olette edenneet suutelua pidemmälle?

        Täten omat lukemani ovat 4 tai 10. Riippuen ihan näkökannasta. En ole itselleni vielä yhtään vakavampaa seurustelukumppania löytänyt.


      • 18v.
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Ikää 19 vuotta (lähemmäs 20), ja varsinaisesti yhdyntään asti olen edennyt neljän henkilön kanssa. Näitä muita seksuaalisia kokemuksia on sitten ollut kuuden henkilön kanssa, yhdyntään asti ei ole kuitenkaan mennyt.

        Eli, miten te ihmiset laskette seksikumppaninne? Kuuluuko niihin ainoastaan nämä yhdyntätapaukset, vai myös henkilöt joiden kanssa olette edenneet suutelua pidemmälle?

        Täten omat lukemani ovat 4 tai 10. Riippuen ihan näkökannasta. En ole itselleni vielä yhtään vakavampaa seurustelukumppania löytänyt.

        Laskin siis vain yhdynnät, eli huhhuh..kauhea määrä, vaikka seksiä on kyllä paljon muukin kuin sisään-ulos, mutta niissä laskuissa nyt en pysyisi mukana ollennaa... :/


      • tyttö18v
        18v. kirjoitti:

        Laskin siis vain yhdynnät, eli huhhuh..kauhea määrä, vaikka seksiä on kyllä paljon muukin kuin sisään-ulos, mutta niissä laskuissa nyt en pysyisi mukana ollennaa... :/

        26 niitä on ollut. ja ikää 18. viimesen puolen vuoden aikana on keertynyt se 21, kun erottiin poikaystäväni kanssa kahden vuoden suhteesta. käsistähän tää on lähtenyt.


    • 40v.

      huorittelijoille tiedoksi

      • veleda

        Ikää on 29, miehiä (jos en väärin laskenu) ollut 12.
        Kaksi yhdenillanjuttua, kaksi seurustelua, loput "hoitoja".
        Ja ihan tyytyväinen olen tähän lukemaan, pari noista olis voinu jättää pois mutta tulipahan kokeiltua. Nyt toivon että nykyinen suhde kestää hamaan tulevaisuuteen eikä lista pitene.


      • Neekerin sankkeri

        En ole huorittelja, mutten usko sinua.


    • Nainen 41 v.

      5 kpl

      • Nainen 41 v.

        Miehiä ollut siis 5, ei 32!! 32 oli laskutoimituksen summa, miten lie meni otsikkoon.


      • Nasse-..
        Nainen 41 v. kirjoitti:

        Miehiä ollut siis 5, ei 32!! 32 oli laskutoimituksen summa, miten lie meni otsikkoon.

        En oikein ymmärrä, miten noita seksikumppaneita kertyy. Baareissa vietätte ilmeisesti aika paljon aikaa? Jos kuulisin naisella olleen kymmeniä seksisuhteita kiinnostus häntä kohtaan lopahtaisi välittömästi. Jos olisin nainen, sama toimisi myös päinvastoin.


      • Nainen 41 v.
        Nasse-.. kirjoitti:

        En oikein ymmärrä, miten noita seksikumppaneita kertyy. Baareissa vietätte ilmeisesti aika paljon aikaa? Jos kuulisin naisella olleen kymmeniä seksisuhteita kiinnostus häntä kohtaan lopahtaisi välittömästi. Jos olisin nainen, sama toimisi myös päinvastoin.

        Siis ei ole ollut kymmeniä, vaan 5 miestä. Nuoruuden poikaystävä, aviomies (liitto kesti 16 v) ja eron jälkeen ollut 3 yritelmää, jotka ovat kestäneet parista viikosta pariin vuoteen. Toivottavasti löytyis se kuudes ja viimeinen.


    • yks.....

      Toinen niistä nykyinen mieheni

    • merkkaako mitään?

      Mitä merkitystä toisten seksikumppaneiden määrällä tai edes määrättömyydellä ja sen tietämisellä on?

      Jokainen tietää omat asiansa ja läheisen tuttavapiirinkin jutut aika tarkkaan. Jokainen voinee myös käsi sydämellä sanoa, että seksikumppaneiden lukema ei tee ihmisestä huonompaa tai parempaa. Lähinnä se kertoo seksuaalisesta aktiivisuudesta, joka taas vaihtelee iän ja elämäntilanteiden mukaan.

