Onkohan tuo hyvä ihonhoitosarja, tietääkö joku? Kosmetologi suositteli mutta halusin kuulla kokemuksia ennen kuin ostan kalliita tuotteita.
Bernard Cassiere?
2
805
Vastaukset
- Spiritkid...
Kirsi: Kosmetologit suoisttelevat yleensä aina myymäänsä sarjaa, oli se sitten hyvä tai ei.
Kannattaa ottaa selvää, mitä ko. tuotteet sisältävät (INCI-lista) ja onko mukana sinua mahdollisesti ärsyttäviä aineita.
Bernard C:n tuotteilla on maine runsaista hajusteistaan. Lisäksi sarjan monet tuotteet sisältävät joukon kasviuutteita, joiden yhteisvaikutuksesta tai mahdollisista ihoa allergisoivista vaikutuksista ei ole selvää tietoa. Jos et kovin herkkäihoinen ole, niin tietysti et ehkä siitä kärsi, mutta miksi kuormittaa ihoa ylimääräisillä hajusteilla? Lisäksi monissa voiteissa on silikonia, mikä on jo kokonaisen debatin aihe... Kuuma keskustelunaihe on nykyisin tuo silikonin turvallisuus, sitä kun on monissa sarjoissa, sekä lisäksi huonekaluissa, valmisruoissa, hiuslakoissa... Itse mieluiten vältän.
BC:N linja on nyt uudistumassa, joten toivottavasti hajusteita on vähennetty.
Itse luotan kosmetologisarjoista eniten Gerneticin ja Dr.Baumannin tuotteisiin, koska niistä on erittäin herkkä ihoni saanut itse apua, ja olen niin paljon vankkaa myönteistä palautetta kuullut muiltakin, että uskallan suositella niitä. Hyvät raaka-aineet, ei synteettisiä myrkkyjä, ja tuotteet tepsivät minkä lupaavat, eli ei mitään asiatonta ylimainontaa.- käyttäjä
Käytän kyseisen sarjan tuotteita ja olen ollut tosi tyytyväinen, ihoni on tullut paljon parempaan kuntoon. Kannattaa kokeilla, pyydä vaikka näytteitä ensin kotikäyttöön niin voit itse todeta. Hajusteista sen verran, että ketä niitä haluaa välttää, on BC:ltä tullut uusi mustikka linja,täysin hajusteeton ja väriaineeton herkän ihon linja, joka on suomalaisilla testattu. Kokemukset on yksilöllisiä, mutta kuten todettu, olen ollut tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703