Muun lihaksiston ohjelma on aika kunnossa, mutta selkälihasten liikkeet on vielä hakusessa. Kyselisin mitä 3-jakoseen (kolme treeniä - vapaa) kannattaisi ottaa selkäliikkeiksi ja mitkä liikkeet vaikuttavat samoihin selänosiin, eli niitä voisi vaihdella vaikka joka toinen treenikerta.
Ajatuksena on seuraava:
1. liike: Kulmasoutu käsipainolla/levytangolla
2. liike: Alataljaveto
3. liike: Ylätaljaveto eteen/taakse
Kotisalissa treenaan ja mahdollisuutta varsinaisiin leuanvetoihin ei ole, joten ylätaljavetoja olen korvaavina liikkeinä käyttänyt.
Hartiat eli epäkkäät olen vielä tehnyt selkäpäivänä lopuksi, ja liikkeenä olkapäiden kohautukset.
Alaselkää teen sitten joka treenipäivä vatsan kanssa, mutta eri aikaan kuin varsinaisen painoharjoittelun.
Laittakaapa siis noita hyviä selkäliikkeitä lisää, ja sen minkä liikkeen korvaavat.
Selkätreeni - parhaat liikkeet
jamiskis
7
5120
Vastaukset
- Melvin
1.Mave
2.Kulmasoutu
3.Ylätaljo
4.Ala-talja
5.T-bar row- dfk
1.Mave
2.Kulmasoutu
3.Leuanveto
1. Mave
2. Alatalja v-kahva
3. Ylätalja eteen- numerouuno
Kokeileppas myös pystysoutua. Kapeammalla otteella liike ottaa epäkkäisiin, leveämmällä olkapäihin.
- leukoja
- kieppi yms voimistelu perusliikkeitä
- leuanveto leveällä myötäotteella, tanko niskan eteen/taakse
jos ei noita jaksa tehdä niin aika turhaa on "machoilu" yläselän lihaksilla... alaselässä 2nikaman kuluma ja välilevy pullistuma ni löytyisikö jotain hyviä treeni ohjeita siihen kiitos
- munkki paavo
Murkulan vippi
Extreme tempaus
Hilan vitkutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106