Lordin erotettava kirkosta!

tosikristitty

Lordin kannattajineen olisi erotettava kirkosta. Uskovana ihmisenä olen tätä mieltä. Suomen papisto myös vaatii Lordia vapaaehtoisesti vetäytymään kilpailusta. Miettikää sitä kaikki kirkkoon kuuluvat Lordin kannattajat. Jumala ei tuollaista lordin kappaletta hyväksy!

55

2967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin on

      huumorintajua. Nimim: Kirkkoon kuuluva Lordin äänestäjä.

      • tosikristitty

        Jos olisin kirkkoherrasi, erottaisin sinut heti kirkosta vääräuskoisena.


      • Synti suuri surkia
        tosikristitty kirjoitti:

        Jos olisin kirkkoherrasi, erottaisin sinut heti kirkosta vääräuskoisena.

        Tässä vastaukseni: väärä profeetta eli ANTIKRISTUS!


      • tosikristitty
        Synti suuri surkia kirjoitti:

        Tässä vastaukseni: väärä profeetta eli ANTIKRISTUS!

        Olet jumalan pilkkaaja, kun asetut minua ja Suomen papistoa vastaan. Eroaisit kirkosta sinä syntinen!


      • åöiozsrj tv
        tosikristitty kirjoitti:

        Olet jumalan pilkkaaja, kun asetut minua ja Suomen papistoa vastaan. Eroaisit kirkosta sinä syntinen!

        TEKOPYHÄ!


      • sanomaan minua
        tosikristitty kirjoitti:

        Jos olisin kirkkoherrasi, erottaisin sinut heti kirkosta vääräuskoisena.

        vääräuskoiseksi. Ei Lordin äänestäminen tee minusta yhtään sen syntisempää kuin sinäkään.


      • tosikristitty
        åöiozsrj tv kirjoitti:

        TEKOPYHÄ!

        Manaaja tarvittaisiin, että saatana ja paha henki saataisiin sinusta pois ajettua. Jos olisin Isä Mitro, niin piispansauvalla kopauttaisin sinua otsaan, niin että siihen kuhmu nousisi ja tulisit järkiisi, sinä pakana!


      • tosikristitty

      • Original Nokkonen
        tosikristitty kirjoitti:

        Manaaja tarvittaisiin, että saatana ja paha henki saataisiin sinusta pois ajettua. Jos olisin Isä Mitro, niin piispansauvalla kopauttaisin sinua otsaan, niin että siihen kuhmu nousisi ja tulisit järkiisi, sinä pakana!

        Olen nauraa hekotellut kirjoituksiasi kippurassa. Loistavaa satiiria ajankohtaisesta aiheesta! JATKA!!=)


      • tosikristitty kirjoitti:

        Olet jumalan pilkkaaja, kun asetut minua ja Suomen papistoa vastaan. Eroaisit kirkosta sinä syntinen!

        Jos olisin kirkossa ja olisit siellä kirkkoherrana niin se olisi jo syy erota. On senverran ahdasmielistä tekstiä että huh huh.

        Olen myös samaa mieltä kanssasi. Ne kenen mielestä kirkon ja pappien höpinät lordista menevät liiallisuuksiin, niin kannattaa käydä helpottamassa oloa http://www.eroakirkosta.fi/ sivustolla. Mä en itse sitä voi enää tehdä, vaikka olisin kyllä sen justiinsa tehnyt jos olisin jäsen ollut


      • niinpä niin
        tosikristitty kirjoitti:

        Minä ja papisto olemme toista mieltä. Mieti syntejäsi ja pyydä Jeesukselta anteeksi, niin voit pelastua.
        http://www.iltalehti.fi/2006/04/03/kansipapit410SH_410_uu.jpg

        olette sitä mieltä, minä en ja sitäpaitsi euroviisuista ei pidä eikä saa tehdä uskonasiaa.
        Minä olen Jumalani kanssa hyvissä väleissä ja se riittää minulle.


      • mies xl
        åöiozsrj tv kirjoitti:

        TEKOPYHÄ!

        katso lordin kuvaa on siinä teko pyhää kerrakseen.


      • Gollum
        gandalf79 kirjoitti:

        Jos olisin kirkossa ja olisit siellä kirkkoherrana niin se olisi jo syy erota. On senverran ahdasmielistä tekstiä että huh huh.

        Olen myös samaa mieltä kanssasi. Ne kenen mielestä kirkon ja pappien höpinät lordista menevät liiallisuuksiin, niin kannattaa käydä helpottamassa oloa http://www.eroakirkosta.fi/ sivustolla. Mä en itse sitä voi enää tehdä, vaikka olisin kyllä sen justiinsa tehnyt jos olisin jäsen ollut

        kirkkon. Minusta Lordi on hemmetin hyvä bändi, eikä musiikkimaulla ole mitään tekemistä kirkon kanssa. En käy kirkossa, vaan olen uskova ihminen omassa hiljaisuudessani. Naurettavaa että näitten kys. pappien pitää sotkeutua Euroviisuihin.


      • Heikki
        tosikristitty kirjoitti:

        Minä ja papisto olemme toista mieltä. Mieti syntejäsi ja pyydä Jeesukselta anteeksi, niin voit pelastua.
        http://www.iltalehti.fi/2006/04/03/kansipapit410SH_410_uu.jpg

        puhumaan näin kaikkien pappien puolesta? Uskon, että on toisenlaisiakin pappeja, jotka ymmärtävät ja näkevät tämän asian hieman eri tavalla.


      • asdsasda

      • suvaitsevainen on autuas
        tosikristitty kirjoitti:

        Manaaja tarvittaisiin, että saatana ja paha henki saataisiin sinusta pois ajettua. Jos olisin Isä Mitro, niin piispansauvalla kopauttaisin sinua otsaan, niin että siihen kuhmu nousisi ja tulisit järkiisi, sinä pakana!

        Todella naurettavaa tekopyhyyttä.

        ps. http://www.uskontojenuhrientuki.fi/


      • niinpäniin
        tosikristitty kirjoitti:

        Minä ja papisto olemme toista mieltä. Mieti syntejäsi ja pyydä Jeesukselta anteeksi, niin voit pelastua.
        http://www.iltalehti.fi/2006/04/03/kansipapit410SH_410_uu.jpg

        Sinunlaisesi kiihkoilijat pilaavat kirkon maineen. Sinunlaisesi ristiinnaulitsivat Jeesuksen ja tekisivät niin myös jatkossakin.


      • Lordi fani
        tosikristitty kirjoitti:

        Jos olisin kirkkoherrasi, erottaisin sinut heti kirkosta vääräuskoisena.

        sinähän tässä olet oikea vääräuskonen kun petit
        kansasi ja ryhdyit kristityksi itse asiassa olet enemmän kuin vääräuskonen olet maanpetturi eli suomen vihollinen...jos tiemme kohtaavat hakkaan
        sinut hengiltä petturi.


      • Lordi fani
        tosikristitty kirjoitti:

        Olet jumalan pilkkaaja, kun asetut minua ja Suomen papistoa vastaan. Eroaisit kirkosta sinä syntinen!

        häpeä itse kun olet maanpetturi!


      • Lordi fani
        tosikristitty kirjoitti:

        Manaaja tarvittaisiin, että saatana ja paha henki saataisiin sinusta pois ajettua. Jos olisin Isä Mitro, niin piispansauvalla kopauttaisin sinua otsaan, niin että siihen kuhmu nousisi ja tulisit järkiisi, sinä pakana!

        olen ylpeä pakana enkä tollainen TALI AIVO jonka
        tyhmyys ja tietämättömyys on rajaton.


      • Lordi fani

      • tinnni
        tosikristitty kirjoitti:

        Jos olisin kirkkoherrasi, erottaisin sinut heti kirkosta vääräuskoisena.

        totta se Jumala päättää loppupeleissä.Papit ja paavit sun muut tuomitsevat aina.Jumalan edessä kaikkia samanalaisia,olet itse tekopyhä!!! kunnon idioootttiiii... Mieti mitä sanot "kristittynä" hei haloo


    • kerro

      Esitit joko hyvän provon tai olet oikeasti ihan surkea ihmisenkuvatus.

      Kumpi vaihtoehto osui oikeaan?

    • Pyhitetty olkoon tyhjä kallosi.

    • kristitty91

      Meinaatteks et jotai jumalaa kiinnostaa et ketä o äänestäny lordii.Tai et Jumala kattoo tv:stä et kuka voitaa. Jumalaa ehkä ei ees o olemas. Ja mitä vikaa Lordis on? Meinaaks et siit joutuu helvettii et kuuntelee Lordii. Ei vittu et kirjottaja o lapselline. Oos bimbo aatellu et hukkaat aikaas johonki Jumala juttuihis. Miks Jumala rankasis jostai euroviisuje äänestämisest. Ja miks papit muka vihais Lordii. Hyväksyyks Jumala sit t.A.T.u:n. Jos kuuntelet raamatuu ni Jumala hyväksyy korvii särkevät virret. Vai meinaaks et Jumala kuuntelee Hanna Pakarist.

    • hikke91

      must o syntisempää men haukkuu toisii syntiseks sehän sanotaan raamatussakin näin: ja niin Jeesus nousi taivaaseen Jumalan vasemmalle puolelle
      ja on sieltä valmis TUOMITSEMAAN eläviä ja kuolleita
      Et sun olis toi äskönen pitänyt tietää "tosikristitty" ja se kuuluu uskon tunnustukseenkin. Eli et voi ol mikää "tosi kristitty" kun puutut Jeesuksen työhön. Ja mä tiesin ton vaiks en ees usko kunnol Jumalaan oon vaan hikke ja oli 9 viimevuona uskonnost. Et sillee "tosi kristtitty".Et tulit vaa haukkumaa Lordii. XD sun jutuilles

      • samaa mieltä tosikristytyn ...

        Joo ooon samaa mielt tosikristityn kanssa,,,,ja vitut,,,,, oon LORDI rulez ja XD sun jutuilles


    • mies xl

      olen samaa mieltä lordi pois kirkosta.

    • toinen kristitty

      Luin tuossa huvikseen lordin euroviisukappaleen sanat sen herättäneen kohun takia. Kappaleessa ei ole mitään jumalan pilkkausta tai raamatun vastaista asiaa...täyttä teatteria koko homma. Hard rockissa on aina laulettu kovempia sanoituksia, se kuuluu musiikkityyliin. Oletko itse suomentanut sanat?

      Kukaan ei muutama vuosi sitten kyseenalaistanut kun Jari Sillanpää lauloi, että paholaiset ja enkelit tanssivat yhdessä - hallelujah..
      miksi ei, koska esiintyjänä oli normaalin näköinen kaveri, eikä mikään teatteriasua käyttävä örisijä.
      Minä jätän tuomitsemisen itse Jumalalle.
      Musiikin sanoituksia ei koskaan pidä ottaa liian vakavasti, tämä on täyttä hupia ja musikaalista taideilmaisua, ei mitään muuta. Itse kappale on rokahtava ja melodisesti ok, jos tarkastellaan siltä kantilta.Edustaa hyvin nuorisokulttuuria.

    • ikävä kyllä

      tai onneksi, ihan miten vaan, päätä siitä kuka saa kuulua tai olla kuulumatta kirkkoon. Minä kuulun kirkkoon enkä aio erota, koska Lordi soittaa hemmitin hyvää musaa ja osaan erottaa asiat toisistaan. Toisinsanoen Lordi on parasta piristystä euroviisuihin ja hirviönaamarit söpöt. Älkää nyt hyvät "kunnon kristityt" sotkeko asioita.

      • piristää

        Sinähän hirveitä puhut!
        Hirviöt eivät voi olla "söpöjä",
        miten voit sanoa mitään niin kauheata
        kuin että saatanalliset säkeet piristäisivät!


      • vaan osaa
        piristää kirjoitti:

        Sinähän hirveitä puhut!
        Hirviöt eivät voi olla "söpöjä",
        miten voit sanoa mitään niin kauheata
        kuin että saatanalliset säkeet piristäisivät!

        ottaa tätä asiaa niin kauhean vakavasti. Musta ne naamarit on todella hienot, katsopa sinäkin oikein läheltä. Ja tässä on sun ja mun välillä sellainen ero, että minä tajuan niiden olevan naamarit. Ja onhan Lordi moninverroin parempaa katseltavaa ja kuultava kuin mikään aikaisemmista viisuistamme. Älä ota näitä juttuja niin vakavasti, täällä vaan koitetaan ärsyttää tahallaan puolin ja toisin.


      • Lordi fani
        piristää kirjoitti:

        Sinähän hirveitä puhut!
        Hirviöt eivät voi olla "söpöjä",
        miten voit sanoa mitään niin kauheata
        kuin että saatanalliset säkeet piristäisivät!

        hui kauhia kun kristittyjä pelottaa yhet äijät
        maskissa...että ootte säälittäviä.


    • jos olet synnitön!

      Muussa tapauksessa: ÄLÄ TUOMITSE, ettei sinua tuomittaisi. Samalla tavalla kuin tuomitset toiset, tullaan sinutkin tuomitsemaan. Kuinka näet rikan toisen silmässä, mutta et hirttä omasasi?

    • God made rock n roll

      Eiköhän jumala ilmaise ihan itse mistä pitää ja mistä ei? :)

    • mielisairaanhoitaja

      Niitä pitäisi syödä säännöllisesti, ei saa unohtaa syödä.

      • Lordi fani

        samaa mieltä olen...joten otappas lääkkeet nyt
        kristitty.


    • pois kirkosta

      Ei tuollainen Lordin esitys sovi normaalin ihmisen elämään, ei uskontoon. Niin paljon pahaa se saa ihmiset puhumaan uskonnosta, kun tällä palstallakin huomaa.
      Se tosin on hyvin pieni ryhmä, joka yrittää keksimällä keksiä, ettei Lordin esitys ole saatanasta. Lordi-kappaleen sanatkin suomennetaan kuinka kukin haluaa. Ne sanathan on tehty niin todella, että niistä saa monenlaisia mielikuvia. Paha tuo on ihmiselle.
      Sellaista uskonnonpilkkaa kuin tällä palstalla on harrastettu, ei saisi olla. Toivon, että kirkko puuttuu tähän asiaan.

      • Kirkolla ei ole tässä mitään sanomista ja sen on parempi olla puuttumatta asiaan.

        Myös sinä voisit lopettaa nuo turhat provoilusi, teet vain itsesi naurunalaiseksi. Tosin sinun kohdalla on jo myöhäistä, olet nimittäin jo siltasi polttanut.


      • devilived

        Yksi sana, ystäväiseni: uskonvapaus. Kirkolla ei ole sen enempää valtaa kuin muillakaan uskontoryhmillä. Sinä pilkkat minun uskontoani tuputtaessasi omaa uskontoasi.


      • se nyt niin

        pieni se ryhmä ole, äänestystuloshan sen kertoo. Suurempi ryhmä on Lordin kannattajia kuin niitä jotka eivät Lordia kannata. Suhtaudu nyt vähemmän totisesti näihin kirjoituksiin, kai tajuat, että monet kirjottavat tänne ihan piruuttaan ja ärsyttääkseen. Tämähän menee naurettavuuksiin. Lordi on paras!!!


      • hgffg
        devilived kirjoitti:

        Yksi sana, ystäväiseni: uskonvapaus. Kirkolla ei ole sen enempää valtaa kuin muillakaan uskontoryhmillä. Sinä pilkkat minun uskontoani tuputtaessasi omaa uskontoasi.

        huoh et ihmiset on hulluja


      • Lordi fani

        otappas nyt ne lääkkeet että loppuu nuo harhakuvitelmat.


      • mies35
        Lordi fani kirjoitti:

        otappas nyt ne lääkkeet että loppuu nuo harhakuvitelmat.

        älä liioittele sulla on tainut jäädä lääkeet ottamatta ei kukaa hauku tolleen muuten.mä tiedän sulle hyvän lääkärin.minä ainakin olen käynyt kirkossa ja käyn jatkossa en ole lordia vastaa ei puolesta.joten lopeta toi uskovaisten haukkuminen.


      • kyllästynyt
        SavoRULES kirjoitti:

        Kirkolla ei ole tässä mitään sanomista ja sen on parempi olla puuttumatta asiaan.

        Myös sinä voisit lopettaa nuo turhat provoilusi, teet vain itsesi naurunalaiseksi. Tosin sinun kohdalla on jo myöhäistä, olet nimittäin jo siltasi polttanut.

        mikä sina olet sanomaan yhtään mitään.lordi pois koko euroviisuista.


    • Täh?

      Lordi on fiktiivinen hahmo, ei siis kuulu kirkkoon.

      Itse taiteilijasta en tiedä, se on oma asia.

      Jos tuo on kirkon virallinen kanta, ihmettelen suuresti.

      Kirkosta eroaminen on kasvanut, luulisi huolestuvan.

      Täältä ohjeita:
      http://www.eroakirkosta.fi/

      • jölli.

        miksihän ihmiset eroavat kirkosta?
        koetaanko kirkko liian ahtaana heidän elämänkatsomukselleen. eivätkö Raamatun 10 käskyä ja muut opit sovi heille?


    • Lordi fani

      tyhmähän sinä olet kun väität että jumala ois olemassa haloo! ja herää todellisuuteen jumalaa ei ole.

    • tinnni

      te kristityt aina tuomitsette kaiken "pahoollisen" ja luulette olevanne tietoisia siitä mitä Jumala ajattelee..Kaikki ovat Jumalan edessä tasavertaisia mutta ei kristittyjne; OLETTE TEKOPYHIÄ!!!
      sama asia kun kirkosta eroaa ja pappi tokaisee "nyt sinä ainakin joudut helevettiin" Jumala ei tuomitse erilaisia,voi Jumalaan uskoa/turvautua ilman kirkkoakin.se on vain talo johon kuuluu tietty yhteiskunta seurakunta yms..ja se on kallista se kuuluminen! Jumala rulez TE ETTTE. kunnon idiootti

    • ...

      Kirkko nyt on muutenkin niin turha ja kieroutunut instituutio eikä sillä ole enää mitään tekemistä "uskomisen" kanssa...
      Eräs kaverini on hyvinkin uskovainen, eikä kuulu kirkkoon, ihan mm. edellämainituista syistä...

      Muutenkin kirkko on vain bisnestä, pelottavaa vaan että se saa edelleenkin toimia ja lapsesta asti aivopestä ihmisiä tuomaan itselleen rahaa...
      Ainut lohtu on että onneksi koko ajan kasvava joukko on aivopesusta huolimatta oppinut ajattelemaan omilla aivoillaan...

      Meni hieman off-topic mutta olkoon...

      • mies35

        on sulla jutut enpä ole kuulut pitkiin aikohin noi typerää lausuntoa mikä sinä ole valehtelemaan tommoisia päättömyksiä häpeä sekin pakana.eikö tuo ole pahuuden kylvämistä.mieti vähä miten se loukkaa ihmisiä.


      • ...
        mies35 kirjoitti:

        on sulla jutut enpä ole kuulut pitkiin aikohin noi typerää lausuntoa mikä sinä ole valehtelemaan tommoisia päättömyksiä häpeä sekin pakana.eikö tuo ole pahuuden kylvämistä.mieti vähä miten se loukkaa ihmisiä.

        Loukkaahan se, juuri niitä jotka on aivopesty eivätkä pysty muodostamaan omia ajatuksia...


      • ...
        ... kirjoitti:

        Loukkaahan se, juuri niitä jotka on aivopesty eivätkä pysty muodostamaan omia ajatuksia...

        Ja voisin ihan vaan vittuillakseni lisätä etten enää ees välitä vaikka loukkaisikin...
        Eipä nämä "kirkon ihmisetkään", jotka täällä mellastavat ja väittävät omia valheellisia uskomuksiaan ainoiksi oikeiksi, välitä mistään mitään ja siitä ketä loukkaavat ja millä tavalla...
        Aikaisemmin olenkin miettinyt sanojani ja sitä loukkaako jota kuta, mutta enpä enää viitsi...
        "Niin metsä vastaa kuin huudetaan"


      • ...
        ... kirjoitti:

        Ja voisin ihan vaan vittuillakseni lisätä etten enää ees välitä vaikka loukkaisikin...
        Eipä nämä "kirkon ihmisetkään", jotka täällä mellastavat ja väittävät omia valheellisia uskomuksiaan ainoiksi oikeiksi, välitä mistään mitään ja siitä ketä loukkaavat ja millä tavalla...
        Aikaisemmin olenkin miettinyt sanojani ja sitä loukkaako jota kuta, mutta enpä enää viitsi...
        "Niin metsä vastaa kuin huudetaan"

        "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"


    • EllenIce

      Jumalan ja Euroviisut keskenään ... typerää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1621
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1466
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1368
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1160
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe