Listatkaapa sellaisia "toisarvoisia" ällöttäviä asioita miehistä. Sellaisia, joista ei viitsi huomauttaa, jotka eivät riitä treffailun lopettamiseen, mutta riepovat kuitenkin. Ajan kanssahan niihin tottuu, mutta alussa harmittaa. Minulla esim.:
-Rumat kädet (ja varpaat!)
-Karvainen selkä
-Syödessä mussuttaminen
-Liika kiroilu
-Pitkät kynnet
Miehessä ällöttää
49
6534
Vastaukset
- SepeSe
on liian pitkät?
Mun mielestä kynnet pitää olla sellaiset, että kun rapsuttelee naista niskasta ja selästä, niin se tuntuu rapsuttelulta, eikä miltään vanupuikon sivelyltä. Kynnet ei saa koskaan olla pureskellut ja kuvottavinta on sellaiset sekarotuisella koiralla jyrsitetyt kynnet ja hyeenan repimät kynsinauhat.- jukujuku
väliä kuinka pitkät ne kynnet ovat.Joku käyttää raapimiseen ,no sehän on ihan ok,mutta jos leikitään esileikkejä ja kynsi tekee pienenkin haavan arkaan paikkaan ,niin halut ne katoo moneksi päiväksi ,että kohtuus pituudessakin (tarkoitin kynsiä) ja onko ne kynnen aluset puhtaat onko?
- kirjoitustapasi paljastaa l...
jukujuku kirjoitti:
väliä kuinka pitkät ne kynnet ovat.Joku käyttää raapimiseen ,no sehän on ihan ok,mutta jos leikitään esileikkejä ja kynsi tekee pienenkin haavan arkaan paikkaan ,niin halut ne katoo moneksi päiväksi ,että kohtuus pituudessakin (tarkoitin kynsiä) ja onko ne kynnen aluset puhtaat onko?
vaikutat monen eri miehen nussimalta tapaukselta.
- mies.
Olen aina purrut kynsiäni, mutta ne pitää osata purra siististi. Minua taas vaivaa liian pitkät kynnet, pitäskö ne vielä viilata ja lakata, kuinka miehellistä se sitten olisi?
- kynsiä
jukujuku kirjoitti:
Olen tietoinen, että pitkillä kynsillä ei pidä tunkea ahtaaseen paikkaan.
Onko sinulla itselläsi pitkät vai lyhyet kynnet? - SepeSe
mies. kirjoitti:
Olen aina purrut kynsiäni, mutta ne pitää osata purra siististi. Minua taas vaivaa liian pitkät kynnet, pitäskö ne vielä viilata ja lakata, kuinka miehellistä se sitten olisi?
ei perustukaan siihen, että kuinka leikkurihampaat ovat ja minkä näköiset kynsistä saa, vaan siihen, että ne sormet lipsahtelevat toisinaan suuhun tavan vuoksi.
Tällainen suuhunlipsahdus saattaa sattua vaikka kaupassa hyllyn välissä miettiessä jotain, jota ennen on kloninut perunalaaria siinä olleella suojapussilla, jota käytti sinua ennen mies, joak ei pese käsiään edes paskalla käynnin jälkeen ja samassa pussissa liotetaan käsiä. - mies. (nikkikaima)
mies. kirjoitti:
Minäpä en ole koskaan harrastanut kynsien pureskelua. Naisille sen toki suon, jos osaavat tehdä sen sivistyneesti eikä kynnet ole sen jälkeen kuin "rälläkän (=kulmahiomakone)" jäljiltä.
Vinkki nikkikaimalleni: kultainen keskitie. Kynsiä ei tarvitse lakata vaan ne voi leikata siististi kynsileikkurilla, useimmiten ei tarvitse edes viilata joskin huonon leikkauksen jälkeen ehkä vähän voi käyttää kynsiviilaan. Onhan se huolitellumman näköistä kuin pureskella. Jätä kynsien pureskelu naisille, he osaa sen paremmin ja siistimmin. - jukujuku
kirjoitustapasi paljastaa l... kirjoitti:
vaikutat monen eri miehen nussimalta tapaukselta.
nussimisesta kun on puhe sekö näkyy kirjoituksissa selvä. Suhteeni kestot 11v silloin edes tiennyt mitä nussiminen on ,se oli vain lasten tekoa ,erosin olin 27v kun ymmärsin että seksistä voi nauttia se oli muuta kun panemista silloin olin nainen.En ole koskaan harrastanut lyhyitä suhteita,kuolema korjasi hänet(ei kuollut panemiseen) Menkää seksi sivulle täällä 24 sivustolla ja kertokaa kun olette lukeneeet oksettaako .Joten te jeesusteliat ,siveelliset onko teillä puutetta muustakin kun kalkkitapleteista, ostakaa kumiankka ettei tarte miehlle anttaa pillua kun tilipäivänä
- jukujuku
kynsiä kirjoitti:
Olen tietoinen, että pitkillä kynsillä ei pidä tunkea ahtaaseen paikkaan.
Onko sinulla itselläsi pitkät vai lyhyet kynnet?ei ole koskaan haitannut runkaamista
- expuritaani
jukujuku kirjoitti:
Katson aina miehen kynnet ekaksi - jos on pitkät, ei mies harrasta seksiä ollenkaan tai ei ainakaan mieleiselläni tavalla.
- hone-y
Tai eihän se mikään toissijainen asia ole vaan tärkeä. Kiroilu on vihamielistä puhetta eikä sellaista tule hyvän asenteen ja mielenlaadun omaavilta miehiltä. Ja sellaisia minä katselen =) Ruoan mussuttaminen on inhaa. Olen inhonnut sitä lapsesta saakka.
- jukujuku
minä kiroilen ja poltan hiani mootoritiellä kun siellä on noita törppöjä kiilaajia ja väliin tupaavia ,onneksi sivityneet ihmiset eivät ole kuulemassa niin miksi miehen kiroilu olisi niin kauheaa sehän on ohimenevää
- on mussuttaminen
Ihan mielenkiinnosta, millaista tuo mussuttaminen on, pitäähän sitä jotain syödä. Itselläkin menee kyllä herkästi hermot ruokailuääniin ja etenkin inhoan purkan jauhamista suu auki
- ärsyttävät
- liika karvaisuus
- koppava/ylimielinen käytös
- ylenpalttinen törkeä kielenkäyttö
- voimakas hienhaju
:D Eipä sitten varmaan muuta. Paitsi hampaat on tietysti hyvä pestä useammin kuin kerran viikossa... - Jussi
- pitkät kynnet
Pitkät kynnet naisella on ällöttävin ja ärsyttävin asia ulkomuodosta puhuttaessa. En voisi koskaan seurustella naisen kanssa, jolla on pitkät kynnet. Lyhyet ja leikatut, kiitos.
- rumat kädet
Läheskään kaikilla naisilla ei ole kauniita, linjakkaita käsiä ja sormia. Kynsien muoto on myös tärkeä, sellaset litteät plottisormet, hyi hitto. Tällasia käsiä oon nähny ihan kauniillakin naisilla.
Nää oli tällasia pieniä yksityiskohtia, kyllähän naisen täytyy olla kokonaisuudessaankin kaunis, timmi ja älykäs. Harvassa ovat. :(- Mies 18
Naisessa ärsyttää tyhmyys, ruma naama, pienet rinnat, ylipaino. Yleensä ainakin kahta näistä naisesta löytyy. Mutta mitäs pienistä ärsytyksistä kunhan vako on kosteana panon aikana.
- poika poika.......
Mies 18 kirjoitti:
Naisessa ärsyttää tyhmyys, ruma naama, pienet rinnat, ylipaino. Yleensä ainakin kahta näistä naisesta löytyy. Mutta mitäs pienistä ärsytyksistä kunhan vako on kosteana panon aikana.
että olet ihan pimppaakin saanut.
- Harvassa ovat
kun kaikki sua paremmat ovat ne jo saaneet itselleen! ;)
- Jussi
Harvassa ovat kirjoitti:
kun kaikki sua paremmat ovat ne jo saaneet itselleen! ;)
Naiset ei vaan ole ollu tarpeeks kiinnostavia, eihän se mun vika ole! :D
- Jussi
Kauniit, symmetriset hammasrivistöt täytyy myös olla. Vaikka onhan se niin, että symmetrisyys toistuu ihmisessä joka puolella vartaloa; ts. symmetrisellä ihmisellä on symmetriset kasvot, hampaat, kädet, vartalo, jne..
- SepeSe
Jussi kirjoitti:
Kauniit, symmetriset hammasrivistöt täytyy myös olla. Vaikka onhan se niin, että symmetrisyys toistuu ihmisessä joka puolella vartaloa; ts. symmetrisellä ihmisellä on symmetriset kasvot, hampaat, kädet, vartalo, jne..
että ihmisessä ei todellakaan toteudu symmetria. Vrt. eläin- ja kasvikunta, siellä on symmetriaa aivan eri tavalla kuin ihmisessä.
Teeppä omasta kasvokuvasta kuvanmuokkausohjelmalla symmetrinen, niin onpa todella hassun ja "elottoman" näköinen.
- mielestàni..
rumat kàdet (ensimmàisenà katson AINA kàdet)
nenàn kaivaminen
lapsellisuus
làssyttàminen - hyi
eli mä otan heti takapakkia jos miehessä on seuraavia ominaisuuksia:
-naisellinen/ärsyttävä nauru
-pienet kädet
-ärsyttävien sanojen käyttö (esim.fantsu, ihana, beba)
-naista aliarvioivat, sovinistiset jutut
-pyöreä lantion muoto, hyi!
elikkäs siis periaatteessa kaikki naiselliset ja homomaiset piirteet on pannassa, enemmän oon semmonen Jone Nikula-tyyppisiä miehiä katseleva :)- kliffaa
Onks naiset tod. noin pinnallisia?
Yks sana väärin ja ulos! - ne on
kliffaa kirjoitti:
Onks naiset tod. noin pinnallisia?
Yks sana väärin ja ulos!Johan se ollaan todettu kymmeniä kertoja.
- yökkkkk
Yök nro 1:
Jone Nikula. Siis mikä turpavärkki, kampais naamansa! - heh heh
Jone Nikulahan näyttää ihan rumalta naiselta jolla vaan on parta. Pitkätukkaset ne vasta homomaisia on.
Ja kukas helvetti se on antanut naisille luvan omia joitain sanoja? Tarkotin lähinnä tuota sanaa ihana. Ei sitä miehen pidäkään joka paikassa käyttää mutta jos ei saa enää naistaankaan kehua ihanaksi niin johan on helvetti!
Mikäs lesbopäällikkö siellä oikein sanelee sääntöjä miehille että miten pitää olla ja mitä saa ja mitä ei saa sanoa?
- sijespjefa
ruma/t vaate/et.
- eniten
huonot hampaat ja paha tukkainen haju..
- kiltti tyttö
-Pienet rumat hampaat lisäksi.
- olen nainen
naisilla pitkät kynnet on oksettavat ja kun ajattelee miten ne voi olla puhtaat esm.vessakäynnin jälkeen!Ei tee mieli syödä hänen omia leipomisia!
Miehillä leveä lantio ja housuvyötärö korkeella.Ilmaa päästävä mies on aina inhottava ja jos suu haisee kun hampaat huonosti pesty eli lemuaa kauas.Myös jos ei ole hiuksia päässä,tulee kaikkea muuta kun hyvä olo. - kaljuuntunut
olen nainen kirjoitti:
naisilla pitkät kynnet on oksettavat ja kun ajattelee miten ne voi olla puhtaat esm.vessakäynnin jälkeen!Ei tee mieli syödä hänen omia leipomisia!
Miehillä leveä lantio ja housuvyötärö korkeella.Ilmaa päästävä mies on aina inhottava ja jos suu haisee kun hampaat huonosti pesty eli lemuaa kauas.Myös jos ei ole hiuksia päässä,tulee kaikkea muuta kun hyvä olo.mies on paljon seksikkäämpi kuin sellainen joka yrittää peitellä kaljuuntuvaa päälakeaan. :)
- expuritaani
kaljuuntunut kirjoitti:
mies on paljon seksikkäämpi kuin sellainen joka yrittää peitellä kaljuuntuvaa päälakeaan. :)
Ei kaljuuntumiselle mitään voi. Mua se ei kyllä haittaa ollenkaan, jos muuten on homma hallussa.
- Hansku83
Mua niin risoo jos miehellä on likaiset hampaat joista nähnee viikon parin ruokalista. Vaikka muuten ois hyvännnäköinen ja mukava persoona niin likaiset hampaat saavat ottamaan takapakkia. Pelottaa ajatella miten huonolla on muu hygienia jos ei edes suutaan vaivaudu pesemään...
- äijille
Luulin, että tämä on kysely naisille siitä, mikä miehissä ällöttää. Jostain syystä täällä on näitä setiä, jotka haluavat aina joka paikkaan tulla laukomaan älykkäitä kommenttejaan. Ilmeisesti sedille kilahti omaan nilkkaan :D
Miehissä ällöttäviä asioita ovat:
- tupakointi
- kiroilu
- kaljan kittaaminen
- formuloiden fanaattinen katsominen.
Paljon muutakin on, mutta nuo nyt tuli heti mieleen. Jos yhdelle ihmiselle sattuvat kaikki ominaisuudet, tyyppi saa mun puolesta jäädä lehdelle soittelemaan. - ???
Tiedän, että tämä ei varsinaisesti kuuluisi tähän ketjuun, mutta moni on maininnut rumat kädet.
Millaiset ovat rumat kädet?
Eikös ne ole loppujen lopuksi kaikilla aikalailla samanlaisia? Viis sormee ja silleen.- voi mitään
geeneilleen. Mutta miehen rumat kädet ovat karkeasti sanoen, sellaiset pulleat prinssinakkisormet tai piiiitkät ja kapeat niin kuin naisten kädet. Ja kuten sanoin; geeneilleen ei mitään voi. Ei minullakaan ole missin vartaloa, mutta kompensoin sen kauniilla kasvoilla ja hiuksilla. Kukaan ei ole täydellinen.
- +tyhmyys
ja naisen ali-arviointi..ylilihava
yököttävä ulkonäkö..tyylittömyys
naisellisuus..epävarmuus..jne!! - ällöjä
-huonot, haisevat hampaat (ikinä pessy hampaita?)
-tupakanhaju (mikä johtuu sisällä tupakoinnista)
-pitkät kynnet (ja likaiset)
-pälyilevä olemus (varuillaan koko ajan)
-tekonauru (ja kuluneet vitsit)
-tosikko (analysoi kaikkea)
-liian laiha (ei syö tarpeeksi) - Kunnnossa
Huh, en tiennytkään, että naiset antavat näin paljon painoarvoa käsien kunnolle. Ei sillä, etten olisi tätä ennen pessyt käsiäni.
- Mies.
on erittäin suuri, sillä se kertoo niin monesta muustakin itsestään huoleshtimiseen liittyvästä asiasta.
Kädet, suu, kasvot ja hiukset ovat ainoat näkyvät ikkunat itseemme, joten niihin kiinnitetään myös suurin huomio. - tyroneracer
Mies. kirjoitti:
on erittäin suuri, sillä se kertoo niin monesta muustakin itsestään huoleshtimiseen liittyvästä asiasta.
Kädet, suu, kasvot ja hiukset ovat ainoat näkyvät ikkunat itseemme, joten niihin kiinnitetään myös suurin huomio....liian pieniä kyynärvarren tai olkavarren lihaksia ? Siis ei tarpeeksi lihaa luun ympärillä ?
Itsekin pidän "narukäsiä" hinttien juttuna. Mielestäni jokaisen miehen velvollisuus on huolehtia että hauiksen ympärys on vähintään 45 - 50 cm ja niin että verisuonet pullottaa kun ostoskassit kassalta nostaa. - expuritaani
tyroneracer kirjoitti:
...liian pieniä kyynärvarren tai olkavarren lihaksia ? Siis ei tarpeeksi lihaa luun ympärillä ?
Itsekin pidän "narukäsiä" hinttien juttuna. Mielestäni jokaisen miehen velvollisuus on huolehtia että hauiksen ympärys on vähintään 45 - 50 cm ja niin että verisuonet pullottaa kun ostoskassit kassalta nostaa.ei olis paskempaa jos pullottais!
- N __
- mammanpojat
- itserakkaat
- haisevat
- naisillaan kehujat- tyroneracer
...kuin rautainen itsetunto ?
Itse tykkään toisinaan katella paidatonta ruumistani peilistä ja kiittää taivasta siitä että synnyin mieheksi. viimekädessä se on fyysinen voima joka määrää. Naiset voivat paasata tasa-arvosta mutta se ei muuta naisen fysiikkaa mihinkään. - sitten..
tyroneracer kirjoitti:
...kuin rautainen itsetunto ?
Itse tykkään toisinaan katella paidatonta ruumistani peilistä ja kiittää taivasta siitä että synnyin mieheksi. viimekädessä se on fyysinen voima joka määrää. Naiset voivat paasata tasa-arvosta mutta se ei muuta naisen fysiikkaa mihinkään.todellakaan ole sama asia... Itsetunnolla tarkoitetaan sitä, että tunnet itsesi, ei sitä, että sulla on vääristyneet kuvat todellisuudesta, itsestäsi ja suhteestasi ympäristöösi.
Tunnen tyyppisi. Häviät 1000-0 älyllisellä tasolla naapurin sekarotuiselle patalapulle. Kaikentasoiset mielisairaat saavatkin kulkea vapaalla jalalla...
- Minnnnnnaaa
Oksettavaa miehessä:
*rumat vaatteet
*yhteeen kasvaneet kulmakarvat
*Lyhyet hiukset
*Finnit
*silmälasit
*pitkä tukka, jos se on rasvainen
*Amisviikset
*Huono iho
*läski
*liian luikku ja kalkkunamainen
*Huono ryhti
*Huonot hampaat- repesin nauruun
Jumaliste toi Minnaaaaaaa on huvittava ai on silmälasitkin oksettavat? Sille kuule ei kukaan voi mitään jos joutuu silmälaseja käyttämään.
Sitten toinen kohta, pitkä tukka mutta myös lyhyt tukka, siis mikä on sun mielestäs sitten hyvä? Ei vissiin mikään.
Ja mikä olikaan ikäsi (ja todellinen sukupuolesi, ettet vaan olis teinix-poju?)? - toinen kirjoittaja
repesin nauruun kirjoitti:
Jumaliste toi Minnaaaaaaa on huvittava ai on silmälasitkin oksettavat? Sille kuule ei kukaan voi mitään jos joutuu silmälaseja käyttämään.
Sitten toinen kohta, pitkä tukka mutta myös lyhyt tukka, siis mikä on sun mielestäs sitten hyvä? Ei vissiin mikään.
Ja mikä olikaan ikäsi (ja todellinen sukupuolesi, ettet vaan olis teinix-poju?)?Kyllä piilarit ja lasekit on keksitty. Ei silmälaseja ole pakko käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031