Mieheni sisko on todella kasvanut kiinni mieheeni. Minä olen paha nainen, joka olen ryöstänyt hänen veljensä. Sisko on myöskin narsistinen persoona. Kaikki huomio pitää kiinnittää häneen ja hänen pitää saada kaikki. Hän mustamaalaa minua suvun silmissä ja on kateellinen mm. työstäni, taloudellisesta tilanteestani, lapsistamme, tyylistäni jne. jne. Sisko leikkii upporikasta, vaikka on todellisuudessa ihan pa koko ajan ja aina. Helpottavaa on se, että mieheni näkee siskonsa lävitse ja on nyt valmis katkaisemaan välinsä siskoonsa täydellisesti.
Miehen sisko
11
2122
Vastaukset
- Karl
tosi säpsäkältä naiselta! Olisiko hän mahdollisesti vapaa?
- kannata
välejä katkoa lopullisesti.Sisko on sisko eikä toista sellaista saa, niin parempi olla väleissä sen ainoan kanssa!Kyllä vanhana sitten kaduttaa kun on hylännyt perheenjäsenen,oli se sitten minkälainen tahansa!Toivottavasti sinä et painosta miestäsi moiseen?Yritä vaan tulla toimeen siskon kanssa niin miehesikin on varmasti onnellisempi, kun ei tarvitse valita kahden rakkaan välillä.
- UM:)
Siksi en ymmärrä, miksi hankalia sukulaisia pitäisi sietää. Ystävät on ansaittuja, heistä on tärkeämpää pitää kiinni.
- katkolla
Ei itse aina voi valita sitä pysyykö suhteet sisaruksiin kunnossa. Jos sisarus ei halua olla jostakin syystä tekemisissä kanssasi, niin minkäs sille voit. Muuta kuin hyväksyä asia. Kokemusta on.
- siltä
että sinä olet mustasukkainen miehestäsi tämän siskolle.Koita kestää,olethan aikuinen.Turha yrittää erottaa perhe toisistaan.Ystäviä tulee ja menee,mutta sukulaiset on.Anna siskon leikkiä mitä leikkii,mitä sinä siitä välität.Ei kai noin heppoisilla perusteilla välejä katkaista lopullisesti omaan perheeseen?!!Luulisi aikuisten osaavan elää toistensa vikojen kanssa,varsinkin kun omaisista on kyse.
- on joka lähtöön
Ihan sama tilanne. Sisko soittelee jatkuvasti miehelleni, aina päissään. Erittäin paha alkoholi ongelma. Haukkuu ja arvostelee minua vaikkei edes tunne. Mies sanoo, ettei hänen käytöksensä ole oikeutettua. Kuitenkaan mies ei ole laittamassa välejä poikki siskoonsa, enkä sitä haluakaan. Kuhan pitää sen hullun kaukana minusta.On nimittäin taipumusta väkivaltaisuuteenkin. Eniten säälittää se, että mieheni siskolla ja hänen miehellään on ihana lapsi, joka joutuu kärsimään äitinsä skitsoilusta ja ryyppäämisestä.
- .....
Pitäs vähän kuitenkin ymmärtää vaikka hermot meniski ei siis sun vaan sen sun miehes.Kyllä mulle ainanki on omat sisarukset tärkeempiä ja rakkaimpia kun kukaan muu.Suhteita tulee ja menee sisarukset ei katoa ikinä
- kukanenkin
Mulla ei ainakaan suhteita tule ja mene. Ja koska sukuaan ei voi valita, mutta miehen voi niin yleensä sitä paremmin tulee toimeen sen itse valitseman kanssa.
Ei sillä, hyvät välit on sisaruksiin omiini kyllä. Ja toivon, että miehenikin pitää omiinsa yhteyden. Mutta kyllä minun elämäni tärkein ihminen on mieheni ja sitten tulee sekä oma, että mieheni suku.
Sisarukseni ovat siitä mahtavia, että heillä on oma elämä, ( harmittavan harvoin, ehkä kerran vuodessa tavataan) silti tiedän, että heihin voi luottaa ja he ovat aina apuna jos sellaista tarvitaan.
Kerran olin itse siinä tilanteessa, että veljeni seurusteli 6 vuotta naisen kanssa josta en pitänyt. Syy miksi en pitänyt oli se, että hän oli mielestäni itsekäs, ja oli veljellenikin sanonut ettei halua nähdä minua eikä siskoamme. No ei siinä mitään. Yritin tutustua tähän tapaukseen silti ja olin aina ystävällinen jne. Hirveästi en aikaani kuitenkaan tämän asian miettimiseen tuhlannut.
Myöhemmin tämä nainen alkoi vaikuttaa ihan mukavaltakin... en minäkään helpoimmasta päästä todellakaan ole, joten vika ei varmasti ollut kenessäkään.
Heille tuli kuitenkin ero, koska nainen petti veljeäni veljeni parhaan kaverin kanssa. Ainoa mitä tunsin siinä tilanteessa oli suru veljeni puolesta. Harmitti todella ja toivoin, että sitä ei olisi tapahtunut ja että he olisivat olleet onnellisina yhdessä.
Kuitenkin, selvää tässä on se, että oma seurustelu kumppani on tärkein. Nainen on aina vähän mustis miehestään ja suotakoon se hänelle. Sisarukset eivät saa sotkeentua seurustelu suhteeseen. Itseäni hieman hävettää kun aikoinaan taisin sanoa veljelleni ajatukseni hänen naisestaan. Sitä ei todellakaan olisi pitänyt tehdä, koska asia ei minulle kuulunut. Mutta olinkin tuolloin vielä reilusti allen 20 joten kai olin naiivi muutenkin. - katkolla
Kuten jo aiemmin kirjoitin, aina ei voi valita sitä pysyykö sisaruus suhteena kunnossa. Varmasti biologinen sisaruus pysyy kuolemaan saakka, mutta psyykkisesti sisaruus voi todella katketa - vaikkei sitä itse haluaisikaan.
- sama
Minulla on myös sama ongelma paitsi mieheni sisko musta maalaa ystäviensä kanssa minua ympäri kylää ja tietenkin kaikki uskoo heitä.. En pysty enää edes kylillä käymään kaupassa tai missään heidän takiaan. Ja kun tämä on niin pieni paikka missä kaikki vielä tuntee toisensa.
Hän on koko minun ja mieheni suhteen aikana mustamaalannut minua yrittänyt manipuloida veljeensä, keksii päästänsä kaikkea mahdollista että petän miestäni ym...vihaan mieheni sukua etenkin hänen siskoaan - "paha nainen"
Positiiviselta kuulosti se,että miehesi tajuaa siskonsa touhut.Mulla on omakohtaista kokemusta,että aina mies ei tajua tai halua tajuta.Kyllä siskojenkin olisi hyvä ymmärtää sukulaisuudesta huolimatta,että veljien seurustelusuhteet eivät kuulu heille.Ja miehessä pitäisi olla niin paljon luonnetta,että osaa laittaa suhteet tärkeysjärjestykseen.Ellei sitten halua viettää vanhuuttaankin siskon kanssa samassa
vanhainkodin huoneessa päivitellen miten hirveitä ihmisiä heidän eteensä siunaantui,mutta miten niistä kaikista päästiin eroon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee733163Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."352011Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1401698Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2921683Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2831273Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301175Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911140Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711060- 981043