täytyy kyllä sanoa että on siinä miehillä otsaa luetella vaatimuksia siitä mitä naisella pitää olla päällä jotta kiinnostaa...
suuren osan miehistä pitäis kattoa peiliin ja tajuta jo pikkuhiljaa ettei se oma UUNO TURHAPURO vaatetus toimi todellakaan muuta kuin vain sillä uunolla elokuvissa..
erityisesti miesten pitäs kiinnittää huomiota kenkiinsä...ne on mitä karmeimpia näkyjä.niillä on talsittu ties monettako vuotta ja muistuttaa enemmän liikkuvia roskapusseja.
kun kerran on määritelmä naisten pukeutumisesta niin tässä miehille sama juttu..
1.hiphop tyyliset farkut joissa vyötärö roikkuu persposkien alla = karseet...älä käytä jos aiot saada naisen huomion
2.käytä vain ehjiä puhtaita kenkiä = osta useampia niin kenkäsi ei kulu nopeasti eikä jalkasi näytä käveleviltä roskapusseilta
3.sukat = todella tärkeät..älä missään nimessä käytä rikkinäisiä sukkia tai valkoisia
4.ei ruutupaitoja = sopii metsurinhommiin paremmin
5.mitä ikinä päällesi laitatkin, muista aina tämä:KÄYTÄ VAIN JA AINOASTAAN PUHTAITA JA EHJIÄ VAATTEITA. ei ole mitään väliä sillä onko vaatteet kalliita merkkituotteita vai halpoja marketti vaatteita.pääasia on aina se puhtaus ja eheys!!!!!!!!
MIESTEN
19
1780
Vastaukset
- amam
taidat olla oikein muodin "ammattilainen"
rikkinäiset vaatteet ja huolittelematon look on muotia
jokainen pukeutukoon miten haluaa, et sinä voi tuomita ketään. mielipiteesi voit sanoa mutta jokainen pukeutuu miten haluaa.
puhtaat vaatteet on ok.
MIKÄ SINÄ OLET SANOMAAN, ETTÄ MIKÄ ON HYVÄÄ PUKEUTUMISTA JA MIKÄ EI ?? - Asiasta.huvittunut
Menepä johonkin farkkuliikkeeseen ja yritä ettiä ehjiä farkkuja. Saattaa olla, että se myyjä jostain varastosta kaivaa jotkut so-last-season-pökät. Jos sulla vielä on ehjiä farkkuja, kannattaa vähintäänkin vedellä niihin parit skraidut juustohöylällä (sen yhen jenkkihomon vinkki), niin oot taas hip.
Ja ruudut on immer in, sillä suomalaisella junttihomollakin oli ruutupaita yhdessä jaksossa. Tosin niillä nyt on mitä mauttomampia homolätsiä yms. ja jokainen järkevä heteromies antaa piutpaut niiden neuvoille, jos haluaa uskottavuutensa säilyttää. Oikeastaan kaiken niiden kaverien järjenjuoksusta kertoo se, että ne maalailee seiniä ja tekee remonttia merkkifarkut jalassa. Miten se menikään, asusteet tilanteen mukaan?
Ja missä on sun tyylitaju? Valkoiset housut mustat sukat = tyylirikko. Vähän substanssia näihin neuvoihin, kiitos. - eräs miehen mielipide
En käytä epäsiistejä ja rikkinäisiä vaatteita mennessäni kodin ulkopuolelle, kotona niitä taas ei ole kukaan edes katsomassa joten so what? Pidän kyllä jotain rotia siisteydessä etten näytä turhapurolta.
Enkä käytä ruutupaitoja tai kangashousuja, eivät sovi mulle ollenkaan.
Miksi muuten ei saisi kertoa mistä me miehet pidämme teidän naisten pukeutumisessa? Kuitenkin te itse olette aina valittamassa ja syyttämässä, yleensä kaikkia miehiä, resupekoiksi. Jos muutama pultsari onkin turhapuron näköinen niin kyllä suurin osa on siistejä.
Näin yks päivä kyllä sellaisen naisen joka oli jostain puskasta noussut, huuteli kurkku suorana jotain älämölöä. Mutta tais olla jossain psykiatrisella liian täyttä...että siksi hillui vapaana.
Näytän ihan siistiltä mutta tavalliselta, eli mulle on turhaa valittaa mun vaatetuksesta. - meppuFIU
Kertoo paljon ihmisestä. Puhtaat vaatteet ja huoliteltu tukka. En kannata muotivaatteita vaan se että on sellaisissa vaatteissa jossa viihtyy mutta pukeutuu fiksusti tilaisuutta varten.
Miehet tuntuu monesti valittavan että ens treffeille nainen pukeutuu nätisti ja meikkaa mutta sit alkaa tää olo-asu tyyli kun vakiintuu.( Kertoo ulkopuolisille suhteesta paljon jos ei halua kumppanin iloksi pukeutua siististi & sievästi )! No täytyis molemmin puolin motivoida kumppania paneutumaan vaatetukseen. Kyllä se kertoo ihmisestä paljon jos samoilla vaattelilla erillaisissa tapahtumissa tms. Harmi että farkut näkyy jopa jo Tv:kin .. juhlavammat olisivat jotkut muut materiaalit. Pukeutumisella kunnioittaa "minusta" tilaisuutta ja tapaamia ihmisiä. Antaa viestin että annan arvoa *sulle* enkä tuu esim työhaalareissa treffeille.;-) - mieheni
saa olla just niinkuin tykkää ja viihtyy, ainoa minkä pakotin jättämään yhteen mennessä oli sellaisten nahkaisten kävelykenkien käyttö verkkarien kanssa, se ei vaan oikein sattunut minun silmään. Ihan suosiolla kyllä sen jättikin, kun muuten saa hiihdellä ihan missä rytkyissä tykkää. (Niin minäkin muuten teen:)
- äskeiseen
toki hänellä ja minullakin on se verran tolkkua, että juhliin ynm. tilaisuuksiin niiden luonteen mukaiset ryntteet.
- SepeSe
Se vaan on niin söpöä, kun mies pukeutuu rennosti keveään oloasuun ja lähtee käymänä kaupassa tai huoltoasemalla.
Aih kun silmä lepää rennossa asussa, perinteiset sundis kävelykengät, pyhäverkkarit ja pyhätakki. Kaiken kruunaa likaisen mainoslippiksen tilalle laitettu puhdas ja ylväs karjala-lippis sekä tietenkin hiukset on sliipattu geelillä näyttävästi viistämään ylvästä ohimolinjaa korvan yli takaraivoa kohti, eikä lippiksen takareiästä näy tupsua. - niinpäniin
SepeSe kirjoitti:
Se vaan on niin söpöä, kun mies pukeutuu rennosti keveään oloasuun ja lähtee käymänä kaupassa tai huoltoasemalla.
Aih kun silmä lepää rennossa asussa, perinteiset sundis kävelykengät, pyhäverkkarit ja pyhätakki. Kaiken kruunaa likaisen mainoslippiksen tilalle laitettu puhdas ja ylväs karjala-lippis sekä tietenkin hiukset on sliipattu geelillä näyttävästi viistämään ylvästä ohimolinjaa korvan yli takaraivoa kohti, eikä lippiksen takareiästä näy tupsua.muuten kyllä juuri näin, mutta ne kävelykengät, hmm.. olisikohan jotenkin mahdollista yrittää soputua niihin ? kun meneehän se tietty tyyli piloille jos on vaan lenkkarit. Pitää varmaan mennä minun jollekin terapeutille, jos vaikka mieli muuttuisi, mies kyllä varmaan ottaisi takaisin ne nappaskengät, jos vaan minun pääni sen sallisi. Täytyy laittaa harkintaan tuo terapia :)
- tyroneracer
1. HD pyörä. kallis ja upee. Pitää näkyä ja kuulua.
2. kuluneet ja likaiset farkut. tee farkuista luuturätti ja putsaa parkkipaikkasi. Rapa ja öljytahrat must. kusi ja veritahrat out.
4. farkku- tai nahkaliivit. sama hoito kun housuillekin.
3. vyötäröltä lyhyt ajotakki. nahkatakki tai pilotti käy.
4. jalassa buutsit tai maiharit. ei puhtaat.
5. tatskoja paljon.
ja tätä uniformua pidetään päällä aina kesät ja talvet, häät ja hautajaiset.- Mersumimmi
Ei käännä mun päätä, tollanen mies.
Että se siitä yleistyksestä, jälleen kerran. - naisiin
Mersumimmi kirjoitti:
Ei käännä mun päätä, tollanen mies.
Että se siitä yleistyksestä, jälleen kerran.Naisiin tekee aina vaikutuksen jos kehuu käyneensä huorissa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000093&posting=22000000009851703#22000000009851703
- metusalem
Hyviä huomioita. Mutta tosiaan on nyt muotia olla housunpersuukset polvissa ja reikiäkin täytyy housuissa olla. No nuoret miehet kyllä pukeutuu muodin mukaisesti. Tarkoitit varmaan näitä yli kolmekymppisiä miehiä. Heistä vain harvat vaivautuu.
Vinkki miehille: jos haluatte naista niin pukeutumisen lisäksi voisitte esim. opetella tanssimaan, keskustelemaan, sivistää itseänne esim. käymällä taidenäyttelyissä ja konserteissa, ehkäpä jopa opettelemalla soittamaan jotakin instrumenttia. Nämä ovat vanhoja hyviä konsteja ja eihän kaikkea tarvi hallita mutta ainakin jotain.
Liian usein mies kuvittelee, että kelpaa sellaisenaan kun taas hänen vaatimuksensa naisen suhteen ovat aivan taivahista. Myös miesten kannattaa kiinnittää huomiota hiuksiin ja kaljuuntuminen ei ole excuse. Eikä tarvi muuttua marmeladiksi iän myötä. - olen ihailijanne
Oi ei, minä olen heikkona flanelliseen ruutupaitaan miehellä - saa olla puhdas, kuluneisuus on vain hellyttävää, jos mukana on pihkan ja männynneulasten tuoksu, polveni ovat aivan setsuuria.
Kaikki miehet jotka näyttävät vaatetuksensa (ja käsiensä) perusteella tekevän myös ruumiillisista työtä - ovat ihailuni kohteena.
Haalarit, farkut, maalitahrat ja konerasva...autonasentajat, maalarit, timpurit, putkiasentajat...Hankkijan lippis on hyvin nostalginen :), jyväjemmarit ovat muutenkin myös erittäin miehekkäitä, samoin asfalttimiehet...Erähenkiset ja urheilulliset ulkoilmamiehet, sekä cityssä että maalla, tulevat aina huomatuiksi. Kyllä pitkätukat ja moottoripyöräilijätkin ovat silmäniloja minulle.
Pukumiehet tai huippumuodikkaat farkkutyypit (apua jos kaataisin vahingossa kahvia heidän vaatteilleen jne.) eivät innosta lainkaan vaan kierrän kaukaa, enkä koe heissä näkeväni mitään miehistäestetiikkaakaan.
Pitää olla karheutta ja/tai särmää...se on miehekästä, minusta. - belleza.
Olet täysin oikeassa siinä että vaatteiden tulee olla ehjät ja puhtaat. Ja kenkien korkeintaan kaksi vuotta käytetyt. Mutta noi muut on täysin makuasioita, itsellä ei ole mitään roikkuvia housuja eikä "metsuripaitoja" vastaan. Jälkimmäinen varsinkin hyvinkin miehekäs
- tosissaan....................
Miesten pukeutuvan vain naista miellyttääkseen.
Tai osoittaakseen asemaansa, varallisuuttaan, trendikkyyttään jne.
Voihan olla, että heikolla itsetunnolla varustetut pukeutvat noudattaakseen ympäristön odotuksia ja vaatimuksia, mutta Mies pukeutuu oman identiteettinsä mukaisesti välittämättä naistenlehtien trendeistä. - Jardiz
Kauhistus! Minä käytän kimaltelevia röyhelöpaitoja ja trendikenkiä, joissa on akvaariot kannoissa. Mulla on mun mielestä ns. Ken-look. Puhu siis muista vaan, pliiz.
I shop, therefore I am! - Uuno T.
Mites pirkuleessa se mun oma pukeutuminen liittyy siihen, mitä naisen päällä pidän viehättävänä.
- vato retro
Jaa siitäkös se johtuki...aina ko mä paan rässätyt pyhähousut jalkaan ja uudet kengät niin naiset hymyilee mut sit ko on normaali asustepäivä niin ei hymyilekää...kiitti ei menny ko 34 v ennenkö tajusin. Kiitti.
Alkkarit mul on kyl aina samat oli rässihousu tai ei. Mut ei ne niitä nääkkään ennenkö on jo liian myöhästä. - PUKEUTU....
kysymys oli siitä kun täälä joku kirjoitti kuinka´naisella pitäs olla pitkät hiukset ja tiukat farkut alati,jotta miehen kiinnostus heräisi.
vähän väliä täälä yx sun toinen ukko latelee vaatimuksia jos mistäkin..tyyliin että naisen pitäs sipsutella korkkareilla minihame ja toppi päällä vaikka lumihangessa...
kuulinpa tänään jutun jossa eräs ulkomaalainen sanoi että suomalaiset naiset on rumia..kun ne pitää talvella pipoa syvällä päässä ja naama on punainen..hah
että tällästä se miehen pieni aivokoppa sisältää.
jos mies vaatii niin johan on naisellakin syy vaatia mieheltä samalla mitalla-TASA-ARVOA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136