Mistä Converse All Star-kengät?

Pat Riot

Laitoin tämän nyt tänne punkkipalstalle, koska ajattelin, että täältäkin vois vastauksia herua. Kertokaahan mistä Suomesta saa noita kyseisiä tossuja? Aikasemmat hankin Spirit Storesta Helsingistä, mutta taitaa sielläkin olla valikoima aika suppea nykyään. Ei viitsisi rapakon toiselta puolelta ihan alkaa tilailla kenkiä. Siellä tosin olisi valinnan varaa.

129

120998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • she72

      saa erinäisistä kaupoista helsingistä

      • Angry_Donald

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...


      • fredgrfhgrfshg
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        HA! Mää kuuntelen punk-musiikkia ja mulla on sellaset halppisconverset. muahaha. Haluaisin oikeat converset sen takia, koska ne o hiema niinku kestävämmät. :|


      • -ssin
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        onko jollain jotain valittamista jos ihminen tykkää pukeutua "punkisti" ja etsii tyyliinsä sopivia kenkiä, kuten juuri converseja. 'Kalliissa conversessä' maksaa merkki. Ihan samalla tavalla, kuten vaikka D&G tai vaikka Lacoste. Eikä tietenkään muut kuin converset kelpaa. Merkki maksaa ja merkitön menee rikki.


      • asjdhlkjf
        fredgrfhgrfshg kirjoitti:

        HA! Mää kuuntelen punk-musiikkia ja mulla on sellaset halppisconverset. muahaha. Haluaisin oikeat converset sen takia, koska ne o hiema niinku kestävämmät. :|

        EHDOTTOMASTI SAMAA MIELTÄ!


      • kikattizzzzzzzzzzzz

        jos ostaa converset converse.comista, niin tuleeko se jotenkin halvemmaksi kuin ostaisi suomesta esim jostain spiritstoresta tai semmoisesta?


      • suckit
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        itgg


      • 1010101
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        voi kun kiva


      • Suck n´Swallow

        mistä on pienet tossut tehty, nauhoista ja kumista, kankaasta ja vuoresta. niistä on pienet tossut tehty..


      • kaleviasder
        kikattizzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        jos ostaa converset converse.comista, niin tuleeko se jotenkin halvemmaksi kuin ostaisi suomesta esim jostain spiritstoresta tai semmoisesta?

        ne ei lähetä tuotteit eurooppaa


      • ergrstseds
        -ssin kirjoitti:

        onko jollain jotain valittamista jos ihminen tykkää pukeutua "punkisti" ja etsii tyyliinsä sopivia kenkiä, kuten juuri converseja. 'Kalliissa conversessä' maksaa merkki. Ihan samalla tavalla, kuten vaikka D&G tai vaikka Lacoste. Eikä tietenkään muut kuin converset kelpaa. Merkki maksaa ja merkitön menee rikki.

        Niin ja mun jalat kipeytyy muista halpistennareista mun jalka on niin iso et converseista löytyy kokoja


      • NE OVAT KESTÄVÄMMÄT
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        Saanen huomauttaa !

        Asun pikku kaupungissa ja aidot converset maksavat ainakin täällä 65 €.
        Olen jo pari vuotta ostanut pihiydessäni Prismasta halpis tennareita ja ne kestävät korkeintaa 3-4 kuukautta ennen kuin ne hajoavat käsii.
        Itse pidän niitä esim. koulussa eivätkä ne mielestäni ole "punkkari kengät" sillä itse en kuuntele kui Green Dayta ja sitäki harvoin.
        JA SITTEN SINÄ IDIOOTTI JOKA SYNNYIT ILMEISESTI JOSKUS VUONNA KIVI JA KEPPI JOS MEINAAT PELATA TENNARIT JALASSA (kokeiltu on) KORIPALLOA NE
        HAJOAVAT 1-2 KUUKAUDESSA.
        Ja sitten vielä kyllä ostan todennäköisesti ensi keväänä Converse All Stars kengät .


      • :D
        kikattizzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        jos ostaa converset converse.comista, niin tuleeko se jotenkin halvemmaksi kuin ostaisi suomesta esim jostain spiritstoresta tai semmoisesta?

        ei sillä ne maksavat 5 euroa enemmän kuin Imatran K-Kengästä


      • ersstyui
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        Olet oikeassa ja myös vähän väärässä. Totta on että punkkari pukee päälleen sen mitä löytää, mutta tuosta housujen tahallaan repimisestä en ole ihan samaa mieltä. Sanotaan vaikka niin että nykyajan teinipop-punkkarit repii ne tahallaan korostaakseen ulkonäköänsä. 1970-luvulla punkkarien housut olivat paskaiset ja risat sen takia koska ne eivät kosaan uusia hankkineet. Loppujen lopuksi punk ei ole mikään muotityyli. Se on asenne joka tarkoittaa pähkinänkuoressa: "mä voin tehdä ihan vittu mitä mä lystään ja se haistakoon paskat joka vastaan väittää"


      • Pelle
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        *tenniskengät :3


      • saatanarakastaasinua
        Angry_Donald kirjoitti:

        Ensinnäkin, Converset eivät ole tehty "punkkareille". Ne ovat koripallokengät. Punkkarit nimenomaan käyttivät 1970-luvulla punkin kultaisen ajan aikaan halpoja tennareita, ei kalliita converseja. Punkkarit pukivat päällensä mitä löysivät, he eivät valittaneet kenkiensä laadusta, joka näkyi selvästi punkkareiden pukeutumistyylissä (vaatteet revittiin rikki tahalleen, että ne näyttivät huonokuntoisilta). Miten oltaisinkaan arvosteltu punk-bändiä, joka käyttäisi erittäin arvokkaita vaatteita, mutta joka laulaisi anarkiasta ja tasa-arvosta? Nykyään converset ovat silkkaa teinimuotia, ja nämä nykyajan "punkkarit", eli teinipunkkarit (ainakin valtaosa) jotka kuuntelevat teinipunkkia kuten Fall Out Boyta, ovat vain kalliiden vaatteiden perään, eivätkä muut, kuin converset kelpaa...

        asiaa!


    • ...noita

      Itse ostin viime kesänä lappeenrantalaisesta urheiluliikkeestä. On niitä siellä vieläkin tarjolla.

    • mii

      oon miettiny samaa. Hesassa kävin kattoo kaikista niistä tavallisista kenkäkaupoista, mutta konsseja ei siellä ollut vaan niitä ns. kopioita blendiltä ja knoxilta. Mitä nyt noita vastauksia luin niin varmaan täytyy käydä kattoo urheiluliikkeistä tai esim.beamhillistä ;)

      • NeuroticOutsider

        aikohin eletty kun "punkkarit" on noin merkin päälle kenkiensä kans =D


      • she72
        NeuroticOutsider kirjoitti:

        aikohin eletty kun "punkkarit" on noin merkin päälle kenkiensä kans =D

        ei oo sama ikinä mitä laitan jalkaani.kenkäni tarkistan paremmin kun vaatteeni.nyt ostin knoxin converse pitkävartiset jäljitelmät...


      • NeuroticOutsider
        she72 kirjoitti:

        ei oo sama ikinä mitä laitan jalkaani.kenkäni tarkistan paremmin kun vaatteeni.nyt ostin knoxin converse pitkävartiset jäljitelmät...

        Niin siis tarkoitin lähinnä tuota kun pitäisi muka nimenomaan olla ne converset eikä knoxit ym. kelpaa.


      • piu
        she72 kirjoitti:

        ei oo sama ikinä mitä laitan jalkaani.kenkäni tarkistan paremmin kun vaatteeni.nyt ostin knoxin converse pitkävartiset jäljitelmät...

        joo, sama ongelma. mistä ihmeestä saa conversen mustat x hi.t tms...? oon kolunnu kaikki kaikki mahdolliset hki.n keskustan kaupat. help!


      • tarvitsisi
        piu kirjoitti:

        joo, sama ongelma. mistä ihmeestä saa conversen mustat x hi.t tms...? oon kolunnu kaikki kaikki mahdolliset hki.n keskustan kaupat. help!

        nii miks tarvis olla voncerset.. ite ostin city marketista mustavalkoset tennarit ja makso 20 e.. vuos sit ostin converset ja maksoi 79 euroa .. hullua. hirveätä rahan kiskontaa.. ja converset ovat joku muoti ilmiö nykyään.


      • piu
        tarvitsisi kirjoitti:

        nii miks tarvis olla voncerset.. ite ostin city marketista mustavalkoset tennarit ja makso 20 e.. vuos sit ostin converset ja maksoi 79 euroa .. hullua. hirveätä rahan kiskontaa.. ja converset ovat joku muoti ilmiö nykyään.

        ostin itse kiinasta tennareita ja kaikki alkoi hajoilla parin kuukauden jälkeen kun eivät olleet ´minkään merkkisiä´ ja sitten vaan sen takia haluun converset kun on kivemman malliset, sirot. ehkä ajattelen että kun maksan enemmän saan myös laatua.


      • fire inside
        tarvitsisi kirjoitti:

        nii miks tarvis olla voncerset.. ite ostin city marketista mustavalkoset tennarit ja makso 20 e.. vuos sit ostin converset ja maksoi 79 euroa .. hullua. hirveätä rahan kiskontaa.. ja converset ovat joku muoti ilmiö nykyään.

        mä ostin 2euron lätyt. ne oli tehty käyttäen pelkkää lapsityövoimaa..


      • justme
        fire inside kirjoitti:

        mä ostin 2euron lätyt. ne oli tehty käyttäen pelkkää lapsityövoimaa..

        Meinaatko että Niken omistuksessa olevat Converset ei oo lapsityövoimalla tehty?


      • Hallu
        justme kirjoitti:

        Meinaatko että Niken omistuksessa olevat Converset ei oo lapsityövoimalla tehty?

        että aidot conut jalassa voi bogota koko illan niin ettei jalat oo ihan paskana. Kokeile samaa kympin läpyköillä!


      • G'N'R
        piu kirjoitti:

        joo, sama ongelma. mistä ihmeestä saa conversen mustat x hi.t tms...? oon kolunnu kaikki kaikki mahdolliset hki.n keskustan kaupat. help!

        http://www.cartel.fi/kauppa/product_info.php?cPath=23&products_id=312&osCsid=f6ba54c61317da387993f288da1efc3f


      • föglö
        tarvitsisi kirjoitti:

        nii miks tarvis olla voncerset.. ite ostin city marketista mustavalkoset tennarit ja makso 20 e.. vuos sit ostin converset ja maksoi 79 euroa .. hullua. hirveätä rahan kiskontaa.. ja converset ovat joku muoti ilmiö nykyään.

        Miksi ihmisten sitten muutenkaan pitää ostaa mitään merkkituotteita? Joidenkin mielestä sillä vaan on väliä onko päälläsi jonkun Hilfigerin paita, vai tarjoustalosta ostettu 1 euron paita. Sama pätee Converseihin. Itse omistan sekä 'halpistennarit', että converset. Kyllä converset tuntuu tukevammilta ja muutenkin mukavammilta, kuin ne halpistennarit.


      • mäkku

        niitä saa esim. kenkämarskista


      • 15 Converset..
        mäkku kirjoitti:

        niitä saa esim. kenkämarskista

        no joka puolelta!! kaupunki on täynnä noita tossuja..
        ootteko te ny sokeita vai NOIN uusavuttomia. :)


      • koponen
        piu kirjoitti:

        ostin itse kiinasta tennareita ja kaikki alkoi hajoilla parin kuukauden jälkeen kun eivät olleet ´minkään merkkisiä´ ja sitten vaan sen takia haluun converset kun on kivemman malliset, sirot. ehkä ajattelen että kun maksan enemmän saan myös laatua.

        piu on fiksu.
        ny mää näkisin et sää oot asian ytimessä.


      • Lydia Lunch
        tarvitsisi kirjoitti:

        nii miks tarvis olla voncerset.. ite ostin city marketista mustavalkoset tennarit ja makso 20 e.. vuos sit ostin converset ja maksoi 79 euroa .. hullua. hirveätä rahan kiskontaa.. ja converset ovat joku muoti ilmiö nykyään.

        juu mut onkon sun parinkympin tossut vielä ehjät.

        kyllä laadusta saa ja täytyykin maksaa.

        siis kyllähän se näin vaan on.


      • tjaaa-a
        tarvitsisi kirjoitti:

        nii miks tarvis olla voncerset.. ite ostin city marketista mustavalkoset tennarit ja makso 20 e.. vuos sit ostin converset ja maksoi 79 euroa .. hullua. hirveätä rahan kiskontaa.. ja converset ovat joku muoti ilmiö nykyään.

        Converset on kestävämmät ja sellaset halppis 20 euron kengät sen lisäksi että menevät tosi nopeasti rikki pilaavat selän :p että kannattaa vaikka kalliit ovatki nii ne converset ostaa..


    • converse

      www.garageland.fi

    • Tee itse

      Veistele itse puusta puukengät, tiedät ettei niiden valmistamiseen ole käyetty lapsityövoimaa, kaikki kuulevat missä liikut ja sulaudut Hollannissa joukkoon helpommin! Avot.

    • Converse All Star-kengät

      Luulis löytyvän tota uustuotantoa "aidompia". Noihan oli muotia joskus.Olikohan se nyt 80-luvulla :D

    • no just

      ...että noi converset on ihan karmeen näköset kengät. ei voi ymmärtää niiden suurta suosiota. työntäkää ne jo sinne minne ei aurinko paista... prkl

      • _Ramones_

        Itse tilasin Amerikasta htttp://www.interpunk.com osoitteesta Converset ja tuli paljon halvemmaksikin. (ja kyllä ne Conversetkin hajoo, mulla kesti alle vuoden, että ei se oo siitä kiinni välttämättä minkä merkkiset on) mutta onhan se totta että paremmat ne on jalkaan kun esim. Knoxit.


      • der typ
        _Ramones_ kirjoitti:

        Itse tilasin Amerikasta htttp://www.interpunk.com osoitteesta Converset ja tuli paljon halvemmaksikin. (ja kyllä ne Conversetkin hajoo, mulla kesti alle vuoden, että ei se oo siitä kiinni välttämättä minkä merkkiset on) mutta onhan se totta että paremmat ne on jalkaan kun esim. Knoxit.

        hei. onko joku muukin tilannut converseja netistä? haussa olisi siis nettisivu, josta saisi halvimmilla, ja tietty luotettavasti.


      • poonas
        _Ramones_ kirjoitti:

        Itse tilasin Amerikasta htttp://www.interpunk.com osoitteesta Converset ja tuli paljon halvemmaksikin. (ja kyllä ne Conversetkin hajoo, mulla kesti alle vuoden, että ei se oo siitä kiinni välttämättä minkä merkkiset on) mutta onhan se totta että paremmat ne on jalkaan kun esim. Knoxit.

        paljonko tuli amerikasta postikuluja?


      • ''-''
        der typ kirjoitti:

        hei. onko joku muukin tilannut converseja netistä? haussa olisi siis nettisivu, josta saisi halvimmilla, ja tietty luotettavasti.

        n.US$40 n. US$7 postitus.

        Halvemmalla ette löydä.

        tod. laaja valikoima :)

        www.americanathletics.com


      • con
        der typ kirjoitti:

        hei. onko joku muukin tilannut converseja netistä? haussa olisi siis nettisivu, josta saisi halvimmilla, ja tietty luotettavasti.

        Cartel Tampereelta ainakin toimittaa nopeasti Conversen kenkiä. Käykää paikan päällä tai netissä www.cartel.fi


      • Sipe]]]

        No onko siitä nyt pakko nostaa niin suurta meteliä kos joku haluaa aidot converset!??! kävelkää kitse niissä hiertävissä kymmenen euron läpyköissänne, mutta antakaa muiden ostaa just sitä mitä lystäävät!


      • urpohgdf
        Sipe]]] kirjoitti:

        No onko siitä nyt pakko nostaa niin suurta meteliä kos joku haluaa aidot converset!??! kävelkää kitse niissä hiertävissä kymmenen euron läpyköissänne, mutta antakaa muiden ostaa just sitä mitä lystäävät!

        Aitoja Conversen tossuja saa enää vain kirpputorilta, kenkämerkin omistaa nykyään Nike ja tossut tehdään jossain vitun Kiinassa.

        Että se siitä ja sen kestävyydestä.


      • kkk.,,.,.,
        urpohgdf kirjoitti:

        Aitoja Conversen tossuja saa enää vain kirpputorilta, kenkämerkin omistaa nykyään Nike ja tossut tehdään jossain vitun Kiinassa.

        Että se siitä ja sen kestävyydestä.

        Miksi ihmisten sitten muutenkaan pitää ostaa mitään merkkituotteita? Joidenkin mielestä sillä vaan on väliä onko päälläsi jonkun Hilfigerin paita, vai tarjoustalosta ostettu 1 euron paita. Sama pätee Converseihin. Itse omistan sekä 'halpistennarit', että converset. Kyllä converset tuntuu tukevammilta ja muutenkin mukavammilta, kuin ne halpistennarit.

        ^^Just sen takia ihmiset osatavat merkki tuotteita, koska ne tuntuvat MUKAVEMMILTA!!! Itsekkin sen myönnät!


      • heikk
        ''-'' kirjoitti:

        n.US$40 n. US$7 postitus.

        Halvemmalla ette löydä.

        tod. laaja valikoima :)

        www.americanathletics.com

        yritin itse tilata tuolta mutta kuljetuksen hinnaksi tuli $49.00 itse kengät $30
        siihen vielä tulli maksu.
        Oletko itse tilannut tältä sivulta?


      • SeppoMetal
        urpohgdf kirjoitti:

        Aitoja Conversen tossuja saa enää vain kirpputorilta, kenkämerkin omistaa nykyään Nike ja tossut tehdään jossain vitun Kiinassa.

        Että se siitä ja sen kestävyydestä.

        Aidoissa converse-tossuissa on pohjassa teksti: Made in U.S.A


      • ha ha
        urpohgdf kirjoitti:

        Aitoja Conversen tossuja saa enää vain kirpputorilta, kenkämerkin omistaa nykyään Nike ja tossut tehdään jossain vitun Kiinassa.

        Että se siitä ja sen kestävyydestä.

        muuten asiasta toiseen,,,oon ostanut thaimaasta t-paitoja ja vieläkin on paita ku uusi ja ostin sen 2004 keväällä ja saman vuoden syksyllä ostin markkinoilta suomesta t-paidan ja tekstistä ei ole mitään jäljellä,,eli se siitä made in aasia,,,jutusta.
        paljon parempaa materiaalia siellä käytetään ku täällä.


      • 13v

        Taidat olla joku 40v vanha kurpa jonka jalkoihin ei enään mahdu converset?! Sä oot vaan niin vatun kateellinen meille joilla on varaa ostaa niitä! Tai sit oot tollanen ällöttävä ernu jos oot nuori, tai vanha äijä/akka joka on kateellinen ku converset on hienoja toisten jaloissa! Tunge ittes sinne minne aurinko ei paista stana!

        Mulla itelläni on 3converset, eikä oo menny rikki vaikka sain yhdet jo kaks vuotta sitten. Kyl mul feikkejäkin on, lähes yhtä hyviä, mutta converset ovat parhaita!


      • Tyttö-96
        Sipe]]] kirjoitti:

        No onko siitä nyt pakko nostaa niin suurta meteliä kos joku haluaa aidot converset!??! kävelkää kitse niissä hiertävissä kymmenen euron läpyköissänne, mutta antakaa muiden ostaa just sitä mitä lystäävät!

        Niinpä, kaikki saa pukeutua miten haluaa, kuunnelle mitä musiikkia haluaa. Kaikki vanhat elämäänsä kyllästyneet vanhukset vaan valittaa mangatyypeille ja muille ernuille koska ne ovat muka niin kamalia!

        Joten voitteko lopettaa ton conversejen mollaamisen, sillä ne ovat 10 kertaa paremmat ku ei-aidot. Ja ei-aidot saattavat silti maksaa paljon, sillä on hyviäkin tennareita, eikä niiden aina välttämättä tarvitse olla converset! Mulla on monet converset, ja ei-aitoja, oon käyttänyt tennareita koko ala-aste aikani. Eli jo 6 vuotta. Ostin kolme vuotta sitten converset ja ei-aidot. Aidot meni jo vuodessa rikki, mutta converset ovat vieläkin käytössä. Tietysti kenkien kunto riippuu miten niitä käyttää ja miten niistä huolehtii=DD


      • MaijaA47349
        urpohgdf kirjoitti:

        Aitoja Conversen tossuja saa enää vain kirpputorilta, kenkämerkin omistaa nykyään Nike ja tossut tehdään jossain vitun Kiinassa.

        Että se siitä ja sen kestävyydestä.

        itse ostelin hong kongista conversen tennareita 7 paria..makso 17-37 euroa pari.. ja on ollu ihan hyviä ja kestäviä..kaikki ihan urheiluliikkeistä:)


      • odsbfdbs
        urpohgdf kirjoitti:

        Aitoja Conversen tossuja saa enää vain kirpputorilta, kenkämerkin omistaa nykyään Nike ja tossut tehdään jossain vitun Kiinassa.

        Että se siitä ja sen kestävyydestä.

        aidot tehään jossain vietnamis


    • HEBSU

      Meikäläisen mielestä on paljon mukavempi tassutella Converseissa eikä missään fuckin halppistennareissa. Itse omistan kahdeksat conversit ja olen TODELLA tyytyväinen että ostin aidot conversit enkä mitään halppistennareita, ei ole mitään järkeä tänne tulla aukomaan päätään siittä että joku haluaa ostaa kunnon kengät eikä mitään kopiota. Voi luojaa. Itse en voisi EDES KUVITELLA SITÄ että laittaisin halppistennarit jalkaani. Kun kävelen conversseilla ne on mukavan tuntuiset ja silloin tunnen itseni paljon ARVOKKAAMMAKSI koska en ole ollut kuin jotku muut perseen imijät jotka ostavat halppistennarit eikä osaa ostaa kunnosllisia tennareita. Ja tässä kaksi suurinta syytä miksi niille jotka ei tajunneet VIELÄKÄÄN MITÄÄN tastä viestistä miksi käytän converseja 1. Ne ovat paljon mukavemmat 2.CONVERSSISSA ON TYYLIÄ TOISIN KUIN JOISSAN halppistennareissa jotka yrittävät matkia conversea kaikin mahdollisimman tavoin.
      ----------------------------
      Ja kenkäni muuten olen ostanut ihan converse.comista ja muista missä niitä myydään, kannattaa kokeilla googlettaa niitä sivuja :)
      Hyviä jatkoja ihmisille jotka kannattavat converseja. ja niille jotka ovat halppistennareiden kannalla niin niille tallaisia terveisiä: haisakaa paska ja imekää persettänne

      • moroo

        paljon sitten tuli postituskuluja hebsu?


      • moroo kirjoitti:

        paljon sitten tuli postituskuluja hebsu?

        en oikeen tiedä ku en ite maksanu niitä et näiin xd


      • jake12344556

        Miten sinä tilasit ne converse.com:sta, kun itse koitan tilata, valikossa ei ole edes suomea?


      • ???

        Miten converse.comista pystyy tilata suomeen? Ku haluis parit semmosseet converset ku halpis pskat on aivan prseest??


      • ???

        jos viittiiit vastaa


      • ----

        Mistä tiedät että sun converses on niiiin mahtavat ja mukavat halpistennareihin nähden jos et ees ostas/laita jalkaan sanomas mukaan =)


      • Help!

        Ite katoin converseja mut huomasin ettei converse.comista lähetetä kenkiä suomeen... oon koittanu ettii noita Converse cvo 3/4 kenkii muttei löydy mistää... apuja? :)


    • Miin

      Löytyy esim. Stockmannilta, ja melkee mistä tahansa kenkäkaupasta

      • HOI

        Mitä tänne tuutte valittamaan kuinka huono/hyvä valinta convers on kenkämerkkinä? Mahdoitte ymmärtää vääärin että tämän keskustelun avaajalla oli tarkotuksena saada tietää mistä saa conversseja, ei että mitä mieltä SINÄ olet niistä! Miksi katoit koko keskustelua jos tarkoituksesi oli haukkua kuinka massakengät converssit muka on? OK ja nyt ovelille tiedoksi, minäkään en avannut tätä keskustelua ihan tässä mielessä että tulisin haukkujia haukkumaan vaan omakin tarkoitus oli lukea mistä niitä todella löytää. Sitten pisti silmään kuinka paljon täällä oli _ei_ aiheeseen kuuluvaa. Ei muuta moi.


      • nessu

        Itse ostin www.gals.fi .Todella luotettava ja nopea toimitus :)


      • dynamitee
        nessu kirjoitti:

        Itse ostin www.gals.fi .Todella luotettava ja nopea toimitus :)

        Katoin just sielt et ois halpoja mut sit ei ollu kokoja...


      • määvaan3
        dynamitee kirjoitti:

        Katoin just sielt et ois halpoja mut sit ei ollu kokoja...

        No jos tilaa converse.comista, nii tuleeko se kalliiksi ? tullimaksuja ? postimaksuja ? valaiskaa vähäse : )


      • tyuij
        HOI kirjoitti:

        Mitä tänne tuutte valittamaan kuinka huono/hyvä valinta convers on kenkämerkkinä? Mahdoitte ymmärtää vääärin että tämän keskustelun avaajalla oli tarkotuksena saada tietää mistä saa conversseja, ei että mitä mieltä SINÄ olet niistä! Miksi katoit koko keskustelua jos tarkoituksesi oli haukkua kuinka massakengät converssit muka on? OK ja nyt ovelille tiedoksi, minäkään en avannut tätä keskustelua ihan tässä mielessä että tulisin haukkujia haukkumaan vaan omakin tarkoitus oli lukea mistä niitä todella löytää. Sitten pisti silmään kuinka paljon täällä oli _ei_ aiheeseen kuuluvaa. Ei muuta moi.

        Koko jupakkaa ei varmasti olisi jos kirjoittaja olisi alusta pitäen älynnyt laittaa koko artikkelin kengät palstalle sillä kuten jo itse sanoitkin, kyse ei ollut alkuunkaan punkista vaan mistä hankkia kyseisiä kenkiä. Eli teoriassa koko keskustelu on ei aiheeseen kuuluva. Jos punk palstan asiakkaat olisivat olleet jo alussa tarpeeksi fiksuja, he olisivat jo pyytäneet tämän keskustelun siirtämistä, mutta et sinäkään hirveästi näytä älykkyyttä alkaessa sanomaan yhtäkkiä kuinka asiaan kuulumattomia vastaukset ovat. anteeksi asiaankuulumaton kommenttini.

        Pyydän jotakuta moderaattoria vihdoinkin siirtämään tämän sinne minne se kuuluukin.


    • haha

      ei voi olla totta! miks hoette koko ajan joistain punkkareista jos tyypit haluu vaan converset!? :DD ei todellakaan tarvii olla mikään punkkari (tai mihinkää muuhunkaan genreen liittyvä) jos haluaa käyttää converseja. sori vähän alkaa jo ärsyttää tommosen ''et saa käyttää converseja jos olet punkkari'' -jutut. mutta omatpahan ovat keskustelunne :----))))

    • 80s

      Kenkärepossa on jotai, Cartel, Garagelandissa on hyvä valikoima. Tossa ny alkuun.

    • `nlli

      no ite ainaki ostan stadiumista helsingistä, one wayssaki oon nähny monia (=

    • So wrong, it's right

      Miksi ei vain voi tilata eBaystä? Suomen paskakaupoista mitään kannata ostaa, kamalaa kiskontaa. 60€ Suomessa maksavat All Starit eBaystä 25€:n hintaan.

      • huijatuksi tullut

        Ihan vaan tiedoksi että n. 90% ebayn converseista on sitten piraattikamaa. Hajoavat parissa viikossa ja sitten voi vaan itkeä rahojaa. Kokemusta on! Jotain vanhoja aitoja siellä myyvät yksityishenkilöt mutta jos on myyjä jolla tusina samanlaista niin ovat varmasti kiinalaisesta piraattitehtaasta tulevaa tavaraa. Silloin tuet rikollista toimintaa ja pahimmassa tapauksessa kengät hajoavat ja menetit tuon n. 30€ kun olisit voinut ostaa kunnon kopot ihan Suomestakin!


      • JUPAJUPA JUU

        mul hajos eBaystä ostetut connarit kahes päiväs ekan lähti metalli osta ja sit merkki et on tosi kestävii nyt pohja just just kiinni :/


    • cocematon conversien tilaaja

      Onko ihan "turvallista" tilata kengät converse.comista? Ajattelin tilata sieltä, on niin paljon vaihtoehtoja yms.. (: Onko kellään kokemusta? Siellä ainakin kengät näyttivät olevan puolta halvemmat, kuin suomessa. O: Tulevatkohan postituskulut kalliiksi?

    • tätä
      • cuppycakesyum

        eli pystyykö tuolta tilaamaan postiennakolla ?


    • jumaperkele

      Joensuun torin vieressä on kenkäkauppa, osta sieltä, hyvvii kenkii nam.

      • loljokuihq

        minkä hintaisia convers:sit on Joensuun torin laidalla olevassa liikkeessä?


    • Nimetön

      Täysin idioottimaista touhua tulla aukomaan päätään tänne. Tyylinsä kullaakin! Mutta asiaan, itsee kiinnostais mistä tampereelta vois löytyä navy blue hi-top converset. Paljoakaan en oo vielä kaivellu mutta kun tuntuu joka paikassa olevan vaan sitä mustaa tossua.

      • shala

        Miksi vitussa aina pitää valittaa siitä miten muut pukeutuu? Se on ihmisten oma asia minkälaisissa vaatteissa kulkee. Oon niin kyllästynyt näihin jotka vinkuu toisten vaatteista ja kattoo kaduilla ilkeesti kun erottuu massasta. Jos ei itse uskalla pukeutua eri lailla niin anna ees toisille mahdollisuus olla oma itsensä ja pukeutua vaikka roskasäkkiin. Se ei oo sulta pois mitenkään. Ne ihmiset on vaan niin vitun kateellisia jotka kattoo nenänvarttaan pitkin ku uskaltaa pukeutua miten haluaa.


    • asdfgweruiopå

      www.amazon.co.uk

      • noinnnnn

        kyllähän niitä ihan helsingistä saa kävin taas tänääm ostamassa uudet.. Sokoksella on ainakin.. no menin sitten myös entresseeen espooseen ja siellähän oli feikkejä 3 kpl 60e oujee. sokoksella aidot makso 65e, sain kyllä 10 e alennusta ku lainasin äitipuolen jotain sokos korttia.

        katotaanpa miten feikit kestää.. enpä kyllä paljon eroja huomannut kun että aidoissa on vaan se aito merkki ja pohja on vaaleampi ja ihan vähän erilainen, ja kenkä hieman ohuempaa kangasta.. ihan tosi tosi pieni muotoilu ero. Ei edes metrinpäästä huomaa onko feikit vai ei jos piilottaa merkin. ja ihan samalta tuntuu kuin aidot.

        silti kuitenkin oon enemmän aitojen kannalla vaikka kallistahan se suomesta on ostaa kaikkea. ostaisin itte Converse.com siellä voi muuten ittekkin tehä kengän siis suunnitella, tosi hienoa! tosiaan siihen ei sitten tule sitä All star merkkiä todennäkösesti.

        Sanonpahan vielä että luulen että kaikki haluaa ne aidot vaan sen takia että ne on aidot eikä feikit. Ja se on niinku siistiä omistaa jotain merkkituotteita. koska noissa ei ollu melkein mitään eroa. mutta jos nyt häpee sitä että on feikit nii pistää lahkeen alle sen merkin. Tietty aina niistä aidoista tulee ne lemppari kengät niihin tulee semmonen kiva kaverisuhde eikä niitä halu heittää pois :(

        Saapahan nähdä kestääkö nuo feikit sitten yhtähyvin kuin aidot mutta ainakin ooon nyt tosi onnellinen kun on niitä lisää erivärisiä vaikka onki feikkejä.

        terveisin : Neljä paria aitoja ja kolmeparia feikkejä.


      • (;
        noinnnnn kirjoitti:

        kyllähän niitä ihan helsingistä saa kävin taas tänääm ostamassa uudet.. Sokoksella on ainakin.. no menin sitten myös entresseeen espooseen ja siellähän oli feikkejä 3 kpl 60e oujee. sokoksella aidot makso 65e, sain kyllä 10 e alennusta ku lainasin äitipuolen jotain sokos korttia.

        katotaanpa miten feikit kestää.. enpä kyllä paljon eroja huomannut kun että aidoissa on vaan se aito merkki ja pohja on vaaleampi ja ihan vähän erilainen, ja kenkä hieman ohuempaa kangasta.. ihan tosi tosi pieni muotoilu ero. Ei edes metrinpäästä huomaa onko feikit vai ei jos piilottaa merkin. ja ihan samalta tuntuu kuin aidot.

        silti kuitenkin oon enemmän aitojen kannalla vaikka kallistahan se suomesta on ostaa kaikkea. ostaisin itte Converse.com siellä voi muuten ittekkin tehä kengän siis suunnitella, tosi hienoa! tosiaan siihen ei sitten tule sitä All star merkkiä todennäkösesti.

        Sanonpahan vielä että luulen että kaikki haluaa ne aidot vaan sen takia että ne on aidot eikä feikit. Ja se on niinku siistiä omistaa jotain merkkituotteita. koska noissa ei ollu melkein mitään eroa. mutta jos nyt häpee sitä että on feikit nii pistää lahkeen alle sen merkin. Tietty aina niistä aidoista tulee ne lemppari kengät niihin tulee semmonen kiva kaverisuhde eikä niitä halu heittää pois :(

        Saapahan nähdä kestääkö nuo feikit sitten yhtähyvin kuin aidot mutta ainakin ooon nyt tosi onnellinen kun on niitä lisää erivärisiä vaikka onki feikkejä.

        terveisin : Neljä paria aitoja ja kolmeparia feikkejä.

        Onks sil jtn välii et mitä kenkii käyttää? Voi apua, jos jollai rokkaripunkkarilla oliski Converset jalassa, hei kättä päähän ja päätä seinään!
        Itelläni on jo mahtavat kahdet Converset! :D
        Ja ite ostin sittarista itelleni kesäkengät läpykät 20e ja meni päivässä rikki.
        Ja ne ei oo enää kovin mukavat jalassa, toisin ku noi mun Converset, niissä ei tule jalat kipeiksi (:


      • Bright People
        (; kirjoitti:

        Onks sil jtn välii et mitä kenkii käyttää? Voi apua, jos jollai rokkaripunkkarilla oliski Converset jalassa, hei kättä päähän ja päätä seinään!
        Itelläni on jo mahtavat kahdet Converset! :D
        Ja ite ostin sittarista itelleni kesäkengät läpykät 20e ja meni päivässä rikki.
        Ja ne ei oo enää kovin mukavat jalassa, toisin ku noi mun Converset, niissä ei tule jalat kipeiksi (:

        köyhän ei kannata halpaa ostaa.

        ja jos ostaa halpaa ja hyvää- ostaa ihan varmasti kaksi eri asiaa.


    • jokutypykkävaan

      No itse ostin mustat Converset ihan vaan Porin Sokoksesta. Siellä oli silloin ainakin punaiset, mustat, keltaset ja valkoset. Voin sanoo, että hyvin on kestäny, vaikka oon ylittäny niitten kans kaikki maailman kuralammikot :D Kestävät siis on. Ostan ehkä uudet tuolta Planet Sportista. Se on saksalainen nettikauppa. Aattelin ostaa sieltä jotkut scottiruutuset. : ) kannattaa käyd tsekkaas sielt. : )

      • Le Pakko

        joo saman kylän pojat, ny o oikia meininki. hyvähyvä- ja sit pilsnerille essonbaariin.


    • Koirasmies

      Muuta Helsinkiin, täällon kaikkee. täältä saa kaikkee.

      • personal raineri

        juu hesa on ainoa paikka suomessa missä voi asua ja elää.
        löytyy tossut pelit systeemit.


    • Yskös Yksiös

      kengät ostetaan kenkäkaupasta, undulaatit lemmikkipuodista!

    • ö.ö.ö

      jumbon flamingon joku kenkä kauppa...en muista nimee

      • haluaa converset

      • tuolta aion hankkia
        haluaa converset kirjoitti:

        http://www.zappos.com ja aika halvalla olen itekkin ettinyt converseja

        www.sadkitten.com


      • 6a kertaa 2b=12ab
        tuolta aion hankkia kirjoitti:

        www.sadkitten.com

        Siis herranjessus. Kaveri oli ollu Meksikossa lomalla & sieltä osti kummallekkin aidot hyväkuntoiset All Starsit keväänä 2006. Kestihän ne aivan mainiosti kunnes kengän koko vaihtu & uudet ostettiin. Taitaa olla että ulkomailta ne Consut löytyy tmv.


      • alistara
        6a kertaa 2b=12ab kirjoitti:

        Siis herranjessus. Kaveri oli ollu Meksikossa lomalla & sieltä osti kummallekkin aidot hyväkuntoiset All Starsit keväänä 2006. Kestihän ne aivan mainiosti kunnes kengän koko vaihtu & uudet ostettiin. Taitaa olla että ulkomailta ne Consut löytyy tmv.

        http://www.boots4all.com/index2a.htm

        tuolta oon ite kanadasta converseja tilaillu... löytyypähän valikoimaa ni ei tarvi kulkee samanlaisissa ku joka toinen vastaantulija. Hintakaan ei mikää paha ole.


      • älsdnkjäl
        alistara kirjoitti:

        http://www.boots4all.com/index2a.htm

        tuolta oon ite kanadasta converseja tilaillu... löytyypähän valikoimaa ni ei tarvi kulkee samanlaisissa ku joka toinen vastaantulija. Hintakaan ei mikää paha ole.

        vastaantulijoilla on melkeen aina mustat converset


      • Catmej
        alistara kirjoitti:

        http://www.boots4all.com/index2a.htm

        tuolta oon ite kanadasta converseja tilaillu... löytyypähän valikoimaa ni ei tarvi kulkee samanlaisissa ku joka toinen vastaantulija. Hintakaan ei mikää paha ole.

        Oliko siellä kenties, noita rainbow-värejä, sillasia kirkkaita?


    • dimdamman
      • tahtooconverset

        joko olet saanut kenkäsi? ja oliko siis ihan luotettava osoite?


      • aurinkolasit

        itse oon tilaamassa tuolta chanelin aurinkolaseja, mutta kävin miettii, onko toi iha täysin luotettava sivu kun saa noin halvalla, tietysti voihan se olla tottakin, mut englannista jos tilais ni maksaa suurinpiirtein saman verran ku suomessa vastaavat lasit ja tuolta ne ois saanu jollain 65 eurolla (norm. jossain UK ois ollu päälle 200 ?) toki postikulut tulee vielä siihen päälle.


      • huuuu

        Saitko kenkäsi ja kuinka nopeasti? Oon kanssa selaillut ton sivun tuotteita ja löysin muutamia tosi halpoja juttjua. Eipäilyttää vaan kun ei lukenut mitään tomitusajoista / ehdoista... ;s


    • AntiMuoti

      Menkää muualle spedeilemään!

      • Mimi<3

        Löytyyköhän ''Tuuri'' nimisestä kyläkaupasta aitoja converseja? Ajattelin ostaa. Tilasin anttilasta ''no sense'' merkkiset tennarit. No, juu toinen sivu lyhyempi ku toinen, nuo reijjät, mistä ns. ''ilma kulkee'' oli iha vinksin vonksin. Ekaks en huomannu mitää, mut ku kattoin VÄHÄN tarkemmin ni näky SUURI ero! nyt ''ahistaa''! :' D iha oikeesti...


        Muuten kaikki ne joilla ei oo asiaa converseista voi painua vittuun täältä!! Tää on ''converse palsta'' jossa puhutaan CONVERSEISTA!!! Joten ne joilla ei oo asiaa, lähtekää vekee.

        Muuten ois kiva jos vastaisitte...? =3


      • rbeel
        Mimi<3 kirjoitti:

        Löytyyköhän ''Tuuri'' nimisestä kyläkaupasta aitoja converseja? Ajattelin ostaa. Tilasin anttilasta ''no sense'' merkkiset tennarit. No, juu toinen sivu lyhyempi ku toinen, nuo reijjät, mistä ns. ''ilma kulkee'' oli iha vinksin vonksin. Ekaks en huomannu mitää, mut ku kattoin VÄHÄN tarkemmin ni näky SUURI ero! nyt ''ahistaa''! :' D iha oikeesti...


        Muuten kaikki ne joilla ei oo asiaa converseista voi painua vittuun täältä!! Tää on ''converse palsta'' jossa puhutaan CONVERSEISTA!!! Joten ne joilla ei oo asiaa, lähtekää vekee.

        Muuten ois kiva jos vastaisitte...? =3

        converset ostan. pidän mallista. ja piste, siihen kukaan ei tule vaikuttamaan. Kerran tuli feikkejä kokeiltua ja ekan päivän jälkeen jalat ihan paskana, ja toisesta jalasta oli vielä toi kaari jotenkin ehtinyt vaurioittua (tosin siinä on jo valmiiksi joku vika). joten suosiolla, ainut mihin käytän rahaa on converset. toisaalta kiina-boikotti tässä vähän kaventaa valikoimaa. muut vaatteet sitten ostankin parilla eurolla sieltä mistä halvimmalla saa joten kenkiin jää varaa panostaa.


      • diuddi
        Mimi<3 kirjoitti:

        Löytyyköhän ''Tuuri'' nimisestä kyläkaupasta aitoja converseja? Ajattelin ostaa. Tilasin anttilasta ''no sense'' merkkiset tennarit. No, juu toinen sivu lyhyempi ku toinen, nuo reijjät, mistä ns. ''ilma kulkee'' oli iha vinksin vonksin. Ekaks en huomannu mitää, mut ku kattoin VÄHÄN tarkemmin ni näky SUURI ero! nyt ''ahistaa''! :' D iha oikeesti...


        Muuten kaikki ne joilla ei oo asiaa converseista voi painua vittuun täältä!! Tää on ''converse palsta'' jossa puhutaan CONVERSEISTA!!! Joten ne joilla ei oo asiaa, lähtekää vekee.

        Muuten ois kiva jos vastaisitte...? =3

        "Tilasin anttilasta ''no sense'' merkkiset tennarit. No, juu toinen sivu lyhyempi ku toinen, nuo reijjät, mistä ns. ''ilma kulkee'' oli iha vinksin vonksin. Ekaks en huomannu mitää, mut ku kattoin VÄHÄN tarkemmin ni näky SUURI ero! nyt ''ahistaa''! :' D iha oikeesti..."

        itellä on ollu kyseiset kengät jo yli ½v, eikä mitään ongelmia ^^ joku valmistusvirhe tms :p paska tuuri.


      • gkujkljh
        diuddi kirjoitti:

        "Tilasin anttilasta ''no sense'' merkkiset tennarit. No, juu toinen sivu lyhyempi ku toinen, nuo reijjät, mistä ns. ''ilma kulkee'' oli iha vinksin vonksin. Ekaks en huomannu mitää, mut ku kattoin VÄHÄN tarkemmin ni näky SUURI ero! nyt ''ahistaa''! :' D iha oikeesti..."

        itellä on ollu kyseiset kengät jo yli ½v, eikä mitään ongelmia ^^ joku valmistusvirhe tms :p paska tuuri.

        Rikkaista maista varmaan joka viides ihminen omistaa converset, jo se on kumma, jos sellasia ei jostain löydä. Niitä myydään melkein jokasessa kenkäkaupassa..


      • Mimi<3
        gkujkljh kirjoitti:

        Rikkaista maista varmaan joka viides ihminen omistaa converset, jo se on kumma, jos sellasia ei jostain löydä. Niitä myydään melkein jokasessa kenkäkaupassa..

        Tuurista löytyivät mustat converset. Niissä no senseissa oli mun kamullakin valmistusvirheitä ja huom huom, molemmilla ne oli pitkävartiset. :) Jos no senseja on parempia toki ostan. Mut ei ihme et niissä oli vikoja, ne makso vaan 12e! Miettikää... sulle gkujkljh, niinpä muuten olikin... ja sulle diuddi, kiitos ku vastasit. :) oot ihana!!!


    • Converssit ja sissit

      Halvimmat Chuck Taylor All Star violettina saa, ku tilaa englannista http://www2.schuh.co.uk/. Tulee maksamaan 43€ kaikkine kuluineen ja on takuulla aidot! Vai oletteko ite saanut jostain halvemmalla?

      • cheaper than cheap

        Jenkeissä n. U$D 35 ja briteissä 32 puntaa. Jenkeistä toin kahdet ja briteistä yhdet. Tosin tulee melko kalliiksi jos varta vasten lähtee hakemaan, mutta jos siellä kulmilla sattuu pyörimään


    • kkaoaj

      Tyylini ei ole lainkaan punk ja kuuntelen SMG:tä, mutta minulla on farkunsinisetconverset. se ei tee minusta yhtään punkimpaa...

    • letterbombb

      no esim vaik trendi kengäst.
      sielt mä ainaki converset ostin (8
      ja kyl muualtaki, varmaa kaikist hyvin varustetuist kenkä kaupoist.

    • haloo :)

      Converset olivat todella halvat kengät vielä kymmenisen vuotta sitten..

    • chi hair straightene

      Tuurista löytyivät mustat converset. Niissä no senseissa oli mun kamullakin valmistusvirheitä ja huom huom, molemmilla ne oli pitkävartiset. :)

    • Rosetta Stone Korean

      Tyylini ei ole lainkaan punk ja kuuntelen SMG:tä, mutta minulla on farkunsinisetconverset. se ei tee minusta yhtään punkimpaa...
      a href="http://www.chiflatironcheap.com/">chi flat iron,chi hair straightener and five finger shoes,

    • no pitihän ne ostaa

      brandos.fi:stä tuli tänään paketti. Ekat aidot Converset meikäläiselle. 79€ luottokortilla maksaen. (melko kallista :S) Viikon toimitusaika, saa nyt nähä, toivottavasti kestävät pitkään. :)

    • Nyappy666

      joskus halpismerkitkin ovat todela hyviä, voisin jopa sanoa että parempia kuin Converset! juuri tällä hetkellä miulla on sellaset parin kympin tennarit joista en ees muista mistä ostin mutta ovat kestäneet kovaa käyttöä rikkoutumatta jo enemmän kui parin kuukauden ajan ja oikein mukavatkin ovat -.-

      että hah!

      Terveisin. Nyappy666!!!!!!!!

      • levymoguli

        köyhäin puhetta


    • conväärs

      Jenkeistä noraalis chuck taylorit 20 dollaria (15 e) että näin. Hullu on jos suomsta ostaa coverset. Nyt taas kaverille annoin tilaukseen tumanpunaiset ja sit joyrneysista jotu special converset xO eikä maksa baskaakaa...

    • Erkki Esimerkki

      jee, converset jalkaan ja jytäbyysat kans.

      sit ruvetaan rokkaan-

      laittakaa joku isoja kiviä katolle........

    • michael kors online
    • Kyl noita converseja löytyy vaikka mistä mutta ku pitäs saaha HALVALLA tässä yks kauppa

      http://www.spartoo.fi/

    • ja muute mulla oli puman vastaavan malliset kengät kun converset ja hajos yhdessä talvessa pohja repes irti kankaasta.

    • Voit harkita ostaa näiltä sivuilta: www.smalltao.com. Hyvälaatuinen Tämän sivuston myydä kenkiä, ja ostin Converse, mutta mieluummin Nike, tuntevat olonsa mukavaksi.

    • NO!!!

      VOI MORSO JA SEN TOHVELIT SANOI RAUSKI

    • v-osu

      Löytyy varmaan googlettamallaki helposti:) Ja kaikkiallahan niitä on.

      Ite haaveilen el naturalistan kengistä. Mut empä ookkaa punkkari vaikka punkkia kuuntelen. Mut ainakin mitä kokeilu niitä nii on hyvät jalassa:P

    • jukkispekkis

      Ite ostan Converset kun ne ois asialliset just reisitasku housuejen kanssa. Ja vaikka joku pändi paita päällä. Kinosti ihan vitusti jos ne on jotkut kori pallo kengät. Ihan sama. ne on asialliset kengät!

    • koreki

      Joku väittää että aidot punkarit eivät käyttäneet converseja, Niin ramonesin jäsenistä on kuvia misää on jalassa converset!! ja ite en mitään green dayta kuuntele, Ramones on parasta!
      Ostin ite eilen converset, Ja en hyväksy enkä ymmärrä conversejen kopioita!

      • rahaaaaaaa

        converset on ihan jees mut miks ostaa? saa halvemmal ihan yhtä hyvät. ei merkistä aina kannata maksaa, kapitalisteille menee !


    • Converset netistä

      Aika ohi aiheen tuntuu menevän, mutta kun vastausta aiheeseen ehdin, niin laitanpa nyt hyvän paikan mistä näkee kerralla lähes kaikki conversea myyvät verkkokaupat http://www.vaatekauppoja.fi/vaatemerkki/14/converse

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe