Lyhyet

lihavia?

Elloksella on aikuisten puolella myös lyhyempiä lahkeenpituuksia, D-koossa! Siis lyhyet ovat yleensä lihavia tai lihavat lyhyitä? Kun itsestäni tuntuu, että suurin osa pituisistani (olen 155) ovat normaalipainoisia tai jopa aika hoikkia. Itse olen normaalihko, "naisellinen" (eli leveä) lantio ja pikkuisen vatsaa. Lasten puolelta on sen vuoksi vaikea löytää istuvia farkkuja, kun ne on tehty kapealanteisimmille.

8

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syystä

niin luullaan yleisesti.Itse olen kanssa hoikka ja välillä vähän ehkä alipainoinenkin. Mutta jos esim. netissä on jutellu jonkun kanssa ja kertoo pituuden 158cm ja käskee arvata painon niin yleensä se on vähintää 70 kg =)

• neito

...Voisikohan tuo harhaluulo lyhyistä ja lihavista johtua siitä, että lyhyen ollessa ylipainoinnen korostuvat liikakilot enemmän kuin pitkillä kanssasisarilla? Samahan se on pojilla kun humahtavat äkkiä pitkiksi, näyttävät olevan aivan liian laihoja, vaikka kuinka olisivat normaalipainoisia ikäisikseen.

• mietitty

Itellä pituutta 165cm, mutta silti en ole koskaan löytänyt mistään sopivan mittaisia farkkuja. Aina joutuu lyhentää vähintään 15 senttiä lahkeita. Onneksi omistan ompelukoneen =) Tarkoittaako se sitä, että jos on vyötärön koko tuumissa n. 29-30, niin silloin on myös todella pitkäjalkainen?
      En kyllä ymmärrä minkälaisille hujopeille nuo farkutkin suunnitellaan. Tulisi ottaa huomioon, että vaikka malleina onkin yli 170-senttisiä naisia, on se kuluttajakunta ainakin pohjoismaissa lyhyempää..

• Ansa

Varmasti löydät sopivan mittaiset farkut itsellesi, mutta et välttämättä marketista. Itse olen 157-senttinen ja 56-kiloinen, farkkujen vyötärökoko on mallista riippuen 28-29 ja pituus 30-32 tuumaa, farkkujen kanssa käytettävistä kengistä riippuen. Korkokenkien kanssa sopivat pidemmät puntit. Eikä farkuista tarvitse edes maksaa maltaita, kun ostat ne Vero Modasta, H&M:ltä tms. kaupasta.

• myös lyhyt

Zipistä löytyy myös lahjekokoa 30-kandee käydä kattomas!=)

• kanssasi..

Olen melkein samanpituinen kuin sinä, 167 cm, tosin olen aina ollut melko hoikka. Minun on yleensä vaikea löytää housuja/farkkuja jotka olisivat tarpeeksi pitkät eivätkä liian leveät vyötärön/lantion kohdalta. Monet muuten sopivat farkut jäävät takaa vyötäröltä roikkumaan, kun taas vyötäröltä istuvat farkut ovat usein liian lyhyet. Sama juttu monissa kalliimmissa merkkifarkuissa.

Nyt olen onneksi löytänyt tosi ihania farkkuja Fornarinalta, koko 26 sopii täydellisesti. Myös Denimbirds-farkut sopivat hyvin.

• vakiasiakas

Tässä erikoisliike lyhyille kaiken kokoisille:

Exsemina Oy
      Puh.050 4081568
      Pengerkatu 29 Sörnäinen, 00500 HELSINKI

Toiminnan kuvaus:
      Valmistamme laadukkaita ja 100% kotimaisia vaatteita käsityönä erikoismitoituksella lyhyille naisille. Soita tai tule käymään! sijaintimme näkyy kartta painikkeesta.

Housut, jakut, bleiserit, vaateliike, lyhyiden naisten vaatteet

• -kysymys-

minkä ikäistä kyseisen liikkeen kuluttajakunta on tai minkä ikäisille pääsääntöisesti tarkoitettu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe