Lyhyet

lihavia?

Elloksella on aikuisten puolella myös lyhyempiä lahkeenpituuksia, D-koossa! Siis lyhyet ovat yleensä lihavia tai lihavat lyhyitä? Kun itsestäni tuntuu, että suurin osa pituisistani (olen 155) ovat normaalipainoisia tai jopa aika hoikkia. Itse olen normaalihko, "naisellinen" (eli leveä) lantio ja pikkuisen vatsaa. Lasten puolelta on sen vuoksi vaikea löytää istuvia farkkuja, kun ne on tehty kapealanteisimmille.

8

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syystä

      niin luullaan yleisesti.Itse olen kanssa hoikka ja välillä vähän ehkä alipainoinenkin. Mutta jos esim. netissä on jutellu jonkun kanssa ja kertoo pituuden 158cm ja käskee arvata painon niin yleensä se on vähintää 70 kg =)

    • neito

      ...Voisikohan tuo harhaluulo lyhyistä ja lihavista johtua siitä, että lyhyen ollessa ylipainoinnen korostuvat liikakilot enemmän kuin pitkillä kanssasisarilla? Samahan se on pojilla kun humahtavat äkkiä pitkiksi, näyttävät olevan aivan liian laihoja, vaikka kuinka olisivat normaalipainoisia ikäisikseen.

    • mietitty

      Itellä pituutta 165cm, mutta silti en ole koskaan löytänyt mistään sopivan mittaisia farkkuja. Aina joutuu lyhentää vähintään 15 senttiä lahkeita. Onneksi omistan ompelukoneen =) Tarkoittaako se sitä, että jos on vyötärön koko tuumissa n. 29-30, niin silloin on myös todella pitkäjalkainen?
      En kyllä ymmärrä minkälaisille hujopeille nuo farkutkin suunnitellaan. Tulisi ottaa huomioon, että vaikka malleina onkin yli 170-senttisiä naisia, on se kuluttajakunta ainakin pohjoismaissa lyhyempää..

      • Ansa

        Varmasti löydät sopivan mittaiset farkut itsellesi, mutta et välttämättä marketista. Itse olen 157-senttinen ja 56-kiloinen, farkkujen vyötärökoko on mallista riippuen 28-29 ja pituus 30-32 tuumaa, farkkujen kanssa käytettävistä kengistä riippuen. Korkokenkien kanssa sopivat pidemmät puntit. Eikä farkuista tarvitse edes maksaa maltaita, kun ostat ne Vero Modasta, H&M:ltä tms. kaupasta.


      • myös lyhyt

        Zipistä löytyy myös lahjekokoa 30-kandee käydä kattomas!=)


      • kanssasi..

        Olen melkein samanpituinen kuin sinä, 167 cm, tosin olen aina ollut melko hoikka. Minun on yleensä vaikea löytää housuja/farkkuja jotka olisivat tarpeeksi pitkät eivätkä liian leveät vyötärön/lantion kohdalta. Monet muuten sopivat farkut jäävät takaa vyötäröltä roikkumaan, kun taas vyötäröltä istuvat farkut ovat usein liian lyhyet. Sama juttu monissa kalliimmissa merkkifarkuissa.

        Nyt olen onneksi löytänyt tosi ihania farkkuja Fornarinalta, koko 26 sopii täydellisesti. Myös Denimbirds-farkut sopivat hyvin.


    • vakiasiakas

      Tässä erikoisliike lyhyille kaiken kokoisille:

      Exsemina Oy
      Puh.050 4081568
      Pengerkatu 29 Sörnäinen, 00500 HELSINKI

      Toiminnan kuvaus:
      Valmistamme laadukkaita ja 100% kotimaisia vaatteita käsityönä erikoismitoituksella lyhyille naisille. Soita tai tule käymään! sijaintimme näkyy kartta painikkeesta.


      Housut, jakut, bleiserit, vaateliike, lyhyiden naisten vaatteet

      • -kysymys-

        minkä ikäistä kyseisen liikkeen kuluttajakunta on tai minkä ikäisille pääsääntöisesti tarkoitettu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe