nyt ne nirppanokkaominaisuudet, mitkä joissakin naisissa niin vietävästi ärsyttävät.
millainen on nirppanokka
60
6830
Vastaukset
- Asiasta.huvittunut
Jos huomaat suustasi pääsevän usein seuraavanlaisia sananparsia (tai huomaat ajattelevasi usein tällä tavoin), olet mitä todennäköisimmin nirppanokka:
- Siis mitä toi jätkä luulee? Luuleeks se et sil on jotain mahiksia muhun?
- Siis menis ny pois toikin jätkä! Mikäköhän sekin luulee olevansa? Varmaan luulee et mä muka olisin kiinnostunut siitä...
- Siis menis ny pois toikin eukko! Mikäköhän sekin luulee olevansa? Varmaan luulee olevansa paremman näkönen ku mä...
- Mä en haluu tänne! Mä haluun tonne!
- Mä haluun pois nyt! Siis mun kengät on märät!
- Mä en ainakaan syö tätä! Pahaa!
- Siis mä en ainakaan oo tekemässä sitä/tätä, koska mä olen mä.
- Tääl ei taaskaan oo yhtään mulle sopivaa kundia, ku mä oon liian täydellinen.
Ja tuota rataa... Te, jotka ajattelette noin, voisitteko ystävällisesti pitää ajatuksenne omana tietonanne. Toisinaan joudun pakon edessä vastoin tahtoani olemaan tekemisissä teidän kanssanne, eivätkä ajatuksenne suoraan sanottuna kiinnosta pätkääkään.- hehee.
SIIS MENISIT NYT POIS SIITÄ LAUKOMASTA KOMMENTTEJASI JÄTKÄ!
Eihän tuollaista peetä jaksa kuunnella...! - Asiasta.huvittunut
hehee. kirjoitti:
SIIS MENISIT NYT POIS SIITÄ LAUKOMASTA KOMMENTTEJASI JÄTKÄ!
Eihän tuollaista peetä jaksa kuunnella...!Ja pois palstalta! Ei tällaista peetä ole kenenkään pakko lukea!
- myrtti
että et kylläkään ole asiasta huvittunut vaan KATKERA - se näkyy kaikissa kommenteissasi.
- Asiasta.huvittunut
myrtti kirjoitti:
että et kylläkään ole asiasta huvittunut vaan KATKERA - se näkyy kaikissa kommenteissasi.
Nyt taidetaan sitten olla palstan inhokkilistalla taas tiukasti Yrmion peesissä!
Mutta en mä kyllä taida katkera olla muuta kuin siitä, että kämppis pe-iltana oli meikäläisen bissejä litkiny. Saa mokoma kyllä ostaa vähintään kopan tilalle. - edellinen.
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Ja pois palstalta! Ei tällaista peetä ole kenenkään pakko lukea!
Relaa...se oli VITSI!:)
- Asiasta.huvittunut
edellinen. kirjoitti:
Relaa...se oli VITSI!:)
tää oo koko ketju?
- Orange
Ei kai kukaan oikeasti ole tuollainen...? Vaikea uskoa että aikuinen nainen voisi olla mitään tuonne päinkään :) AH, jos mainitsemasi argumentit ovat tosia,tunnen myötähäpeää näiden naisten puolesta. Kaikki ei ole onneksi hemmoteltuja pissaliisoja. Mutta sen kai tiedät sanomattakin...
- Asiasta.huvittunut
Orange kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti ole tuollainen...? Vaikea uskoa että aikuinen nainen voisi olla mitään tuonne päinkään :) AH, jos mainitsemasi argumentit ovat tosia,tunnen myötähäpeää näiden naisten puolesta. Kaikki ei ole onneksi hemmoteltuja pissaliisoja. Mutta sen kai tiedät sanomattakin...
Kyllä nuo parishiltonwannabet esiintyvät ainakin yöelämässä valitettavan näkyvästi. Siellä niiden kanssa ei onneksi tarvii olla tekemisissä.
Mutta auta armias, jos isukki on pikkulellikkinsä hommannut allekirjoittaneen kanssa samaan paikkaan kesätöihin. Ei siinä auta sitten kuin veikata, ratkeaako riemu ennen kuin hermot repeävät! - SaNainen
Kyllä nuo parishiltonwannabet esiintyvät ainakin yöelämässä valitettavan näkyvästi. Siellä niiden kanssa ei onneksi tarvii olla tekemisissä.
Mutta auta armias, jos isukki on pikkulellikkinsä hommannut allekirjoittaneen kanssa samaan paikkaan kesätöihin. Ei siinä auta sitten kuin veikata, ratkeaako riemu ennen kuin hermot repeävät!näköjään ihan umpiossa eläneelle täti-ihmiselle, onko tuollaisia ihan oikeasti, vai tv:stäkö te oppinne ammennatte?
- Asiasta.huvittunut
SaNainen kirjoitti:
näköjään ihan umpiossa eläneelle täti-ihmiselle, onko tuollaisia ihan oikeasti, vai tv:stäkö te oppinne ammennatte?
Siis ongelmahan on juuri siinä, että juuri nämä tyttöset (ja naiset) ammentavat oppinsa TV:stä. He juovat vain Eviaa, koska Mariah Careykin tekee niin. Kaikki suuret diivat tekee niin. Ja kaikkihan haluaa olla suuria diivoja. Pröystäily on hyve.
Tapaukset eivät yleensä ole yhtä pahoja kuin kuvailin, vaan ainoastaan muutama kohta täyttyy. Mutta sen ohimenevän hetken, kun tavallinen kadunkulkija uskaltautuu leidien elämässä näyttäytyä, esittäytyvät he juuri kuvaukseni kaltaisena. - SaNainen
Siis ongelmahan on juuri siinä, että juuri nämä tyttöset (ja naiset) ammentavat oppinsa TV:stä. He juovat vain Eviaa, koska Mariah Careykin tekee niin. Kaikki suuret diivat tekee niin. Ja kaikkihan haluaa olla suuria diivoja. Pröystäily on hyve.
Tapaukset eivät yleensä ole yhtä pahoja kuin kuvailin, vaan ainoastaan muutama kohta täyttyy. Mutta sen ohimenevän hetken, kun tavallinen kadunkulkija uskaltautuu leidien elämässä näyttäytyä, esittäytyvät he juuri kuvaukseni kaltaisena.Ja nyt kerro vielä miksi lähestyt kyseisiä henkilöitä?
Oletko selvittänyt josko masokismia voitaisiin hoitaa? :D - Asiasta.huvittunut
SaNainen kirjoitti:
Ja nyt kerro vielä miksi lähestyt kyseisiä henkilöitä?
Oletko selvittänyt josko masokismia voitaisiin hoitaa? :D"Mutta auta armias, jos isukki on pikkulellikkinsä hommannut allekirjoittaneen kanssa samaan paikkaan kesätöihin."
Josko tämä lause tarjoaisi selitystä? Eikä aina voi päällepäin nähdä, onko kaunis tyttö koppava vai kiva. Säälihän se ois nirppanokkien takia jättää mukavat jututtamatta. - SaNainen
"Mutta auta armias, jos isukki on pikkulellikkinsä hommannut allekirjoittaneen kanssa samaan paikkaan kesätöihin."
Josko tämä lause tarjoaisi selitystä? Eikä aina voi päällepäin nähdä, onko kaunis tyttö koppava vai kiva. Säälihän se ois nirppanokkien takia jättää mukavat jututtamatta.Miten tällaisen lajin edustaja käyttäytyy joutuessaan esim. juuri kesätöissä eroon lajitovereistaan ja taustakuorostaan? Onko sellaisesta koskaan kuoriutunut tutustumisen myötä mukavaa tyttöä?
- Asiasta.huvittunut
SaNainen kirjoitti:
Miten tällaisen lajin edustaja käyttäytyy joutuessaan esim. juuri kesätöissä eroon lajitovereistaan ja taustakuorostaan? Onko sellaisesta koskaan kuoriutunut tutustumisen myötä mukavaa tyttöä?
No eipä se paljon mitään tee, siinähän se. Tämä yksilö, johon mulla oli kyseenalainen kunnia tutustua, ilmoitti kyllä hyvinkin selkeästi, mitä ei ainakaan suostu tekemään. Eikä sitä herra Isoherran tytärtä tavallinen osastopäällikkö uskalla usuttaakaan, selvähän se. Joten se teki sitten vähän mitä lystäs, eli käytännössä ei mitään.
Voihan se olla, että pidemmän jututtamisen jälkeen kauniin kuoren alta paljastuisi kehityskelpoinen ja tutustumisen arvoinen yksilö, mutta eipä meikäläisen hermot ainakaan sellaiseen riitä.
- Mies.
on sellainen, joka saa käsittämättömiä kiukuttelukohtauksia pienimmistäkin asioista, jotka eivät mene hänen halunsa tai tahtonsa mukaisesti.
- kaunis nirppis
No "nirppanokka" oli varmaan se nainen, joka ei suostunut ANTAMAAN sulle!
- nainen 79
Oletko asiasta huvittunut 15-vuotias? Jos olen vanhempi niin naiskokemuksesi taitavat kuitenkin rajoittua ylä-aste ajoille?
Tai sitten tapaat vain kehitysvammaisia böönia.
Juttusi oli kyllä aikamoista ripulipeetä.. - Asiasta.huvittunut
nainen 79 kirjoitti:
Oletko asiasta huvittunut 15-vuotias? Jos olen vanhempi niin naiskokemuksesi taitavat kuitenkin rajoittua ylä-aste ajoille?
Tai sitten tapaat vain kehitysvammaisia böönia.
Juttusi oli kyllä aikamoista ripulipeetä..En ole 15-vuotias, mutta olet sinä vanhempi, kuten epäilitkin.
Yläasteaikoina mun kontaktit tyttöihin oli käytännössä olemattomat. Eikä mun viesti ollut läheskään yhtä ripulipeetä kuin ne ihmiset, joita yritin viestilläni kuvata. Ikävää, jos johonkuhun kalahti... - nainen79**
En ole 15-vuotias, mutta olet sinä vanhempi, kuten epäilitkin.
Yläasteaikoina mun kontaktit tyttöihin oli käytännössä olemattomat. Eikä mun viesti ollut läheskään yhtä ripulipeetä kuin ne ihmiset, joita yritin viestilläni kuvata. Ikävää, jos johonkuhun kalahti... - Asiasta.huvittunut
nainen79** kirjoitti:
jonka kirjallista ulosantia on lause "Jos olen vanhempi niin naiskokemuksesi taitavat kuitenkin rajoittua ylä-aste ajoille?", ei kyllä mielestäni ole varaa kommentoida minun kirjallista ilmaisuani.
En irkkaa, enkä hirveästi telkkuakaan kato. Mutta oletko itse käynyt vaikkapa Clubilla tai Studiossa? Siellä käy yllättävän paljon amerikkalaisia blondeja... - nainen 79
jonka kirjallista ulosantia on lause "Jos olen vanhempi niin naiskokemuksesi taitavat kuitenkin rajoittua ylä-aste ajoille?", ei kyllä mielestäni ole varaa kommentoida minun kirjallista ilmaisuani.
En irkkaa, enkä hirveästi telkkuakaan kato. Mutta oletko itse käynyt vaikkapa Clubilla tai Studiossa? Siellä käy yllättävän paljon amerikkalaisia blondeja...Olen toisessa, mutta samoja tyyppejä oli koulussa yläasteella. Lukioon ne eivät enää tulleet, menivät amikseen ja tulivat raskaaksi tai menivät töihin, yleensä siivoojiksi. Siivoojakin tienaa nykyään niin plajon, että voi ostaa Vero Modasta uusimmat kuteet Studioon.
Kuitenkin kun tiedän nämä taustat, niin minua ei vituta heidän jälkipissisminsä. (Milanossa naurettaisiin heidän vaatteilleen, mutta eihän sitä heille tarvitse kertoa?)
Ja mitä tulee kirjoitustaitooni, niin turhaa minä yliopistossa luen kirjallisuustiedettä. Mitä sinä opiskelet? Ai olet työtön. Niin minä arvelinkin. - Asiasta.huvittunut
nainen 79 kirjoitti:
Olen toisessa, mutta samoja tyyppejä oli koulussa yläasteella. Lukioon ne eivät enää tulleet, menivät amikseen ja tulivat raskaaksi tai menivät töihin, yleensä siivoojiksi. Siivoojakin tienaa nykyään niin plajon, että voi ostaa Vero Modasta uusimmat kuteet Studioon.
Kuitenkin kun tiedän nämä taustat, niin minua ei vituta heidän jälkipissisminsä. (Milanossa naurettaisiin heidän vaatteilleen, mutta eihän sitä heille tarvitse kertoa?)
Ja mitä tulee kirjoitustaitooni, niin turhaa minä yliopistossa luen kirjallisuustiedettä. Mitä sinä opiskelet? Ai olet työtön. Niin minä arvelinkin.opiskelijaksi kirjoitat harvinaisen huonoa suomea.
Äskeisessä viestissäsi laitoit mm. täysin tavallisen toteavan lauseen perään kysymysmerkin. Otsikossakin sensuroit kirosanaasi yhdellä liiallisella tähtösellä. Ilmeisesti olet täysin turhaan (kyllä, siellä todellakin on se N-kirjain) puurtanut opintojesi parissa.
Mutta kun nyt aloitit tämän epätoivoisen kettuilusi ja pilkunpökkimisen (mitä minä mieluusti jatkan, kun en tänä viikonloppuna ole muutakaan saanut), niin kerropa nyt ihmeessä, miten sinun ikäsi ja meikäläisen yläasteajan (yhtykäämme useammin!) naissuhteet liittyvät toisiinsa. Tässä lauseessa annat ymmärtää, että näin olisi: "Jos olen vanhempi niin naiskokemuksesi taitavat kuitenkin rajoittua ylä-aste ajoille?"
Niin, ihan toisen vuosikurssin teekkarin kanssa sinulla on kunnia jutustella. - nainen 79
opiskelijaksi kirjoitat harvinaisen huonoa suomea.
Äskeisessä viestissäsi laitoit mm. täysin tavallisen toteavan lauseen perään kysymysmerkin. Otsikossakin sensuroit kirosanaasi yhdellä liiallisella tähtösellä. Ilmeisesti olet täysin turhaan (kyllä, siellä todellakin on se N-kirjain) puurtanut opintojesi parissa.
Mutta kun nyt aloitit tämän epätoivoisen kettuilusi ja pilkunpökkimisen (mitä minä mieluusti jatkan, kun en tänä viikonloppuna ole muutakaan saanut), niin kerropa nyt ihmeessä, miten sinun ikäsi ja meikäläisen yläasteajan (yhtykäämme useammin!) naissuhteet liittyvät toisiinsa. Tässä lauseessa annat ymmärtää, että näin olisi: "Jos olen vanhempi niin naiskokemuksesi taitavat kuitenkin rajoittua ylä-aste ajoille?"
Niin, ihan toisen vuosikurssin teekkarin kanssa sinulla on kunnia jutustella.Viestisi toi elävästi mieleen ajat jolloin olin itse ylä-asteella. Nuo kuvailemasi nirppanokat eivät vaikuta naisilta, joiden kanssa toisen vuoden teekkari seurustelisi. Vaikka teekkarin imagoon toisaalta sopii hyvin vaikka hampaaton roskakuskikin, kunhan on naispuolinen. Näin olen ymmärtänyt kun teikäläisiä olen tavannut.
Annan aivojeni levähtää näille foorumeille kirjoittaessani, mutta koulussa en ole täysin turhaan puurtanut.
Eikä sinun olisi tarvinnut minulle erikseen kertoa, että tämä on kaikki mitä olet tänä viikonloppuna saanut, sen kai näkee sokeakin jo ensimmäisestä virkkeestäsi. Se lienee motivoinut sinut kirjoittamaankin tänne tuon katkeran sepustuksen naisista. - Asiasta.huvittunut
nainen 79 kirjoitti:
Viestisi toi elävästi mieleen ajat jolloin olin itse ylä-asteella. Nuo kuvailemasi nirppanokat eivät vaikuta naisilta, joiden kanssa toisen vuoden teekkari seurustelisi. Vaikka teekkarin imagoon toisaalta sopii hyvin vaikka hampaaton roskakuskikin, kunhan on naispuolinen. Näin olen ymmärtänyt kun teikäläisiä olen tavannut.
Annan aivojeni levähtää näille foorumeille kirjoittaessani, mutta koulussa en ole täysin turhaan puurtanut.
Eikä sinun olisi tarvinnut minulle erikseen kertoa, että tämä on kaikki mitä olet tänä viikonloppuna saanut, sen kai näkee sokeakin jo ensimmäisestä virkkeestäsi. Se lienee motivoinut sinut kirjoittamaankin tänne tuon katkeran sepustuksen naisista.Mutta minä en ole kirjoittanut yhtään katkeraa sepustusta naisista. Tämän päivän aikana olen kyllä kirjoitellut viestejä ja kommentoinut nirppanokkia, raskaina olevia naisia ja ainakin pulskia naisia, mutta en missään vaiheessa ole käsitellyt naisia kollektiivisesti. Mikäli olet kirjoituksistani itseesi ottanut, johtunee se siitä, että katsot lukeutuvasi johonkin tai peräti useampaan yllä mainituista ryhmistä.
"Annan aivojeni levähtää näille foorumeille kirjoittaessani, mutta koulussa en ole täysin turhaan puurtanut."
On se kumma. Minä kun osaisin derivoida 3x^2 vaikka unissani, mutta kirjallisuustieteen opiskelija ei sitten millään onnistu kirjoittamaan yläastetta ilman yhdysviivaa. - nirppanokkamaista
Mutta minä en ole kirjoittanut yhtään katkeraa sepustusta naisista. Tämän päivän aikana olen kyllä kirjoitellut viestejä ja kommentoinut nirppanokkia, raskaina olevia naisia ja ainakin pulskia naisia, mutta en missään vaiheessa ole käsitellyt naisia kollektiivisesti. Mikäli olet kirjoituksistani itseesi ottanut, johtunee se siitä, että katsot lukeutuvasi johonkin tai peräti useampaan yllä mainituista ryhmistä.
"Annan aivojeni levähtää näille foorumeille kirjoittaessani, mutta koulussa en ole täysin turhaan puurtanut."
On se kumma. Minä kun osaisin derivoida 3x^2 vaikka unissani, mutta kirjallisuustieteen opiskelija ei sitten millään onnistu kirjoittamaan yläastetta ilman yhdysviivaa.tekstiä sulta irtoaa, vaikka oletkin mies.
- Asiasta.huvittunut
nirppanokkamaista kirjoitti:
tekstiä sulta irtoaa, vaikka oletkin mies.
Ei se ole nirppanokkamaista, vaan korkeintaan omahyväistä ja näsäviisasta. Enkä minä ole mies, vaan poju.
- näsäviisaus
Ei se ole nirppanokkamaista, vaan korkeintaan omahyväistä ja näsäviisasta. Enkä minä ole mies, vaan poju.
poju= nirppanokka
- Asiasta.huvittunut
näsäviisaus kirjoitti:
poju= nirppanokka
Noiden lisäksi vaaditaan ainakin ripaus nirsoutta, kauhallinen suuria luuloja, reilu tujaus huonoa itsetuntoa. Sekoitetaan komentavalla otteella.
- löytyvät,
Noiden lisäksi vaaditaan ainakin ripaus nirsoutta, kauhallinen suuria luuloja, reilu tujaus huonoa itsetuntoa. Sekoitetaan komentavalla otteella.
juuri sinusta nuo kaikki piirteet.
- Asiasta.huvittunut
löytyvät, kirjoitti:
juuri sinusta nuo kaikki piirteet.
Ei mun itsetunnossa ole mitään vikaa. Eikä mun ote ole komentava, vaan hellä ja harkitseva.
- Nainen 79
Mutta minä en ole kirjoittanut yhtään katkeraa sepustusta naisista. Tämän päivän aikana olen kyllä kirjoitellut viestejä ja kommentoinut nirppanokkia, raskaina olevia naisia ja ainakin pulskia naisia, mutta en missään vaiheessa ole käsitellyt naisia kollektiivisesti. Mikäli olet kirjoituksistani itseesi ottanut, johtunee se siitä, että katsot lukeutuvasi johonkin tai peräti useampaan yllä mainituista ryhmistä.
On se kumma. Minä kun osaisin derivoida 3x^2 vaikka unissani, mutta kirjallisuustieteen opiskelija ei sitten millään onnistu kirjoittamaan yläastetta ilman yhdysviivaa.Proosaa tutkiessa harvoin tarvitsee sanaa yläaste, vaikka ymmärränhän minä, että sinulle kyseinen oppiaste on vielä hyvinkin ajankohtainen. Onhan se näyttämö johon pystyt sijoittamaan kaikkein realistisimmilta tuntuvat masturbointifantasiasi. Sikäli kun sinulla ei naisia ole liiemmin ollut näinä AMK aikoina.
Mitä sinulla mahtaa olla raskaana olevia naisia vastaan? Lihavista ihmisistä en minäkään pidä, vaikka en ihmettelisi jos sinä itse lukeutuisit niiden porsastelijoiden joukkoon. Tekstistäsi tulee esiin stereotyyppinen nörtti, joka derivoi unissaankin ja syö vain roskaruokaa, koska on niin kiireinen alati derivoimaan. - Asiasta.huvittunut
Nainen 79 kirjoitti:
Proosaa tutkiessa harvoin tarvitsee sanaa yläaste, vaikka ymmärränhän minä, että sinulle kyseinen oppiaste on vielä hyvinkin ajankohtainen. Onhan se näyttämö johon pystyt sijoittamaan kaikkein realistisimmilta tuntuvat masturbointifantasiasi. Sikäli kun sinulla ei naisia ole liiemmin ollut näinä AMK aikoina.
Mitä sinulla mahtaa olla raskaana olevia naisia vastaan? Lihavista ihmisistä en minäkään pidä, vaikka en ihmettelisi jos sinä itse lukeutuisit niiden porsastelijoiden joukkoon. Tekstistäsi tulee esiin stereotyyppinen nörtti, joka derivoi unissaankin ja syö vain roskaruokaa, koska on niin kiireinen alati derivoimaan.Jos vaikka painaisit nenän takaisin kirjaan tai vaikka pään pehkuihin, ettet enempää ehdi paljastaa sivistymätöntä sielunmaisemaasi.
Sivistymättömyydellä viittaan tässä tapauksessa täydelliseen tietämättömyyteesi teekkarien koulutustasosta. Äskeisen viestisi huomioiden myös kommenttisi tapaamiesi teekkarien naismausta joutuu vähintäänkin kyseenalaiseen valoon. Liekö olet raukka erehtynyt viiksensä ajanutta autonasentajaoppilasta teekkariksi luulemaan...
"Mitä sinulla mahtaa olla raskaana olevia naisia vastaan?"
Ei mitään, kuten voit tästä ketjusta itsekin todeta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000015361256 - Tässä teille..
.. Aito nirppanokka!! Juuri tälläisiä mauttomia kommentteja voi odottaa heiltä! Voi taivas..
- luuviis
Nainen 79 kirjoitti:
Proosaa tutkiessa harvoin tarvitsee sanaa yläaste, vaikka ymmärränhän minä, että sinulle kyseinen oppiaste on vielä hyvinkin ajankohtainen. Onhan se näyttämö johon pystyt sijoittamaan kaikkein realistisimmilta tuntuvat masturbointifantasiasi. Sikäli kun sinulla ei naisia ole liiemmin ollut näinä AMK aikoina.
Mitä sinulla mahtaa olla raskaana olevia naisia vastaan? Lihavista ihmisistä en minäkään pidä, vaikka en ihmettelisi jos sinä itse lukeutuisit niiden porsastelijoiden joukkoon. Tekstistäsi tulee esiin stereotyyppinen nörtti, joka derivoi unissaankin ja syö vain roskaruokaa, koska on niin kiireinen alati derivoimaan.Aika outoa oli tekstisi, täytyy sanoa. Asiasta.huvittunut ei omasta mielestäni mitenkään lapsellisesti tai muuten esiintynyt. Kukaan ei kai voi väittää, etteikö hänen kuvailemansa naistyyppi ole erittäin ärsyttävä? Vai pidätkö itse erityisesti naisista, joille ei mikään kelpaa ja jotka ovat itsekeskeisiä?
Mitä sinulla on lihavia vastaa? Inhoatko myös masentuneita tai atoopikkoja?
Ulkopuolisen silmin oma tekstisi oli lähempänä sitä yläasteelaisen antia, mitä Asiasta.huvittuneen. - SaNainen
Ei mun itsetunnossa ole mitään vikaa. Eikä mun ote ole komentava, vaan hellä ja harkitseva.
Ikävä havaita, että olen ollut väärässä kuvitellessani, että suurin osa koulutetuista naisista on fiksumpia kaikin puolin kuin miehet. Mutta tässä kyllä nyt surkeasti kirjoittava kirjallisuustieteilijätär vie sekä logiikan että keskustelun aiheen metsään. Pientä katkeruutta jopa havaittavissa?
Toivottavasti tämä on poikkeus joka vahvistaa säännön ja olen sittenkin oikeassa! :D - JohnnyO
SaNainen kirjoitti:
Ikävä havaita, että olen ollut väärässä kuvitellessani, että suurin osa koulutetuista naisista on fiksumpia kaikin puolin kuin miehet. Mutta tässä kyllä nyt surkeasti kirjoittava kirjallisuustieteilijätär vie sekä logiikan että keskustelun aiheen metsään. Pientä katkeruutta jopa havaittavissa?
Toivottavasti tämä on poikkeus joka vahvistaa säännön ja olen sittenkin oikeassa! :DEi kun yleistetään nyt tämän keskustelun perusteella oikein kunnolla kun kerran on aloitettu. Jos tämä otos edustaa meidän "korkeasti koulutettua" nuorisoa ja humanistinaisen euro on 80 senttiä, niin se on ihan perkeleesti liikaa!
Taitaa olla niin, että talouskoulussa on riittävästi haastetta naisille:) - nainen joo
JohnnyO kirjoitti:
Ei kun yleistetään nyt tämän keskustelun perusteella oikein kunnolla kun kerran on aloitettu. Jos tämä otos edustaa meidän "korkeasti koulutettua" nuorisoa ja humanistinaisen euro on 80 senttiä, niin se on ihan perkeleesti liikaa!
Taitaa olla niin, että talouskoulussa on riittävästi haastetta naisille:)tekee, täytyy tunnustaa... Aika yksioikoiselta tuntuu.. ehkäpä hän onkin jollain tukiluokalla, saahan täällä esiintyä millaisena haluaa! Mutta siinä on meillä kyllä ihan aito nirppanokka ;).
- viiva-
Nirppanokka
- kirjoittaa tyhmiä juttuja nettiin
Nirppanokka
- ei ota suihin- Joanna
asiasta huvittuneen luonnehdinta nirppanokasta vastaa kyllä kovin usein todellisuutta. Teoria sitävastoin ei korreloi käytännön kanssa,vaan usein miehiä tuntuu kiinnostavan juuri tämäntyyppiset naiset.
Mikäli vielä jäi epäselväksi tämä nirppanokan määritelmä, niin katso leidit landella, niin ymmärrät mitä määritelmä " amerikkalainen blondi" tarkoittaa. - nainen 79
Joanna kirjoitti:
asiasta huvittuneen luonnehdinta nirppanokasta vastaa kyllä kovin usein todellisuutta. Teoria sitävastoin ei korreloi käytännön kanssa,vaan usein miehiä tuntuu kiinnostavan juuri tämäntyyppiset naiset.
Mikäli vielä jäi epäselväksi tämä nirppanokan määritelmä, niin katso leidit landella, niin ymmärrät mitä määritelmä " amerikkalainen blondi" tarkoittaa.Tiesitkös kulta, että leidit landella on fiktiivinen sarja? Käsikirjoitettu vaikka siinä esiintyykin Paris Hilton ja hänen pieni ystävänsä näennäisesti omina itseinään?
Espoon westendissäkään ei ole varaa kasvattaa sellaisia nokan nyrpistelijöitä. - Joanna
nainen 79 kirjoitti:
Tiesitkös kulta, että leidit landella on fiktiivinen sarja? Käsikirjoitettu vaikka siinä esiintyykin Paris Hilton ja hänen pieni ystävänsä näennäisesti omina itseinään?
Espoon westendissäkään ei ole varaa kasvattaa sellaisia nokan nyrpistelijöitä.että sinä takertuisit tuohon, "kulta". Juurikin käsikirjoituksen mukaan neideille on annettu tietty rooli, joka mun mielestä on stereotyyppinen nirppanokka. "amerikkalainen blondi" ei siis mitenkään liity hiustenväriin tai Paris Hiltoniin, se on vaan tietyllä tapaa käyttäytyvä nainen. Eikö sun opiskelijana pitäisi jo olla nukkumassa??
- sanan!
Joanna kirjoitti:
että sinä takertuisit tuohon, "kulta". Juurikin käsikirjoituksen mukaan neideille on annettu tietty rooli, joka mun mielestä on stereotyyppinen nirppanokka. "amerikkalainen blondi" ei siis mitenkään liity hiustenväriin tai Paris Hiltoniin, se on vaan tietyllä tapaa käyttäytyvä nainen. Eikö sun opiskelijana pitäisi jo olla nukkumassa??
Vaikka pissaliisa alkaakin menemään jo pois muodista. *Painaa päänsä alas myötähäpeästä*.
Asiasta huvittunut, et kai ole tietoinen siitä, että te teekkarit olette naisten silmissä vähiten haluttu miesryhmä? Olette huumorintajuttomia ja yleensä liian rumia. T ette ole ollenkaan miehekkäitä ihmisiä, vaan nörttejä vailla "sitä jotakin".
Joten neuvon sinua palaamaan sinne koulupenkille ja laittamaan nenäsi kiinni kirjaan, koska urasi on ainoa asia, mitä tulet tässä elämässä saamaan. Naisesta voit vain haaveilla.
Nainen 79 - -nainen80-
sanan! kirjoitti:
Vaikka pissaliisa alkaakin menemään jo pois muodista. *Painaa päänsä alas myötähäpeästä*.
Asiasta huvittunut, et kai ole tietoinen siitä, että te teekkarit olette naisten silmissä vähiten haluttu miesryhmä? Olette huumorintajuttomia ja yleensä liian rumia. T ette ole ollenkaan miehekkäitä ihmisiä, vaan nörttejä vailla "sitä jotakin".
Joten neuvon sinua palaamaan sinne koulupenkille ja laittamaan nenäsi kiinni kirjaan, koska urasi on ainoa asia, mitä tulet tässä elämässä saamaan. Naisesta voit vain haaveilla.
Nainen 79Eihän sinulle, nainen79, voi muuta kuin nauraa :D Onneksi kukaan kirjallisuustieteen opiskelijakaverini ei ole tuollainen kuin sinä. Tai enhän minä voi sitä varmaksi sanoa, mutta todellakin toivon näin. Akateemikoksi yleistät melkoisen paljon. Onkohan tuo yleistävä mielipiteesi teekkareista ihan tieteellisesti tutkittu juttu?
Kyllä kirjallisuuden opiskelijan pitäisi osata kirjoittaa Suomen kieltä? - Asiasta.huvittunut
sanan! kirjoitti:
Nainen 79Kai itse olet tietoinen siitä, että vajaa kolmannes teekkareista on tyttöjä? He varmasti ilahtuvat kuullessaan, etteivät ole mielestäsi miehekkäitä.
- nainen 79
Kai itse olet tietoinen siitä, että vajaa kolmannes teekkareista on tyttöjä? He varmasti ilahtuvat kuullessaan, etteivät ole mielestäsi miehekkäitä.
Sait minut melkein nauramaan, mutta teekkareille tyypillisesti vain melkein. Sitä ei ole tutkittu virallisesti, mutta todellisuus on se, että sanaa teekkari ja seksikäs ei voi sanoa samana päivänä. Senhän sinäkin jo tiesit, kun viikonloppukin meni ilman "sitä".
Ja sinä nainen 80, kasva vähän ja tule vasta sitten laukomaan typeriä kommenttejasi. Ei kiinnosta sinun lähihoitajakaverisi tipan tippaa. - LOL smartie
nainen 79 kirjoitti:
Sait minut melkein nauramaan, mutta teekkareille tyypillisesti vain melkein. Sitä ei ole tutkittu virallisesti, mutta todellisuus on se, että sanaa teekkari ja seksikäs ei voi sanoa samana päivänä. Senhän sinäkin jo tiesit, kun viikonloppukin meni ilman "sitä".
Ja sinä nainen 80, kasva vähän ja tule vasta sitten laukomaan typeriä kommenttejasi. Ei kiinnosta sinun lähihoitajakaverisi tipan tippaa.Nainen 79 miten voit haukkua täällä muita kun et itsekään ole niin kovin viisaan kuuloinen..:D
Oletko itse megapeipi, kun sinulla on varaa haukkua teekkaria, jota et ole koskaan edes nähnyt? - Asiasta.huvittunut
nainen 79 kirjoitti:
Ja sinä nainen 80, kasva vähän ja tule vasta sitten laukomaan typeriä kommenttejasi. Ei kiinnosta sinun lähihoitajakaverisi tipan tippaa.Meidän koulussa on monta seksikästä teekkaria. Enkä puhu nyt miehistä, vaan teekkaritytöistä. Miehistä en osaa sanoa, kun en sillä silmällä kattele.
Jostain syystä termi 'typerä kommentti' sopii viestisi yhteyteen kuin nakutettu. - nainen 79
Meidän koulussa on monta seksikästä teekkaria. Enkä puhu nyt miehistä, vaan teekkaritytöistä. Miehistä en osaa sanoa, kun en sillä silmällä kattele.
Jostain syystä termi 'typerä kommentti' sopii viestisi yhteyteen kuin nakutettu.Sinun mielestäni kaikki mikä liikkuu on seksikästä. Olethan epätoivoinen teekkari.
En epäile, että pidät koulukavereitasi seksikkäinä, et ole ainoa, joka saa erektion haalareista, rilleistä ja meikittömästä opiskelijalärvistä. Vaikka edustatkin kyllä haluinesi erittäin pientä marginaaliryhmää.
Nyt häivy! - humanoidi opiskelija
nainen 79 kirjoitti:
Sinun mielestäni kaikki mikä liikkuu on seksikästä. Olethan epätoivoinen teekkari.
En epäile, että pidät koulukavereitasi seksikkäinä, et ole ainoa, joka saa erektion haalareista, rilleistä ja meikittömästä opiskelijalärvistä. Vaikka edustatkin kyllä haluinesi erittäin pientä marginaaliryhmää.
Nyt häivy!........................
- Nainen 79
humanoidi opiskelija kirjoitti:
........................
Haluatko sinäkin osasi tästä sanaisesta arkusta? Se on nyt auki nimittäin. Dorka.
- Asiasta.huvittunut
nainen 79 kirjoitti:
Sinun mielestäni kaikki mikä liikkuu on seksikästä. Olethan epätoivoinen teekkari.
Nyt häivy!Last in, first out. Mä olin täällä ensin.
Neiti on hyvä ja ottaa muutaman sipsuttelevan harha-askeleen luentosaliin päin. Tuolla tahdilla et valmistu ikinä.
Mutta jos tästä lähtisi taas maailmaa pyörittämään. Pakkohan se on, jos ei aio olla opiskelija vielä 27-vuotiaanakin, kuten eräät... - -nainen80-
nainen 79 kirjoitti:
Nyt häivy!..vielä täsmentää, mitkä tarkalleen ottaen kommenteistani olivat naurettavia, tyhmiä, dorkia tms? Minä toivon, että olet provo. Ettet oikeasti ole noin tyhmä, yleistävä ja muita ihmisiä tuntematta/näkemättä halventava imbesilli :)
- JohnnyO
nainen 79 kirjoitti:
Nyt häivy!Jos sulla on paha olla, niin asia tuskin helpottuu täällä väittelemällä ja kiukuttelemalla. Lue vaikka välillä jokin kirja:)
Piti vaan tulla puolustamaan teekkarityttöjä, koska ne on usein hirmu mukavia: Itsetunto ei katoa siihen, vaikka meikki ei olisikaan aina ihan täydellinen. Eikä ne onneksi edes kulje niissä haalareissaan kuin joskus, mikä on hyvä, koska ne on tosiaan kammottavan näköisiä. - nainen 79
-nainen80- kirjoitti:
..vielä täsmentää, mitkä tarkalleen ottaen kommenteistani olivat naurettavia, tyhmiä, dorkia tms? Minä toivon, että olet provo. Ettet oikeasti ole noin tyhmä, yleistävä ja muita ihmisiä tuntematta/näkemättä halventava imbesilli :)
Sinäkin halvensit minua näkemättä minua hyvä nainen 80. Vai tunnetaanko jostain muka? Tuskin, kun en kaltaistesi nörttiämmien kanssa seurustele. Pyh.
Teekkari, älä yritä. Mene kirjoittamaan sitä huumorilehteä sinne WC:hen, vappu tulee taas. - Opiskelija humanoidi
JohnnyO kirjoitti:
Jos sulla on paha olla, niin asia tuskin helpottuu täällä väittelemällä ja kiukuttelemalla. Lue vaikka välillä jokin kirja:)
Piti vaan tulla puolustamaan teekkarityttöjä, koska ne on usein hirmu mukavia: Itsetunto ei katoa siihen, vaikka meikki ei olisikaan aina ihan täydellinen. Eikä ne onneksi edes kulje niissä haalareissaan kuin joskus, mikä on hyvä, koska ne on tosiaan kammottavan näköisiä.Anna tulla vain nainen. :-) Pitäisikö sinun tilata aika lanttumaakarille? Vaikka pieni juoksulenkkikin voisi auttaa. ;)
- Nainen 79
Opiskelija humanoidi kirjoitti:
Anna tulla vain nainen. :-) Pitäisikö sinun tilata aika lanttumaakarille? Vaikka pieni juoksulenkkikin voisi auttaa. ;)
Kiristöökä? Menen nyt jo helvataan mussuttamaan hoono soomi.
- -nainen80-
nainen 79 kirjoitti:
Sinäkin halvensit minua näkemättä minua hyvä nainen 80. Vai tunnetaanko jostain muka? Tuskin, kun en kaltaistesi nörttiämmien kanssa seurustele. Pyh.
Teekkari, älä yritä. Mene kirjoittamaan sitä huumorilehteä sinne WC:hen, vappu tulee taas.pyydän anteeksi, että "halvensin" sua näkemättä. Mutta mun "halventaminen" perustuu vain ja ainoastaan näihin sun kirjoituksiin, yleistyksiin ja muiden ihmisten haukkumisiin täällä. Joten jotain faktapohjaa niissä täytyy olla, jos todella olet sitä mieltä asioista ja ihmisistä, mitä täällä olet niistä kirjoittanut. Mutta se, että haukut esim. kaikkia teekkareita rumiksi ja minua nörtiksi, kertoo taas jotain enemmän sinusta, eikä mitään positiivista.
Sulla ei taida kaikki olla ihan hyvin? Mistä moinen aggressiivisuus muita ihmisiä kohtaan? Vaikka näin anonyymisti se onkin helppoa haukkua muita, niin mielestäni terve ihminen ei käyttäydy noin edes nettien keskusteluforumeilla. Voinhan toki olla väärässä. Lähdepä vaikka lenkille ja harrasta muutenkin liikuntaa, siitä mieli piristyy ja virkistyy :)
Aijuu, en ole nörtti. - Nainen 79
-nainen80- kirjoitti:
pyydän anteeksi, että "halvensin" sua näkemättä. Mutta mun "halventaminen" perustuu vain ja ainoastaan näihin sun kirjoituksiin, yleistyksiin ja muiden ihmisten haukkumisiin täällä. Joten jotain faktapohjaa niissä täytyy olla, jos todella olet sitä mieltä asioista ja ihmisistä, mitä täällä olet niistä kirjoittanut. Mutta se, että haukut esim. kaikkia teekkareita rumiksi ja minua nörtiksi, kertoo taas jotain enemmän sinusta, eikä mitään positiivista.
Sulla ei taida kaikki olla ihan hyvin? Mistä moinen aggressiivisuus muita ihmisiä kohtaan? Vaikka näin anonyymisti se onkin helppoa haukkua muita, niin mielestäni terve ihminen ei käyttäydy noin edes nettien keskusteluforumeilla. Voinhan toki olla väärässä. Lähdepä vaikka lenkille ja harrasta muutenkin liikuntaa, siitä mieli piristyy ja virkistyy :)
Aijuu, en ole nörtti.Pah. En ole aggressiivinen vaan rauhallinen kuin viilipytty. Hyvää jatkoa, pelaahan ahkerasti sitä dungeons and dragon-peliäsi.
- Orange
sanan! kirjoitti:
Nainen 79Ja Orange tuntee myötähäpeää tuollaisten pentujen raaputuksista.
Opettele vähän elämää ja tule sitten tänne puhumaan aikuisten kieltä.
Ai niin, paitsi että olet nuori ja tyhmä - olet luultavasti ruma kuin perkele ja valas,katkera nartunalku.
Sä et saisi koiraakaan sänkyysi tolla asenteella.
Häivy vittuun täältä, ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135