Mistä mahtaa löytyä postinalan palkkataulukot?
Vai onko missään? Jos ei löydy niin tietäisikö joku postinjakajan minimipalkan.
Postin palkka
10
47643
Vastaukset
- käynyt jo
www.pau.fi ?
- ernesti
Kaveri oli vähän aikaa postinjakajana, lähtöpalkka oli alle 1300 euroa kuussa. Eipä se noin huonolla palkalla viitsinytkään olla siellä paria kuukautta pitempään. Löysi onnekseen paremmin palkatun homman.
- liksa
ernesti kirjoitti:
Kaveri oli vähän aikaa postinjakajana, lähtöpalkka oli alle 1300 euroa kuussa. Eipä se noin huonolla palkalla viitsinytkään olla siellä paria kuukautta pitempään. Löysi onnekseen paremmin palkatun homman.
työaika maksettu siis 7,39h/vrk ja liksa n.7-7,80€/h kokemusvuosien mukaan raskasta ja fyysistä duunia, ylitöistä ei makseta kun niitä ei ole.
mainokset jaetaan siinä sivussa ilmaiseksi, siis postin mukana. ennen mainosten jakaja sai liksaa kun ne jaettiin erikseen. - jakaja
liksa kirjoitti:
työaika maksettu siis 7,39h/vrk ja liksa n.7-7,80€/h kokemusvuosien mukaan raskasta ja fyysistä duunia, ylitöistä ei makseta kun niitä ei ole.
mainokset jaetaan siinä sivussa ilmaiseksi, siis postin mukana. ennen mainosten jakaja sai liksaa kun ne jaettiin erikseen.Vaikka palkka on huono, ei se niin huono ole etteikö esim. 6 v. ikälisän jälkeen päästäisi yli 10 €/h (11/12 pisteytyksillä).
Ylitöitä on monin paikoin aivan helvetisti, esim. tällä viikolla Etelä-Suomessa 32,5 tuntia viikossa yhdellä duunärilla. - ppp
liksa kirjoitti:
mainokset jaetaan siinä sivussa ilmaiseksi, siis postin mukana. ennen mainosten jakaja sai liksaa kun ne jaettiin erikseen.Ei se postin palkka nyt vakituisilla ihan noin huono olo, koska itse olin kesäapulaisena ja sain sen 8e/h. Palkka myös nousee sen mukaan kuinka paljon reittejä osaa.
- maksaokkitaal
ppp kirjoitti:
Ei se postin palkka nyt vakituisilla ihan noin huono olo, koska itse olin kesäapulaisena ja sain sen 8e/h. Palkka myös nousee sen mukaan kuinka paljon reittejä osaa.
5 vuotta postinjakajana ja palkka 10,61€/tunti.
Mutta nopeimmat jakajat selviävät alle 6:ssa tunnissa työpäivästä ja silti siitä saa saman palkan kuin tekisi maksaokkitaal päivän MITÄ VITTUA? OSTAa Hevokatti halvalla BBaanaalle jA HetiuTTT bBbaana.fi - Tri Kevörkian
maksaokkitaal kirjoitti:
5 vuotta postinjakajana ja palkka 10,61€/tunti.
Mutta nopeimmat jakajat selviävät alle 6:ssa tunnissa työpäivästä ja silti siitä saa saman palkan kuin tekisi maksaokkitaal päivän MITÄ VITTUA? OSTAa Hevokatti halvalla BBaanaalle jA HetiuTTT bBbaana.fimeinaan vaan ettei tuosta saa mitään tolkkua.
- ehkä tuleva postilainen
...löytyy täältä: http://www.finlex.fi/data/tes/stes3222-TT60Posti0502.pdf
- heteka
Nyt on jakelu pahasti tökkinyt;kantamis liksat,tai osoitteet on hakusessa.
Kutsua 6 pv joulukuuta Suomen presidentin järjestämään linnan juhliin ei ole tullut. - koitaollapyörtymättä
https://pau-fi.directo.fi/@Bin/3035231/P-liite 1.11.2014.pdf
tuolta löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401