Valkoiset housut häihin??

tuuteli83

niin olisi kesäkuussa häät,ja kysynkin nyt voinko laittaa valkoiset housut sinne? ainahan sanotaan ettei sais olla valkosta kun morsiamella,mutta kun nämä ovat hienot levenevä lahkeiset housut,erittäin hienot juhliin.
Harvemmin (about 5vuoden välein) tulee juhlia,enkä viitsisi ostaa mitään kallista yhden käytön takia.siksi ajattelinkin jos laittaisi nämä,ja ostaisi sitten sellasen pidemmän tunika mallisen topin siihen.Joko ruskean tai vihreän,myös haalean mintun vihreä olisi hieno.
Minulla kun on mustat pitkät hiukset ja vihertävän siniset silmät niin siksi ko värit.kengät olisi mustat samettiset puoli saapikkaat,jotka kyllä peittyy mukavasti housujen alle,niin ettei näy kuin n.3cm korkoa.
mitäs sanotte?
kyseessä on nuorekkaat häät (aviopari 23 ja 25v).

5

1449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti

No kyllä mielestäni voit laittaa valkoiset housut.Ei nykypäivänä tunnuta ainakaan häissä noudatettavan mitään erityistä pukukoodia..Tämä mun mielipide.Voithan kysyä morsiammelta, että loukkaantuuko hän tälläisestä asuvalinnasta.Ja jos kuitenkin laitat muuta väriä yläosaan niin tokkopa ongelmia tulee.Sit vielä kaunis kampaus sulle niin vot!:)

• lily

Itse kävin viime kesänä häissä pukeutuneena ecrun(lämpimän) valkoiseen housupukuun. Kenkinä oli shokkiväriset piikkarit, laukku oli myös tosi erikoisen värinen. Hiukseni olin laittanut tiukalle sivujakaukselle, halusin välttää liian prinsessamaista kampausta. Kyllä häihin voi nykyään pukeutua vaaleaan, varsinkin, kun kyseessä on nuorehko pari. Tuo sinun asusi kuullosti hyvältä valinnalta, kannattaa juuri lisätä jotain muuta väriä, jos on hiukan epävarma valkoisesta väristä. Hauskoja häitä!

• Ei nykyään ole

niin tarkkaa.
      Ja kun tosiaan laitat muuta väriä niin hyvä tulee.
      Sitäpaitsi kun ne on kesähäät, niin varmaan muillakin on vaaleansävyisiä vaatteita :o)

• milla

Olen samalla linjalla kuin edelliset vastaajat. Etikettisääntöjen mukaan kokovalkoinen on varattu morsiamelle, joten vieraat voivat kyllä käyttää valkoista osana pukeutumistaan. Toisaalta ei kaikki morsiamet nykyään enää edes pukeudu valkoiseen... :)

• näin?

Minäkään en näe mitään estettä mikset voisi valkoisia housuja laitta.
        Rupesin tosissaan noita häitä pohtimaan ja itselläni ainakin on ollut aina sellainen mielikuva, että haihin voi pukeutua esim. juuri valkoisiin housuihin kunhan lisänä on jotain muuta väriä. Kokovalkoisessa puvussa ei saisi olla muuta kuin morsian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      5355
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      155
      1264
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      21
      917
    Aihe