Jos aiotte viedä autonne korjattavaksi Henryn autopajalle suosittelen harkitsemaan asiaa vakavasti. Mies on täysi ketku ja huijari. Tekee huonosti työt ja huijaa missä voi.
Olen 1 hänen uhri ja toivottavasti toimin varoitavana esimerkkinä. Minulta hän pilasi autoprojektini täysin, laittoi pelin kalliilla muka viimeisen päälle ja paskat, itse olen saanut korjata auton toimintaan ja jälkeenpäin on selvinnyt että kaikissa osissa ym on huijattu ja pistetty paskaa autoon. Itse saa nyt korjailla Henryn tekemät virittelyt.
Varokaa Henryn autopajaa
7
2868
Vastaukset
- saman kokenut muualla
missä henryn paja siaitsee?
- kärsinyt jenkkiautoilija
kiimingin Tirikylässä.
- Kiiminkiin
kärsinyt jenkkiautoilija kirjoitti:
kiimingin Tirikylässä.
kun siellä noin kohdellaan..
- miksi veit
jos osaat itse korjata miksi veit autosi sinne,
sinähän voit olla kilpailija,katkera entinen tyttö,poikaystävä,etkä pahemmin eritellyt mitä tehnyt vitulleen.ylläpidon pitäisi puuttua tälläiseen kirjoitteluun,en puolustele tätä firmaa koska en tunne koko heppua mutta jos yhden katkeran kirjoituksen takia menettää asiakkaita ei ole oikein- huijattu
tiedän muitain tapauksia (siis useampia) joita on myös huijattu.
Siksi vein alunperin auton korjaamolle että itse ei tarvisi tehdä. - reklamaatio.....
huijattu kirjoitti:
tiedän muitain tapauksia (siis useampia) joita on myös huijattu.
Siksi vein alunperin auton korjaamolle että itse ei tarvisi tehdä.olisi paikallaan? joko suoraan firmaan tai kuluttaja-asia miehelle. ei tarvitsisi täällä kiukutella. jos kerran asia on niin että sinua on koijattu
- kesäesakikel
henry on täysi huijari ja ketku.. perkele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091609
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup121183- 61960
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329792- 64788
- 1760
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen71741- 45700
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9651Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637