      • siveämaija

        Niin... ja jollakin voi olla 52 seksikumppania vuodessa ja harrastaa silti ja siitä huolimatta paljon vähemmän seksiä' ja yhdyntöjä, kuin naapurin siveä Maija, joka on tiukasti naimisissa. :D


    • nainen__23

      Seurustelukumppaneita 2 kpl eli seksikumppaneita sama määrä, josta voi päätellä, että irtosuhteita on ollut 0 kpl. Ikää minulla 23 vuotta.

      • n 23

        Kumppaneita minulla yksi, ex-avokki. Ei irtosuhteita kiitos.


    • ............

      luku: 2 ja ikä 30v

    • a0r8ug87

      ja kummpaneita 5-8 joka johtuu pitkälti monien vuosien seurustelusuhteistani :)

    • Maumaumau

      aktiivisen elämäni eli 10 vuoden aikana niitä on ollut 17 eli 5 naista ja loput miehiä. Ikää oli se 29.

    • klikliklikli

      Ikä 26, kumppaneita 4.

    • Nainen 40v

      n 30. Joista n puolet erimittaisia suhteita.

    • ..........

      Kummatkin tapahtuneet vakisuhteessa ja toinen noista nykyinen.

      • qwertyuiopåa

        about 13 niitä taitaa olla kertynyt.. suurin osa tullut siinä vaiheessa kun on baariin päässyt ja jos uudestaan saisin valita nii suuri osa noista jäis nyt kyl tekemättä, et kaduttaa moni.. ainoastaan nää joiden kanssa on ollut pidempää juttua nii niitä muistelen lämmöllä.

        nii ja ikää itellä nyt 25v.


    • ViginiaHoney

      Yhdyntää yrittänyt kahden kanssa huonolla menestyksellä.. suuseksiä yhden kanssa. Ikäni on 22.

      • megara125

        Eli niinkuin neitsyt?


    • husgiödsdguöi

      olen 25-v ja naimisissa. useaan vuoteen ei ole ollut kuin yksi kumppani. ennen nykyistä ehkä yhteensä noin 40 partneria. oli juu välillä vähän villi hullutteluvaihe... onneksi nyt jo ohi (ja selvisin ilman tautejakin vielä).

    • darrrrrrr

      ikää mulla 19

    • N40-

      Ikä 40 vuotta.

    • ........

      yksi kumppani, lukemattomia kertoja. aina kuolemaan asti. ikää 20

    • Söpöhöpönä

      Se on seitsemän (7) miestä! Aloitus "uralla" oli 14-vuotiaana ja nyt on ikää 51 vuotta. Nuorena avioliittoon ja sitten ero viidentoista vuoden jälkeen. Ei enempää eikä vähempää kuin seitseman seksikumppania. Ihan hyvä näin. Nyt olen avioliitossa ja erittäin onnellinen että näin olen ollut ja elänyt.

      • N24

        31 jos oikein laskin(/muistan).


    • naekkonen vaan

      Ikää 21 vuotta, kumppaneita 20 joista kolmen kanssa on jonkin aikaa seurusteltukin.

    • nussix

      mahtuu kaden käden sormiin se luku enempää en paljasta. Mukana pari parin vuoden seurustelusuhdetta. ja ikää oli se 23-26.

    • Piiamariia

      Ikä 28v

      • nainen27v

        100-120,arviolta.


    • ♥ 2 FUCK

      n. 80 olen 24v

    • N39-

      että mietihän sitä.

    • 28 v.

      Nolla, ja nollana tulee mitä luultavimmin pysymään.

      • öl

        dildojen määrä?


      • titityyteli
        öl kirjoitti:

        dildojen määrä?

        Ha. Muuten hyvä ehdotus, mutta nollana pysyy sekin, sattuisi liikaa.


    • Vetoakseli

      Jos yli 50 äijää on uittanut spermaista kyrpäänsä alle 30v naisessa :D Varsinaisia jakorasioita :D Kohta joku viisas tulee varmaan sanomaan "ettei se pillu käytössä kulu"

      • voi akseliparkaa

        No mutta miksi se akseli sellaista suree? Eipä kai se sinun elimesi toisten nussiessa miksikään kulu.


      • käytössä kulu

        seksihän on ihanaa, kannattaa sitä harrastaa! ja kokeilla eri muotoja, värejä ja kokoja.


      • hyvää joulua
        käytössä kulu kirjoitti:

        seksihän on ihanaa, kannattaa sitä harrastaa! ja kokeilla eri muotoja, värejä ja kokoja.

        ...mukava kaveri kyllä


      • joku viisas

        Ei se pillu käytössä kulu.


      • Anonyymi

    • jakorasia?

      olen 25v ja kyllä niitä varmaan ainakin 35ollut. tosin en ole pysynyt laskuissa,et voi olla enemmän tai siten vähemmän ja on ollut kaksi kertaa klamydia,hyvä minä

      • ei viiti googlettaa

        Paraneekos klamydia lääkkeillä täysin vai jääkö se elimistöön?


    • totuus69

      2 ja ikä 40

    • .*.*.

      Ikä 33,
      Tota samaa olen jo mielestäni tarpeeksi katellu, tekis mieli kokeilla toistakin ;)

    • .................

      16 niitä on ja itse olen 19 vuotias. Mutta koskaan en ole seurustellut, joten seksikokemusten määrä yhteensäkin on se 16, yhden vakituisen seksikumppanin omaavalla ikäiselläni määrä on varmasti suurempi.

      • Jussi P.

        oksettava huora!


      • Tyytyväinen vaimo

        Ikää 34v ja 3 miehen kanssa ollut sängyssä. Yksi noista on mieheni.


    • dippadaa

      22 tai 23 tai jotain sinne päin, en jaksa laskea tarkemmin. Ikää on 19. On nitä aika paljon, mutta toisaalta sitten kun rupeaa laskemaan niin eihän tuo tee kuin jonkun 5-6/ vuosi.

    • N+40

      muistan kaikki 34 hlö joiden kanssa nauttinut olen...

    • .........-

      ja suhteessa, ei mikään yhden illan pano

    • Glamorous16

      "Seksihistoriaa" on kolmisen vuotta. Ikää 16 vuotta ja seksikumppaneita ollut tähän mennessä 22 kpl.
      Suurin osa näistä kyllä parin vuoden sisään ollut. Muistan jokaisen nimen, iän ja paikkakunnan. Seurustellut olen vakituisesti 5 kanssa ja "melkein seurustelusuhteita" on ollut myös n. 5 kpl eli yhen/kahen illan juttuja on reippaat 10 henkilöä. Ja siis nämä 22 on henkilöitä joiden kanssa olen ollut yhdynnässä, kuten tiedämme seksi voi olla myös muutakin kuin yhdyntää eli niitä sellaisia on sitten kyllä muutama myös.

      Määrä kuulostaa järkyttävältä ja varmasti onkin ikäiselleni. Häpeän määrää ja yritän vähentää/hidastaa vauhtia, mutta olen jonkin sortin nymfomaani joten ei tule onnistumaan. En pidä itseäni jakorasiana, sillä ystäväni eivät tiedä puoliakaan seksikumppaneistani enkä niitä kenellekkään ilmoita.

      Ja puolustaudun asiaa niin, että olin pitkässä seurustelusuhteessa itseäni vanhemman miehen kanssa ja kun erosimme, hain lohtua monista eri ihmisistä ja halusin näyttää kaikille kuinka hyvä olen. Kertaakaan en ole negatiivista palautetta kuullut. Ja toki mietin nyt kuinka olisin voinut jättää välistä monia panojani kun on niitä turhiakin.

      • rumpalipoika

        Kun täytät 43, niin panoja on kertynyt vasta 220. Ja tuohon siis mahtuu 50 vakituista seurustelusuhdetta ja 50 melkein seurustelusuhdetta. Eli aivan hyvältä näyttää.


      • agfa

        N-16, ei tarvii mitään puolusteluja. Kerran eletään ja kaikki toimivat tarpeittensa mukaan. Ei ole syytä katua, jos joku kokeilu on mennyt pieleen. Jos ei uskalla kokeilla, on elämä pian ohi. Moikka vaan.


    • n28+kk

      2 mulla on ollut. Iän voi päätellä nikistä.

    • tasainentie

      ja 10 seksikumppania.

    • ...

      -Ikä 29 vuotta.
      -2 lyhytaikaista kumppania.

      • m31veee

        omien laskujen mukaan on ollut n. 50-55 kumppania, joista yhden illan juttuja varmaan 40 ja loput pidempiä, seurustelusuhteita 5


    • tesla87

      Olen 23-vuotias ja olen ollut kahden kanssa. Mutta en samaan aikaan :D

    • että sellaista

      Ei yhtään. Eli neitsyt olen. Ikää 23 v.

    • Sinkku37v.

      Ikää mulla 37 ja kumppaneita kaikkiaan n. 25 (joista 1 uskollinen avioliitto kestänyt 13v.)

      Hyvät puuhakumppanit jäävät vakipanoiksi. Hyvä seksi, parempi mieli :)

    • 123123123

      Ikää 19, 2 kumppania. Toivottavasti ei tule enempää :)

    • katriinako

      kaksi ja olen 33 = )

    • ijglksjbnlk

      Eli yksi ja ikää nyt karvan vaille 25v. En odottanut avioliittoon, mutta aviomieheni on ainoa jonka kanssa olen seksiä harrastanut.

      • yli 100

        Niilhän on pordaripanoja tuhansia,hyi helvetti.Kuka tollaseen huoraan haluaa tutustua,jolla on satoja panoja.Vittu on kun "seittemän leivän uuni",ei yhtä lämmin,yhtä iso ainoastaan.Puhkipantu huora.


    • K

      ja seksikumppaneita on ollut huimat kaksi, joista toinen on nykyinen poikaystäväni. Aloitin seksielämän aika myöhään.

      Tavallaan tekisi mieli kokeilla ja viettää aktiivista sinkkuelämää vielä moneen kertaan.

    • benna

      26 kpl ja 23v.

    • yhden naisen?

      1 nainen ja lisää tarvisi. Sen siitä saa kun etsii niin kauan kumppania, jonka kanssa viitsii mennä sänkyyn. Sitten löytyy liian hyvä nainen eikä häntä halua laittaa pois, vaikka karmea ajatus elää vain yhden seksikokemuksen kanssa kun kumppanillakin niitä on useampia ja itsekin olisin innokas kokeilemaan muitakin.

      Vaikeita päätöksiä kun ei pettäämäänkään viitsi alkaa. Ikää ei onneksi ole vielä kuin 21v.

      • N

        kaksi ollut, entisiä suhteita.. kolmas kerta toden sanoo, hope so!


      • fyfanfemme
        N kirjoitti:

        kaksi ollut, entisiä suhteita.. kolmas kerta toden sanoo, hope so!

        ja 2. Muiden naisten huorittelijat, ei tarvitse laittaa plussaa, teidänkaltaisiltanne miehiltä en plussia kaipaa, hyi sentään mitä miehiä.


      • en minäkään
        fyfanfemme kirjoitti:

        ja 2. Muiden naisten huorittelijat, ei tarvitse laittaa plussaa, teidänkaltaisiltanne miehiltä en plussia kaipaa, hyi sentään mitä miehiä.

        plussia enkä pusseja. Minulla on ollut koko elämän aikana 5 ja olen 25v. Ekan kerran menin 15v. En ole tyytyväinen, sillä 3 jättäisin nyt pois jos saisin uudelleen päättää. Nykyään pidän tiukkaa linjaa, sillä en pidä yhdenillan jutuista, enkä "vakipanoista" ilman tunteita. Pelkään myös sukupuolitauteja. Dildo on erittäin hyvä ratkaisu. Suosittelen kaikille naisille.
        Haluan vakavan parisuhteen jos kunnollista miestä ikinä löytyy. Ennemmin olen lopunikää dildon varassa kuin enää kertaakaan raahaan kännisen miehen kotiin baarista.


      • aowieo
        en minäkään kirjoitti:

        plussia enkä pusseja. Minulla on ollut koko elämän aikana 5 ja olen 25v. Ekan kerran menin 15v. En ole tyytyväinen, sillä 3 jättäisin nyt pois jos saisin uudelleen päättää. Nykyään pidän tiukkaa linjaa, sillä en pidä yhdenillan jutuista, enkä "vakipanoista" ilman tunteita. Pelkään myös sukupuolitauteja. Dildo on erittäin hyvä ratkaisu. Suosittelen kaikille naisille.
        Haluan vakavan parisuhteen jos kunnollista miestä ikinä löytyy. Ennemmin olen lopunikää dildon varassa kuin enää kertaakaan raahaan kännisen miehen kotiin baarista.

        Nyt kyllä oikeastaan hävettää tunnustaa. Aloitin aika nuorena pitkään kestäneen vakisuhteen 19-v joten huimat 3 miestä joiden kanssa olen puuhastellut sängyssä 40 ikävuoteen mennessä. Nyt alkoi taas sinkkuelämä ja kyllä oikeastaan "hirvittää", että mitenkähän sitä osaa tuolla vapailla "markkinoilla" enää ollakkaan.


      • enemmännnnnnnnnnnnnn
        aowieo kirjoitti:

        Nyt kyllä oikeastaan hävettää tunnustaa. Aloitin aika nuorena pitkään kestäneen vakisuhteen 19-v joten huimat 3 miestä joiden kanssa olen puuhastellut sängyssä 40 ikävuoteen mennessä. Nyt alkoi taas sinkkuelämä ja kyllä oikeastaan "hirvittää", että mitenkähän sitä osaa tuolla vapailla "markkinoilla" enää ollakkaan.

        20v ja 23 kumppania.

        :D:D


      • Naisenergiaaa
        aowieo kirjoitti:

        Nyt kyllä oikeastaan hävettää tunnustaa. Aloitin aika nuorena pitkään kestäneen vakisuhteen 19-v joten huimat 3 miestä joiden kanssa olen puuhastellut sängyssä 40 ikävuoteen mennessä. Nyt alkoi taas sinkkuelämä ja kyllä oikeastaan "hirvittää", että mitenkähän sitä osaa tuolla vapailla "markkinoilla" enää ollakkaan.

        Jos mulla on joka viikonloppu on ollu mies.. ok. no muutamana viikonloppuna ei ole ollut, et jos kuuden vuoden aikana 10 miestä ottaa pois, mitä siitä tulee. Uh.

        62 miestä.. okei! heh.. sitte mul oli nuorempana tos 18-20 vuotiaana 14 ennenku menin naimisiin. Eli 76 varmaan olisi ihan se oikea vastaus. Niin, ikää on nyt 38vee.


    • hyvää joulua

      Kuitenkin olette enemmän lutkailleet suurinosa. ;)

      • seorpa

        Niin arvasinhan tuon, että sieltä virnuillaan. Onhan se kieltämättä aika naurettavaa, mutta 20 vuotta kun suhteessa on ja nuorena aloittaa eikä pettämiset kuulu luonteellen,i niin tässä sitä ollaan melkein Neitsyt Mariana:D Itseironiaa pitää olla, eikä minun tarvitse vakuutella ketään kunhan nyt vastasin.


      • capcom

        Totta, näin nimettömänä helposti lipsautan pikkuvalheen ettei minua katsottaisi pahalla.


    • tipi24

      24 vuotias olen ja 12 niitä on.. suoraan sanottuna hävettää että noinkin paljon, erosin pari vuotta sitten pitkän pitkästä suhteesta (ja ensimmäisestäni), sen jälkeen lähti hetkeksi käsistä.. oli suoraan sanoen niin paha olla tuolloin. :/
      Nyt onneksi elämä taas raiteillaan ja toivottavasti seuraava seksikumppani jäisi viimeiseksi ja olisi se maaginen "herra oikea".

    • seksikumppaneita

      en osaa sanoa tarkaan,sekosin laskuissa jo aikaa sitten. Ehkä 20? No okei,ainakin..

    • SEXIONKIVAA

      ollut. nyt olen 37 v ja kaikenlaisia s-suhteita mahtunut elämän varrelle yli 50..tarkkaan en ole laskenut, eihän niitä enää muistakaan.

    • 17

      Olen 22-vuotias ja seksikumppaneita on ollut 2. Se toinen olisi tosin voinut jäädä kokematta. Toinen on tuleva aviomieheni.

    • K

      Kahden kanssa olen ollut ja ikää on tällä hetkellä 20 vuotta. Ensimmäiseni oli poikaystäväni, jonka kanssa seurustelin huimat neljä ja puoli vuotta. Tämän toisen miehen kanssa olen pitänyt monesti hauskaa, mutta pantu ollaan vain kerran. Kumpikaan ei halua mitään vakavaa, mikä on tässä tapauksessa enemmän kuin ok. Mies haluaa uudestaan, ja ehkä vielä suostunkin, jos en lähiaikoina saa miestä, joka saisi sydämeni läpättämään. Nyt olen kuitenkin oikeasti ihastunut erääseen, enkä ehkä pysty panemaan muita.

    • i98t

      En voi kertoa, mielestäni kyseessä on yksityinen ja oma asiani. En eskustele seksikumppaneideni määrästä edes puolisoni/parhaan ystäväni kanssa: minun mielestäni mennyt on mennyttä ja yksi tai sata, oma asiani, parempi ettei kukaan tiedä, ettei tule näitä typeriä vertaluja. Se kun on jokaisen oma elämä ja oma valinta. Liian moni ihminen on lammas ja yrittää valita vain mitä muutkin jne. Se on typerää. Siksi en omia tietojani ja elämääni vertaile.

      Ja ihminehän on aina tyytymätön: jos ei yhtään, häpeää neitsyyttään, jos vaan yksi tai kaksi, on liian vähän, ja jos se sata on liian paljon. Kymmeniäkin yritetään jo selitellä ja puolustella. Ei ihminen vaan osaa vastata omista valinnoistaan eikä olla selkärangallinen, kun ei ole arvoja, mille pohjustaa. Minun mielestäni on aivan sama missä lukemissa pyöritään, jos ihminen on rehellinen, itselleen, ja muille.
      Suosittelen vertailujen lopettamista muillekin, siitä vertailusta ei tule kun paska olo.

    • spica75

      Eipä ole ikinä tullut mieleen pitää kirjaa. Ja miten yleensä määritellään seksikumppani? Jos osallistuu kimppakivaan, lasketaanko kumppaneiksi koko ryhmä, vai pelkästään ne, joiden kanssa on yhdynnässä, vai kaikki ne, joita yleensä edes koskettelee? Entä kahdestaan masturbointi orkut toisiaan katsellen mutta koskettamatta?

      Vähintään 30 kpl kuitenkin. Olen 35 v. Eniten kumppaneita kertyi sinkkuvuosina, jolloin ei kiinnostanut sitoutua, eikä löytynyt sellaista vakiopanoa, joka olisi ollut sekä siedettävä että sitoutumishaluton.

      Minusta on outoa, että keskustelussa joku kommentoi muutamaa kymmentä seksikumppania suureksi määräksi. Minä ainakin pidän itseäni hyvinkin pidättyväisenä ja kranttuna. Kun suurin osa seksikumppaneista on yhdenillaniloja, niin seksiä kerran kolmessa kuukaudessa -tahdilla pääsee 10 vuodessa lukemaan 40.

    • ewerwer

      Ja juuri tuli 18 mittariin

    • taas yx n23

      3

    • hirvee rotko

      oonkoha nyt hirrrvee lortto. 21v ja 13. kerroista puhumattakaan ;D

    • Abbamamma66

      Ikää 44 v ja kumppaneita noin 60-70 ja he kaikki yhtä lukuunottamatta sinkkuvuosina ennen 26 vuoden ikää. Opiskeluaika oli railakasta. Mikä helvetti siinä on vikana, jos nuori nainen haluaa seksiä ja harrastaa yhden illan suhteita ? Miksi miehille se sallitaan, mutta naisista se tekee huoran ? Ei se seksi huippua ollut joka kerta, mutta täytti läheisyyden tarpeeni.

      • jiihaaa

        Itse ainakin nautin nuoruudestani, harrastan yhdenillan juttuja, enkä koe olevani huora tai mikään muukaan kuin tavallinen nainen joka nauttii elämästä. Turha sitte vanhana katella sitä samaa miestä siinä ja miettiä millastakohan ois aidan toisella puolella. Oikeessa oot, pisteet sulle!


      • Kokemusta on

        Koska me miehet ollaan kateellisia, koska teille naisille riittää miehiä joka nurkan takana.

        Mies saa tehdä täyden työn että edes kerran vuodessa saa seksiä.


    • winne

      onko tämä kysely tarkoitettu "omanlaisille" mutta 0 on, ikää taas 22v

    • se siitä sitte

      ja ollut vain yhden kanssa ja siitäkin jo 6v aikaa...että enpä taida enää kenellekään kelvata kun en ymmärrä niistä jutuista enää mitään=/
      toisaalta on helppo olla kun en tosiaan muista enää miltä se tuntui=D
      Aina pitää löytää positiivinen puoli asioista;)

      • tiinapauliina

        ikää 48v ja kumppaneita n. 75kpl


      • huonomuistini
        tiinapauliina kirjoitti:

        ikää 48v ja kumppaneita n. 75kpl

        jotakuinkin 20-30 kumppania, en tarkkaa määrää tiedä, kun ei jaksa alkaa listaamaan. :D Ikää 21v.


    • ...

      Ikää on itselläni 24v ja kumppanien määrä (kaikki kimpat ja suuseksit mukaan laskien) jotain... 110 ja 130 väliltä. Epävarma lukuhan johtuu yksinomaan siitä, että on sellainen fiilis että tietyihin väleihin on jäänyt joku jonka naamaakaan ei enää muista. Yllättäen valtaosa noista on ollut yhdenillan juttuja, parisenkymmentä erilaisia suhteita tai kavereita. Joitakin vuosia sitten maistui tuo alkoholi ja juhliminen vähän enemmän, sillä on seurauksia.

      • krissefani

        Hienoa että joku on rehellinen.


    • Ronkeli-Ronja

      Ikää 23 vuotta, kumppanien lukumäärä kaksi.

    • esbny

      N 34 v ja 40 kpl

    • Cloetta...

      Ja olen 51-vuotias.Seksielämä on ollut hyvää ja antoisaa pääasiassa yhden miehen, puolisoni kanssa. Sitä ennen oli muutama lyhyehkö suhde ja yksi hieman pitempikin. Lyhyet suhteet olivat seksinkin kannalta huonoimpia.

    • Crowmoor ;)

      3 kumppania ja kaikki olleet jonkinlaisia suhteita. Ikää on 31.

    • ömppälömppä

      Ikä 26 ja lkm 5. Kahden kanssa olin vain kerran. Viimeisimmän kanssa oon yhdessä viidettä vuotta.

    • GIRL

      19v ja 14kpl, enkä häpeä! Ehkäisystä olen aina huolehtinut ja kolme on seurustelukumppaneita. Pitää panna jos panettaa :D

    • Ikä 24v

      4kpl

    • 6 + 3

      Ikää on 22 vuotta ja kumppaneita kaksi, exä ja nykyinen poikaystäväni.

    • jaa

      32v. nainen ja miehiä ollut 11

    • 19v.N

      3 seksikumppania... kaikkien kanssa ollut pidempään juttua... harmittaa, kun seurustelemaan en ole vielä päässyt ja neitsyydestäkin luovuin kännipäissäni, vaikka eipä se kaduta juurikaan, kun henkilö ei vain ottanut ja jättänyt, vaan jäi siihen vierelle pidemmäksikin aikaa.
      Mutta oon silti sitä mieltä, että niitä on ikääni nähden turhan paljon ja jos tämän hetkinen juttu, mikä on vireillä, ei toimi, niin seuraava kumppani saa kyllä odottaa ja pitkään, sillä en halua enää kasvattaa lukuani enkä halua seksiä seurustelun ulkopuolella enää yhtään useamman kanssa. Toivoisin vain, että tämä nykyinen juttu menisi vakavaksi seurusteluksi jossain vaiheessa.

      • .........

        Ilahduttavaa, että sulla on sentään järki päässä :) Itse en kunnioita tippaakaan kymmenien miesten kanssa nussineita naisia.


    • N45

      Voinpa kertoakin. Miehiä 3 kpl ja naisia 2 kpl.
      Nyt naimisissa neljättä vuotta joten luku ei lisäänny.

    • WomanIsShe

      Petikumppanien määrä= 6, joista kolme on ollut liittoja, ja toiset 3 ..no, eivät olleet. :) Ikää 38

    • halukas nainen

      noin 30 seksikumppania joista kolme pitempää suhdetta. Ikää 32 vuotta.

    • 1 rakastelukumppani, avomieheni. Ja no, on sitten yksi seksikumppani lisäksi, mikäli kimppakivassa lasketaan kaikki osallistujat.

    • onskunainen

      Ikää 42, kumppaneita 8, joista kolmen kanssa jotain muuta seksiä, kuin yhdyntää. Ihan sopivasti omasta mielestäni tuli kokeiltua ennen kuin päädyin tämän kahdeksannen ja toivottavasti viimeisen seksi- ja elämänkumppanin ja lasteni isän kanssa yhteen. :)

    • pitäsköongelmoida

      Ikää 22 vuotta ja kumppaneita 0. Alkaa jo pikku hiljaa miettiä, että onkohan ajatusmaailmani jotenkin pielessä, koska itse en ikinä ole ymmärtänyt yhden illan juttuja ja seurustelemaankaan en edes ala, jos joku vastapuolen ajattelumaailmassa ärsyttää.. 2 vuotta nuoremmatkin kaverini puhuvat kuinka heillä on ollut useampia kumppaneita. Ei jumalauta, mä taidan mennä luostariin ennen pitkää nunnailemaan.

    • 12323232

      2kpl, 19v

    • ei yhden illan suht.

      Olen 41-vuotias ja seksiä on tullut harrastettua tähän mennessä kuuden eri miehen kanssa.

    • uytrewq90

      Ikä 56v.
      Kumppaneita 14 kpl, joista kolme voisi luokitella pelkiksi hauskoiksi nuoruuden kokeiluiksi (molemmille). Yksi olis voinut jäädä kokematta, mut ei siitä kenellekään mitään vahinkoa ole tullut. Loput ovatkin olleet suht pitkäaikaisia ja oikeita seurustelukumppaneita. No, se oli semmoista rentoa ja ihanaa nuoruutta: pitkä kuuma nuoruus:-D
      Laskuissa on mukana myös aviomieheni joka on ja pysyy.
      Eipä kaduta tippaakaan. Hyvä elämä on ollut ja varmasti sellaisena pysyykin.

    • yks kynnysmatto

      vain yksi. ikä 53v, mutta varmaankin piakkoin toinenkin, koska miehelläkin on.

    • 19 v ja neitsyt

      Oon 19 ja vieläkin neitsyt:-(

    • 909090

      hittoks se 3 kenellekään kuuluu

    • pitkät suhteet

      2 kpl, itse olen 51-vuotias nainen.

    • cho-

      Ikä 25, seksi partnereita ~20kpl kyllä olin joskus villi ja nuori ja seksuaalinen :D mutta onneksi myös parisuhdekeskeinen ja lojaali, kumppania ei petetä!

    • Vevakeh

      Olen 24-vuotias nainen, sänkyyni on päätynyt noin 100 miestä. 4 niistä poikaystäviä, muut tällaisia seksisuhteita taikka yhden illan juttuja. Olen aina ollut yksinäinen susi ja hedonisti, jolle seurustelu ei tahdo oikein sopia, mutta seksiä tietenkin rakastan. Tyytyväinen olen.

    • ikä39v

      2 kpl, toisen kanssa pitkä avioliitto meneillään. Tod.näk. määrä ei tule lisääntymään ja hyvä niin.

    • Adhk

      Ikä 47 v. Noin 20 kpl. Viimeisen 20v aikana määrä ei ole lisääntynyt.

    • tarkennusta

      Yhdyntöjä 1 miehen kanssa, ikää 43 v. Seksiä on ollut muidenkin kanssa.

    • PysyKunnossaVoimissaan

      Ennen vanhaan, 23v Siljan naistarjoilija, sitä naitiin 3x vrk/aina erimies. 2viikko töissä 42 panoo työjaksossa.... nooh oli siinä seassa vakipanojakin. Mutta jos se avioitui 35 v.= 9000 panoo ennen aviomiestä !!

    • Anonyymi

      100 +

      N62

    • Anonyymi

      Onhan noita jokunen ollut ja kaikki suhteet loppuneet siihen kun äijä on alkanut suihin ottoa vaatimaan. Minä lähden siinä vaiheessa kävelemään kun en kenenkään kusiputkea ala lutkuttamaan, enkä alistu nuoltavaksikaan. t. 68v akka joka onneksi saa jo olla rauhassa lähentelyiltä .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe