Tervehdys jälleen ystäväiseni! On taas se aika vuodesta jolloin laitetaan pystyyn mielenkiintoinen ja valaiseva autogallup. Kysymykset ovat tässä:
1) Ammattisi?
2) Tulot e /kk brutto?
3) Automerkki, malli ja vm?
4) Onko autosi oma vai työsuhde-etu?
Suurgallup: Auto & tulot
167
34466
Vastaukset
- pemo
Offsetpainaja
2800e/kk
Opel Vectra 2,0 DTI Voyage -99
oma auto - Juuh...
1. Atk-konsultti
2. 3000€ /kk
3. Audi 100 vm -90
4. Oma - Minna
1) Henkilöstöassistentti
2) 2700 e /kk
3) VW Golf 1,6 vm-99
4) Oma ja maksettu! :)- E.T.
Miksei voi sanoa sihteeri tai palkanlaskija tai mikä nyt sitten oikeasti oletkaan?
- Minna
E.T. kirjoitti:
Miksei voi sanoa sihteeri tai palkanlaskija tai mikä nyt sitten oikeasti oletkaan?
Nimikkeeni todellakin on henkilöstöassistentti. Työhöni kuuluu erilaisia vaativia henkilöstöhallinnon kehittämisprojekteja ja niiden raportointia, mittareiden luomiseen osallistumista jne. Mitä pahaa assistentti-nimikkeessä ylipäänsä on??
- E.T.
Minna kirjoitti:
Nimikkeeni todellakin on henkilöstöassistentti. Työhöni kuuluu erilaisia vaativia henkilöstöhallinnon kehittämisprojekteja ja niiden raportointia, mittareiden luomiseen osallistumista jne. Mitä pahaa assistentti-nimikkeessä ylipäänsä on??
Kehittämisprojekteja, jotka eivät johda mihinkään, joista ei ole konkreettista hyötyä, joihin osallistuminen vituttaa osallistujia ja joiden raportteja ei kukaan lue. Hatusta tempaistuja mittareita, joita ei käytetä mihinkään ja jotka eivät mittaa mitään oikeasti mitattavissa olevaa suuretta ja joiden käyttäminen vituttaa käyttäjiä.
Assistentti-nimikkeestä tulee mieleen siis tiäzä 25-vuotias espoolaisässää suhauttava blondi, joka on ylpeä tradenomiudestaan ja jolla on kax koiraa ja poikaystävä, joka käyttää silmälaseja. - Lerssi
E.T. kirjoitti:
Kehittämisprojekteja, jotka eivät johda mihinkään, joista ei ole konkreettista hyötyä, joihin osallistuminen vituttaa osallistujia ja joiden raportteja ei kukaan lue. Hatusta tempaistuja mittareita, joita ei käytetä mihinkään ja jotka eivät mittaa mitään oikeasti mitattavissa olevaa suuretta ja joiden käyttäminen vituttaa käyttäjiä.
Assistentti-nimikkeestä tulee mieleen siis tiäzä 25-vuotias espoolaisässää suhauttava blondi, joka on ylpeä tradenomiudestaan ja jolla on kax koiraa ja poikaystävä, joka käyttää silmälaseja.Veditkö herneen nenään, kun joku tienaa sua enemmän? Ja vielä nainen... kyllä on uskomatonta :)
- Minna
E.T. kirjoitti:
Assistentti-nimikkeestä tulee mieleen siis tiäzä 25-vuotias espoolaisässää suhauttava blondi, joka on ylpeä tradenomiudestaan ja jolla on kax koiraa ja poikaystävä, joka käyttää silmälaseja.Onko Sinulla jku henkilökohtainen ongelma/trauma? Olen todellakin koulutukseltani tradenomi ja 27-vuotias, mutta en asu Espoossa vaan Kirkkonummella. En omista koiraa, avomies kyllä on.
Ylittävätkö kk-tuloni Sinun tulosi, vai mistä moinen? - E.T.
Minna kirjoitti:
Onko Sinulla jku henkilökohtainen ongelma/trauma? Olen todellakin koulutukseltani tradenomi ja 27-vuotias, mutta en asu Espoossa vaan Kirkkonummella. En omista koiraa, avomies kyllä on.
Ylittävätkö kk-tuloni Sinun tulosi, vai mistä moinen?Eivät ylitä, ja mitä merkitystä sillä täällä netissä muutenkaan olisi? Miten tämä keskustelu nyt yleensä kääntyi tuloihisi, ei 2700 euroa kuukaudessa kovinkaan paljon ole, saati poikkeuksellista. Mutta aika hyvin henkilökuvaukseni osui kohdalleen parin kirjoittamasi viestin perusteella, sanoisin. Kerropa vielä, minkälaiset hiuxet sulla on? Pitkät, suorat ja vaaleat?
- wash&go
E.T. kirjoitti:
Eivät ylitä, ja mitä merkitystä sillä täällä netissä muutenkaan olisi? Miten tämä keskustelu nyt yleensä kääntyi tuloihisi, ei 2700 euroa kuukaudessa kovinkaan paljon ole, saati poikkeuksellista. Mutta aika hyvin henkilökuvaukseni osui kohdalleen parin kirjoittamasi viestin perusteella, sanoisin. Kerropa vielä, minkälaiset hiuxet sulla on? Pitkät, suorat ja vaaleat?
Oli muuten hyvin alienilla sana hallussa. Ja naikkosen vastaukset vain vahvistivat päässä syntynyttä mielikuvaa.
Tulevana tradenomina kauhistelen itsekin "vaativia kehittämisprojekteja" tekeviä naikkosia, en varmasti tule päätymään yhtä joutenpäiväiseen virkaan muiden elätettäväksi, samalla ilkkuen ja "neuvoen" niitä todellisia tuloksentekijöitä.
Kirjoitukseni ei ole tarkoitus olla sukupuolirasistinen. Yhtä hyvin olisin voinnut toisessa naikkosia sanani kohdalla voinnut käyttää ilmaisua JULLIKOITA... enemmistö sen tässäkin tapauksessa sanelee. - jorma
wash&go kirjoitti:
Oli muuten hyvin alienilla sana hallussa. Ja naikkosen vastaukset vain vahvistivat päässä syntynyttä mielikuvaa.
Tulevana tradenomina kauhistelen itsekin "vaativia kehittämisprojekteja" tekeviä naikkosia, en varmasti tule päätymään yhtä joutenpäiväiseen virkaan muiden elätettäväksi, samalla ilkkuen ja "neuvoen" niitä todellisia tuloksentekijöitä.
Kirjoitukseni ei ole tarkoitus olla sukupuolirasistinen. Yhtä hyvin olisin voinnut toisessa naikkosia sanani kohdalla voinnut käyttää ilmaisua JULLIKOITA... enemmistö sen tässäkin tapauksessa sanelee.Ei toimitusjohtajat aivan typeriä ole, mutta on heilläkin heikkoutensa. Meitin firmassa henkilöstöasistentti(apulainen) toimii somisteena ja panopuuna. Ei sillä "järkevää" hommaa ole keksitty. Max. ikäraja on 27 Veee..... ja imun(vitun) pitää olla hyvä.
- jorma
wash&go kirjoitti:
Kirjoitukseni ei ole tarkoitus olla sukupuolirasistinen. Yhtä hyvin olisin voinnut toisessa naikkosia sanani kohdalla voinnut käyttää ilmaisua JULLIKOITA... enemmistö sen tässäkin tapauksessa sanelee.Ei toimitusjohtajat aivan typeriä ole, mutta on heilläkin heikkoutensa. Meitin firmassa henkilöstöasistentti(apulainen) toimii somisteena ja panopuuna. Ei sillä "järkevää" hommaa ole keksitty. Max. ikäraja on 27 Veee..... ja imun(vitun) pitää olla hyvä.
- Äijä
jorma kirjoitti:
Ei toimitusjohtajat aivan typeriä ole, mutta on heilläkin heikkoutensa. Meitin firmassa henkilöstöasistentti(apulainen) toimii somisteena ja panopuuna. Ei sillä "järkevää" hommaa ole keksitty. Max. ikäraja on 27 Veee..... ja imun(vitun) pitää olla hyvä.
Muisttkohan kukaan teistä mistä asiasta ees keskusteltiin... äijät on jotain vitun karvasia vanhoja äijiä, joiden on pakko puhua paskaa muista ku oma akka ei anna. Get a life ja menkää johonki muualle jauhaa paskaa...
- KTL
Minna kirjoitti:
Onko Sinulla jku henkilökohtainen ongelma/trauma? Olen todellakin koulutukseltani tradenomi ja 27-vuotias, mutta en asu Espoossa vaan Kirkkonummella. En omista koiraa, avomies kyllä on.
Ylittävätkö kk-tuloni Sinun tulosi, vai mistä moinen?Älä välitä noista parista kateellisesta puupäästä.
Hiihdä kovaa, kun lumi tulee! - joka
Minna kirjoitti:
pätee vähän jokaisella palstalla? Heikompaa itsetuntoa saa hakea!
ONNEKSI en ole töissä firmassasi, enkä edes missään tekemisissä...?
Mahtaa henkilökunta voida pahoin. - Mr. Standardi
Minna kirjoitti:
Muihin seikkoihin puuttumatta, niin kyllähän tuo aika tyhjältä toiminnalta näyttää :) Ei lisää tuottavuutta, tai yleensä muutakaan, mutta jos joku suostuu ilosta rahaa maksamaan, niin siitä vain. Muut sitten joutuvat työskentelemään tarpeettoman lisähallinnon edestä, tässä tapauksessa 2700 EUR/kk sivukulut.
- DI
Minna kirjoitti:
Ylittävätkö kk-tuloni Sinun tulosi, vai mistä moinen?Hyvä on liksas, täytyy myöntää!! Itse saan vähemmän, tosin valmistuin vasta...
- Tommy
Komennusduunari
€ 5000 / kk
MB E220 CDI 2001
Oma
- asko
1) vakuutusvirkailija
2) 1900 e/kk
3) Corolla -90
4) rahoitusyhtiön- MUHIYADIN AHMED ABDI BARKHAD
1. veterian doctor kotimaassa. ei töitä suomi 9 vuota.
2. netto n.2700€, sis. vuokra 5h k s, ilmanen raha minälle vaimo ja lapset. vaateet ja paljon laskut, lento kotimaa yksi kerta vuosi.
3. Toyota Corolla 1992
4. oma raha ostettu
- Jussi
1. työvoimaneuvoja
2. 1650 e/kk
3. Opel Astra 1,8 16 V -00
4. ikioma - J.
1. Opiskelija AMK
2. 500
3. Honda Civic Type R Turbo -16 Muugen J.J 245/35-18 renkailla ja tummennuskalvot laseissa.
4. Oma!- Opiskelija - 0e/kk - Volvo S8
mun t6 pesee sun typer(ä)n vaik heti
- 1,1
Opiskelija - 0e/kk - Volvo S8 kirjoitti:
mun t6 pesee sun typer(ä)n vaik heti
Pappa betala!!!
...käykää armeija ja tehkää joskus jotain järkevääkin!!! - jag
1,1 kirjoitti:
Pappa betala!!!
...käykää armeija ja tehkää joskus jotain järkevääkin!!!mainita karvanopat peilissä.
- AMG
Mitä sä tollasen louskun oot menny faijallas ostattamaan.... ja mitä toi köyhät kyykkyyn tarkottaa ku jannu ajaa jollain Hondan ritsalla.
Osta säkin teini faijas rahoilla ennemmin joku auto!
PS:Edessä loistava tulevaisuus......not
- Roikkuvainen
1) Ammattisi? työtön
2) Tulot e /kk brutto? 300€/kk (kelan korvaus)
3) Automerkki, malli ja vm? wartburg tourist 1981
4) Onko autosi oma vai työsuhde-etu? Leksalle velkaa vielä 50 euroo- Mie
Myy mulle Tourist!
Ainakin jos on suht ehjät pellit. - Goldfinger
Älä selittele poju. Et tullut paikalle AJOISSA joten olet KYYKYSSÄ. Lupasin tulla paikalle toisella mersullamme, mutta TIESIN jo ennalta, että sinä kyttäät jossasin pusikossa rekkareita kuten teitkin, joten lainasin kaverini autoa. Eikö se mene jo lopultakin uppoa tyhmään kaaliisi? Hyvinkää höpinäsi naurattaa minua todella. Onko sinua noin helppo kuljettaa?
Turhaan siinä sepustelet poju, sillä sinusta ei EDELLEEKÄÄN ole miestä näyttämään virtuaalimersuasi, vaikka niin pollena sitä täällä lupailit.
Miksei uusi aikakaan sovi pojulle? Heheh! Siksi, että kyykisit uudelleen olemattoman autosi kanssa. Minun kassakuittini näyttää 11:57. 56, eli olin AJOISSA paikalla. Sinun piti istua ikkunapöydässä ODOTTAMASSA minua, mutta valehtelit siinäkin, sillä ko. Nesteellä ei edes ole ikkunapöytää!! Heheh!
Olit ainakin viisi minuuttia myöhässä poju pieni ja on HÄVIÖSI tae. Mikset tullut suoraan sisään? Sinulla oli aikaa ottaa rekkarikin ylös jostain pusikosta, mutta tapaamaan sinusta ei ollutkaan.
Edelleekin kuljet kyykyssä ja kannat saitin suurimman satusedän arvonimeä täällä.
Koska siis otamme uusiksi ja tsekkaamme "mersusi" poju? Älä ollenkaan änkyttele, vaan anna uusi aika Nesteelle, niin kyykit taas ja komeesti. Olet nyt jo suorastaan rähmälläsi täällä juttuinesi.
Eikös pojulle kelvannutkaan piskuinen 20 000 euron veto minun uudesta mersustani? Mitä pelkäät poju? Annan vaikka osalle maksuaikaa, sillä olen tunnettu köyhien ystävä:-@
Kyykkyyn siitä saitin suurin typerys! Hus, hus, hus!
Ps. Ai, joo! Annahan niitä kantakortin tietoja virtuaaliautostasi, niin saadaan nauraa vääränä! - Janina
Goldfinger kirjoitti:
Älä selittele poju. Et tullut paikalle AJOISSA joten olet KYYKYSSÄ. Lupasin tulla paikalle toisella mersullamme, mutta TIESIN jo ennalta, että sinä kyttäät jossasin pusikossa rekkareita kuten teitkin, joten lainasin kaverini autoa. Eikö se mene jo lopultakin uppoa tyhmään kaaliisi? Hyvinkää höpinäsi naurattaa minua todella. Onko sinua noin helppo kuljettaa?
Turhaan siinä sepustelet poju, sillä sinusta ei EDELLEEKÄÄN ole miestä näyttämään virtuaalimersuasi, vaikka niin pollena sitä täällä lupailit.
Miksei uusi aikakaan sovi pojulle? Heheh! Siksi, että kyykisit uudelleen olemattoman autosi kanssa. Minun kassakuittini näyttää 11:57. 56, eli olin AJOISSA paikalla. Sinun piti istua ikkunapöydässä ODOTTAMASSA minua, mutta valehtelit siinäkin, sillä ko. Nesteellä ei edes ole ikkunapöytää!! Heheh!
Olit ainakin viisi minuuttia myöhässä poju pieni ja on HÄVIÖSI tae. Mikset tullut suoraan sisään? Sinulla oli aikaa ottaa rekkarikin ylös jostain pusikosta, mutta tapaamaan sinusta ei ollutkaan.
Edelleekin kuljet kyykyssä ja kannat saitin suurimman satusedän arvonimeä täällä.
Koska siis otamme uusiksi ja tsekkaamme "mersusi" poju? Älä ollenkaan änkyttele, vaan anna uusi aika Nesteelle, niin kyykit taas ja komeesti. Olet nyt jo suorastaan rähmälläsi täällä juttuinesi.
Eikös pojulle kelvannutkaan piskuinen 20 000 euron veto minun uudesta mersustani? Mitä pelkäät poju? Annan vaikka osalle maksuaikaa, sillä olen tunnettu köyhien ystävä:-@
Ps. Ai, joo! Annahan niitä kantakortin tietoja virtuaaliautostasi, niin saadaan nauraa vääränä!SIIIS, et viittis jauhaa tuota samaa virttäs lapsi hyvä. Mene vain potallesi kyykkimään legoinesi.
- Mie
1) Opiskelija
2) 250
3) Saab 900S -92
4) oma - Igor
1. Sutenööri
2. Virallisesti 1000 e
3. MB 500 S
4. Varastettu- Mustalainen
1. Sairaseläkeläinen
2. kaikki mitä saan pöllittyä (keskimäärin 5000E/kk
3. Mersuuuuuu
4. Pöllin yheltä valkolaiselta
- sepi
1) pitkäaikaistyötön (virallinen nimike)
2) 2000-3000 e/kk netto pimeänä projektien määrästä riippuen
3) Volvo S60 vm-02
4) vaimoni nimissä ;)- Kostaja
elinaikaasi ei ole enää paljoa jäljellä..tiedän missä osut paska..
- Gunther
Kostaja kirjoitti:
elinaikaasi ei ole enää paljoa jäljellä..tiedän missä osut paska..
Internet on kiva kapistus. Ennen nettiä ois saanu koteloon aika lujaa kun tommoset uhkaukset ois pitäny esittää kasvotusten. Nyt sun kaltaiset finniperseiset 39-kiloiset teiniatleetit voi uhota aknen aiheuttamaa pahaa oloa täällä kun iskällekkään ei tohdi kiukutella. Olet löytänyt foorumisi, onnittelut.
- Abdullah
1. Pizza-mies
2. 2000 e
3. Nissan Micra
4. Pizzzeria-Ählämin oma, mutta saan sillä ajella omiakin ajoja, kun pidän höyryävän pizzan kyydissä siltä varalta, että verottaja ja poliisi ratsaisivat auton. - Manne Nyholm
1) Hevosmies
2) 500 e/kk
3) Mersu 200 d -96
4) Oma tietenkin - Mimmi
1) Tehtaan työläinen
2) n. 2000 € / kk
3) BMW 316 -98
4) oma ja maksettu - Minäitte
- Atk-konsulentti
- 3.000 €
- MB C180 1998
- Oma- VKT-konsultentti
Eli ootsä joku leipuri vai....
- Jukkis
1. paperiprosessin hoitaja
2. 3500 e /kk
3. Citroen Xsara 2,0 VTS -00
4. oma - pena
konekuski (vastavalmistunut)
2500€
OMA nissan almera vm.2001 - Jorma K.
1. Paperikoneen valvoja
2. 6700 e / kk.
3. Audi A6 Quattro
4) Oma- sipe
vastaako paperialan insinööri mitenkää ammattiasi. onko tietoa paperi-alan insinöörien palkasta`?
- Inssi
1. suunnittelija
2. 2300 e/kk
3. Opel Kadett, -90
4. oma :)
ja autoa varten en tässä maassa velkaa ota! - Ins.
Mitä sä valvot? Ei tommosta ammattinimikettä ole missää firmassa, tarkennas ny vähä tai keksi uusi ammatti
- Lauri Ö
1. trukkikuski
2. 9800e/kk
3. Mersu 600sl -02
4. Oma - SAK
Lauri Ö kirjoitti:
1. trukkikuski
2. 9800e/kk
3. Mersu 600sl -02
4. Omaoot palkkakuopassa.
Laita tähän puhelinnumerosi, niin piirisihteerimme ottaa välittömästi sinuun yhteyttä.
Laitamme tuon roiston työnantajan kuriin!!! - Solidaarisuus
Ei tässä kysytty koko teidän suvun sossuavustuksia eikä naapurin autoa.
HÖLMÖ!!
- Liisa
1. Valintatalon kassa
2. 1300 e / kk
3: Toyota Corolla -94
4. Oma pankin oma - Raurottaja-Rane
1. Raudoittaja
2. 4-6000 e / kk.
3. Mersu C 180 Kompressor
4. Käteisellä ostettu - Heikki
1) olen kokopäivätoiminen hippi
2) peruspäiväraha lisätienistiä hasan diilauksesta
3) Citroen 2 WC, jossa tarroja
4) muuta en sitten omistakaan - Jani-Petteri
Olen kokopäivätoiminen finninaama
Viikkorahat opintotuki jotain pientä jostain keikoista
Musta peto: Honda Civic 1,5 GTI! Tuning Sport
Osa maksettu, osa lainattu- Pekka
1) Pituusleikkurin apupoika
2) 3650 e kuukaudessa
3) Opel Kadett GSI 90vm.
4) Oma!
- Ali al-Hassan
1. Virallisesti työtön, muuten rikollinen
2. 7000 euroa /kk
3. BMW, 540
4. Oma, avovaimon nimissä, poliisi/verotussyistä..
Suomessa on hyvä olla rikollinen! :) - Omar Ali Hassan
1) Öljysheikki
2) 2,273 000 000 e / kk.
3) Rolls Royce Silver Ghost -61 (7 kpl), Bentley Mulsanne Turbo -92, Ferrari Testarossa -89, Ferrari F 40 -94, Ferrari F 50 -98, Ferrari Enzo -02, Porshe 928 -89, Porshe 939 -95, MB 500 SEC -89, Caddillac Eldorado -59, MB 600 S Pullmann -71, ....- E.T.
Mikä on MB 600 S Pullmann -71?
- Omar Ali Hassan
E.T. kirjoitti:
Ja unohtui vielä sanoa, että kaikkkki on ostettu ihan itse kansalta ryöstetyillä rahoilla.
- juice
E.T. kirjoitti:
...mersun jo muutenkin pitkästä ja edustavasta mallista tehty vieläkin pidempi ja edustava malli. Pullman taitaa olla jonkun tälläiseen "sipistelyyn" perehtyneen firman nimi.
muistaakseni jossain vanhassa auto, motor und sportissa oli juttua juuri jonkun sheikin pullmannista...oli vaaan hiano! - E.T.
juice kirjoitti:
...mersun jo muutenkin pitkästä ja edustavasta mallista tehty vieläkin pidempi ja edustava malli. Pullman taitaa olla jonkun tälläiseen "sipistelyyn" perehtyneen firman nimi.
muistaakseni jossain vanhassa auto, motor und sportissa oli juttua juuri jonkun sheikin pullmannista...oli vaaan hiano!...mutta se on Mercedes-Benz 600 Pullman, eikä mikään 600 S Pullmann.
- Opiskelija - 0e/kk - Volvo S8
Opiskelija - 0e/kk - Volvo S80 2002 - oma
- fil
muhaha
- autoja riittää
tulot sitä luokkaa, että en itsekään tiedä tarkkaan, palkkatulo noin 9 000 - 11 000 euroa/kk netto ja lisäksi osinkotulot, viime vuodelta noin 250 000 euroa.
Tittelinä käytän mieluiten toimitusjohtajaa, vaikka olen samalla firman omistaja.
Autoja on 18 kpl, kaikki omia, Vuoden 2002 avo-Jaguarista vuoden 1956 Austin Healey'in. Uusin hankintani on Mercedes-Benzin AMG-malli, jonka saan joskus ensi keväänä.- autoja riittää
mainita, että autoistani 16 kappaletta ja tehtaan ostin vasta eilen. Myyjänä oli tällekin palstalle kirjoittanut Omar Ali Hassan.
- focus
1) Ohjelmoija
2) 4200 e/kk
3) Ford Focus -99
4) Oma - Monica
1. Malli/juontaja
2. n. 5000 e/kk
3. Audi A 4 3,0 V6 Quattro Tipptronic -02
4. Leasing - tolppa-apina
1) tietoliikenneasentaja
2) 1850,06 e
3) vw passat tdi -01
4) oma - Mazdalla ympäri maailmaa
Olen opiskelija, elän opintotuella.
Autona harmiton ja luotettava Mazda 323 vm.89
Auto on oma ja hankittu kesätyö rahoilla!!
...autoilu Suomessa liian kallista. Mahdolliset autoveromuutokset eivät saa vaikuttaa käyttökuluihin!!!- Opiskelija
Olen 20 vuotias opiskelija. tulot on noin 800€ kuukaudessa. Ajan itse rahoitetúlla autolla joka on vuoden 2000 vw golf tdi.
- pentti hirvonen
1. puhelinmyyjä
2. -200 € kuussa, kun pitää maksaa työmatkat ja kauppoja ei tule
3. hkl vm. 2002
4. autoni on kaupunginoma - Goldfinger
Ps. Ai, joo! Annahan niitä kantakortin tietoja virtuaaliautostasi, niin saadaan nauraa vääränä!- Macho
ihmistä ole vielä keksittykään kuin Goldfinger.
- Taitaa olla
Macho kirjoitti:
ihmistä ole vielä keksittykään kuin Goldfinger.
idiootti
- Macho
Taitaa olla kirjoitti:
idiootti
aika rumasti.
Mutta totta.
- Ari
Ei niillä palkkatuloilla enää yleensä autoa ostella.
Tämä on mennyt ihan vituiksi.
Autojen hinnat ovat nousseet koko ajan mutta
Suomen palkat ovat Portugalin, Espanjan ja
Kreikan jälkeen heikoimmat (nettona ja ostovoimaltaan). Asettelit kysymyksen mielestäni
väärin.
Olisit kysynyt: Ostitko perintörahoillasi/vanhempiesi rahoilla/muilla
pääomatuloilla/onko työsuhdeauto. Taitaa palkkatuloilla ostelu olla vaikeaa.
Persaukisille työsuhdeautoja!
Minulla ei juuri nyt ole edes asunnosta kuluja,
yhtiövastike alle 70 euroa (hyvä yhtiö - Hki).
Ei enää asuntovelkoja paitsi muijalla jonkin
verran. Mutta on kaksi lasta ja muija, joka on huonopalkkaisessa hommassa, minulla on yli keskitason liksat. Ei nähdäkseni ikinä mitään mahdollisuuksia ostaa uutta autoa - en osta
velaksi, koska en ota velkaa maksaakseni (auto)veroa. Ostinkin 9 v vanhan Volvon pienillä perintörahoillani. Seuraavasta perinnöstä en enää
aio autoa ostaa. Jotain on keksittävä, vaikka
maasta muutto. Tosin ikää on reilut 40 v.
Palkkatuloilla ei saa enää hevon vittua!
Olette joko hulluja auton ostoa varten säästäjiä
tai muilla kuin ansiotuloilla niitä ostaneet.
Ari - työmies
1 työmies
2 1700e/kk
3 toyota camry stw-94
4 oma - HOITSU
1.sairaanhoitaja
2.1650€/kk (huomioi palkka: 3 vuorotyö, vastuu kymmenien ihmisten hengestä, koulutusta 4,5 vuotta ja jatkuvasti lisää, työnsaanti mitä sattuu, kukaan ei arvosta, yksikin moka niin häkki heilahtaa, yms. Saa kommentoida)
3.corolla 1,6 -88
4.äijä osti...- Hoojii
Ei se häkki nyt kovin helposti hoitsulle heilahda. Kerro miten muka?
Aika pahoja virheitä saa lekurikin tehdä, jotta edes muistutuksen asiasta saa... - HMM
Mikset vaihda alaa?
Tiesit varmasti kouluttautuessasikin, että Sinä Et Tule Tienaamaan Isoja Rahoja. - hoitaja
HMM kirjoitti:
Mikset vaihda alaa?
Tiesit varmasti kouluttautuessasikin, että Sinä Et Tule Tienaamaan Isoja Rahoja.olet ilmeisesti vastavalmistunut koska palkkasi on noin huono. En ole sairaanhoitaja mutta silti palkkani on 2200 euroa/kk kaikkine lisineen sisältäen kolme ikälisää sekä lomarahan. Ei sinulla juuri taida olla sunnuntaisin ja öisin töitä. Ei siis ainakaan vääristellä tarkoituksella palkkoja. Sairaanhoitajien keskipalkka on hieman alle 2000 euroa mutta se sisältää tuhannet pelkkää päivätyötä tekevät myös. kolmivuorotyötä tekevät täydet ikälisät omaavat hoitajat saavatkin sitten noin 2200-2400 euroa kuukaudessa. Vai oliko ansiosi verojen jälkeen?
- Hoitsun mies
Eikös TEHYn kuuluvilla ole omat asianajajat hoitovirhejuttuja varten ja muistaakseni korvaukset täytyy olla yli puoli milj. mk ennenkuin niistä itse kuseen joutuu?
- Samppa
1) järjestelmäasiantuntija
2) 4100 €/kk
3) VW Golf GTI
4) etu- ihmettelijä
Missähän järjestelmäasiantuntija saa moisen liksan - utelen vaan..
- Koordinaattori
5700 € /kk
MB 270 cdi vm -01
Oma ja maksettu - Samppa
ihmettelijä kirjoitti:
Missähän järjestelmäasiantuntija saa moisen liksan - utelen vaan..
nyt ei voi paljastaa, mutta teen eri hommia mitä tittelissä lukee... siihenkin tulee kyllä pian muutos. Palkka siis nousi ennen kuin titteli vaihtuu...
:D
- daywalker
1) Sales Engineer
2) tuut tuut tuut :}
3) Renault Laguna Dynamique -02; Toyota Supra Premier Edition -94; Fiat Uno "kökkö" -83 (jonka kuka tahansa saa tulla hakemaan pois ilmaiseksi :)
4) Oma: Uno (arvo 1 EUR). Oma/rahoitettu: Supra. Työsuhde: Laguna.
Auto voi olla minkä värinen tahansa, kunhan se on musta. - Hans
1) Toimihenk./rahoitus ala
2)~2200 €
3) Kohta bmw 320 e46
4) oma - Scuore sportivo
1) Laboratoriomestari
2) Jokunen lantti
3) Alfa Romeo 156 V6 24V '99
4) Oma - Suomipoika kiva
1) Ammattisi?
Kebab-ravintoloitsija
2) Tulot e /kk brutto?
? - kaikki mitä kassaan tulee
S60 D5 -01, velipoika: Audi A4 Avant
Kebab-ravintolani ja kunta ostivat
yhdessä. Kunta kiva, kun sieltä antavat
rahaa minulle ja velipojalle. - AHMA
1-työtön juoppo
2-300 equa quussa
3-galant -88 2,0 GLSI,
4-oma ja maksettu - IP+
1. opiskelija
2. kesätyöt n. 2000 €/kk
3. Volvo S40 1.8 v. -98
4. oma - serti
1) arkkitehti
2) 1500
3) ei ole
4) ei ole - patu
1. Myyjä
2. n. 1600 egee kuussa nettona
3. Ford Escort 1.3laser -89
4. oma ja maksettu kerralla käteisellä - W126
1. Vanh.suunnitelija
2. Käteen jää 1600Euroa/kk
3. MB 300SE -88 ja MB 300D -82
4. Uudempi on omissa nimissä ja vanhempi on vaimon nimissä, eli työsuhdeauto. - Timo
1) Lääkintälaitemekaanikko
2) 1350 €/kk Brutto
3) Opel ascona 1.6D vm-82
4) Oma - 405 Gtx
1)Varastotyöläinen
2)n.2000e
3)Peugeot 405 2.0 vm 1995.
4)Oma vielä tänä aamuna.. - Researcher
1. Tutkija
2. 2600 e/kk brutto
3. Citroën C5 Break vm. 2002
4. Oma auto
ps. Milloin ja missä voisi tutustua gallupin tuloksiin?- kallupin tutkia
Galluppii tutustumisen voi tehdä toistakin kautta. Osta iltalehti (jossa on ammattiryhmien palkat) tai kysy liitoista.
1.Sitten siirrät 10% otoksesta suotaan lisäämättä mitään käsiteltävään aineistoon.
Nämä henkilöt ovat sellasii, joilla ei ole tarpeeksi hyvä palkka työn vaativuuteen nähden. (esim. opettajat, sairaanhoitajat, insinöörit)
2. sitten otat 20% ja lisäät palkkaan 30-100%, nämä kuuluvat ryhmään, joiden pitää olla parempi kuin muiden. Ilmoittelee yleensä chateissa elimiensä pituuksia ja omia henk.koht asioita, joissa kans on 30-100% ylimääräistä.
3. 50% tästä ryhmästä, keksitään joku ammatti (esim.konsultti, paperikonemies,järjestelmän hoitaja, joku joilla ihmiset tietävät olevan kohtakaisen palkan) ja auto otetaan omista haaveista ja lisätään huippurenkaat ja 17" vanteet.
4.loput 20% on sitten muuten vaan kirjoittajia malliin "sutenööri, 100euroa, todellinen tulo 10000 euroa, mersu, oma"
nämä kun kasaat saat selvityksen tastä palstasta ja kyselystä.
- pomo
1) päällikkö
2)3700 €/kk
3)corolla 86
4)oma - Asuntosäästäjä
1) RI
2) 3350 €
3) Lada Samara -95
4) Oma
Ps Asunto vast.ikään omaksi hankittu --> auton merkki on Lada. - peekybä
Tohon galluppiin olis voinut lisätä vielä henkilön ikä. Jos vaan pitää paikkansa noi palkka määrät mitä tänne on ilmoiteltu, ni voi jumpe... en usko puoliakaan.
mun vastaavat:
1.kaikki firman logistiikka asiat, varasto, kuljetukset, ym...
2.1600
3.Nissan Primera 94
4.rahoituslaitoksen
5.ikä25- Tomas
1.rotaatiopainaja
2.hieman kuusta riippuen 2700-3100 juuroa
3.- BMW 318iS ´94,
- Citroën BX gti 16V ´89
- Honda CBR 600 ´92
4.Omia ovat
5.26 - hehe
jumakekka sulla on huono palkka ! pyydä lisää. ei näissä tämän keskustelun palkoissa mun mielestä ole mitään ihmeellistä ?
1. Järjestelmäasiantuntija
2. 3000 €
3. Volvo S40 T4
4. puoliksi oma , puoliksi pankin
5. 24 v
- Jussi
1. Väitöskirjatutkija/opiskelija
2. 3650 e/kk
3. VW Passat -98
4. Oma- jep jep
Saa siis tuommoset rahat väikkärin tekoon? Mää saan OPM:n tienestejä A18 verran, mutta oikeesti oon tosi tyytyväinen tähänkin. Tohtorien koulutus on sen verta kallista valtiolle että jos siitä saa vielä palkkaakin niin hyvillään saa olla.
- Sosiaali pummi
työtön
1000-3000€
OPEL OMEGA 3.0 V-6
OMA - Nainen1966
1) Atk-ohjaaja
2) 12000 mk/kk...euroissa... en muista
3) Toyotan farmari vm-97
4) Oma auto on ja ollut peevelin hyvä - Karvanoppa
1.) Ostaja
2.) 1840 €/kk
3.) Toyota Corolla 1.6 vm. 2002
4.) Oma - volvo-freak
Laitetaan nyt taas, vaikka olen kyllä joskus ennenkin samanlaiseen vastannut:
1. 3 tenttiä vaille tietoliikenneinsinööri (siis opiskelija KELAn mukaan)
2. tällä hetkellä "urakkapalkka" päättötyön tekemisen johdosta (kesällä reilu 2000e/kk)
3. Volvo V40 2.0 sport
4. Omalla ja itseansaitulla käteisellä ostettu (ihmettelijöille selvennettäköön, että jokunen lantti jää käteen ku tekee 8kk duunia ilman ainoata vapaapäivää eikä lähde heti 8 työtunnin jälkeen himaan. Eri asia on, onko siinä mitään järkeä, että rikkoo työaikalakia tällä tavalla...)- volvo-freak
Joku kaipaili ikää, niin 24 vuotta on takana...
- Jay
volvo-freak kirjoitti:
Joku kaipaili ikää, niin 24 vuotta on takana...
Juuh
Oon painanu koulua töitä kolme vuotta pitämällä ruhtinaallisen kahden viikon vapaan viime kesänä. PERKELE! Tehny normaaleja päiviä ja sit kouluaikoina melkein joka päivä iltahommia eli yhteensä sellasta 10 -11 tunnin päivää...
Ankeaa mutta totta ikä 22-v - volvo-freak
Jay kirjoitti:
Juuh
Oon painanu koulua töitä kolme vuotta pitämällä ruhtinaallisen kahden viikon vapaan viime kesänä. PERKELE! Tehny normaaleja päiviä ja sit kouluaikoina melkein joka päivä iltahommia eli yhteensä sellasta 10 -11 tunnin päivää...
Ankeaa mutta totta ikä 22-vJos nyt lomista puhutaan, niin mulla oli viime kesänä viikko vapaata, tosin nekin tunnit tein etukäteen sisään... Ja toi 8kk jakso oli ennen opiskelujen jatkamista lukion jälkeen, kaikkea ei ole pakko laittaan heti menee kun sitä liksaa tulee. Jotkut kyllä käyttää jo opiskeluun sen 11 tuntia päivässä ja tekee sen päälle töitä.
- Jay
volvo-freak kirjoitti:
Jos nyt lomista puhutaan, niin mulla oli viime kesänä viikko vapaata, tosin nekin tunnit tein etukäteen sisään... Ja toi 8kk jakso oli ennen opiskelujen jatkamista lukion jälkeen, kaikkea ei ole pakko laittaan heti menee kun sitä liksaa tulee. Jotkut kyllä käyttää jo opiskeluun sen 11 tuntia päivässä ja tekee sen päälle töitä.
Juu haluisimpa nähdä oikeasti sellasen hemmon joka painaa vielä 11 tunnin koulupäivän jälkeen kovinkaan monta tuntia töitä...
Riippuu tietysti töistä mutta meinaan töillä sellaista jonka takia tarvitsee ajatella ja miettiä tai vaikka vain mennä fyysisesti jonnekin työpaikalla.
Ja ei tosiaankaan rahoja tarvitse laittaa menemään sitä mukaa kun sitä tulee *asunnon osto silmissä* - Rabbe
1. Yliopisto-opiskelija status: työtön työnhakija
2. Ei tuloja
3. tällä hetkellä Porsche boxter ´98 ensi kesänä
50th Anniversary corvette jos vain saan maahan.
Joo. Virallinen ammattinimike lienee "perijä" - Rabbe
Rabbe kirjoitti:
1. Yliopisto-opiskelija status: työtön työnhakija
2. Ei tuloja
3. tällä hetkellä Porsche boxter ´98 ensi kesänä
50th Anniversary corvette jos vain saan maahan.
Joo. Virallinen ammattinimike lienee "perijä"Myös todellinen www:n taitaja. Tuli tuo vastaus ihan väärään paikkaan...
- volvo-freak
Jay kirjoitti:
Juu haluisimpa nähdä oikeasti sellasen hemmon joka painaa vielä 11 tunnin koulupäivän jälkeen kovinkaan monta tuntia töitä...
Riippuu tietysti töistä mutta meinaan töillä sellaista jonka takia tarvitsee ajatella ja miettiä tai vaikka vain mennä fyysisesti jonnekin työpaikalla.
Ja ei tosiaankaan rahoja tarvitse laittaa menemään sitä mukaa kun sitä tulee *asunnon osto silmissä*Kyllä ainakin Turun AMK on niitä kavereita puolillaan, tule vaan Samppiksenmäelle katsomaan. Siihen aikaan en ollut vielä tuotekehityshommissa, vaan olin tuotannon hommissa nostelemassa 10-30 kiloisia muuntajia.
- jay
volvo-freak kirjoitti:
Kyllä ainakin Turun AMK on niitä kavereita puolillaan, tule vaan Samppiksenmäelle katsomaan. Siihen aikaan en ollut vielä tuotekehityshommissa, vaan olin tuotannon hommissa nostelemassa 10-30 kiloisia muuntajia.
Just oon ite nyt AMK:ssa ja ei siellä kyllä ole ikinä tarvinnu tehdä 11 tunnin koulupäiviä...
Ja tunnen kyllä aika monen alan AMK:laisia ja EI kukaan heistä tee 11 tunnin koulupäiviä...
keskimääräisesti käytetään noin 8h/pv kouluun tietenkin pieniä piikkejä tenttien aikaan mutta kuitenkin... Ja keskiarvoni on noin 4,2
Ja loppu pelissä olen kyllä sitä mieltä että AMK on ihan turha koulu, vaikka itse sitä käynkin (asia selvinnyt koulun aikana). - volvo-freak
jay kirjoitti:
Just oon ite nyt AMK:ssa ja ei siellä kyllä ole ikinä tarvinnu tehdä 11 tunnin koulupäiviä...
Ja tunnen kyllä aika monen alan AMK:laisia ja EI kukaan heistä tee 11 tunnin koulupäiviä...
keskimääräisesti käytetään noin 8h/pv kouluun tietenkin pieniä piikkejä tenttien aikaan mutta kuitenkin... Ja keskiarvoni on noin 4,2
Ja loppu pelissä olen kyllä sitä mieltä että AMK on ihan turha koulu, vaikka itse sitä käynkin (asia selvinnyt koulun aikana).Ammattikorkeakouluissa on todella paljon eroja. Luokallemme tuli 3.vuodeksi 4 oppilasta muusta koulusta, joista kaksi on enää mukana kun toiset kaksi järkyttyivät tahtia ja menivät takaisin kun koulu lupasi ottaa heidät takas. Ei tarvitse uskoa, mutta 14 viikon ajan lukujärjestyksessä on ollut koulua 7.20-20.00 ilman ruokatuntia! Käytännössä sillon ehti syömään, kun kävi keskellä päivää olevien labrojen aikana. Riippuu alasta kuinka paljon yleisaineita joutuu lukemaan. Tietoliikenneinsinööri lukee esim. matikkaa ensimmäisen neljän kuukauden aikana enemmän kuin autoinsinööri lukee koko tutkintoonsa. Tämä on suora lainaus matikan opettajan suusta. Olet kyllä todella helpossa koulussa, jos et joudu lainkaan itseopiskelemaan asioita.
AMK voi olla turha koulu, mutta ainakaan minä en pystyisi tekemään tätä työtä jos en olisi kyseistä koulua suorittanut näinkin pitkälle. Kyllä autot oppii korjaamaan autotallissakin, mutta voi olla hieman vaikeampaa opiskella esim. radiotekniikkaa yksikseen kotona. - Jay
volvo-freak kirjoitti:
Ammattikorkeakouluissa on todella paljon eroja. Luokallemme tuli 3.vuodeksi 4 oppilasta muusta koulusta, joista kaksi on enää mukana kun toiset kaksi järkyttyivät tahtia ja menivät takaisin kun koulu lupasi ottaa heidät takas. Ei tarvitse uskoa, mutta 14 viikon ajan lukujärjestyksessä on ollut koulua 7.20-20.00 ilman ruokatuntia! Käytännössä sillon ehti syömään, kun kävi keskellä päivää olevien labrojen aikana. Riippuu alasta kuinka paljon yleisaineita joutuu lukemaan. Tietoliikenneinsinööri lukee esim. matikkaa ensimmäisen neljän kuukauden aikana enemmän kuin autoinsinööri lukee koko tutkintoonsa. Tämä on suora lainaus matikan opettajan suusta. Olet kyllä todella helpossa koulussa, jos et joudu lainkaan itseopiskelemaan asioita.
AMK voi olla turha koulu, mutta ainakaan minä en pystyisi tekemään tätä työtä jos en olisi kyseistä koulua suorittanut näinkin pitkälle. Kyllä autot oppii korjaamaan autotallissakin, mutta voi olla hieman vaikeampaa opiskella esim. radiotekniikkaa yksikseen kotona."Ei tarvitse uskoa, mutta 14 viikon ajan lukujärjestyksessä on ollut koulua 7.20-20.00"
no en tosiaankaan usko että tuollaisia tuntimääriä mikään koulu voi tai edes saa pitää olettaen että kaikki oppilaat niille kursseille osallistuvat. Totta kai voithan sinä itsenäisesti valita kursseja niin että moiset tunti määrät täyttyvät.
Juu tietysti opinto määrät riippuvat alasta, kuten sanoin tunne aika paljon porukkaa eri AMK:sta Esim. Kymen, jyväskylän, turun jne.(tuttava piirin laajuus kiitos bileiden)
Missään vaiheessa en ole väittänyt että en itseopiskelisi... Mutta noihin työ ja koulu tunteihin en ole laskenut mukaan sitä aikaa minkä vietän kirja tai näyttö edessäni.
Yleisesti AMK:n opetustaso on surkeaa (minun mielestäni) ja näin minulle on monen muunkin AMK:n oppilas kertonut HUOM. painotus YLEISESTI ja MINUN MIELESTÄNI
Ja veikkaisimpa että jos tuo sinun kertomasi tunti määrä pitää edes osittain paikkaansa se on koulun ekoilta kuukausilta? Jolloin pitää kaikki saada samoille viivoille?
totta kai voi olla että sinä olet astunut juuri siihen kaikista rankimpaan AMK:hon mitä maa päällään kantaa ja ONNEA sinulle siihen.
- Grenoblen Paroni
1) Opiskelija, talla hetkella tyoharjoittelussa
2) 1400
3) Opel Astra 2.0_16v -00
4) Oma- Jaska
1. Insinööri
2. 2500
3. Peugeot 406 '98
4. pankin
5. 25v
- JTS
1) Matka-asentaja
2) 3500 €
3) Ei Autoa - Linkoladiggari
Mutta parempi jos hevonen riittäisi, meille kaikille.
1) Opettaja
2) 2500
3) Citroen 2CV 1972 (ja tallissa hevonen)
4) :-) - Jani
1) Tarkastaja
2) n.2200 eur/kk (päivätyö, ei ylitöitä)
3)Toyota 1.3 vm 1993
4) Oma - nainen ja äiskä 1976
1) Kemian Laborantti
2) alle 1500 ja yli 1000 egeä/kk
3) Ford Mustang GT, 5 litraa ja V8, vm 1994
4) oma
Kummastuttaa tämä että mitä näillä asioilla on tekemistä toistensa kanssa?? Arvot eivät korreloi oikein. Elämäntilanteet muuttuvat vuosien myötä, tulotaso vaihtelee, ja niin edelleen. Et varmaankaan saa oikeanlaista infoa näillä tuloksilla. - Kape
1) Insinööri, tietoliikenne
2) 4629 eur
3) Renault Megane 1.6 -97
4) oma - Lotta
1) Alipalkattu sekatyöläinen
2) 1000 Euroa
3) Volvo V40 T4
4) Ihan ikioma! - Rape
1)Ammati = Työtön hitsari(Pimeänä töissä)
2)Tulot = 10 000 eruoa. En ymmärä mitä brutto tarkoittaa?
3) BMW M5 vuosimallia 2002
4) Oma käteisellä ostettu - 27-vuotias
1) DI
2) 2650 e/kk brutto
3) Audi A3 -98
4) Osamaksulla- Insinööri27v
Taidetaan olla ainoat rehelliset.
Raudoittaja-Repeilla rahat riittää
ryyppäämiseen, autoihin ja naisiakin
varmaan mielinmäärin mielekkäitä harrastuksia,
kulttuuria...puhuvatkin varmaan vähintään
viittä eri kieltä...no omani:
1)Ins.
2)2657 e/kk brutto
3)Opela Astra 2001
4)Maksettu
- MissX
- opiskelija AMK
- en saa edes opintotukea, omaisuutta -->pääomatuloja
- Toyota Celica vm.88, mietin vaihtoa uudempaan ja sportimpaan
- ihan itte ostettu ja maksettu - dealer
1.Ammattisi?
Virallisesti: työtön
Oikeasti: mikä milloinkin mistä saa rahaa esim. huumediileri, palkkamurhaaja, pummi, sutenööri yms.
2.Tulot e /kk brutto?
rahaa tulee kylmänä käteisenä noin 5000-6000 €/kk
3. Automerkki, malli ja vm?
BMW 530 Touring vm.-99
Audi S4 vm.-01
4.Onko autosi oma vai työsuhde-etu?
BMW on oma mutta audi on kaverin mulle jättämä kun joutu kiven sisään... - Jay
1) osa-aika myyjä
koulutus: merkonomi tuleva tietojenkäsittelyn tradenomi
2)n. 1100/kk (riippuen kuukaudesta)
3)Toyota Starlet -99
4)Oma (vihdoin)
ikä 22 -v.
Täytyy vaan haaveilla tälläkin threadilla olevia palkkoja iski syvä masennus...- "Väärällä" palkalla
Ei tääl paljoo paremmilla palkoilla olla...!
Ammatti oli tosiaan lääkintälaiteasentaja ja työn kuvaan kuuluu esim. Teho-osaston ja leikkaus yksikös hengityskoneet ja leikkaus pöydät.. jne siis ihmisiä hengissä pitävät laitteet!!
Bruttopalkka on 1350€ kk !
Ja siis VASTUUTA ON koska olen "kusessa" jos esim. hengityskone ei toimikkaan huollon jälkeen ja potilas vammautuu tai kuolee...!
Siis siitä verot ja työmatkakulut (200km/päivä!) omalla autolla (opel ascona vm-82)...jne ei tuostakaan paljon jää elämiseen.. :o(
Eikä tietoakaan että palkka nousisi..!
Palkka on 200€ enemmän työkaverilla joka on ollu samassa paikassa töissä jo 15 Vuotta !
Joten ÄLKÄÄ TULKO sairaalaan töihin!!
Siellä ei "hanki" :o(
Hajoo vain stressiin.. :o( - Ikä unohtui
"Väärällä" palkalla kirjoitti:
Ammatti oli tosiaan lääkintälaiteasentaja ja työn kuvaan kuuluu esim. Teho-osaston ja leikkaus yksikös hengityskoneet ja leikkaus pöydät.. jne siis ihmisiä hengissä pitävät laitteet!!
Ja siis VASTUUTA ON koska olen "kusessa" jos esim. hengityskone ei toimikkaan huollon jälkeen ja potilas vammautuu tai kuolee...!
Siis siitä verot ja työmatkakulut (200km/päivä!) omalla autolla (opel ascona vm-82)...jne ei tuostakaan paljon jää elämiseen.. :o(
Palkka on 200€ enemmän työkaverilla joka on ollu samassa paikassa töissä jo 15 Vuotta !
Hajoo vain stressiin.. :o(Niin se ikä vielä se on siis 24v
- GP
"Väärällä" palkalla kirjoitti:
Hajoo vain stressiin.. :o(oikeestaan sairaalassa työskentely (esim. sydänkirurgina tms.) vastaa täysin omaa käsitystäni työstä, sen mielekkyydestä ja haastavuudesta. joten sairaalaan töihin.. :)
- Jay
Ikä unohtui kirjoitti:
Niin se ikä vielä se on siis 24v
No johan helpotti kummasti =) HEH
Mutta on se kumma että noinkin vastuullisesta työstä ei kunnon korvauksia saa, ihmettelen vain! Joku tyhjänpäiväinen assistentit tai sellanen saa huomattavasti parempaa palkkaa ja eipä sitä vastuuta ole kohan muistaa viedä papereita silppuriin ja toisia papereita TJ:lle allekirjoitettavaksi...
- Ana
1. kohta automaatio inssi
2. 300€
3.escort 1.3 vm.84
4. Taatusti oma ja ei tippaakaan auto velkaa! - MIES33
1.Koneasentaja/levyseppä
2.4200 euroa
3.Saab 900i 87 (arvo 500 euroa)
4.Oma- Tietäjä
Asentaja ei IKINÄ saa tuommosta liksaa, ellei tuossa ole mukana päivärahat kilometrikorvaukset!!! Ja tää on tosi!! Veikkaan, että peruspalkkasi on puolet tuosta!!
- Escort Service
- sup
1) Opiskelija (teknillinen korkeakoulu)
2) ei ole
3) MB S430
4) isi makso (mun ja siskon yhteiskäytössä) - Mie
1) Insinööri
2) 3260 €
3) Ei autoa
4) Ei siis kumpikaan - Opiskelija
1. Opiskelija / Terminaalityöntekijä
2. Palkka ~750e/kk brutto Kelan tuet 250e/kk
3. Toyota Corolla -90
4. Oma, ikinä en ole mitään saanut enkä saa! - Goldfinger
1) Koko elämäni työtön, ikä nyt 58 v.
2) Työkkäri ja sossu yht. 312 e 54 c /kk; lisäksi ruokakuponkeja sossusta tarvittaessa
3) Lada, coupe sport, -56
4) Työsuhde - timppa
Toimitusjohtaja kahdessa omassa yrityksessä, sekä tuotekehittelyn projektipäällikkö kolmannessa(ei oma).
Tarpeeksi
-Chevrolet starcraft -00
-Toyota Avensis -02
-John Deere -traktori -01
-5,5m Vene 50hv perämoottori
-Solifer -asuntovaunu
Kaikki omia ja rahalla maksettu.
Ikä 40 ja 50 väliltä- Äidinkielen ope
Opettele suomenkieli ensin ennenkuin tuut tänne heittää noita provojas!!
- Opiskelija
1) Opiskelija
2) n.200€
3) Ford Sierra 2.3Tdi
4) oma
5) 18v - Pumba
amk-opiskelija // osa-aikatyössä koulun ohella.
n.1000€ // kk // netto
Opel Omega 3.0 mv6 -96
oma on...
pienenä yksityiskohtana täytyy myöntää takalasissa
ERITTÄIN ISOLLA teksti ISI-LEASING SUCKS!
noita kun näyttää olevan täälläkin jonkin verran...Oikeasti,en kehtaisi sanoa autoa omaksi jos se on faijan rahoilla maksettu tai perinnöllä tai muulla vastaavalla...
Kultalusikka perseessä syntyneille on omat paikkansa...omasta eivät tiedä yhtään mitään!- petri
kyllä oot kova jätkä! vittu että on varmaan ruma tarra. veikkaan että olet vähintään järvenpäästä ? sielläpäin on tapana liimailla "kivoja" tarroja takalasiin.
vittuako se sua kiinnostaa millä rahalla muut autonsa hankkii. jos on fyrkkaa niin on fyrkkaa , se ei ole kenenkään syy saatana. voin löydä sata miljoonaa vetoa että jos sun mutsilla ja faijalla olisi plätää , niin ajaisit pikkasen paremmalla biilillä kuin tolla nykyisellä paskalla.
- jaakko
1. yrittäjä(rakennusala)
2.5000-6000 €/kk
3.Toyota hiase vm.-88 ja saab 900 vm.-90
4.omia molemmat ja maksettujakin aikoja sitten. - JII
1) Myyntipäällikkö
2) n.4000€/kk
3) BMW 316i -99
4) Oma
5) 26wee - JII
1) Myyntipäällikkö
2) n.4000€/kk
3) BMW 316i -99
4) Oma
5) 26wee - tuloton
1) ammatteja useita, kuitenkin työtön
2) 448/kk
3) Opel Ascona C, 87
4) ihan ikioma vikoineen päivineen - Wagon
1. esimies IT-alalla
2. n. 5.900 €/kk
3. Saab 9-5, vm.2001
4. Oma - Mäpämä
1) Helpdesk/Mikrotuki
2) n.2000 €
3) Ford Escort 1.6 -96
4) Muutaman kuukauden päästä oma, osittain vielä rahoitusyhtiön. - rainer
yksityisyrittäjä jolla tulot 3600€ bonukset.
auto on Lada niva -02.
Oma auto. - opelman
1)Nokian hörhöilijä
2)5000 egee kuussa
3) Vectra 2002
4) oma- DI
Onks toi sun palkka noin kova ilman mitään lisiä, bonuksia, päivärahoja, km-korvauksia?? Kuulostaa aika kovalta Nokialaiseksi...
- daywalker
DI kirjoitti:
Onks toi sun palkka noin kova ilman mitään lisiä, bonuksia, päivärahoja, km-korvauksia?? Kuulostaa aika kovalta Nokialaiseksi...
Olen pariin otteeseen käynyt Nokialla työhaastattelussa ja joutunut kumpanakin kertana kieltäytymään työstä huonon palkkatarjouksen (n.1,7tEur/kk brutto) vuoksi. Tämä siis Nokian IT-puolella.
Nokialta valaistiin asiaa seuraavanlaisesti: "HR määrittelee palkat perus- ja jatkokoulutuksen sekä käytyjen kurssien mukaan. Piste". Nokialla ei siis huomioida palkassa todellista osaamista, eikä myöskään juurikaan työkokemuksesta välitetä.
:] - anonyyminä pysyttelevä
daywalker kirjoitti:
Olen pariin otteeseen käynyt Nokialla työhaastattelussa ja joutunut kumpanakin kertana kieltäytymään työstä huonon palkkatarjouksen (n.1,7tEur/kk brutto) vuoksi. Tämä siis Nokian IT-puolella.
Nokialta valaistiin asiaa seuraavanlaisesti: "HR määrittelee palkat perus- ja jatkokoulutuksen sekä käytyjen kurssien mukaan. Piste". Nokialla ei siis huomioida palkassa todellista osaamista, eikä myöskään juurikaan työkokemuksesta välitetä.
:]Nokia maksaa kyllä palkkaa osaamisesta ja työn vaativuudesta, kunhan olet sen itse ensin todistanut. Siis kun tulet uutena taloon, palkkasi voi olla tuota tasoa, jos et omaa esim. inssin tai DI:n papereita. Mutta palkkasi voi ehkä noin puolen vuoden jälkeen nousta huimasti, kunhan olet osoittanut osaavasi hommat. Tämä nyt riippuu paljolti itsestäsi ja pomostasi. Sama pätee myös insinöörinä taloon tuleville, palkka voi nousta nopeasti.
- SuPa
1)Opiskelija
2)0/kk
3)MB 190A 2001
4)Oma/Mutta ei Kokonaan - jep jep
Ammatti: tutkijakoulutettava (siis maisteri-ihminen josta joskus tulee tohtori, ehkä)
tulot: n. 1600
Auto: Nissan Sunny farmari semmoinen, vm 1991 ja ihan oma on. - Insinööri
1. Koneinsinööri
2. 2186,44 Eeroa
3. Nissan, vielä kulkee ("koputtaa puuta...")
4. Oma - Nocturna
1) Ammattisi?
2) Tulot e /kk brutto?
2
työsuhde-etu 1 Rekkamies
2 Vaihtelee 2000-8000€/kk
3 Citroen Jumper 2005
4 Oma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995