Lordi soittaa omaa musiikkiansa, omalla tyylillään. Toiset pitää, toiset ei. Suurin osa Suomen kansasta on kuitenkin halunnut Lordin Euroviisuihin ja siksi minusta onkin erittäin typerää, että jotkut ovat niin suuttuneita tästä Lordin voitosta, että tuhlaavat kaikki voimansa siihen, että Lordia ei viisuihin päästettäisi. Kun Lordi on karsintoihin "päästetty" ja voitto oli odotettu, niin täytyyhän se Lordi sinne "päästää". Ihan samalla lailla olisi voinut tulla kauhea kohu siitä, jos Tomi Metsäketo olisi Euroviisuihin äänestetty, koska suomalaiset miehet eivät haluaa, että muissa maissa luullaan kaikkien suomalaisten miesten olevan yhtä kauniita, eikä niinkään komeita. Että niin.
Lordista.
3
283
Vastaukset
- voi soittaa
omaa musiikkiaan, ja niinhän tämä "Lordikin" tekee, mutta on kokonaan toinen juttu, muistaako sitä kukaan esimerkiksi kymmenen vuoden kuluttua. Silloin on joku toinen "Lordi", joka vääntää omaa musiikkiaan, ja pyrkii kenties euroviisuihin.
Se, että joku tekee omalla tyylillään jotakin, ei tee siitä taidetta.
Tuo "suurin osa Suomen kansasta" on lähinnä varhaisteinejä, jotka ovat soittaneet hirmulaskuja, ja kotona on hurrattu, kun lasku on tipahtanut postiluukusta. Niin se vain on.
Ja on lopultakin sama kenet sinne lähettävät, koska suomalaiset eivät osaa tehdä sellaista musiikkia, joka näitä keskieurooppalaisia kiinnostaisi. "Lordi" on kävelevä, ja tahaton vitsi.- Lorditar
kun väität, että suomalaiset eivät osaa tehdä musiikkia, joka kiinnostaa muualla Euroopassa. Olet niin väärässä ettet sitä uskokaan.... Katri Helena ym Metsäkedot eivät kyllä siellä kiinnosta, mutta esim. seuraavat bändit vetävät saleja täyteen useissa Euroopan maissa: Stratovarius, The Rasmus, HIM, Children of Bodom, Kotipelto, Nightwish, Sonata Arctica, LORDI (!!!olen itse tuon nähnyt ja kokenut).... eli siellä kiinnostavat JUST tämän tyyliset bändit ja heitä arvostetaan aivan eri tavalla kuin kotimaassaan, jossa saavat yleensä vain paskaa niskaansa. Suomalaisten on vaikea hyväksyä sitä, että joku toinen (varsinkin suomalainen) pärjää, se on sitä kateutta.....
"Kateus on ainoa synti, joka tuottaa pelkkää tuskaa. Mikään muu synti ei niin tehokkaasti käänny kaikkea hyvää ja kiitettävää vastaan kuin kateus...."
Olet huippukriitikko, pysy itsenäsi ja anna maailman jatkaa oravanpyörässään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514