Eiran taso ja hinnat?

Nimetön

Selailin tuossa operaatioiden hintoja ja huomasin että Eiran sairaalassa on monessa kohtaa puolta halvemmat hinnat kuin Siluetissa ja Nordströmillä.

Vaikka otsankohotus (alk.):
Eira: 2163 €
Siluetti: 4400 €
Nordström: 4300 €

Rasvaimu leuan alta (alk.):
Eira: 645 €
Siluetti: 1400 €
Nordström: ??? €

Miksi noissa hinnoissa on tuollaisia eroja?
Rahastaako nuo tunnetummat klinikat nimellä vai tehdäänkö niissä parempaa työtä kuin Eirassa?

Ja tässähän ei ole kyse edes mistään Tallinnan reissusta, vaan ihan suomalaisista Helsingissä olevista paikoista ja silti samat hommat voi saada puolta halvemmalla?

Vai onko tuo Eira jotenkin niin huono paikka, ettei siellä kukaan käy? Muutenhan voisi kuvitella että kaikki menevät Eiraan, ainakin jos ei ole rikas ja kuuluisa.

23

12676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joni

Hyvä kysymys!

Ehkä hintaan vaikuttaa kysyntä ja tarjonta. Siluetti ja Nordström voivat pyytää kovempaa hintaa, koska silti on kysyntää. Maksavathan merkkivaatteetkin enemmän kuin tavalliset, vaikka laatu olisi sama. Eli mielestäni kyseisessä tapauksessa maksaa "brändistä" ekstraa.

Toki Siluetti ja Nordström tekevät melkein pelkästään kauneuskirugiaa ja Eirassa tehdään myös korjaavaa. Joten Eirassa ei välttämättä aivan yhtä korkealuokkainen osaaminen.

Toisaalta eikös Asko leikkaa sekä Nordströmillä että Eiran sairaalassa? En ole varma. Uskon kuuitenkin, että Eiran sairaalassa on myös korkeatasoista osaamista saatavilla paremmalla hinta-laatu suhteella, kuin kahdessa muussa.

• ...

Salmi leikkaa Nordströmillä että Eirassa.

• Salmesta muistuu mieleen
        ... kirjoitti:

Salmi leikkaa Nordströmillä että Eirassa.

Mulle tulee ekana Salmesta mieleen rikkoutuneet McGhanit.

• ???
        Salmesta muistuu mieleen kirjoitti:

luuletko että sun mcghanit rikkoontuivat salmen toimesta? kun ei ole keksitty sellaisia implantteja mitkä kestäisivät hautaan asti.

• hmmm
        Salmesta muistuu mieleen kirjoitti:

Vainoharhaisuutesi tällä palstalla Salmea kohtaan alkaa jo olla sitä luokkaa, että suosittelen jotain mielialalääkitystä. Niistä on kuule ihan oikeasti apua.

• mistä johtuu
        ??? kirjoitti:

luuletko että sun mcghanit rikkoontuivat salmen toimesta? kun ei ole keksitty sellaisia implantteja mitkä kestäisivät hautaan asti.

mutta "Usa.ssa tehdyissä tutkimuksissa todetaan, että yli 90 prosentissa implantin rikkoutuminen johtuu kirurgista..."( epätarkasti )lainaus Ilona-lehdestä.

• hmmm
        mistä johtuu kirjoitti:

mutta "Usa.ssa tehdyissä tutkimuksissa todetaan, että yli 90 prosentissa implantin rikkoutuminen johtuu kirurgista..."( epätarkasti )lainaus Ilona-lehdestä.

No niitä jenkkien suolavesi-implantteja onkin tosi helppo puhkoa. Ei tarvita kuin nuppineulanpään kokoinen reikä, niin vesi tulee ulos.

• Vainoharhaisuudesta ei ole ...
        hmmm kirjoitti:

Vainoharhaisuutesi tällä palstalla Salmea kohtaan alkaa jo olla sitä luokkaa, että suosittelen jotain mielialalääkitystä. Niistä on kuule ihan oikeasti apua.

Vainoharhaisuudesta ei ole kysy jos kertoo aidoista kokemuksista.

• ???
        Vainoharhaisuudesta ei ole ... kirjoitti:

meille muillekin omista kokemuksista ? Et ole kyllä kertonut muuta kuin mcghanit meni rikki ja salmi leikkasi. Kerro lisää, halutaan kuulla.

Kauanko ne sulla oli? Miten meni rikki? Miten huomattiin? Omat tuntemukset? Kenellä kävit poistattamassa? jne

• hmmm

Niinpä olisihan se kiva kuulla KOKEMUKSISTA. Toistaiseksi et ole kirjoittanut yhtä ainutta kokemusta tänne, olet vain heittänyt puskavihjailun joka kerta kun Salmen nimi tulee esiin. Koska emme ole lukeneet tällä palstalla YHTÄ AINUTTAKAAN selostusta Salmen epäonnistumisista, täytynee onnitella häntä: on onnistunut ilmeisesti tekemään tasaisen hyvää työtä, kun mitään negatiivisia kokemusselostuksia ei löydy, vaikka kissojen ja koirien kanssa hakisi.

Että pistäpäs nyt se kokemusselostus tänne. Kirjoittihan tuo yksikin kasvohermonsa Virossa vaurioittanut tapauksensa, mikset sinä?

• ???

Ihan sama jos joku kertoo että xxx rikkoi mun mentorit.

Vois vähän enemmän kertoa tai sitten olla kertomatta koko asiaa täällä.

• Mielipiteeni
        hmmm kirjoitti:

Niinpä olisihan se kiva kuulla KOKEMUKSISTA. Toistaiseksi et ole kirjoittanut yhtä ainutta kokemusta tänne, olet vain heittänyt puskavihjailun joka kerta kun Salmen nimi tulee esiin. Koska emme ole lukeneet tällä palstalla YHTÄ AINUTTAKAAN selostusta Salmen epäonnistumisista, täytynee onnitella häntä: on onnistunut ilmeisesti tekemään tasaisen hyvää työtä, kun mitään negatiivisia kokemusselostuksia ei löydy, vaikka kissojen ja koirien kanssa hakisi.

Että pistäpäs nyt se kokemusselostus tänne. Kirjoittihan tuo yksikin kasvohermonsa Virossa vaurioittanut tapauksensa, mikset sinä?

Onhan se outoa jos Salmella on tapahtunut noita McGhanin hajoamisia useita. Eikö se herätä teissä mitään jos useampia proteeseita on mennyt rikki? Vastatkaa sitten kummassa on vika, McGhanin usein rikki menneissä proteeseissa vai Asko Salmessa? En osaa sanoa kummassa vika on. Sen vaan tietää useampi henkilö, että joku sen vian on aiheuttanut ja haluaisimme kaikki varmasti tietää mikä. Onko se ollut Asko Salmi vai McGhan? Mikä on teidän kantanne kummassa on vika? En halua syyttää Salmea, mutta miksi näitä on tapahtunut?

• mun
        Mielipiteeni kirjoitti:

Onhan se outoa jos Salmella on tapahtunut noita McGhanin hajoamisia useita. Eikö se herätä teissä mitään jos useampia proteeseita on mennyt rikki? Vastatkaa sitten kummassa on vika, McGhanin usein rikki menneissä proteeseissa vai Asko Salmessa? En osaa sanoa kummassa vika on. Sen vaan tietää useampi henkilö, että joku sen vian on aiheuttanut ja haluaisimme kaikki varmasti tietää mikä. Onko se ollut Asko Salmi vai McGhan? Mikä on teidän kantanne kummassa on vika? En halua syyttää Salmea, mutta miksi näitä on tapahtunut?

Mielestäni vika ei ole Salmessa vaan silikoneissa. Julkisella puolella häntä on juuri kehuttu ja tekee paljon rintaleikkauksia. Miksi juuri hänellä menisi rikki ja varmaan kyllä meneekin mutta myös toisten laittamista. Joku täällä nyt sanoo että hänen laittamat silikonit meni rikki on ihan sama jos sanoisin että Rintamäen laittamat silikonit meni rikki.

Nykyään silikoneja menee paljon rikki ja tiedetään kun puhuttiin taas jostain USA:n tilastoista että vika on laittajassa. En usko.

• on...

varmaan ihan hyvä vaihtoehto, jos löytää hyvän Kirurgin.

Salmi leikkaa molemmissa ja onkohan sillä halvemmat hinnat siellä kuin Nordströmillä.

ps. Olen muuten syntynyt Eiran sairaalassa.

• Nimetön

• hmm
        Nimetön kirjoitti:

Näemmä myös Mehiläisessä, jos kyseessä on sama tyyppi
        http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/index.php?module=Doctor&func=show_one&doctor_id=4098

Miten sama tyyppi voi leikata kolmessa eri paikassa? Jotenkin tuntuu oudolta.
        Mikä sitten on oikeastaan se palvelu mistä maksetaan ja jonka laatua ja hintaa verrataan, jos joka paikassa voi periaatteessa päätyä saman tyypin potilaaksi?

Nämähän ovat yksityissairaaloita, jotka saavat määritellä omat hintansa miten lystäävät. Se minkä %n sairaala antaa hinnasta leikkaavalle lääkärille, on sairaalan ja lääkärin välinen neuvotteluasia. Hintaan kuuluu myös nukutuslääkärin palkkio, erikoissairaanhoitajan palkkio, sekä yöpyminen sairaalassa.

• Ikänainen

Eiran sairaala on korkeatasoinen ja hyvä. Olen synnyttänytkin siellä kerran. Plastiikkakirurgiani suositteli Asko-Seljavaara, joka on alansa huippu mutta ei leikkaa enää.
        luotan häneen, mutta en luota itseeni eli omaan sieto- ja palautumiskykyyni.
        Eiraan menen mieluummin kuin johonkin klinikoille.

• himosurffaaja
        Ikänainen kirjoitti:

Eiran sairaala on korkeatasoinen ja hyvä. Olen synnyttänytkin siellä kerran. Plastiikkakirurgiani suositteli Asko-Seljavaara, joka on alansa huippu mutta ei leikkaa enää.

Nordströmillä olevat hinnat ovat taatusti hintansa väärttejä.

ihan vinkkinä kannattaa katsoa montako potilasta on esim. 20 vuoden aikana saanu korvauksia epäonnistuneesta leikkauksesta Eirasta, Siluetista ja Nordströmin klinikalta.. Nordströmiltä ei ole 20 vuoden aikana KUKAAN joutunut hakemaan korvauksia hoitovirheestä.

Eli ehkäpä tuossa on se syy miksi...

• eipä
        himosurffaaja kirjoitti:

Nordströmillä olevat hinnat ovat taatusti hintansa väärttejä.

ihan vinkkinä kannattaa katsoa montako potilasta on esim. 20 vuoden aikana saanu korvauksia epäonnistuneesta leikkauksesta Eirasta, Siluetista ja Nordströmin klinikalta.. Nordströmiltä ei ole 20 vuoden aikana KUKAAN joutunut hakemaan korvauksia hoitovirheestä.

Eli ehkäpä tuossa on se syy miksi...

taida ainakaan kauheasti olla kokemusta rintaleikkauksista ? vai olenko väärässä.

Olen valmis maksamaan enemmän hyvästä työstä mutta kukaan ei ole suositellut itse Nordströmiä.

Olen joskus käynyt hänen konsultaatiossa ja oli tosi tympeän oloinen.

• päätyä
        Ikänainen kirjoitti:

Eiran sairaalaan. Kuullostaakin jo paremmalle kuin joku klinikka missä pikku kopperoissa tehdään leikkauksia.

Missä on kunnon leikkaussalit?

• Eikku
        päätyä kirjoitti:

Eiran sairaalaan. Kuullostaakin jo paremmalle kuin joku klinikka missä pikku kopperoissa tehdään leikkauksia.

Missä on kunnon leikkaussalit?

Mulla on vain hyvää sanottavaa Eirasta. Kävin siellä "korjailtavana".

• yläluomet
        Eikku kirjoitti:

Mulla on vain hyvää sanottavaa Eirasta. Kävin siellä "korjailtavana".

eirassa leikattu syksyllä ja täysin tyytyväinen olen lopputulokseen, sinne menen jatkossakin jos tarvetta ilmenee ja varmasti ilmenee...

• Leikattu yläluomet

Leikkautin ýläluomet Eirassa syyskuussa v.2005, mutta tulos ei ole hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe